Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. ghita_prodan

    Instrument Cluster Benzina-diesel

    Am fost la un cunoscut si a spus ca ceasurile sunt pentru diesel si nu ma ajuta un update trebuie sa le inlocuiesc cu ceasuri de benzina. Pe masina am ceasuri cu codul 5N0 920 871 B si ar trebui sa am 5N0 920 882 B
  3. nepotu_ro

    Kodiaq 2 - Modificări/upgrade-uri

    Salut! Avem cumva posesori de Kodiaq RS 2.0? Sunt curios daca in CoC apar si jante mai mici (pentru rotile de iarna). Multumesc!
  4. bogdan2

    Codari / Setari / Scanari

    @Robert11, pui muzica pe YouTube pe telefon si se aude in masina prin AA. Tot prin AA poți controla YouTube music de pe tableta mașinii. Nu este Skoda, dar AA este la fel, mai ales ca el proiectează telefonul pe unitatea mașinii
  5. sandumbogdan

    2024 Passat B9 1.5 eTsi

    Pregatita de drumetie!
  6. Astăzi
  7. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Marți prin Viena Am luat un metrou și am plecat spre Cartierul Muzeelor am continuat plimbarea spre Parlamentul Austriei apoi am.plecat spre Curtea din Viena, oprindu-ne la cele două palate in oglindă care găzduiesc Muzeul Științelor Naturii (ce ne-a iubit neplăcut, a fost mirosil de rahat, scuzata-mi fie expresia, dar in zona respectivă chiar asta mirosea...), am continuat periplul nostru si am vazut că mai peste tot se întindeau scene de spectacole, pentru că urmau mai multe zile cu spectacole, Inclusiv in fața primăriei din Viena Am ajuns la biserica Votive, care este impresionantă prin dimensiunile ei (mi-a adus aminte de Domul din Milano că arhitectură) Mai departe am admirat arhitectura caselor, curățenia de pe străzile late, am trecut prin culoarul Ferstel și am ajuns in zona magazinelor brandurilor renumite de ceasuri, modă, parfumuri și in final ne-am oprit la Biserica Sf. Petru Cam la toate bisericile erau slujbe și spre deosebire de cele din Franța sau Spania, accesul nu era permis turiștilor decât in lateral sau in față. Apoi ne-am oprit la un restaurant să mâncăm șnițele vieneze, nu? Pretul este cam la fel peste tot, 25€ c cu vită si 19€ cel cu porc sau pasăre. Nu m-a dat pe spate, dar poate unii care n-au mâncat in viața lor un șnițel au rămas impresionați. Ar fi de amintit doar mărimea porției și salata de cartofi, ce semăna la gust cu cea orientală de la noi. Mai departe am plecat spre Catedrala Sf Stefan (capela lui Virgil este lipită de catedrală, dar ju era deschisă), care este imensă raportata chiar la clădirile din jur. Apoi am luat un metrou și am plecat spre Palatul Schoenbrunn. Si aici se pregăteau de ceva festival. Pentru că biletele sunt cu oră și am ajuns mai devreme, ne-am plimbat prin gradinile palatului, ceva in genul Versailles, dar mai putin spectaculoase si mai mici decât acolo. Apoi am mers și in interior și sincer cred că am avut așteptări prea mari pentru cei 40€ de persoană, crezând că este un fel de Palatul Versailles, dar de fapt a fost un fel de Trianon Mic, pentru cei care au fost la Versailles. Frumos, dar destul de scurt, cei drept nu am luat bilet si cu vizită la apartamente, dar nu cred că era o diferență așa de mare. Într-un cuvânt: over-rated! Apoi încă 2 metrouri si am încheiat și ziua aceasta. somn și de la capăt! 😁
  8. lupo_bv

    Ulei pt ALH.

