Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,3k
      postări
    2. 17,9k
      postări
    3. 16,7k
      postări
  2. Tehnic

    1. 858,9k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 175,3k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,9k
      postări
    6. 281,2k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      304k
      postări
    2. 144,3k
      postări
      • Emy D
    3. 119,5k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • cxr2test
    • dragos32
      Știe cineva la ce interval se schimbă uleiul la dsg cutia fiind atașată de motorul de 1.5 tsi?
    • Xman_ghio
      A luat "visul umed" al soferului roman de oras: 2.0 TDI! Sa fie acolo... cand iese pe autostrada de 2-3 ori pe an sa rupa tot 🙂   Oricum, in carte nu scrie vascozitatea, ci norma! Pui ulei ce respecta norma din carte. Daca merge mult in oras as merge pe 0W20 sau 0w30 (repet, daca normele din carte permit). Pentru ca acel 0 inainte de W este vascozitatea la rece - daca ai multe opriri/porniri la rece in oras o sa fie un ulei mai benefic pt motor pentru ca ajuta lubrifierea mai rapida la rece. Daca deja motorul "consuma" ceva ulei, evident ca o sa il consume si pe asta.
    • andrei_221
    • dercos
      Pune 0w20 si basta.
    • Nenciu Victor
      Pe care stiker? Masina merge mixt nu ocazional afara orasului. El a vrut 4x4 si eu stiu ca e mai ok diesel dar da folosita doar in oras stiu ca se infunda mai repede ...
    • andrei_221
      in primul rand deschide capota si vezi pe sticker ce ulei trebuie pentru motorul respectiv. NU are cums a mearga cu ambele norme. Undeva, cineva a facut o greseala. Din ce retin DTSA/DTSB merge doar cu 509, adica 0w20.   in al doilea rand, daca ai luat masina pentru oras, i-ai pus deja cruce         Diesel se foloseste MAI MULT in afara si ocazional in oras.
    • EmilianPop
      @mad_kat alternative nu am avut din pacate.. si eu as fi preferat fara.. atat s-a putut 😅   @corad0 sa fie primita! 😁 🙏 🙏
    • Nenciu Victor
      Salut, tot legat de ulei VW OEM am o nelamurire ...    Taicamiu a luat prin WeltAuto un Tiguan 2021, 2.0TDI 150CP 4Motion Cod Motor DTS, are AddBlue si DPF. In planul de service digital ii s-a pus la primul schimb 0w20 VW OE G S60577S1EUR 0w20, avand primul schimb la 16.000 km, acelasi ulei, schimb la 42.000km dupa care masina a intrat in posesia noastra si pe la 55.000km i-am facut alt schimb la fel cu 0w20. Acum masina are aprox. 70.000km si i-am pus 0w30 GS55545M4 (asta a comandat service-ul), dar de la primul schimb de cand a intrat masina in posesia noastra, i-am schimbat intervalul de service la 10.000km de la 30.000 sau 15.000 cat era ...  In carte nu scrie vascozitatea ci doar norma vw 507 si vw 509.    Pentru protectia DPF-ului si a motorului in general fiind mai pretentioasa ... pot sa pun 5w30 respectand normele, afecteaza grosimea uleiului incarcarea DPF-ului in timp? Masina merge mai mult in oras dar mai iese si cu ea si ajunge pe Autostrada, plus ca motorul in tin pe sport ...  Sau sa raman la 0w30 sau 0w20?  Vreau sa raman pe OE, ce parere aveti? Taicamiu nu merge sportiv, agresiv ... Dar a dat o "caruta" de bani pe ea si pe mine ma pune sa ma ocup de "intretinere" ...   
    • cristi511
      Cred ca asta va fi calea aleasa. Ma decid diseara si dau comanda.    Mulțumesc tuturor pentru contributie.
    • dorumarcatoru
      Și eu am avut eroare pe un senzor de ambreiaj, i-am schimbat pe cei din calculator și nu am nicio eroare pe cutie ( am peste 10kkm făcuți de atunci). Trebuie făcută o diagnoza ca lumea care sa vadă dacă sunt și alte probleme la mecatronic sau doar senzorii/ calculatorul.
    • CristiALF
      Da, evident. Mai ramane doar aspectul legat de cat va rezista vs unul OE. In terorie, nu ar trebui sa fie diferente, dar cum in multe alte cazuri realitatea arata ca unele piese OE rezista mult mai bine, se poate sa avem surprize..
    • mad_kat
      foarte buna abordarea cu producatorul alternativ. La dinozaur a cedat senzorul de presiune diferentiala de la DPF, pe masina si OE bosch, insa a mers si este perfect in parametri de luni de zile un Delphi, la fix jumatate de pret. Accesul, la fel, challenging
    • halamadrid
      In CoC sunt trecute toate dimensiunile jantelor si anvelopelor pentru masina ta. In talon nu sunt mentiuni privind intrebarea ta.
    • mad_kat
      arata decent   chestiile alea de pe capota nu-s ok. Stiu motivatia din spatele lor, dar parca strica imaginea de ansamblu...  
    • vizitator
      La mine in talon nu sunt trecute dimensiunile jantelor. In schimb, in cartea de identitate a vehiculuilui (CIV) apare dimensiunea uzuala a jantelor, iar la finalul cartii mai apar 2 dimensiuni de jante optionale. 
    • realman_ro
      In cursul zilei de ieri am primit si eu eroarea "Position sensor for clutch 1" Din documentarile mele este vorba de un sensor care are si o pereche pe mechatronic. Merita schimbati acesti senzori (am inteles ca trebuie schimbati amandoi) sau sa schimb mechatronicul cu totul? Este vorba despre un DQ381 de pe Seat Ateca.   Multumesc
    • AndreiC03
      Salut, daca comand un passat cu jante standard pe 16, in talon va fi trecut doar dimensiunea de 16? sau si 17? 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!