Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Astăzi
  3. tavitara

    BENTLEY "de saraki"

    Oricum totul e loterie Poti sa fii cel mai bun si sa duci cu bine toate cursele la capat iar apoi sa cazi cand schiezi
  4. marius1982.11

    Cu ce curatam volanele imbracate in piele?

    Eu folosesc produsele Colourlock pt intretnere piele. Se aplica in ordinea asta: Strong leather cleaner - Pentru piele mai veche de 3 ani sau piele foarte murdară sau Mild leather cleaner - Pentru piele mai veche de 3 ani sau piele recent curățată Leather fresh - Restaurator de culoare pigmentat, disponibil în aproape orice culoare la cerere, daca sunt zone cu piele uzata Leather protector - Hrănește și protejează împotriva UV Leather Shield - Protecție eficientă împotriva deteriorării prin abraziune Am reconditionat si volanul cu ele, insa daca e sa faci doar volanul tau si atat, e mai ieftin sa il imbraci din nou in piele. Au si filler pt piele crapata, dar pt intretinere si curatare pt tapiterie dar pt aia recomand Leatherique pristine clean si rejuvenator.
  5. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    Zanardi a suferit accidentul in urma caruia a ramas fara picioare pe cand concura la americani in CART, competitie rivala ce se desfasura in paralel cu fosta/actuala IndyCar. Ma uitam la TV in direct cand a avut loc accidentul. Cred ca e parerea tuturor fanilor, dar mai e o sansa din sezonul viitor, se amesteca iar cartile odata cu noile monoposturi si un nou regulament tehnic.
  6. vizitator

    BENTLEY "de saraki"

    Parerea mea strict personala este ca, in ziua de azi, cursele de formula 1 au devenit ceva foarte plictisitor (din pacate).
  7. Ieri
  8. Aici puteți posta toate informațiile legate de campaniile tehnice și rechemările oficiale. Menționați dacă ați primit notificare și ce problemă a fost semnalată. Fiecare detaliu poate fi util și pentru ceilalți posesori. O parte dintre informațiile postate de mine în acest topic sunt preluate din alte surse, forumuri și grupuri, și pot conține erori sau pot să nu fie valabile pentru toate vehiculele. 91SV Data începerii: 02.12.2024 Pentru autovehiculele Superb și Kodiaq dintr-un interval de fabricație limitat, există riscul ca din cauza unor erori de software, să apară următoarele probleme: •Sistemele de asistență nu funcționează corect. •Descărcare sporadică a bateriei. •Sporadic, autovehiculul nu poate fi pornit (demarorul nu învârte). Pentru autovehiculele vizate este necesară o actualizare de soft. Comutator S-ACC (94EW) Data începerii: 22.05.2025 La vehiculele Kodiaq și Superb fabricate la o anumită perioadă de timp, există riscul ca sistemul de control ACC să nu funcționeze atunci când este activat din cauza unei erori în procesul de fabricație. Butonul SET se poate bloca din cauza contaminării cauciucului microîntrerupătorului în timpul procesului de fabricație. Butonul SET de pe maneta ACC trebuie înlocuit la vehiculele afectate. Actualizare S la PV4 (90EE) Data începerii: 23.06.2025 Pentru vehiculele Superb și Kodiaq dintr-o perioadă de producție limitată, există riscul ca următoarele reclamații să apară din cauza erorilor de software: • Mesaje de eroare pot apărea sporadic la pornirea vehiculului. • Descărcarea bateriei de 12V. • Defecțiuni ale sistemelor de asistență. • Defecțiuni la afișarea hărții pe ecran. • Sporadic motorul nu poate fi pornit, demarorul nu se rotește. Pentru vehiculele afectate este necesară actualizarea valorii de referință la PV4 și înlocuirea bateriei de 12V, dacă este necesar. ——————————————— Cam acestea sunt rechemările de care știu până acum. E posibil să mai fi existat încă una, dar momentan nu o mai găsesc. Eu am fost afectat doar de prima rechemare 91SV, pe care am efectuat-o în ianuarie. Puteți verifica dacă există vreo campanie activă pentru VIN-ul vostru pe acest site: https://www.dieteren.be/en/recall Deși nu pare a fi o sursă oficială Skoda, este folosit de mulți utilizatori din străinătate, iar în cazul meu, toate informațiile verificate până acum s-au dovedit corecte. Voi ce informații aveți legat de rechemări? Ați fost afectați de vreuna până acum?
  9. andrei_221

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    sistemul se bazeaza pe senzorii de parcare si reactioneaza cand brusc apar obstacole in zona "rosie" . Daca obstacolele sunt stationare, franeaza numai odata, a doua oare te lasa sa le lovesti daca insisti. de asemenea, nu functioneaza la viteze foarte mici, cand faci manevre cu "incetinitorul"
  10. aragorn2033

    Schimbare flansa amortizor

    Multumesc AI Bundy, tot timpul am contat pe tine, Multumesc! Sa ai spor in toate!
  11. bunelu69

    Probleme la frânare!