    Sau un 5w50 tot de la Liqui Moly
  9. lupo_bv

    Lipsa acceleratie

    Vezi poate reușești sa faci un log in mers pe grupurile 3-10-11, cu acceleratia la podea, când se manifestă problema.
  10. mrn_smn

    VW Tiguan 2.0 Tdi 4motion MT

    ODO 148.900 km Lucrari majore de mentenanta : -volant Sachs -Ambreiaj Sachs -Rulment Vw -Pivoti stanga+dreapta -Tampon cutie -Surub circuit turbo -Suruburi noi punte -Lichid frana pentru aerisire Toate piese s-au potrivit la mare fix, multumiri @Doomy pt sfaturi in legatura cu codurile de piese. Pedala de ambreiaj este mult mai soft ca inainte, sunt foarte multumit de cum a iesit toata lucrarea. Cost total 5.100 lei Timp efectuare lucrare approx 4,5 ore
  11. zoly

    Lumini instrumente de bord (Touareg 7P)

    Exista un senzor de lumina undeva în cluster?
  12. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    @skodamen da, da, a Ia ea la un moment dat ca atunci canderau pașalîc turcesc rămăsese in Transilvania, bla, bla. 🤣 Noi mustăceam între noi, dar a fost singura mențiune și era strict legată de coroana ungureasca. O zi, două orașe în două țări! 😁 Am luat-o la pas prin Bratislava spre Palatul prezidențial, aflat in imediata apropiere, continuând spre biserica Franciscan, apoi in drum spre Palatul Primacial, am văzut castelul Bratislava (Bratislava Hrad) și am zis că merită urcarea până acolo și chiar a meritat. La urcare chiar inainte de a intra pe porțile castelului, era o biserică ortodoxa veche, închisă, dar care s-a deschis cât ne-am plimbat noi prin castel. In cetate am găsit o "piață medievală " cu diverse chestii ce replicau meseriile vremui. De pe zid am avut o vedere panoramică asupra Bratislavei, cu Dunărea, podurile (podul OZN) și clădirile emblematice. Am coborât și ne-am continuat plimbarea vizitând Biserica Sf. Ștefan al Ungariei, Poarta Mihail, Palatul Primacial, catedrală Sf. Martin și alte clădiri de prin centrul vechi, după care am plecat spre Biserica albastră și de acolo către clădirea nouă a Teatrului, aflată pe marginea Dunării. Clădiri de blocuri cu arhitectura modernă se găseau in aceasta parte, in contrast cu arhitectura din cealaltă parte. Bratislava, ca și Budapesta ni s-au părut foarte curate, cu gazonul tuns, boscheți și copaci îngrijiți, străzile curate și trotuare drepte. Străzile din aici foarte bune, in contrast maxim cu cele din Budapesta. Ne-am întors la cazare, am luat mașina și am plecat spre Viena, dar nu înaintede a face plinul la OMV (1.49€/l motorină normală! Altă surpriza,la 2 minute de cazare, strada era blocată, mașinile se întorceau... am întors si eu si am luat-o pe alta strada din apropiere, bara la bară. Se lucra la calea de rulare a tramvaiului, pe alte străzi se reface canalizarea... haos total. Intr-un final am nimerit și fix strada respectivă era decoperata total. Am oprit si am vorbit cu câțiva muncitori, am lăsat mașina pentru avarii si am dus bagajele la întrarea in scara blocului, apoi am plecat spre o parcare (Parc & Ride Edberg - 4.4€/24h) unde am lăsat Tiguanul și m-am întors pe jos la cazare. Din păcate am uitat să fac poze de final, dar cei 76km i-am facut cam in 48 minute, cu viteză si consum similar întrucât 90% din drum a fost pe autostradă. După ce ne-am cazat si refresh-uit, am coborât si am mâncat la un restaurant chiar lângă noi, cu specific sârbesc: plescavita, hamburger si un platou cu mici, carne, plescabita si cartofi, o masă foarte bună și cu multă proteină! 😁 O clădire de lângă noi Am plecat pe jos spre Palatul și gradinile Belvedere, continuând cu Biserica Sf. Carol, apoi spre Opera din Viena. Pe parcursul plimbării ne-au mai atras atenția Catedrala Ortodoxă Rusă, monumentul soldatilor sovietici (da, există așa ceva in Viena) și arhitectura clădirilor. Spre deosebire de Budapesta, clădirile par a fi mai dichisite, străzile mai mari, spatiile deschise mai largi. Tot curățenie este si aici, deși am remarcat ai multe mucuri de țigară pe jos, decât in celelalte două strazi. Am luat metroul înapoi spre cazare și am trecut la somn și de la capăt! 😁
  13. Gabi 1

