Toată activitatea
- Ultima oră
-
Daca vei cauta online pachetul PV4RC (aka 90EE), vei gasi o serie de postari/forumuri (diferite marci ale grupului VAG) cu instalari ce dureaza intre 2 si 8 zile. Depinde de norocul si priceperea fiecaruia (norocul utilizatorului si priceperea reprezentantei). Inteleg ca e un pachet ce actualizeaza foarte multe module ale masinii, fiecare update se face separat, ocazional mai apar si probleme. In unele situatii au avut nevoie sa deschida caz la fabrica (intervine cineva remote) - vei vedea asta si-n tari mai rasarite decat la noi. Sunt si eu programat peste o saptamana; m-au avertizat ca dureaza minim 2 zile.
- Astăzi
-
@flo68Te-ai descurcat?
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
PHEVs emit 350% more CO2 than claimed because lax drivers don’t charge them https://www.whichcar.com.au/news/phevs-350-percent-more-co2-than-claimed-due-to-lax-drivers -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
laurstef a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Păi nu prea e OK. Uite, la o cautare rapidă pe Net, ce ne comunică AI-ul lui goagle despre codarea acumulatorului cu ajutorul lui OBD11: „To code a new battery with OBD11, connect the device to your car, open the app, and go to the Gateway (Control Unit 19) > Adaptation > Battery Adaptation menu. You'll then need to input the new battery's capacity, manufacturer, and serial number using the provided dropdown menus or by typing them in. If you don't have the serial number, you can use "unk" for the manufacturer and change the last digit of a generic serial number to make it unique” De asemenea, în ACEST CLIP, de la minutul 2:15 îți descrie detaliat operațiunea de codare a acumulatorului pe mașină, evident cu ajutorul lui OBD11. Cu VCDS nu știusă te sfătuiesc. Ideea e că pe termen scurt nu are nimic dacă nu codezi bateria. Dar nu poți merge cu ea necodată timp de mai multe luni. De fapt poți merge, dar nu o va încărca sistemul inteligent în conformitate cu paramteri de care va trebui să țină cont după codare. -
No, lasa ca sunt bune tare ICE-urile. Si ne plac astea care merg pe suc de dinozauri. Pt ca electricele par de "ne-atins". Iar ID3 si ID4 la fel nu fac fata la tras rulota.
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
Emy D a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Parca da. Dar nu stiu ce-i de capul lor. Totusi, fiind cu SS nu cred ca nu trebuie codata... (bateria in sine, clar nu se codeaza, dar BMS-ul da...). -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Trebuie sa dublezi bugetul ca sa ai autonomia reala 500 km fara mers pe “economie” -
Nenea, da' nu aveti diagnoza in ColorMFA-ul ala?
-
M-am uitat si eu la Enyaq, Sportline, 65K Euro?! Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.200 kg Apoi la Elroq. Tot asa... 56K Euro... Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.000 kg No, iar eu vara trag rulota dupa mine de 1400 kg cu Golful 4 + DSG. Consum de ~9% = 500 km safe cu un plin. La electrica, in modul ideal, o sa fac 500 km. Probabil cu rulota in spate o sa fac 250-300 km? 😐 Si sa dau si atati bani pe ea? Veti zice ca deh, in CO trebuie sa inchiriez masina, dar da, greu de gasit masina cu carlig la inchiriat si la pret decent. + ca zi-le alora de la rent-a-car ca o sa tractezi cu ea sa vezi ce pret iti dau. Si sa se incadreze si la permis (MTMa 3500 ) si la MTMA remorca, etc. Apai, nu-mi complic eu asa viata si mai bine raman la ICE? Vibreaza motorul? si ce? da-l in spanac sa vibreze ca imi chiar place, inseamna ca are viata in el si trage. Next one: Tiguan, Kodiaq, etc (dar ICE!).