    Salutare! Masina in cauza un Passat B6, 170 cai, cutie manuala Ma confrunt de ceva vreme cu o problema enervanta legata de sistemul de franare. Sunt situatii cand pedala de frana este "tare" si masina pare a fi infranata; se simte la demaraj si in treptedele 1-2. De asemenea daca incerc plecarea de pe loc doar din ambreiaj ( am facut asta doar pentru test) se simte cum rotile nu s-ar invarti usor. In alte situatii pedala de frana e ok,si se simte mai moale, masina demareaza mult mai bine si usor. In cazul acesta plecarea de pe loc doar din ambreiaj este mai usoara si rotile se invart libere. Masina a fost verificata si pe elevator in mai multe ocazii si la fel sunt doua situatii: 1. rotile spate se invart mai greu. 2. rotile se invart liber si usor. Am schimbat lichidul de frana de 3 ori pana acum, discuri si placute la fel, un etrier spate reconditionat cu tot cu motoras TRW - deloc ieftin, etrier fata nou, pompa de vaccum/tandem noua Pierburg. Pierderi de vaccum nu am gasit pentru moment, urmeaza sa verific mai atent furtunul ce leaga pompa de vaccum cu tulumba de frana/brake booster. Pompa vaccum e in parametri cu 0.8 bar presiune negativa -daca retin bine Din observatiile mele rotile spate par sa fie cele in cauza, cele din fata nu par a avea problema asta. Am facut deja recalibrari la motorasele de frana spate si problema tot apare dupa ceva timp. De asemenea dupa aerisirea instalatiei e ok cateva zile apoi problema apare. As mai putea verifica si altceva legat de problema asta? Nu pot lega de nimic problema asta pana acum. Nu are un criteriu sau un factor declansator sa pot gasi problema.
  12. marius1982.11

    BENTLEY "de saraki"

    Era mai spectacol pt ca intr-adevar era mai periculos F1, se murea mai mult, la propriu. Recent era Grosjean sa o mierleasca sau cel putin sa o pateasca lafel ca si Lauda la ring, adica sa arda de viu. Sunt absolut sigur ca o mai mierleau cativa, cred ca acum 2 ani parca tot la Silverstone cand s-a dat peste cap chinezul, Zhou parca. Sigur, ei isi asumau, vorba lui Niki care zicea ca isi asuma nu mai stiu ce procent ca e riscul sa moara. Dar pt noi, fanii, era trist sa pierzi un mare nume ca Senna. S-au introdus f multe solutii pt a creste siguranta, de la hans, viziere mai mici si mai rezistente de la faza cu telescopul in mecla la Massa, elemente de suspensie si roti care nu au voie sa se desprinda la impact, halo acum mai recent, celula de combustibil mai protejata, nu se mai fac realimentari pt a nu mai pleca pilotii cu furtunu' dupa ei, cu toate ca era spectacolos pt unii, nu cred ca era placut pt cei care ardeau de vii in proces. Mai e si accidentul lui Zanardi care l-am prins in anii mei de F1. Eu ma uit din 97 si pana anul trecut cred ca se pot numara la o mana care curse am ratat. Deja sunt prea multe GP-uri si deh, alte prioritati din cand in cand. Mie ce imi lipsesc sunt V10-urile, din pacate doar V8 am prins live, dar si aia era senzatie. Un material cu Brundle ce l-am vazut recent: https://youtu.be/w-3Npp6OH8U?si=ptYPLPGmUT1wuBZU
  13. sdR+

    Baie de ulei

    Imi cer scuze de 3 posturi concomitente, dar problema a fost de sus, conductele au niste semne care se pun corect, mecanicosii fac ce vor si cum vor, le atragi atentia, nu iti lucreaza.Evita oamenii tipicari, cine stie cunoaste, sus pe clapeta furtunul era tras inspre stanga 1.5 cm fata de pozitia normala.Mno, acum sta lejer si aerisit, dar asa am luat epava facuta din bucati, culmea, a fost la cativa mecanici si nimeni nu a observat asta.
  14. Xman_ghio

    Regenerare DPF - prea des

    @laurstef cum spune acidone: nu a regenerat/terminat regenerarea dimineata (doar eventual daca ai facut deja 146km de dimineata pana acum). Mi se pare putin ciudata diferenta mare dintre SMM si SMC; ar trebui sa fie 4-6g diferenta intre ele. Monitorizeaza putin, dar poate fi diferenta asta din cauza ca ai intrerupt regenerarea de dimineata. In oras daca scoti 100-150km intre regenerari este ok! Pentru oras ti-ar trebui o benzinara, eventual si aspirata 😉
  15. Rider1