    Problema sistem franare / ABS

    Am rezolvat problema, era supapa din capătul cablului care intră în senzorul de vacuum, am schimbat cablul cu tot cu supapă, senzorul l-am schimbat degeaba se pare.. Mulțumesc de răspunsuri.
  14. Ieri
  15. mihaiimisu

    Lipsa acceleratie

    Salut, Passat b5.5 , 2002 motor avb 101hp. De ceva timp, din cand in cand . La pornit de pe loc si mers incet cu accelerari usoare, la un moment dat nu se mai tureaza motorul. Dar nici nu moare. Daca duc pedala de accelerație pana la cap nu se întâmplă nimic cateva secunde . Dupa care creste in turatie.Cand nu se tureaza ,ramane in 1200 de ture. Daca ridic piciorul din pedala si o calc iar, accelereaza din nou cum trebuie. La scanare cand a început sa se manifeste problema , nici o eroare. Aveam o pedala de accelerație si am inlocuito . Dar problema a ramas. Acum 3 zile scan din nou pe motor si eroare maf 17552 P1144-35-10 open or shot to ground intermitent. Probat circuite si înlocuit maf, dar problema a ramas aceasi. Circuite verificate la maf 4= +12v 3=minus 2=+5v 1=data de la 1 v cu contact pus , 1.7 relanti si la accelerare urca pana in 3v la 3000 de ture si revine la decelerare la 1.7v la relanti. Am stat cu laptopul in masina 3 zile . Poate prind cand se manifesta sa fac in log maf sau pedala de accelerație . Pe loc daca accelerez nu se manifesta. A mai întâlnit cineva asa ceva?
  16. spido

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Este fir la Superb .
  17. skodamen

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Ghida de la Parlament a zis ca Transilvania e pamant unguresc? PS: imi plac locurile de parcare alese de tine😄
  18. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Duminică am plecat de la cazare și am lasat mașina intr-o parcare pe strada Attila, cam în dreptul Bisericii Matthias (din păcate era slujbă și nu am putut intra in interior). De pe stradă am urcat niște scări și am ajuns destul de repede acolo. A propos, in weekend nu se plătește parcare in Budapesta. Lângă biserica mai găsiți Bastionul Pescarului de unde aveți (contra cost) o panoramă a malului celălalt al Dunării. Puteți să vedeți malul și fără bani, de pe scările alăturate. De acolo am plecat pe jos spre Buda Castle, in care erau tot felul de lucrări de reconstrucție. După ce ne-am plimbat pe acolo, am continuat spre Gellért Hill, un deal de pe care se spunea că se vede o panoramă frumoasă asupra Budapestei. Este amenajat ca parc, pe unde se plimbă lumea, fac sport, etc., o zona verde (foarte multe zone verzi in Budapesta, spre surprinderea noastră și destul de multe mașini electrice, mi-au sărit in ochi BMW-urile). Pe drum ne-a plouat puțin, dar am plecat cu umbrelele la noi și in plus găsești cate o copertina sau copaci sub care să te adăpostești. O dată ajunși in vârf surpriza negativă, totul era inconjurat de gard și închis. Am ocolit gardurile până am ajuns sub statuie si de acolo, coborând, am găsit diverse zone amenajate din care puteai vedea panoramă asupra Budapestei. De acolo am coborât pe potecile și scările dealului până la podul Libertății către Piața Centrală. Ne-am oprit la un local și cum altfel nu puteam pleca fără a mânca ceva tradițional: am luat gulaș, papricaș de pui și tocăniță de legume cu pui, iar ca desert japanese cheesecake si somloi. După masă am continuat plimbarea, pe străzile cu clădiri frumoase, trecând pe lângă clădirea Operei, am vizitat biserica Sf. Ștefan și in final am ajuns la clădirea Parlamentul Ungar, unde aveam intrare. În cadrul turului ghida ne-a explicat tot felul de lucruri interesante desprecistoria Ungariei și a Parlamentului, iar la sfârșitul turului am ajuns si la coroana Ungariei, care era expusă și păzită! Poze se puteau face doar din sala adiacenta, așa că am profitat de zoom-ul telefonului. După ce am ieșit din Parlament, am trecut încă o dată Dunărea, de data asta pe Podul cu lanțuri și am plecat in pas de lebede spre mașină. 😁 După ce am urcat încă o dată scarile de la Castelul Buda, am ajuns la o bariera unde ni s-a spus că nu putem trece, că este un festival, decât dacă ne luăm bilete. Am coborât înjurând scările abia urcate si am luat-o la pas să ocolim tot castelul vieții. Cam toată gașca era obosită, așa că l-am un moment dat i-am lăsat la o intersecție si am plecat să recuperez mașina, lucru pe care l-am și făcut, m-am întors și am recuperat gașca veselă și am plecat la Bratislava. Btw, străzile din Budapesta sunt horror, mai proaste decât cele de acum 10-15 ani din București... Autostrada din Budapesta spre Bratislava, a avut multe tronsoane in care se făceau lărgirii sau reparații și se mergea cu 80 sau 100km/h in cel mai bun caz, pe ambele sensuri. Am ajuns destul de târziu la Bratislava, din cauza acestei aglomerație, parcurgând cei 193km, în 2 ore si 10 minute, cu o medie de 89km/h și un consum de 6.6l/100km. Am parcat în garaj și am urcat în apartament după o zi foarte frumoasă. Concluziile zilei: Budapesta mai merită cel puțin o vizită, veniți fără așteptări și o să rămâneți plăcut surprinși. Noi am avut o zi foarte condensată, cu multe lucruri de văzut, o parte au fost închise, deși nu scria nicăieri. În weekend nu se plătește parcarea in Budapesta, după cum am spus. Purtați încălțări comode, aveți ce vedea la fiecare pas și cu puțină documentare înainte, vă puteți optimiza traseul de vizitat, mâncat, stat și admirat după bunul plac. Somn și de la capăt! 😁
  19. F l o r i n

