Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    88k e un pret corect ptr Q8 nou
  3. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Un discount suplimentar de la importator duce pretul la 93600, se poate vedea si pe pia.ro -> masini noi. Apoi mai e un discount suplimentar daca se face leasing pe minim 2 ani
  4. cosminwon

    Injectoare 2.0 TDI CR

    Salut! Am schimbat tot ce inseamna garnituri,ma capacul chiulaseidar din pacate simeringurile injectoarelor sunt de rahat(victor reinz) si pierd ulei pe langa ele si capac. Ca un sfat( mai mult financiar), daca am pus saibele de foc,noi si am facut maxim 50 km cu masina,as putea oare sa le las si sa schimb doar suruburile? Saibele au venit la set cu oringurile(elring) si nu as mai da iar 150...180 lei,daca ar putea fi refolosite. In manual scrie ca se schimba,dar ma gandesc ca daca abia au fost puse... Va rog sa-mi dati un sfat,dar doar in cunostiunta de cauza. Multumesc!
  5. Xman_ghio

    Filtru diesel de particule - DPF

    Da, din pacate la asta se refera @EEXCALADE Dar nu inteleg de ce ai curatat un filtru doar pt ca si altii il curata??? Cat aveai Oil Ash de l-ai dus la curatat? As zice sa te apuci sa cauti unul original second, dar dintr-o sursa cat de cat sigura ca sa stii cati km are, sau ce incarcare. Unul nou original nu merita economic.
  6. tavitara

    2023 Cayenne Hybrid

    Cum ajunge pretul de la 100k la 88k ?
  7. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Ba fix asta e ideea imi place ideea de SUV PHEV si as trece in tabara Audi unde sunt mult mai multe service-uri de reprezentanta si nu as mai depinde de oamenii aia.. La pret intreg, nu as fi fost indeajuns de nebun. Dar asa, sa fie nevoie sa pun vreo 13-15k sa iau o masina aproape la fel dar noua, parca as fi dispus sa fac asta..
  8. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Senzorii sunt OE VW. Mâine dimineața voi incerca sa discut cu cei de la Odorheiu Secuiesc. Adică distrus?
  9. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    Pai nu e practic aceeasi masina? Doar intreb...
  10. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    In alta ordine de idei, am fost ieri pe la Audi. Au niste preturi super okay la Q8. De exemplu, configuratia asta are pret final de aprox 88.5k, daca fac si leasing. Masina noua, 0 km, din stoc. Farurile alea cu laser imi fac tare cu ochiul. Acum problema e cu suma pe care mi-au oferit-o pe a mea. 64k, in conditiile in care din cauza inflatiei, cel mai ieftin Cayenne din acelasi an cu a mea si cu dotari ceva mai slabute, e 78k. Pe mobile in schimb, plecarea e de la 82k. Sincer, am obosit total sa imi bat capul si sa imi consum energiile si banii pe masini. Tocmai de aceea imi este lene sa ma ocup sa o pun pe Autovit, sa primesc fel si fel de oferte aberante etc. Daca imi dadeau cei de la Welt macar 75k pe ea, as fi facut schimbul. Inteleg ca trebuie sa castige si ei, dar nici chiar asa. Daca e vreun nebun pe aici sa dea 75k pe ea, astept mesaje in privat. Primeste bonus cauciucuri de iarna rulate maxim 7000 de km si bare Thule Pe 2 ianuarie plecam in Austria la ski, sper din tot sufletul sa se comporte exemplar masina si sa imi readuca zambetul. A-2025-0149160-RO.pdf
  11. Astăzi
  12. tupeistu

    Vehicule Istorice - Legislatia

    Girls From Your City - No Verify - Anonymous Sex Dating https://SecreLocal.com Womens In Your Town - Anonymous Adult Dating - No Verify
  13. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Multumesc frumos!
  14. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu folosesc pt piele in ordinea: Stong sau Mild leather cleaner depinde de halul de murdarie, pe volan dau ala strong, leather protector(protecite UV si hidratare), leather shield(protectie mecanica la uzura) Toate produsele sunt Colourlock.
  15. Teodoreanu

