Toată activitatea
- Ultima oră
-
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
BeciAcustic a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
Nu, nu aveam functiile acestea, aveam doar serviciile online in infotainment, atat. -
vali zak s-a abonat la Eroare selector DSG 6
-
Pentru SO3 fl 2019 selector negru codul set reparatie e tot 5Q0713128A?Multumesc
-
andy_cristea şi-a înregistrat cont de membru
-
Eu am rezolvat problema la inceput de aprilie in Ungaria la reprezentanta VW din Debrecen ...de atunci nu am mai avut probleme...totul functioneaza normal! Cand am mers la D&C Oradea la inceput de aprilie..cei de la noi au zis ca dupa VIN nu am nici un update de soft...nu vedeau nici ca trebuie modificat cablajul din bara spate! A doua zi am mers in Ungaria si vedeau ca este update de soft ca trebuie modificat si cablajul ca sa nu mai franeze masina cand dadeam cu spatele fara a detecta nici un obsatacol. Update-ul era aparut pe final de Martie...au spus cei din Ungaria de la VW. Mă întreb justificat: cum este posibil ca o altă reprezentanță VW (Debrecen) să identifice clar problema,existenta update-ului de soft si faptul ca trebuia modificat traseul electric din bara din spate a masinii deoarce frana masina singura fara sa detecteze vreun obstacol cand dadeam cu spatele ( o alta eroare grava ), iar la D&C Oradea să nu se regăsească informații oficiale VW? Aceste discrepanțe imi ridică semne de întrebare serioase cu privire la competența, buna-credință sau implicarea echipei locale! Ai facut update de soft? Ai modificat cablajul din bara spate?
-
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
Nici joja nu trebuie sa fie la maxim, la jumate sau cel mult 3 sferturi. Dar pe google pe poze la motor arata ca ar avea joja ... Da 0w20 parca pun si eu la Tiguan, dar ala are AddBlue DPF se strica sistemele in timp daca ii pun 5w30 asa am inteles ... in carte scrie ca la 15.000km 1l de ulei poate consuma ... Si scrie de prin 2004 eTSI-ul e excelent ca si motor dar mai sunt puristi pe aici pe care ii inteleg cand scriu ca motoarele mai vechi sunt mai rezistente ... Dar daca ramai cu asta in cap, nu vei evolua ... Se merge din ce in ce mai tare, siguranta oferita de una 2024 fata de una 2014 e alta, alte sisteme, mai rafinate, motoare mai silentioase si mai economice ... Un eTSI pus la test versus TDI, tot 8.5 2023 sau 2022 nu mai stiu exact, pe un traseu de 3000 km, au iesit egale la consum, plin pe plin ... Legat de turbina, le-au redresat puterile din soft sa fie mai lina, la manuale sa nu se mai auda cum incarca ... Eu am condus un 8.5 de 115 CP cu DSG si nu simteam cand facea viteza si schimba, totul liniar ... Pe mod Normal - Astăzi
-
Aceleași probleme am și eu. 4 mesaje de eroare iar azi când am vrut să o pornesc totul este mort. Masina am cumparat-o de la Oradea în iunie 2024 și am doar 9k cu ea ! Și anul trecut am avut probleme cu martorii la bord.
-
gmgmariusgeorge şi-a înregistrat cont de membru
-
Sferatos şi-a înregistrat cont de membru
- Ieri
-
Un drum pana la Viena, 3 pers în mașină, portbagajul plin. Consumul la pompa a fost de 4.85, mai mic decât îmi arata computerul de bord. AC setat pe 22 grade tot drumul.
-
O sa merg la un service,acum 3 ani cand am schimbat electrovalva, din aceleasi motive am schimbat-o, am comandat electrovalva dupa codul de compresor iar cand mecanicul a demontat electrovalva de pe compresor nu semana deloc cu ce adusesem eu, a luat codul de pe cea veche si sa comandat acelasi cod,tind sa cred ca fostul proprietar a montat o electrovalva care nu era compatibila cu compresorul masinii si de aceia nu functiona in parametri iar noi ne-am pacalit crezand ca compresorul a venit cu aceea din fabrica.Alta explicatie nu gasesc. Va multumesc amandoura pentru tot,o seara buna
-
cxr2test s-a abonat la A333.jpg , BJJ00024.jpg , 20250711_194952.jpg şi 2 utilizatori
-
Nici racirea condensatorului cu ce problema are el. Daca condensatorul nu reuseste sa elimine caldura eficient, presiunea in instalatie creste, nu scade. In cazul lui e clar, compresorul nu face presiunea necesara ... In principiu daca nu e (din nou) electrovala, atunci e compresorul defect.