    Diferenta intre module de confort

    Old scool....Cu rs232 nativ pe placa laptop
  20. F l o r i n

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Pune 0 la New value, nu 1.. si salvează, apasa butonul pe telecomanda
  21. F l o r i n

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Vezi în mufa calc coloana, daca ai firul negru/alb. Daca il ai, atunci problema este ce ti-a spus Spido. Daca nu il ai, trebuie tras pana in Ecu motor
  22. spido

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Ai fir rupt in bratul manetei.
  23. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Scoate o borna a bateriei masinii 5 min. Repeta procedura. Daca tot nu merge,incearca cu alta interfata.
  24. bamwels

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Am schimbat bateriile intre ele, tot la fel. Am incercat sa le sterg de aici cele doua chei apoi sa le adaug din nou, pare ca a mers sa le sterg insa nu pot sa le adaug inapoi, acum nu mai merge nici una Procedura de resync nu functioneaza pentru nici una din chei
  25. vicn15

    Instalare tempomat (Cruise Control)

    Salutare, Am o Skoda Superb 2 din 2011, motorizare 1.4 TSI, fara pilot automat si fara comenzi pe volan. As dori sa montez doar pilot automat, am schimbat ansamblul de manete de la codul 5K0 953 502L la 5K0 953 502N, am facut codarea cu VCDS pe modulele 01 - Engine si 16 - Steering Wheel. Codul de la coloana este 5K0-953-569-C, din cate am vazut ar trebui sa suporte Cruise Control. Dupa toate acestea, tot nu merge, iar pe auto-scan am urmatoarea eroare pe Engine: Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal. Am testat si cu measuring blocks, pe modulul de Steering Wheel toate butoanele de pe maneta primesc semnal ok. Pe modulul de engine, nu primesc semnal cand schimb maneta in pozitiile ON/OFF. Aveti cumva idee ce imi lipseste? Trebuie tras fir la ECU? Este cineva in zona Brasov care m-ar putea ajuta? Multumesc!
  26. CristiALF

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Merg in trei pistoane dar 🤫, ca nu stie nimeni 🤭
  27. ShadoWzZ

    Golf Alltrack 1.8 TSI

    Nu ti-a crapat inca motorul de la injectoarele alea problematice ?
  28. EEXCALADE

    Porsche Macan S

    Motoarele sunt aprox la fel ,insa software nu . Aerodinamica la SUV e alta ,la fel si cutia ,greutatea… Fiind Shell e ok uleiul OE .
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!