Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,8k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 854,8k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 173,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,4k
      postări
    6. 278,1k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      302k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • mihaizamfir
    3. 119,1k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,8k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   33 Membri, 2 Anonimi, 527 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • mirceateodor
    • tavitara
    • Radu Marius Florentin
    • adrian001
    • acidone77
    • marius1982.11
    • 430bby
    • dj.martzian
    • albert
    • Vlad-Mihai
    • FXM
    • andrusel
    • cristi511
    • mad_kat
    • DaNNinho
    • versus_rmd
    • wde90
    • ppp3
    • orca
    • BTeo
    • flav09
    • razvan.ac
    • Adria_n
    • Alin aToma
    • tetea
    • Gabi50
    • Greuuuuuuuuu
    • SelesanD
    • Al Bundy
    • EEXCALADE
    • vwblabla
    • EmilianPop
    • Lucaciu116
  • Images

  • Posts

    • razvan.ac
      Da, motorul este clasicul 1.5TSI, combinat produce 204CP. https://www.auto-data.net/en/skoda-kodiaq-ii-iv-1.5-tsi-204hp-plug-in-hybrid-dsg-49887 Poate nu m-am exprimat corect, dar atunci cand am configurat Sportline, tocmai se lansase in configuratorul intern, pretul era mai mic decat in echiparea Selection. Eu cred ca diferenta la pretul final este din cauza scaunelor ventilate, cu masaj inclus, optiune indisponibila pe Sportline. Discount-ul a fost procentual, nu a depins de echipare. Reducerea CleverBonus a fost de 3000E, la care s-a adaugat Rabla Plus, bonusul PFG pentru credit si reducerea oferita de dealer. Am incercat ambele variante de incarcare: Fast Charge statie de 50KW ElDrive, a incarcat cu maxim 32 Slow Charge statie de 11KW, a incarcat cu maxim 8.26
    • versus_rmd
      Revin cu feedback referitor la ultimul post, legat de mersul în șuturi... Trebuie să spun că mașina mergea tot mai rău, în sensul că smuciturile alea deveneau tot mai dese, apăreau și la turații mai mici, ba chiar am ajuns să le simt și la relanti... (mai tare la rece, mai puțin la cald). La scanare am găsit și eroare pe cilindrul 1: 18074/P1666 - 35-00 Electrical Malfunction 16685/P0301 - 35-00 Misfire Detected   Am desfăcut capacul de la motor și am reușit să strâng papucii din mufa care intră pe pinii de la injectorul cilindrului 1. Mașina a prins viață! Am putere în pedală, smuciturile au dispărut! Am învins! Mulțumesc muuult, lupo_bv!
    • jamal_bao
      Salut, las si eu asta aici https://www.aliexpress.com/item/1005007139075835.html?spm=a2g0o.productlist.main.31.786850f9vrPadf&algo_pvid=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a&algo_exp_id=ff0ec6a9-e9ea-4c06-a142-7db5e4ae300a-15&pdp_npi=4%40dis!RON!506.22!329.04!!!108.80!70.72!%40211b613917288232797958947eaaa5!12000039544210168!sea!RO!116119735!ABX&curPageLogUid=ajJFV1Hfuz3N&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A   Pretul variaza in functie de dispozitie crec. Era si 400 ron la un moment dat
    • sutit
      nu sunt sigur ca aplicatia aceea iti arata temperatura corecta, ar trebui sa compari si cu cea de pe tester, am folosit-o la platforma PQ si nu arata corect, trebuie sa verifici ca sa stii sigur, la platforma MQB probabil ca e diferit
    • Doomy
      Multumesc de aprecieri /critici    parerile sunt impartite asa cum ziceam si eu mai sus.  Nu prea imi place sa renunt la ceva daca deja sunt investit in acel subiect.    Tu ingrijesti 3 dar nu le folosesti tu pe toate    la unele mai descoperi si probleme cauzate de conducatorii lor      Mi-am facut timp sa montez si anvelopele de iarna  in sfarsit :    Curatate si echilibrate :    Cu o surpriza descoperita la montajul anvelopelor->  Am vazut ca Bieleta stanga/fata avea piulita  deschisa .....destul de mult incat sa stimt putin cu trage intr-o parte masina la mers in regim de autostrada.    Nu mai poti avea incredere in nimeni...... trebuie sa verific tot....epuizant.....   Am mers apoi la Geometrie iar si am rezolvat problema pe "garantie" :  Acum merge perfect nu mai trage si volanul este fix pe 0 grade.      La final , a primit o curatare exterioara corespunzatoare :      750km+ de la "Transplant"   in continuare fara probleme....    Daca ar fi sa arunc niste pareri despre cele schimbate :    - Mi se pare mai sprintena in vitezele 1->2->3->4->5 si ceva mai lenesa in a 6-a  - Consumul masinii a scazut semnificativ, asa mi se pare .... Am fost Buc-> Lehliu dus/intors si am avut niste consumuri de m-au socat.....dus 4.7% si intors 5.3%......mers doar peste 2000 ture..... eu nu am vazut in viata mea consum sub 5% la explorator .....in general extern in regim de mers pe DN consumul sta pe la 6.5%......  o sa incerc sa fac o calibrare dupa ce fac consum la pompa.  - Pornirea a ramas de vis....instant porneste si la rece si la cald , electromotorul cu StartStop este genial ! 