-
A rezolvat cineva ceva probleme cu update OTA?
-
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
dnysterian a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
Nu am ce sa fac, pana nu iese din garantie OE VW 0W20 scrie pe motor, apoi MOTUL. Acum poate am exagerat si eu cu 500 ml ulei consumat. Nu mai stiu exact cate liniute erau lipsa pe indicatie, dar eu am completat pana la Max, minus o linuta. Acum din ce vad la 4k km, dupa schimbul de ulei nu sunt modificari de nivel. O mizerie mare cu renuntarea la joja de ulei, mai aveai o idee de culoare, nivel cand e rece.... La nivel de dezamagire cred ca sunt cam toate benzinarele cu turbina incepand cu 2018 si ma refer la toate brandurile. Eu unul sunt multumit de potenta motorului pe Golf 8.5 cu transmisie manuala. -
Nu au legatura flapsurile cu nefunctionarea compresorului.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
vionica79 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Bună seara! Pentru VIN WVWZZZ3HZJE524796 daca se poate, va rog. Mulțumesc! -
Nickyretto99 şi-a înregistrat cont de membru
-
Am încercarcat,nu se schimba nimic,tind sa cred ca este ceva de la flapsuri pentru ca prima oara incepe sa nu mai bage pe stanga si dupa ceva minute incepe si pe dreapta,cel putin asa imi indica in VCDS pe stanga am 26 grade iar dreapta 9 ,am dat reset pe flapsuri dar nimic.O sa merg la un atelier de specialitate
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
padrefloryn a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare! Intenționez să achiziționez o mașină. Mă poate ajuta cineva cu o decodare? Mulțumesc! TMBJJ9NE3E0132395 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
DQ500 foloseste uleiul "vechi" , adica G 052 182 A2 deci ti-au zis bine la magazin -
Daca intreruperile compresorului sunt cu motorul la relanti ma gandesc la probleme de racire a radiatorului de AC. Faci testul cu furtun de apa pe radiatorul AC cand masina stationeaza si motorul este fierbinte. Sanden face span, daca este sa fie defect.
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
Cosmin R. a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Uite un scan de la mine in caz ca te ajuta cu ceva. Log-WVWZZZ3CZJE121019-89246km-55454mi.txt -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Aproape ca ai stricat cutia ,singur. Piesele se cumpara dupa seria VIN,DOAR de la magazin fizic sau de la service-ul care face reparatia. -
Ehee, Walter Röhrl...CarreraGT-ul de pe pagina 18 e semnat de el.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Iuly01 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Salutare, Ma poate ajuta cineva cu codul corect la uleiul pentru DSG la masina mea? Am dat comanda la un magazin specializat si am bifat verificare compatibilitate si m-au sunat sa imi spuna ca nu e bun ce am ales eu. Eu alesesem G 055 529 A2 iar la telefon mi-au spus ca trebuie cel cu "182"... dar din ce m-am interesat G 052 182 este singurul cu 182 in serie si NU este pentru DSG (deci nici pentru DQ500) Seria VIN la masina mea este: WVGZZZ5NZHW331267 (Tiguan 2017, 2.0 190 CP, cod motor DFHA, cutie DQ500) Multumesc! -
Risc exista in orice sport pana la urma, daca e sa se intample, se intampla! Vorba lui Tavi, mergea Schumi cu 300 km/h pe ploaie fara probleme, punandu-si viata in pericol in orice secunda si cade la ski in timpul liber si isi termina cariera. E pacat sa diluezi un sport si sa ii pui interdictii doar ca sa ii reduci riscul, nu mai zic de reglementari politice aberante. Iar legat de Nurburgring, pana la urma toti producatorii auto de masini performante isi raporteaza timpii si recordurile acolo, oare de ce? Sa arate de fapt cat de capabile sunt masinile pe care le construiesc in cele mai solicitante conditii de condus extrem! Da, este un circuit deosebit de periculos, diferente de nivel, de temperatura, de umiditate, portiuni cu o calitate a asfaltului precara, acu' haide sa interzicem Formula 1 si sa le punem motoare de drujba pentru ca pilotii din generatia asta risca sa nu mai termine o cursa! 