    Golf 6 - Climatronic/AC - probleme

    Mulțumesc. Am făcut acum o scanare și sarcina compresorului, este de 3 Nm și scade la accelerare. Din ce am citit aici , vinovată este electrovalva de pe compresor. Mâine o comand. Rămâne de văzut cum va merge schimbarea ei.
  16. Crs.Vag

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Sistemul ăsta m-a salvat, de 2 ori, de la necaz. Ieșire din parcare spic, a frânat super rapid, cât pe aci să lovesc o mașină în mers, altfel eram pa cu spatele. Si o parcare cu 2 bolarzi pe care nu i-am văzut, în rapiditatea manevrelor față-spate, a frânat de au cârâit roțile. Și e Octavia 3 fl, fără senzori laterali (unghi mort), doar cei pt parcarea cu spatele.
  17. acidone77

    Regenerare DPF - prea des

    Dimineata nu a regenerat, sau o fi inceput dar nu s-a terminat, de aia ai si 146km de la ultima regenerare terminata. As presupune ca regenereaza cam pe la 130-140km, cam asta ar fi intervalul in care masina umple DPF pana sa inceapa urmatoarea regenerare. Ar fi bine daca azi ai putea sa o plimbi pe undeva 20-30km sa apuce sa se regenereze in conditii cat mai ok, nu trafic bara la bara. Asa e cu diesel in oras, e mai greu
  18. Adria_n

    Regenerare DPF - prea des

    Exista aplicatie si pt iOS (dpf monitor, ceva de genul), probabil cu acelasi ELM327 ieftin.
  19. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Am fost și am măsurat acum, cu OBDeleven, după așa-zisa regenerare de dimineață. Rezultatele sunt cele de mai jos. Ce părere aveți? Eu încă nu am învățat despre aceste valori. La ce să fiu atent pe viitor?
  20. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Am înțeles! Mulțumesc pentru informații. Nu am mai pățit-o decât atunci când dădeam cu spatele și apăreau diferite persoane (le vedeam și eu) dar brusc îmi dispărea pedala de sub picior cu frână și zgomotul aferente. Da, voi fi mai atent pe viitor.
  21. Xman_ghio

    Regenerare DPF - prea des

    @laurstef nu! Dar daca ai OBD11 poti sa te uiti la incarcarea filtrului si cand ajunge soot la 21g atunci o sa inceapa regenerarea (daca conditiile sunt ok: rezervor minim 25% plin, apa la 90 de grade, etc). Daca tu ai soot (SMM = soot mass measured sau SMC = Soot Mass Calculated) la 5g degeaba mergi 30 minute cu ea la 2500 de ture. O sa creasca incarcarea la 20g (de exemplu), oricum nu incepe regenerarea si data viitoare, exact cand ai nevoie de un drum scurt, o sa inceapa sa regenereze 🤪 Vezi si ca VAGDpf nu functioneaza pe iOS; ai nevoie de Android si un ELM327 OBD din ala ieftin.
  22. Alexandru Gabriel

    Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4

    Modelul meu de tapiserie este doar pe Selection, pe Essence arata diferit (cei drept nu cu mult diferit, dar este alt model) plus ca pe Essence nu ai nici sezutul reglabil pe lungime, este un scaun clasic.
  23. acidone77

    Regenerare DPF - prea des

    @laurstef nu cred.
  24. laurstef

    Regenerare DPF - prea des

    Funcționează oare softul VAG DPF și cu hardware-ul de la OBDEleven?
  25. Poate e tardiv raspunsul meu, dar ca ideie, pentru confortul tau poti sa o schimbi chiar daca majoritatea spun ca nu ar fi cazul. Eu am schimbat distributia la 198k km cred, nestiind istoricul masini, si pentru linistea mea am zis ca ar trebui. Acum cu temperaturile astea ambientale si la motorul meu zornaie lantul dupa o stationare de cateva ore, important sa fie pana in cinci secunde de la initiere, dupa spusele producatorului. Cert e ca nu-mi fac probleme, m-am obisnuit cu modul asta de functionare a distributiei ....
  26. Bebeee

    Montaj senzori lumina/ploaie

    Cam asa trebuie sa arate:
  27. razvan.ac

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Fix aceeasi problema o am la Kodiaq. Fetita imi spune mereu sa stau pe loc pana trec oamenii cand vreau sa parchez, franarea brusca e insotita de strangerea centurilor. Plus natura, bordurile sau bumperele. Ori astepti, ori mergi foarte incet.
  28. halamadrid

    BENTLEY "de saraki"

    De curiozitate am cautat ce ar fi. Singura explicatie cat de cat logica (in afara presupunerilor mai hazlii) ar fi ca de acolo se regleaza inaltimea scaunelor. Ciudat.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!