    • adrian_mm89
      Nu mai mergeti la service-uri care recomanda DPF off.    @Sebastian, nu ai hidramata, ai DSG, cutie automata cu dublu ambreiaj, e diferenta ca de la cer la pamant fata de hidramata.    Doar ca recomandare, nu stiu daca te ajuta in cazul tau, dar poate citesc altii pe aici si le fac un bine: Cand masina sta la 1000 ture la ralanti, inseamna ori ca incarca bateria ori ca face regenerare, si e usor de vazut, in meniu de start/stop din navigatie, daca zice: "Functionarea motorului e necesara" sau acelasi lucru in engleza atunci 100% masina isi face regenerare. In cazul ala, nu opriti masina, nu o lasati sa mearga pe loc ca isi opreste regenerarea, trebuie mers cu ea constant peste 60km/h si peste 2000 ture cam 15-20km. Daca faci asta cat mai des atunci filtrul nu o sa aiba probleme, la VAG tine lejer 400-500k km exploatat corect.    Daca aveti diesel cu DPF atunci asta e minusul, trebuie urmarita regenerarea si facut cand cere pentru ca altfel apar tot felul de complicatii. Si din pacate la Passat B8 la mers doar in oras bara la bara face regenerari la 100-200km ceea ce e putin intr-un oras ca Bucuresti, pentru ca inseamna ca trebuie sa faci regenerare saptamanal.    Asta e mesajul, l-am gasit pe net (100% masina is face regenare) - trebuie mers cu masina, chiar si la 2000 ture, pana efectiv dispare acest mesaj de acolo, se poate lasa acel meniu deschis si urmarit in timp ce conduci. Sa nu mai zic ca la fiecare regenerare ratata uleiul din motor se dilueaza cu motorina, combinat cu revizii la 30k km............... dupa aia plangem de fiabilitate, dar exploatam masinile gresit.  Daca stati intr-un oras mare si mergeti preponderent urban, mai bine un 1.5TSi ca merge la fel si nu e asa sensibil la exploatat.  Eu am passatul dar il folosesc aproape exclusiv extraurban, si am si grija de regenerari, am incarcare la filtru la 216k km 46g, adica e la jumate. 
    • BeciAcustic
      Cum vi se pare temperatura uleiului din cutie la viteza legala, constanta pe autostrada? Afara era o temperatura intre 1.5-2,5°C
    • ShadoWzZ
      Sa o folositi sanatosi  Imi place plansa de bord de la noul model. Motorizarea este 1.5 ?   LE : Am configurat acum ambele nivele de echipare cu PHEV si cam aceleasi optiuni si mie imi iese mai ieftin sportline-ul la aceleasi dotari. Probabil am facut eu ceva gresit sau ai avut tu ceva discounturi mai generoase la Selection ?
    • vlahdacoroman
      Degeaba anulezi dpf-ul,vei merge cu dara de fum si alte probleme mecanice si electrice,pana cand vei pune motorul pe butuci! Cauta cauza problemelor,nu e suficient sa anulezi sistemul antipoluare...asta inseamna sa cauti oameni profesionisti nu carpaci care sterg erorile din soft,asa cum procedeaza service-urile in 99% din cazuri!
