Toată activitatea
- Ultima oră
-
DA, ai schimbat caseta degeaba.
-
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
Al Bundy a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
ti-am spus ce module de FL sa pui fara a mai face schimbari de fire in mufe. si plierea oglinzilor din telecomanda e activa by default la modulele de usi de FL.- 116 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
curatare ca la carte a instalatiei de racire cu solutiile recomandate de VWv si inlocuire antigel.
-
pe ce modul a aparut eroarea ?
- Astăzi
-
Probleme cu incarcarea Skoda Superb 3
val1975 a postat în topic iniţiat de mariusradu74 din Superb 3
Salut. Am exact aceeași problema cu un superb 20 din 2019. Îmi poți spune cum ai rezolvat problema. P.S. știu că au trecut 2 ani de atunci...dar am codat o de mai multe ori și testerul nu da eroare pe mașina. Mulțumesc -
val1975 şi-a înregistrat cont de membru
-
Mie imi aduce aminte de o pijama Fiecare percepe eleganta in felul lui Unii la costum , atii in pijama , important e sa te simti bine Mie nu imi place nici la costum nici in pijama Dar asa cum am zis , imi place Arteonul ala mustar ca aspect exterior , e ce trebuie , daca intorc si acum capul sa ma uit dupa ea cand o vad inseamna ca ochiul meu o place Imi place si interiorul cu maro la Skodele noi , foarte reusit , am vazut pe Kodi si arata bine de tot Nu imi place galbenul ala verde , prea kitsch pe o masina mare gen berlina , e potrivit mai mult pe masinile mici sau sport unde culorile tipatoare dau mai bine Niciodata nu m-au placut masinile verzi pana la noile BMW , unele arata bine de tot pe verde , deci totul e subiectiv
-
Raspund tot eu Variantele erau reset total cu borna minus baterie scoasa 5 minute sau calibrare Asa ca am scos masina la drum , am citit pe un forum strain undeva ca mergand cu ea se recalibreaza asa ca hai sa vad daca e real Am mers pana la Pitesti 60 km pe Dealul Negru ca era liber si inca 10 km pe autostrada In cei 60 km incet incet cumva s-a recalibrat totul pas cu pas , acul s-a deplasat treptat pana la maxim , range-ul a crescut treptat pe afisaj Si s-a ajuns la normal , adica un 1340 km maxim pe plin 1260 + 76 + 4 ieri in oras dupa plin = 1340 km la un consum mediu de 7 / 100 extern - cam asa am avut mereu deci s-a calibrat ok
-
GabrielNeagu şi-a înregistrat cont de membru
-
@marius1982.11"Ce am observat ca la multa lume le place interiorul in carouri de la GTI sau acel "houndstooth". Eu nici pe ultimul drum nu m-as vedea in asa ceva. No, dar daca la lumi le place, ncsf." Cand am configurat GTI-ul am debifat special tapiteria din piele, am ales scaunele clasice RECARO in carouri care aminteau de primul HOT HATCH din istorie si anume prima generatie de Golf GTI! ❤️ Se poarta si la PORSCHE, exista anumite modele cu interioare textile similare, editie limitata, care amintesc de anumite modelele clasice, vezi de exemplu Edition 50 Years Porsche Design. Mie mi se pare foarte tare, aduce un plus de "condiment" care iti aminteste ca esti intr-o masina speciala, cu "pedigree", baietii de la SINGER redau bine acest aspect prin modele lor de 911 clasic/modern, un exemplar costa bine peste juma' de milion $! Dar cum ai spus si tu, nu trebuie sa placa tuturor, "Cui nu ii place sa schimbe postul":
-
Pompa este schimbata acum vr-o 2 luni, pentru că se auzea cam urat pompa, am pus Magneti Marelli. Este 2.0, CFHC.
-
Se vinde masina, ptr cine este interesat, astept telefon la 0745202184
-
Golf 6 - Reacție întârziată a direcției
Morrison a postat în topic iniţiat de eraser99 din Golf VI & Jetta
Salut! Am întâlnit o situație similară la un VW și la mine a fost de vină caseta de direcție, mai exact uzura din interiorul acesteia. Chiar dacă nu se aud zgomote, poate să aibă joc sau să nu mai reacționeze corect. Îți recomand să verifici și articulația intermediară dintre volan și casetă, uneori cedează și se creează un mic joc. Baftă și sper să rezolvi rapid! -
Omu' sa si-o faca cum ii place lui. Ca e a lui pana la urma. Cui nu ii place sa schimbe postul Ce am observat ca la multa lume le place interiorul in carouri de la GTI sau acel "houndstooth". Eu nici pe ultimul drum nu m-as vedea in asa ceva. No, dar daca la lumi le place, ncsf.
