Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Scuza-ma, dar sa schimbi o distributie pe lant la 100000 de km si sa dai si 2000 de lei, mi se pare cam aiurea. In principiu, distributia pe lant ar trebui sa reziste mai mult. Mult mai mult. Sunt constructori care zic ca cel putin 200000 de km nu e nevoie sa te atingi de ea. Pana la urma, dupa toate nebunia cu motoarele astea, parerea mea e ca motoare supraalimentate, de mic litraj de la VAG, sunt un exemplu cand vine vorba despre orice, mai putin fiabilitatea.
  3. geopsi

    Frane Octavia 2. Probleme aparute

    Salut, am ai eu o problema o o octavia 1.9 tdi 2007 bxe. Cand franez la viteze mici masina nu franeaza liniar, parca simt mici oscilatii gen cum ar fi asfaltul ovalizat. In plus pe stanga era placuta complet uzata iar pe dreapta mai avea ceva ceva, ciudat dar mereu le-a topit nai mult pe stanga Ce as putea sa verific, am fost la reprezentanta si mi-au schimbat placutele, apa de ploaie.
  4. Nu este obligatoriu să fie din zona asta consumul crescut, dar poate fi şi de aici după următorul scenariu: scăpări de presiune între turbină şi admisie ---> debitmetrul înregistrează o cantitate mai mare de aer ---> cantitatea de combustibil injectată se măreşte ---> consum mărit. După un scenariu asemănător se întâmplă să crească consumul atunci când se anulează EGR (în motor va intra numai aer curat care este contorizat de ECU). La un motor fără MAF, cum este al meu, anularea EGR nu duce la creşterea consumului pentru că ECU nu prea ştie cât aer intră în motor şi dozează cantitatea injectată după nişte valori prestabilite. Revenind la logul tău, graficul arată aşa Parcă turbina face presiune cam târziu, în rest se comportă foarte bine, mai rar aşa grafic. Cantatea de aer citită de MAF este cam măricică faţă de ce este specificat de ECU şi asta ar putea avea legătură cu ce am scris mai sus, dar ar trebui să faci un BS003 şi un BS011 pentru a confirma asta (vezi AICI)
  5. tfe

    Seat Ateca 2.0TDI DSG 190PS

    adica magaritza aia urata costa cat un defender d-ala nou?
  6. F l o r i n

    Codari VCDS

    10
  7. Today
  8. Anonim1

    Probleme electrice

    Al Bundy am incercat sa te sun toata ziua dar nu merge ...
  9. pongo73

    Consumuri Karoq

    Consum pe autostrada ieri in drum spre casa (Munchen - Cluj) - 3 adulti, portbagajul plin ochi si, ca de obicei, in limite legale. - intermediar 1 (prin Austria - am facut o captura de la ultima alimentare) - intermediar 2 (undeva dupa Budapesta) ) - la finalul zilei Intr-o zi pe autostrada dupa vreo 250 km am prins si un consum intermediar de 6.5 la o medie de 100-105 km/h. E meritul "copilotului" care era de servici la momentul acela .... si faptul ca nu a condus cu ACC (copilotul se familiarizeaza inca cu masina...). Media celor cateva mii de km pe intreg tripul a fost de 7 l/100.
  10. claudiu tudorita

    Probleme intinzator curea accesorii

    Salut si la mine se aude un zgomot de arc la rece de la ce a fost pana la urma?
  11. ANdi B.

    Touareg v10, lux pentru saraci?

    @AlexandruVB daca bugetul tau este de 4000eur nu iti lua Touareg! Masina este in alta categorie de pret ca si mentenanta. Stiu despre ce vorbesc deoaree am detinut timp de un an un Touareg 7P din 2016. Sfatul meu este sa iti cumperi ceva ce o sa iti permiti sa exploatezi.
  12. yanq

    Seat Ateca 2.0TDI DSG 190PS

    La 45k te incadrezi perfect la un kodiaq cu de toate 🙂
  13. ToniM

    Seat Ateca 2.0TDI DSG 190PS

    Roadtrip de 3523 km, 69 km/h media(69, not just a number), 2 adulti cu bagaje si lada frigorifica, R19 vara, mers cu ACC in principiu , 6,5L/100km media de consum pe consola centrala daca este cineva curios Cateva cadre raw.... Si unul editat... Va ramane o amintire frumoasa cu Ateca, tot la fel de posibil insa sa nu fiu dispus sa dau 50k+ € pe o masina premium sh, cu dotarile care le am pe cap, si sa ma limitez la 45k€ achizitie masina noua. Pe moment, ma tot repet, vine Octombrie si vedem ce imi poate neuronul.
  14. vdragos

