Toată activitatea
- Ultima oră
-
Dupa cat ai investit in ea, merita sa schimbi tampoanele. Daca sunt cele originale atunci e greu de crezut ca mai sunt ok dupa atata timp. Cand ajung intr-un impas, eu unul mai schimb si mecanicul. O alta parere nu strica. Mai pune si tu ceva poze din interior daca poti, te rog.
-
Imi ies gazele prost si pe gaz si pe benzina. Ce ar mai putea fi? Am scos si catalizatorul de vreo 2 ani. Consum oras undeva intre 8 si 12 mers bara la bara.
-
Ce recomanda producatorul. Pana la urma, rulajul e criteriul principal luat in calcul la schimbarea distributiei, timpul e al 2-lea. Se mai duceau mosnegi la Dacia sa schimbe distributia la Logan la 4 ani, desi aveau 15.000 de km, ca asa zicea manualul, schimbarea se face la primul criteriu care se implineste 60.000 km/4ani, desi cureaua nu avea rulaj mare, iar cureaua de distributie originala a tinut pe unele masini si 8-9 ani. Ori, in cazul 1.5 tsi, vad ca lumea e nemultumita de faptul ca producatorul recomanda sa avem rabdare si sa facem km.😀
-
Da, doar ca acele firme fac acesti km in timp relativ scurt 3-4 ani si aia e, iar orice material imbatraneste in timp, cine face in 10 ani 150 000km ce face??? Si mai mult ca sigur la 10 ani si 150K km cureaua va fi in stare mai proasta ca una la 3 ani si 300K km. Asa ca la mine nu tine explicatia cu flotele auto si kilometraj astronomic facut in timp record...
- Astăzi
-
In primul rand ca la AdBlue nu e ca la carburant sa alimentezi cand "te apuca"! Alimentezi cand iti scrie in bord - adica pe la vreo 2500km ramasi. In al doilea rand cum ai alimentat? Ca este procedura VW ca trebuie sa pui contactul, alimentezi Adblue (cu contactul pus), iei contactul si la repornire ar trebui senzorul sa fi sesizat ca ai alimentat si sa actualizeze noua cantitate si km ramasi. In al treilea rand, da - poate sa dureze si 1500km pana se actualizeaza. Eu am facut un plin de Adblue (cand mai aveam vreo 2000 km si imi spunea sa pun 8L). Am pus exact 8L (ca nu e bine sa pui pana "da peste", ci sa pui exact cat iti arata in bord) si in loc sa autonomia de Adblue pana la 10.000km (cam la cat imi urca de obicei) a urcat pana la 8.000km. Am mers vreo 1500km pana a inceput sa scada - iti dai seama ca stateam si eu stresat ca de ce nu se actualizeaza nivelul. Prima data, cand am luat masina, am pus plin si nu s-a actualizat decat dupa 2 drumuri pe autostrada (adica vreo 150 km). Deocamdata nu te stresa si mergi cu masina normal. Daca ai un tester il pui si vezi daca ai ceva erori. Daca totul e ok pe tester atunci asteapta macar cateva sute de km sau chiar 1500km si mai verifici atunci.
- Ieri
-
Exista companii in RO, mai ales multinationale, care ofera de la nivel de middle management in sus pachete la salariu strict pentru masina si separat parcari. Soferii angajati au disparut de mult iar managerii trebuie sa-si conduca masina (au disparut de asemenea si flotele, se folosesc cateva pool car-uri in leasing pentru departamente si/sau firme de leasing care au o flota stationata permanent in parcarea companiei, iar cand un angajat are nevoie de un autovehicul intra pe o aplicatie, completeaza niste date si primeste pozitia masinii in parcare). Sumele pleaca de la ~350-400€/luna si ajung la +1.500€/luna la nivel superior. De ex. pe la 400€ gasim Renault Clio, pe la 1.200€ este Tuareg, preturi fara TVA, cu limita de ~ 15.000Km/an. Daca nu este vreun manager pasionat, sau firma nu are un stindard cu Green, toti fug de EV-uri, pentru ca nu au timp de inconvenientele asociate. Daca si-ar dori vreun EV, iD4, Tesla pleaca de la minim 600€/luna fara TVA, cu limita de km. EV-urile acelea care stau la vanzare cu pret redus in Germania, de ex., nu au avut rata de 300€ nici acum 3 ani.
-
Tampoanele le schimb si asta e. Macar de ar fi de la ele ... @SVMLG: E bine de retinut, mersi de pont.
-
Buna seara De curand posesor de T5 Multivan 2.5 Axd,am o nedumerire de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet si apare un mesaj dar dispare imediat dupa 2,3 secunde ,cu eroare asistenta la Parcare in rampa,dupa ce pornesc masina acel mesaj nu ramane vizibil pe display,si in legatura cu închiderea, cand apas pe buton sa o inchid se aude ca si cum as apasa de 2 ori pe buton este normal adica ca inchide de 2 ori,dar am impresia ca o inchide si o deschide,am probat toate usile sa vad daca sunt inchise ca aveam impresia ca nu sau inchis O sa incerc sa vad cum fac sa pun o poza cu eroarea Va Multumesc
-
Buna seara De curand posesor de T5 Multivan 2.5 Axd,am o nedumerire de fiecare data cand pun contactul se aude un sunet si apare un mesaj dar dispare imediat dupa 2,3 secunde ,cu eroare asistenta la Parcare in rampa,dupa ce pornesc masina acel mesaj nu ramane vizibil pe display,si in legatura cu închiderea, cand apas pe buton sa o inchid se aude ca si cum as apasa de 2 ori pe buton este normal adica ca inchide de 2 ori,dar am impresia ca o inchide si o deschide,am probat toate usile sa vad daca sunt inchise ca aveam impresia ca nu sau inchis O sa incerc sa vad cum fac sa pun o poza cu eroarea Va Multumesc
-
vzsigmond s-a abonat la Vw Passat B8 AdBlue Refill
-
Salutare Detin un B8 cuaa, 176kw am avut autonomie la adblue 7000km, azi am facut plinul(cu adbleu original vw). am bagat in garaj si nici o schimbare . tot 7000 de km arata si rezervorul ii full. dureaza pana cand recunoaste? sau ii dus senzorul de nivel? si daca stiu bine, senzorul se schimba tot cu rezervorul aveti ceva idee? Multumesc
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
este un tampon de cauciuc pentru amortizare . Cred ca este de la torpedo. Mustele pot sa intre in triple prin ventilatii, se intampla la multe tipuri de triple. -
PeterBambo şi-a înregistrat cont de membru
-
Bogdan tiguan 12 şi-a înregistrat cont de membru
-
Nu era nevoie de topic nou
-
Prima, aia răspunde de amestec. Dar vezi că pentru eroarea aia ai mai multe de verificat, nu neapărat este de vină sonda lambda. Ai amestec bogat.
-
sdR+ s-a abonat la Golf 6/Jetta - Motorul se opreste brusc
-
Golf 6/Jetta - Motorul se opreste brusc
sdR+ a postat în topic iniţiat de daniorgoveanu din Golf VI & Jetta
Revin aici de pe alt topic, masina a mers bine o saptamana, dupa ce am schimbat releul de pe contact, apoi aceiasi treaba.Daca plec la drum cu ea si o opresc, apoi la repornire porneste, si imediat se opreste motorul.Asa imi face de 2 ori uneori, dar nu este mereu la fel, uneori chiar si o data, alteori porneste.La rece porneste perfect, nu am vreun fel de problema.Releu am pus hella tot de 40A, inclin sa cred ca nu a fost de acolo problema, desi era clar defect.Am facut un test la pompele de motorina, se aude click si ambele merg, erori nu am pe vcds, nu stiu de ce sa ma apuc ori ce sa schimb.Problema este asemanatoare cu a lui @LUFY , preponderent la cald, niciodata la rece.Motorina pun numai premium, si doar rompetrol, filtrul de motorina in schimb la revizia de 8 mii, pana sa dea frigul nu m am confruntat cu problema asta.Mi se pare frustrant, sa nu aibe erori pe tester si totusi sa nu porneasca corect, spaima mecanicilor. -
Recent a beneficiat si de un detailing interior + exterior (polish + ceramica). Vopseaua a fost destul de afectata aparent, chit ca nu am pus peria pe ea niciodata. Oricum, a meritat din plin!
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
tavitara a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Acum poti face topic -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
voinea a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Intradevar este o masina super-sport reusita. Tot pachetul a reusit sa exceleze in mai multe directii. Cea mai slaba dotare din partea BMW au fost sacunele fata. Dar acolo am rezolvat eu cu cele doua RECARO. Si eu ma bucur de imboldul produs de povestitorul nostru de serviciu @Doomy care schimba macazul si datorita lui avem categoria aceasta noua Va mai pun o fotografie din 23 Mai 2017 din Austria pe Grossglockner High Alpine Road. . -
Există și rate, dar nu e avantajos pentru cei care schimbă des mașinile, pentru că rămâne la tine riscul devalorizării, care în primii doi ani e cel mai mare. Pentru cei care vor să schimbe si mai des mașina, le pot lua pe abonament. La abonament costurile sunt foarte mari. Pentru mașinile electrice, cea mai bună variantă e leasingul operațional, pentru că nu ai bătaie de cap cu valoarea mașinii la final de leasing și poți lua una nouă cu o tehnologie mai performantă.
-
Bună seara,am și eu o rugăminte dacă ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor coduri pentru un vw golf 5 plus 1.6 mpi,cod motor BSE,menționez ca adaptez clapeta de accelerație cu vcds.ul și la câteva zile imi apare in bord EPC.ul ,este a 3-a clapeta care o schimb in 5 ani(luate din dezmembrări),să fie tot clapeta?Mulțumesc mult
-
Tiguan II 2017 Iridium Grey - retrofit station
Gusti a postat în topic iniţiat de Gusti din Masina mea
Dupa cateva mii de km pot sa confirm 10-14 in afara la stilul meu de mers. 22-23 in oras fara bateria incarcata - tineti cont ca masina are aprox 3 tone. -
Perfect, multumesc frumos!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
B2B - pentru firme B2C - persoane fizice Credit Auto (Ratenkredit) : -Volkswagen Financial Services -Santander Consumer Bank -Porsche Financial Services (PFS) -…etc https://mitglieder.leasingverband.de/ Toti ofera si vanzarea in rate ,chiar mobile.de ,inclusiv pentru masini sh vechi -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
cristi511 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
S-a facut. Eu unul nu am ce prezenta acolo caci atelajele actuale nu prezinta vreun interes. Insa evolutia forumului vine curge natural pentru ca si membrii evolueaza. In plus de asta, cu greu reusesti sa mai gasesti masini in line-up-ul VAG care sa fie decente la pret si sa starneasca vreo urma de sentiment. Spor la prezentari! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
grp a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@Doomyfoarte interesant subiectul schimbarii, la rându meu cochetez cu ideea de schimbare și încă studiez ofertele, mai ales că momentul schimbării l-am împins spre sfârșitul anului viitor. Nașpa că ai parte de evenimente negative în continuare, dar pe de altă parte nu mai contează, atât timp cât pe de o parte îți vine mașina nouă și pe de alta că pe aceasta o vei vinde oricum. Ceva similar cu incidentul cu mașina de la primărie am pățit când am dat cu spatele, fără să mă uit, dar incidentele de acest gen cred că sunt inevitabile până la urmă, în viața unei mașini. @voinea poate ar trebui să se intituleze folderul respectiv, ”Mașina mea, alt capitol” și cumva să fie o continuare, nu neaparat a grupului producător, ci al grupului de utilizatori, care zic eu, au adus un aport important de-a lungul timpului acestui forum. Sau cum a spus și @cristi511, creat acest folder în secțiunea de offtopic și se poate spune despre experiența cu acele mărci acolo. Cred că ar fi de folos pentru noi, utilizatorii acestui forum, în cazul în care vom opta pentru schimbarea grupului producător. -
Nu, nu merita inlocuit 315 cu Chinezaria..