🙄 Daca F1 este periculos, ce sa mai zicem de WRC? Mergeau si merg in continuare baietii cu peste 240 km/h pe zapada, pietris, pamant, prin padure, sar cu masinile zeci de metri, merg in derapaje controlate pe serpentine la o palma de prapastie si nu se mai plange nimeni de calitatea "asflatului" si siguranta. Tin minte "era" de AUR in raliuri si grupa N, vremuri de mult apuse: @halamadridPoate ca are MAX "oo" printre pilotii de azi, nu contest ca e talentat, dar fata de pilotii de F1 de "pe vremuri" e o fetita cu codite care se frustreaza de fiecare data cand e depasit si da vina tot timpul pe ceva atunci cand pierde: pe masina, pe anvelope, pe echipa, pe ceilalti piloti, doar pe erorile sale de pilotaj nu. Mie dintre pilotii actuali imi place de Leclerc, un baiat talentat, modest si "la locul lui". Mai toti pilotii de azi "pozeaza" in vedete si superstaruri planetare care castiga enorm din publicitate, pilotajul este lasat pe locul secund din pacate. Acum important este sa il facem pe Hamilton SIR si sa ii punem steagu' de GAY pe casca in timp ce micsoram capacitatea motoarelor masinilor din F1 ca sa "nu polueze", in momentul in care ai bagat politica in sport, s-a terminat, devine boring: Ce sa mai zicem de siguranta si risc in MOTO GP sau BOX, MMA, UFC, hockey, rugby, sarituri de pe stanci in apa, sarituri cu schiurile sau parasutism? Oamenii aia isi risca viata de fiecare data! Asa si? Riscul face parte din spectacol. Daca n-ar exista risc, cred ca nimeni n-ar mai merge la circ de exemplu. Ca sa nu mai zic de cursele de la ISLE OF MEN, baietii astia au lasat sportul INTACT, la fel cum era din 1907, fara sa intervina in nici un fel in a-l dilua, conduc motociclete de strada, putini modificate, pe strazi publice in conditii EXTREME, un sport in care mor multi rideri, dar e un SPORT nealterat. Nu poti sa interzici SPECTACOLUL care vine la pachet cu riscuri si de fapt aici se diferentiaza baietii de "fetite" dupa parerea mea. In curand o sa bage astia reglementari de siguranta si la SAH.
-
Golf 6/Jetta - Probleme electrice
binary_boy01 a postat în topic iniţiat de and3yutzu din Golf VI & Jetta
Salut. Va multumesc pentru sfaturi. Am fost azi la o diagnoza, mi-a resetat ceva si acum merge . -
Ulei Motor - Probleme, Discuții si consum (Golf VIII)
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de PIEDONE WSP din Golf VIII
ooo mult ... cred ca nu au pus norma care trebuie, e prea subtire si l-a ars (evaporat) in timp, de la caldura motorului. La fosta masina am pus Ravenol SMP, masina cu 300.000 km Inainte de Ravenol am pus doar Motul si nu am avut probleme, cum am incercat Ravenol, motorul initial avand ulei nou nu era Tractoras ... dar dupa vreo luna si-a revenit la setarile din fabrica si cand verific uleiul, joja la minim, desi la schimb era la jumate, am stat acolo langa mecanic... Completez tot Ravenol ... peste o luna iar verific, la fel ... 5w-30 ... Mers majoritar in oras ... Dupa 6 luni, am trecut la Motul si nu a mai "ars" uleiul, completarile ulterioare fiind facute cu Motul pus peste Ravenol .. la 300.000km nu mai conta Si de atunci nu am mai avut probleme. E ciudat sa consume atat ulei o masina de generatie noua. Golf-ul 7 pe care il am acum, Vineri i-am facut schimbul de ulei, filtre ... A iesit el negru, pentru ca am mers eu peste limitele legale si in ture, fiind benzina ... Dar in cei 10.000km parcursi nu am completat deloc si masina are 130.000km, atat la schimbul anterior cat si la acesta am pus Liqui Molly Top Tech 4200 LL si fac schimburile la 10.000km, de 2 ani si 4 schimburi facute, nu am completat cu ulei si conduc mixt, atat in oras cat si in afara, nu merg des peste limite, rar vede 4000 rpm .... Tot as vrea ceva cu 4cy a mea avand 3cy si inclinam spre Golf 8.5 dar ma cam dezamageste citind pe aici -
Compresorul are 1000rot/min in toate fotografiile pentru ca masuratorile nu au fost facute in mers,au fost facute in garaj cu motorul la relanti, valoare de 7 Nm este dupa ce motorul a fost turat de cateva ori ,compresorul (SANDEN) functioneaza cam 90% din timp ,acestea intreruperi sunt in general cu motorul la relanti. acum vreo 3 ani cand am schimbat electrovalva nu am curatat instalatia dar nici nu sa gasit mizerie in ea.Motorul nu are nici o eroare,functioneaza impecabil ,masina are 96000 km reali.Multumesc frumos pentru ajutor