Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. gabriel88

    Vw Scirocco 2.0 tdi

    Cum lucrurile nu se aliniaza mereu, masina ajunsese la fratele meu dar intre timp i s-a pus pata pe un m235i si scirocco a ajuns sa stea pe bara in garaj. A mai parcurs la el vreo 4000km fara probleme si a ajuns din nou la vanzare unde culmea s-a vandut destul de repede pentru o masina coupe in sezonul rece, in 10 zile de la anunt si-a gasit proprietar nou. De data asta se poate inchide topicul, masina a ajuns la Calarasi echipata cu si cu rotile de iarna. Funny este ca s-a dat peste media pietei si fara prea mare negociere, deci mai exista o urma de speranta printre noi. Si pun din nou o ultima poza cu ea pe aici si cu ce a fost inlocuita😂, voi reveni pe noua arie pentru masini din afara grupului.
  3. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ar veni cam 800 km pe lună. Dacă ai 10 km până la servici, te încadrezi. Mai rămân ceva kilometrii pentru mers la supermarket. Eu nu sunt adeptul mașinilor noi, dar am cunoștințe care nu percep să cumpere masini second. Fiecare cu ale lui
  4. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    E convenabil in cazul in care faci 6-10.000 km / an ?
  5. Astăzi
  6. stf9

    Valori geometrie

    Ok.Mersi!Mașina nu vibrează/scârțâie la denivelari/viteză.Nici anvelopele vechi nu au fost tocite inegal.Doar că nu au putut să desfacă șuruburile.
  7. SVMLG

    Toro - 7P din 2011

    Hai sa-ti impartasesc ceva din experienta mea. Am aceeasi echipare in primul rand. Asta primavara am facut distributia si eu, am gasit pe cineva care mi-a luat sub pretul pietei. Deci, s-au facut, distribuitie, garnituri injectoare, suporti motor etc. Dupa ce am luat masina, am observat o usoara vibratie care venea de la/sub motor/masina, nu stiu cum sa o descriu. Vibratia era sesizabila la la plecarea de pe loc, la turatie sub 1000rpm a motorului. Am fost inapoi la mecanic, mi-a schimbat o bucsa la esapament, apoi nimic. Erori nimic. Asa ca i-am dat bataie. Iar dupa vreo 4000+km (din care un drum spre Grecia dus-intors), saptamana trecuta, a ramas masina blocata. Masina nu mai pleca de pe loc, se auzeau zgomote destul de puternice de sub masina. Masina a fost urcata pe platforma si dusa la service. Si, surpriza mare, a sarit axul cardanic mare din diferentalul spate. Motivul? Instalare precara, n-a fost axul impins suficient in locas si n-a fost fixat bine, avand o siguranta in capat ce il fixeaza. Totul s-a rezolvat in maxim o ora, cu tot cu ridicatul pe elevator si proba de drum. Si, ca un miracol, a disparut si vibratia. Asa ca, o recomandare, verifica cu atentie transmisia, sa fie totul fixat cum trebuie. Cine stie, poate ajuta.
  8. skodamen

    Noul motor 1.5 TSI

    0w,,,,, acel w parca vine de la winter, din cate tin minte, deci ............... Ce înseamnă marcajele: 5W-30, 10W-40, 0W-20 etc.: Sistemul de clasificare SAE care indică performanța uleiului la temperaturi variate. Cifra dinaintea lui W (ex: 5 în 5W-40): Arată cât de bine curge uleiul la frig (vâscozitatea la pornirea la rece). Cu cât cifra e mai mică, cu atât uleiul e mai fluid iarna. Litera W: De la Winter (Iarnă). Cifra de după W (ex: 40 în 5W-40): Arată vâscozitatea uleiului la temperatura normală de funcționare a motorului.
  9. dan_g

    Noul motor 1.5 TSI

    In fisele tehnice ale uleiurilor, vascozitatea la rece e data la 40 grade, nu la temperaturi negative.
  10. dkmg33

    Toro - 7P din 2011

    Nu am zis sa inlocuiesti bucsele, ziceam ca poate pt ca ele is noi, a afectat cum sta motorul. La tampoane ma refeream cu returul.
  11. Al Bundy

    Probleme electrice

    Ai 3 soluții. Prima e cam țigănie, se lipește siguranța de contactele din soclu. A 2-a , se schimbă locașul și firul unde e siguranța , iar ultima , cea mai scumpă, de schimbare ebox.
  12. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ok , nu stiam ca este noua fara subventii 35.000 euro , am crezut ca e mai scumpa
  13. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Bucsele de cadru au fost inlocuite cu altele originale. Nu vad la ce ar ajuta sa incerc sa le schimb pe cele noi cu altele noi. Fiindca cele vechi sunt rupte, "scoase cu dalta" ... In plus, manopera aferenta, nu e gratis ....
  14. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Achiziționezi o mașină in leasing operational, pentru care plătești un avans și o rată lunară fixă, în general pe 3 ani (perioada de garanție), iar la sfârșitul perioadei, dai mașina înapoi și iei alta nouă. Așa procedează în general firmele, dar si multe persoane fizice. Să cheltui 5-10% din venitul net lunar pe o mașină, nu e chiar un capăt de lume (cel puțin in Europa de Vest)
  15. AsztalosRobert