    Sfat achizitie Touran

    Daca e in mintile ei, este motorul care se potriveste cel mai bine Touranului, mai ales impreuna cu DSG, nu pare submotorizata indiferent de incarcare. Motorul e silentios, consuma putin. Cea de 140 pare usor submotorizata la reprizele de reaccelerare pe autostrada, sub 140 de cai nici nu vreau sa ma gindesc cum e. Desigur, exista viata si fara putere mare dar Touranul este o masina mare si grea si mai ales cu capacitate mare de incarcare, ar fi pacat sa nu o poti folosi la potential sau sa ai disconfort in folosire.
  15. In cazul unei roti, mai jos este contributia fiecarei componente: Pe langa ca capacele de roti care pot influenteaza rezistenta la inaintare (unii se chinuie la camioane si autocare pentru 2% in cazul lor), sunt cateva studii facute de CUT Gothenburg, Sweden in 2013, 2017 pe care incerc sa le aplic sa vad rezultatele. Si ma refer la carenaj si la bascula unde procentele sunt foarte mari.
  16. IRONICK

    Noutati Vw AG

    In afara de dunga laterala, care nu este la fel de iesita in evidenta ca la Passat, care este acum la nivelul manerelor, are 4 roti.
  17. ska

    Noutati Vw AG

    "Linii":
  18. Adibdx

    Sfat achizitie Touran

    Buna ziua ! A venit vremea sa schimb masinuta g4 ....ma gandesc la un touran din 2014 motor 2.0 tdi 177 cai.....ce parere aveti ? Mentionez ca in trecut am avut touran din 2005 motor azv parca 136 cai si am avut nenumarate probleme .....ma gandesc ca noua generartie de propulsor poate este mai reusit.
  19. atihav

    Probleme ABS+ESP

    Sa rezolvat cu setarile de baza...multumesc Al Bundy!!😃
  20. O alta idee de upgrade, pentru cei care nu le au. Deflectoarele montate in lateralele lunetei. Face ca aerul se se desprinda de caroserie si sa nu mai adere la ea. Vizibil luneta nu se va mai murdarii (pentru cine vrea sa cuantifice rezultatele), dar cel mai important scade rezistenta la inaintare. Sunt modele diferite pentru hatch/break. Eu nu am luat versiunea originala, nu merita pretul respectiv. Acelasi rol il are forma stopului in lateral. Mai nou toti producatorii au inceput sa copieze Toyota Prius, doar ca au preferat sa mascheze cu 'ochi de pisica' lateralele spoilerului spate (ex. Ford Focus 2019). Sau au integrat in design o linie mai agresiva in partea din spate (cum este cazul lui ID.3 1, pentru un exemplu in gama). Lupta cu rezistenta la inaintare ascunde foarte mult solutii in design, desi unora li se va parea haios sau nu le sesizeaza.
  21. Ion Florian

    Touran probleme injectoare

    Buna ziua. Am rezolvat,a fost injectorul vinovat, am înlocuit injectorul cu unul second și acum merge perfect! Multumesc!
  22. Alextz

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    La ce reziduu de cenusa are este Full-Saps si nu are 507.00. European Formula are un TBN mic fata de orice competitor in 507.00 dar este un ulei cu cenusa foarte mica.
  23. calingurghiu

    Codari VCDS

    Multumesc de raspuns...deci in căsuță respectivă trec valoarea inițială...dar oare care a fost,pentru că,sincer ...nu mai stiu..😂😂😂
  24. IRONICK

    Noutati Vw AG

    Ce linii?
  25. ska

    Noutati Vw AG

    va prelua multe din liniile noului FL la Passat. pare, cel putin la prima vedere, mai... cuminte.
  26. georgemarcu53

    Cod culoare sharan

    Buna ziua, am un vw sharan 2001 si nu stiu ce cod de vopsea am pe ea. Seria de caroserie WVWZZZ7MZ1V041138. In talon scrie albastru. vreau sa iau un spray pentru mici remedii. Cu respect.
  27. Ebi

    Ce Ulei de Motor Recomandati?

    European Formula are norma 507 00. https://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/european/european-car-formula-5w-30-synthetic-motor-oil/
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri