Toată activitatea
- Ultima oră
-
Multumesc frumos. Eu il cautam pe cel atasat. Sa inteleg totusi ca pe cel cu racitorul de gaze daca trebuie sa il schimb tot la fel trebuie demontat jumatate de masina ca si la modelul vechi? Sau se poate scoate mai usor? As vrea sa schimb volant si ma gandesc ca daca tot se umbla pe acolo, sa schimb si acel EGR daca chipurile nu se poate curata ...
-
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
dnysterian a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
Da, cca 500ml - Astăzi
-
https://youtu.be/8hqdRttm0_E Am schimbat lant si pinionul mic si intinzatorul cu patinele Avea zgomotul acesta si am dat baia jos si am gasit patinele sparte asa ca le am schimbat insa sunetul persista
-
Salutare! Probleme ciudate apar și la mine. Azi mi s-a aprins check engine in bord. In aplicație myskoda nicio eroare. Nici la diagnoza de pe tabletă nu apare nimic. Am 600km in bord. Ieri îmi zicea soția că a pățit când parca să se comute cutia in park. Azi mașina era încuiată iar când a deschis hayonul să pună ceva in portbagaj radioul a pornit singur. Tot azi am activat pilotul pe travel assist, după 2km a dat eroare. A dispărut după oprirea/pornire. Check engine in schimb e tot acolo aprins. Trebuie sa ajung la service la ei.
-
Nu ,nu e un zgomot normal
-
E normal un sunet ca un fâsait sau ca un frecat din zona baii de ulei ? Asa se aud motoarele astea ? Am schimbat tot ce tine de patine lant si pompa de ulei
-
deci trebuie sa schimb tot, offf,multumesc frumos
-
tocmai de aceea se inlocuieste compresorul complet... si condensorul care are incorporat filtrul uscator...
-
Supapa am schimbat-o acum 3 ani din prima zi de cand am schimbat-o face asa,in poza 2 la 0.820 are 7 Nm
-
pai... site-ul indica bine, doar ca iti da si kit complet, si separat pe piese... iti trebuie kitul complet , cu volant, 600 0016 00
-
supapa compresorului... cand ai curentul de activare maxim, adica 0.820, cuplul absorbit de compresor trebuie sa fie cat mai mare... la 3.7 Nm e clar ca nu are ce comprima.
-
dupa ce mergi cateva zeci-sute de km , o sa vezi daca erorile erau vechi, sau actuale....
-
ai 2 EGR pe masina. 1. EGR de inalta presiune - 04L 131 501 R, cel care vine langa admisie 2. EGR de joasa presiune - cel cu racitor - complet 04L 131 512 BQ, sau doar clapeta 04L 131 501 C
-
Salut, la masina din semnatura am o problema cu climatronicul,dupa un anumit timp de functionare normal incepe sa bage cald in special la relanti cand stau in trafic dar nu numai, daca accelerez de cateva ori mai tare isi revine ,pe VCDS nu am nici o eroare,atasez cateva poze cu parametri.Daca ma puteti ajuta cu un sfat as fi recunoscator Multumesc . poza 1 motor oprit,2 motor pornit , 3.4.5 la relanti ,poza 6 cu motorul turat .
-
Golf 6/Jetta - Probleme electrice
Al Bundy a postat în topic iniţiat de and3yutzu din Golf VI & Jetta
NU are siguranta separata, verifica firele si soclul. -
Nenciu Victor s-a abonat la Schimbare flansa amortizor
-
amortizoarele kyb sunt praf ... Am avut la Bora dupa 1 an le-am schimbat si nu am mers prin gropi drum cu piatra ... Am pus bilstein si nu am mai avut probeleme.
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
Ursy a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
In cele din urma am reusit sa gasesc datasetul pe Geko. Dar poate ma ajuta un coleg cu codarile. Sigur nu sunt bune pentru ca am tot felul de erori de mesaje de CAN. -
ClaudiuMarantz şi-a schimbat fotografia de profil
-
ClaudiuMarantz s-a abonat la Probleme la drenarea apei de la trapa.
-
Va salut pe toti. Stiti unde este scurgerea apei de la trapa, la partea din spate ? Daca aveti ceva poze m-ar ajuta mult. Va multumesc tutror.
-
Revin cu problema mea cu EGR-ul. Bine de fapt nu stiu daca chiar e o problema, insa conform la ce am aflat pe forum ar trebui sa inlocuiesc EGR-ul ca nu se poate curata. Toate bune si frumoase, trimit mail la PBN unde un domn foarte amabil imi raspunde cu piesa si pretul, insa piesa nu pare sa fie EGR-ul care ma intereseaza pe mine si de care vorbeste toata lumea pe aici cel cu racitorul de gaze. Cand trimit poza cu piesa pe care chipurile o caut eu, mi se spune ca eu nu am asa ceva pe masina. Pot sa aflu cumva (pana sa ajung la service) ce EGR-uri am si unde? De asemenea, doar EGR-ul acela cu racitorul de gaze nu se poate curata, sau nici unul? Conform VIN si ETKA sunt doua piese care ar fi. Le-am atasat. LE: Masina este VW Tiguan 2015 2.0/184 cai 4 motion E6 VIN: WVGZZZ5NZGW003956
-
Golf 6/Jetta - Probleme electrice
binary_boy01 a postat în topic iniţiat de and3yutzu din Golf VI & Jetta
Va salut domnilor, Am de ceva timp o problema cu dlr-ulndreapta la jetta mea, 2014, cayc, 1.6tdi. Am pus la un moment dat leduri, unul s-a ars si dupa aia nu a vrut sa mai mearga. Am testat cu 5 becuri diferite, leduri si halogen. Nu se mai aprinde neam. Coudau este ca mesajul din bord apare aleator. Daca nubaveti o solutie, macar o schema cu sigurantele si care ar fi responsabila pt asta? Doar daca nu cumba bcm-ul e problema si ar trebui schimbat/resetat? Va multumesc anticipat -
Asa am schimbat dintotdeauna. La fiecare revizie de ulei schimb si aerul si polenul (polenul cateodata il schimb de 2 ori pe an chiar). Cel de combustibil il schimbam o data la doua revizii de ulei dar din ce mi-a explicat consilierul de service, GTE'ul are filtrul in pompa si nu se schimba. E drept ca nu erau trecute in lucrarile de acum dar a fost solicitarea mea cu cele doua filtre.
-
Erorile vechi ,neremediate la timp au generat problema actuala
-
Multumesc pentru raspuns. Cred ca erorile stocate erau mai vechi . Dupa clear DTC a ramas doar DPF. Cel de system voltage cred ca apare pentru ca am ramas fara baterie si am pus-o pe cea de pe Skoda cealata fara start-stop. Log-SKODA NOUA 2-TMBJJ6NJ2JZ169973.txt
-
Problema e la motor . Remediaza erorile si spoi curata dpf-ul ,daca e nevoie .
-
Nu va obositi sa faceti offtopic ca se ascunde.. Vorbim doar despre detectoare.