    Probleme electrice

    Și eu as fii interesat cum se rezolva problema, la mine sa topit siguranță, ar fi indicat sa schimb tot eboxul? Mulțumesc
  16. davidut5

    Valori geometrie

    Caster nu se poate regla, camber spate se regleaza dar deviatia este neglijabila. Camber/caster nu afecteaza major uzura anormala a anvelopelor. Pentru spate trebuie suruburi/bucse/brate. In unele cazuri e nevoie de demontare cadru suspensie pentru bratele de sus.
  17. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu nu inteleg 20.000 euro e pretul cu preluare leasing sau cum ? Sau ce inseamna 14.000 euro ? Ca masina a fost 34.000 euro noua , o vinde cu 20.000 si a cheltuit 14.000 ? Nu inteleg calculul
  18. EEXCALADE

    Noul motor 1.5 TSI

    Daca exista o imbunatatire e din alta cauza/cauze ,nu de la vascozitate. Difereta dintre 5w30 si 0w30 e doar la rece la temperaturi cu minus
  19. George george 123

    Noul motor 1.5 TSI

    Am pus pana la urma 0w30, acest tip de ulei l au gasit cei de la service in programul de original. Ce pot spune ca fata de vechiul 5w30 e o diferenta ca de la pamant la cer si nu ma refer la consum. Efectiv masina zici ca pluteste acum merge mult mult mai lin si are puterea mult mai bine distribuita, efectiv senzatia acum e ca nu mai exista regimul de motor rece, se comporta de la inceput pana la sfarsit ca si cum uleiul e incalzit. E clar ca ungerea cu acest tip de ulei e optima.
  20. corad0

    Enyaq 80

    Aproape 60 000 euro pret de lista...Skoda...🙄
  21. davidut5

    Coduri piese - Part numbers Golf IV&Bora

    Nici unul, doar original. Am pus febi pe o skoda si tot a curs. La o alta masina pe motor o alta flansa febi era cu 1mm mai mare la interior fata de cea veche originala, tot cupla rapida cu siguranta.
  22. DiLivio

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Rata lunară de leasing pentru Pure era in jur de 300 euro cu 1000 euro avans. 300X36=10.800. Cam 12.000-14.000 Euro Pentru un Golf 8 1.5 tsi, rata de leasing ar fi fost pe la 250 euro si 2000 avans. 250X36=9000 Costuri cam 11.000 euro La id3 se scad din costuri beneficiile pentru masină electrica (impozitul, reviziile, consumul de energie, etc).
  23. AditzuVW

    Enyaq 80

    Salut @tucson! Am citit tot topicul tau. Ce poți spune despre mașina la 4 ani și ceva de când o ai? Daca o mai ai? Merita cumpărată una la mana a doua cu 36k km cu 26k euro cu aceleași dotări ca ale tale? Mașina e in imaginile atașate.
  24. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.
  25. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    ID3 dupa 3 ani si 20.000 km Cine cauta “economie” …sa calculeze cat l-a costat pe primul propietar cei 3 ani / 20.000 km 😀
  26. dkmg33

    Toro - 7P din 2011

    Daca ai schimbat bucsele de la jug, s-ar putea ca materialul nou ( mai ferm si mai putin tasat) si chiar mai inalt cu cativa mm sa nu poata fi compensat de tampoanele uzate. Vezi daca mecanicul tau poate da retur la piese in caz ca nu ajuta cu nimic sau eventual le comanzi tu si le dai retur dupa ce incerci.
  27. Ieri
  28. stf9

    Valori geometrie

    Salut. Am schimbat recent bucșile, pivoți, etc. pe puntea față, anvelopele și la geometrie mi-au zis că ar trebui sa schimb șuruburile de pe spate că nu le pot desface.Ei ar recomanda schimbarea completă, nu doar șuruburi. Dar am observat că pe față a rămas un unghi nereglat, cu eroare mult mai mare față de spate. Dimensiuni anvelope: 205/55R16 Camber spate stanga-dreapta 1.54 în loc de 1.20 +/- 0.30. Caster față stânga-dreapta 6.45 în loc de 7.32 +/- 0.30. Acestea sunt singurele valori cu roșu. Pentru spate, la valorile actuale, este necesar să intervin asupra suspensiei sau nu este o problema depășirea aceea minoră. Pentru față, valoarea caster, este nevoie să schimb service-ul unde fac geometria?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!