-
If01shk s-a abonat la Deblocare rc gamma5
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
albinaru a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Mulțumesc. Scuze pentru diluția discuției. Scanările cu Obd 11 nu relevă nimic anormal. Din cauza asta v am qestionat despre bujiile obosite. O fi altceva care scapă la scanare.... -
Nu am găsit, nici măcar pe comandă
-
Am dat jos ansamblu stergatoare din ambele parti, o operatiune simpla, ce trebuia sa o fi facut de muuult, dar ne stiind ce si cum am tot amanat-o. Cel din stanga fata, la sofer era țaaapän, abia cu ciocanul miscam bratul. Am incercat sa scot 'tija' ce era intepenita, i-am dat ciocane pana s-a rupt bratul. O parte din material e duraluminiu ceva, casant. Am pus anunt pe pieseauto.ro, dar am primit oferte marisoare de 250+ (probabil si cu motorasul). Am verificat motorasele, spre norocul meu, merg ambele. Am cautat (si gasit) la epiesa(cu ~135 lei cu livrare luni) si unix (cu ~110 lei cu livrare azi) Ma voi duce in curand sa il iau si sa il montez. Deci eroarea 1 Fault Found: 02071 - Local Databus 004 - No Signal/Communication - Intermittent Mi-ar da de inteles ca are legatura cu cheia, cu care uneori pot sa inchid/deschid masina, alteori nu. Unde sa verific si ce? 🤔 Multumesc anticipat!
-
Am schimbat vreo 5 calorifere in ultimii ani. Ce altceva sa mai fac sa nu fiu nevoit la anu sa il schimb iar?
- Ieri
-
Cum se pliaza oglinzile electrice la O2
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de olupas din Octavia 2
Am rezolvat, am montat module 3c0 fata atât si spate de b7, din ce țin minte erau cod de motorașe nu de module -
Oglinzi rabatabile din telecomanda (DIY) [Passat CC]
Mihai94TDI a postat în topic iniţiat de adrian83 din Passat CC
Pai, nu mi-ai dat nici un sfat cum ar fi sa repinuiesc daca la asta te referi, ori cum am rezolvat pana la urmă cu repinuiala, cu toate ca pe unde am întrebat mulți au zis ca nu se poate...- 116 replici
-
- oglinzi
- rabatabile
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
lupo_bv a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Pai, eu zic ca problema nu este de la bujii (cred ca la o scanare de erori ar aparea erori stocate daca ai avea bujii damblagite) si discutia despre dpf este offtopic aici fiind si topic separat. Pentru ce si cum despre regenerari ti-am atasat un pdf care are un capitol despre asta. Altfel pune vcds-ul.la.treaba si studiaza cu atentie parametrii, pe topicul dedicat ai foarte multa informație despre interpretarea parametrilor. 820433_EA288.pdf -
HELP urgent conducta apa skoda rapid 1.4 tdi 90cp 2016
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Scorp din Rapid
Ai incercat la un magazin de piese ? -
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
albinaru a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Apar "regenerari" ineficiente. Desi regenerarea a fost facuta de curand, gradul de incarcare si presiune diferentiala este mare . Daca ajut cu DPF Schutz { LM} , se curata complet (grad de incarcare zero si presiune diferentiala mica). Oare regenerarea pasiva este de baza, regenerarea activa nu are loc ? Masina este exclusiv de extraurban, pentru oras am o benzinara de mic litraj. -
Știu ca gusturile nu se discută insa nu-i mai umple spatele ăla cum ai făcut la Superb...please...!!!!
-
Am un rc gamma5 de blaupunkt cu seria VWZ1Z3B4172250...am rămas fără curent iar acum cas ul intra in safe. Știe cineva codul căci eu nu i mai găsesc cartea și nu știu cum să l deblochez . mulțumim
-
Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente
corad0 a postat în topic iniţiat de vw intermediar din TDi Forum
Inseamna ca asa aveam si la Cayenne 3.0 V6 TDI, asa sunt si la Phaeton V6 3.0 TDI, stiam de teoria ca sunt folosite doar la pornire in conditii de temperatura scazuta, nu stiam ca influenteaza arderea, de la BMW-urile diesel pe care le-am avut 3.0D, din ce am citit pe net, ajutau doar la pronirea la rece, am crezut ca e valabil la toate motoarele diesel, motoarele au pornit foarte bine la temperaturi scazute si nu imi aduc aminte sa le fi inlocuit, vorba aia, "if it ain't broken, don't fix it!" desi cu unele am depasit 300 000 km. Am schimbat doar la e39 2.5d, pornea greu uneori iarna la temperaturi sub 0 grade si a verificat mecanicul si 2 bujii erau arse, le-am schimbat oricum pe toate, pornea perfect dupa inlocuire, au tinut vreo 15 ani oricum, le-a ajuns! In schimb, am schimbat bujii si bobine de inductie la benzinare, tot la 2 ani sau 30 000 km, acolo incepea missfire la relanti, simteai anumite usoare trepidatii, uneori si la Cayenne Turbo V8, si la GTI 2.0 TSI si la BMW 3.0i aspirat...aveau aceleasi simptome, erau mai "pretentioase", mai ales ca necesitau cica benzina cu cifra octanica ridicata, MINIM 95 si eu le-am dat d-aia "standard" de 95, care real cica ar fi fost 93, spuneau unii pe forumuri, in fine, mai ales ca in Bucuresti consumau in trafic mega aglomerat si 20%, trebuia sa alimentez saptamanal, bagam de la Petrom si OMV d-aia standard. In fine.. Dieselurile nu "sughitau" si nu cereau "bujii". 🙄 -
Va rog daca puteti sa ma ajutati conducta apa skoda rapid 1.4 tdi 90cp 2016 cod produs 6C0121065 6C0 121 065 sau 6c0 121 065 sau atasez o poza. multumesc