-
Oglinzi retrovizoare laterale - Discutii & probleme (Tiguan AD1)
xtelian a postat în topic iniţiat de Chaingun9 din Tiguan AD1
La momentul respectiv am dat si eu cu WD40 - nu a facut nicio diferenta. Acum pot sa spun ca, dupa atata timp si dupa mentenanta facuta atunci, nu au mai fost probleme. -
Care e diferenta de specificatii ? https://www.willtheyfit.com/
-
ce cod are pompa ta actuala ?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
Cristian a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
De brandul Monbat ati auzit pana acum? Am ramas subit fara curent in baterie, asa ca am apelat de urgenta la o firma care inlocuieste acumulatori auto la domiciliu, asta a fost singura varianta pe care o aveau in stoc, de 70Ah, cea originala a masinii avand aproape 8 ani, fiind de 59Ah. Bineinteles, nu au codat nimic, m-au asigurat ca nu e nevoie, au verificat doar incarcarea alternatorului. Start-stop functioneaza, nu am vazut alte probleme, insa cred ca nu e ok sa merg asa cu ea. -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
UNHleaSHD a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
De obicei, EXIDE din Romania sunt foarte vechi. Banner de obicei sunt proaspete. -
Salutare! Stie cineva daca jantele de pe kodiaq 1 se potrivesc la kodiaq 2? As vrea sa-mi pun pe 18toli pentru iarna si am vazut destule modele pe olx dar toate de pe kodiaq1. Am vazut ca ET este diferit fata de ce am eu acum. A mai montat cineva ?
-
Cris2025 şi-a înregistrat cont de membru
-
Leslie şi-a înregistrat cont de membru
-
Cred ca este vorba doar de experienta, ceea ce cred ca le lipseste in legatura cu acest update. Mi-au arata o serie de pasi ce trebuie urmati si o sumedenie de erori ce ar putea sa apara pe parcurs,de asemenea mi-au spus ca se poate strica si tableta in timpul update-ului. Nu-i critic, mai bine sa o lase asa decat sa patesc altele mai rele, chiar apreciez asta. Bine ca nu apare des eroarea, aproape ca pot trai cu ea :)). Multumesc pentru raspunsuri, va tin la curent cu al meu update.
- Ieri
-
evident ca NU. Pompa se ia dupa cod / coduri echivalente.
-
Orice eroare influienteaza negativ regenerarile . Remediaza defectiunile
-
cosmacrv s-a abonat la Motor 1.6 ALZ problema
-
Am un Audi A4 B6 motor 1.6 alz și am următoare problemă: Când scot mașina pe liber la semafor sau când reduc și vreau să o scot pe liber îmi scade turația apoi își revine am schimbat următoarele: Corp clapetă, supapa EVAP, fișe bujii, bujii, furtune verificate, Mă gândeam să schimb și furtunul epurator gaze Carter dar vroiam o părere. Mulțumesc
-
Salut. Am un vw caddy 4, 2016, 2.0 tdi, 55kw, si face regenerari foarte dese dupa 30-40 km. O singura eroare p2209 nox senzor, nici un martor aprins in bord, motorul trage si merge normal. Are 2 senzori de presiune diferentiala, pe fiecare stut pe partea din stanga a fiecarui senzor este conectat un furtun, celalalt stut al senzorului fiind liber. Daca ma poate ilumina si pe mine careva ce sa fac sa nu mai regenereze asa repede. va multumesc!
-
cosmacrv şi-a înregistrat cont de membru
-
wolfy14 şi-a înregistrat cont de membru
-
Mihai94TDI s-a abonat la Mirror Down [Passat CC]
-
Salut, am montat si eu recent motoras cu C la final cablat, codat tot, cand dau pe R coboară dar in momentul cand ma deplasez nu mai revine la poziția inițială, am si memorie in scaune.
-
Salut îmi puteți spune daca se poate pune orice pompa abs pr o Skoda Octavia 2 din 2008?
-
narcis123 şi-a înregistrat cont de membru
-
Pavel2005 şi-a înregistrat cont de membru
-
albinaru s-a abonat la EGR - probleme
-
Va salut ! Am ajuns si in aceasta arie... Miros de gaze in habitaclu, fasait la accelerare si pierdere de antigel din spatele motorului, pe scurt - racitor de gaze perforat ! Avand in vedere ca se ajunge cu mare greutate in zona lui, imi puteti recomanda o marca buna de racitor de gaze ?
-
Pe dezmembrari, complet, nu i mai mult de 1500 lei
-
ba se poate comanda, doar ca pretul e destul de mare