    • mad_kat
      Etrieri - episodul 2. Din motive logistice abia weekendul ce a trecut. Surpinzator, pe dreapta lucruruile mai ok fata de stanga - inclusiv cablul de frana de mana este intact (pe stanga nu o mai duce mult) Poza cu etrierul vechi - cei cu ochiul format o sa vada un detaliu "dragut" (not!) pe care l-am descoperit de ceva vreme, unul din motivele pentru care am mers pe etrieri noi mai degraba decat reconditionare   La stanga va trebui totusi sa curat si regresez glisierele - pareau ok la mana, insa agata putin. La drepta am facut operatiune si merg "ca unse"
    • SebastianPopescu
      Salutare. Detin un VW Passat B8 din 2015, 2.0 TDI, 190 cp, cutie hidramata, 220k km cu urmatoarele simptome: - de aproximativ 2-3 saptamani a aparut martorul de check engine. - la pornire sunt situatii cand porneste mai greu Si se zdruncina foarte rau - cu start/stopul activ uneori dupa ce s-a oprit la semafor, dupa ce apas pedala de acceleratie incerca sa porneasca dar se opreste de tot - motorul este mai zgomotos si uneori are un sunet variabil(mai tare, mai incet si parca si un tacanit)   Saptamana trecuta am fost la un service si pe tester s-au vazut erorile din pozele atasate. Recomandarea service-ului a fost resoftare si DPF off.   Nu vreau sa recurg la aceasta varianta. Ma puteti ajuta, va rog, cu alternative? Este posibil ca una din celelalte erori sa cauzeze eroarea de DPF si sa impiedice regenerarea? Care ar fi ordinea de rezolvare a erorilor?   In weekend am mers pe A3 pana la Ploiesti si inapoi in modul manual, spre Ploiesti in treapta a 4a cu si spre Bucuresti in treapta a 5a c cu turatia in jur de 3000 de ture, insa martorul si simptomele inca sunt prezente.   Multumesc in avans pentru raspunsuri.
    • razvan.ac
      Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina. Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare . Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni. Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o. Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari $H3    ***CleverBonus Noul Kodiaq*** EV3    Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A) 76H    Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A) PI3    Design Interior SUITE COGNAC 1SK    Elemente suplimentare protectie sasiu PJ1    Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu PA2    Pachet Acoustic & Sunset PAB    Pachet Assisted Drive Plus WCD    Pachet Convenience Plus Clima PLB    Pachet Light and View Plus PPP    Pachet Performance PFA    Pachet Simply Clever Family PTA    Pachet Technology 13" PWD    Pachet Winter Sport  4GW    Parbriz incalzit YOZ    Servicii Online SKODA            Remote Access - 3 ani            Infotainment Online - 3 ani     Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna. Prima poza, in curtea Brady:     Status actual: O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit.  Revin cu mai multe impresii si poze.
    • razvancc
      Bidonul de 1 litru Castrol edge 0w20 este sigilat cu folie. Cel putin la mine asa a fost. 
    • Vlad11
      Salutare tuturor!    Am citit si eu aproape toate paginile de pe acest subiect si as aprecia daca m-ati putea ajuta cu un sfat.   Motor: 2.0 TDI CFFB cu remap (nu facut de mine), fara DPF/EGR. Soft motor 3610 (inainte de EA189).    Pe scurt, mi a aparut 5211 - P0087 - Low fuel rail pressure intr o accelerare brusca.   De atunci, am schimbat: pompa rezervor, pompa inalte, rampa comuna (cu tot cu senzori). Toate piesele au fost SH.    Masina merge foarte Ok si fara intreruperi, vibratii, singura problema fiind P0087 la peste 4000 rpm in sarcina.    Pe injectoare nu am deviatii mai mari de 0.6 mg/str la ralanti, la cald.    Va multumesc anticipat pentru pareri!    PS: problema a fost mult mai delicata decat am explicat mai sus, o pot discuta in PM.     
    • EEXCALADE
      Uleiul OE nu are nici o folie 
    • martea
      salutare! la uleiul OE VW 0w30 504/507 ati avut acea folie dupa ce ati scos capacul? am luat 6l (un bidon de 5l si unu de 1l) si la ambele s-a deschis dubios de usor capacul si nu mai avea nicio folie de siguranta ulerior. mersi
    • Dolfin
      @tudy_cnu, sa ne spui ce masina iti ofera pe perioada reparatiei.
    • marius1982.11
      No, fain asa! Daca iei masini cu bashinile altora in ele(aka uzate, SH) si nici cunostinte nu prea esti vip pe nicaieri:)). M-as uita, dar nu am facebook :)). Oricum, faine si pozele astea. Am fost doar vara asta din pura coincidenta la un eveniment unde erau si retromobile la porsche pipera. Era si Vlad M.(ala "interesant" imbracat pe acolo, are si prezentarea pe canalul lui de yt unde aparem si noi pe acolo. Acum daca zici ca porsche nu mai sunt cum au fost, ia un Ferrari sa vezi cum se prezinta ca fiabilitate si cost comparativ cu Porsche, ca tot spuneai de v12.
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!