    VW Passat B7 1.6 tdi cr

    Dacă merge bine, nu se merită să o schimbați!
  16. EEXCALADE

    Filtru diesel de particule - DPF

    Interval normal L-au “curatat” de toate propietatile
  17. vizitator

    Filtru diesel de particule - DPF

    Senzorii de temperatura montati dupa curatarea filtrului, ce marca sunt? Esti sigur ca nu la ei este problema? Au mai fost cazuri de senzori noi, marca Delphi, care au venit defecti din fabrica. Adica masurau, dar masurau prost. Nu zic ca asta e problema si la tine, mentionez doar o varianta. Pe de alta parte, metoda termica presupune taierea carcasei metalice a filtrului, incalzirea si apoi curatarea materialului filtrant, si sudarea carcasei la loc. Cei de la Odorheiu Secuiesc asta fac. Este posibil ca la taiere carcasei metalice sau la sudare sa fi atins materialul ceramic din interior, si softul sa nu il mai recunoasca. Ai mai vorbit cu cei de la Odorheiu Secuiesc, dupa curatare? Ei ce parere au?
  18. cristi511

    2023 Cayenne Hybrid

    Chemical Guys leather cleaner... (linkul e doar cu titlu de exemplu). Folosesc impreuna cu o perie cu par de cal si niste lavete sintetice. LE: dupa care dau cu leather conditioner tot de la chemical guys.
  19. marius1982.11

    Becuri H7 LED

    Clar, pai unde altundeva sa fiu? stau la sat(pardon, zona residentiala) si e umezeala de 2 săptămâni. Clar trebuie sa schimb și culoarea masinii in carte, fiind gri șobolan
  20. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Puteti sa imi recomandati va rog o solutie de curatare a pielii? Eventual un degresant care sa mearga si pe piele? M'am trezit cu o pata ciudata pe scaunul dreapta, care nu nu vrea sa iasa cu nimic. Ma gandesc ca poate au mancat copiii ceva gras si au pus apoi mana in acel loc. Altfel nu imi pot explica. Cam asa arata. Multumesc anticipat
  21. iceman_30

    Filtru diesel de particule - DPF

    Salut, Am un VW Golf 7, motor 2.0 tdi, 150 cai putere, an fabricație 2016, acum cu 212900 km rulați. Deoarece regenerarea in mediul urban se făcea în jur de 90-120 km, văzând că unii își trimit la curățat dpf-urile, am hotărât să trimit și eu dpf la curat, la Odorheiu Secuiesc. Un mecanic de la mine din oraș a demontat și remontat dpf și de atunci nu se mai finalizează regenerarea deoarece temperatura indicata de senzorul de intrare în dpf este in jur de 340-360 grade. După remontarea dpf s-au făcut setările necesare și am circulat fara probleme, 277 km când a început procesul de regenerare care nu s-a realizat deoarece temperatura indicata de senzorul de intrare în dpf este prea mica. Precizez că au fost schimbați senzorii de presiune și temperatură intrare-iesire în dpf cu originali VW, făcute setările necesare, temperatura motorului este de 90 grade, după ce se încălzește, căldură funcționează foarte bine, antigelul este ok, insa regenerarea nu se face. La prima regenerare ratată pe care am incercat sa o fac in deplasare, după ce am făcut zeci de km, pe rand, s-au aprins martorii de bord dpf, egr, sarma indicata pe bord. După ce au fost înlocuiți senzorii de presiune, am circulat 288 km fara probleme , fără să se aprindă un martor de bord iar apoi a intervenit regenerarea care nu s-a finalizat insa acum, necirculate mult, nu a apucat sa se aprindă decât martorul de bord la dpf. Că o ciudățenie, înainte de regenerare, fiind oprit la o benzinărie, am verificat cu aplicația VAG DPF și OBD2, îmbâcsirea cu funingine a filtrului de particule, fiind indicat procentul de 66% , la relanti, acul turometrului fiind la 700rpm, apoi am oprit motorul, alimentat cu carburant, făcut circa 500 metri când a început regenerarea, aplicația VAG DPF indicând 100% îmbâcsirea cu funingine a filtrului de particule. S-a incercat o regenerare forțată cu testerul, care a fost finalizată, insa temperatura celor doi senzori menționați de mine nu a trecut de 360 grade.S-au înlocuit cei doi senzori de temperatura, intrare și ieșire în dpf , făcut ceva setări și incercat regenerare forțată cu testerul, care s-a realizat insa temperatura indicata de senzorul intrare în dpf nu a depășit 350 grade. Sunt disperat la maxim. Unii zic că ar putea fi problema la egr , curat în momentul demontării dpf, sau la injectoare.Altii zic că a fost distrusa fizic dpf la curățenie, ciobit, și din această cauză nu creste temperatura suficient pentru regenerare. O persoana, electronist auto, afirma că ECU respinge dpf-ul deoarece nu mai corespunde fizic, că și compoziție, că nu va fi acceptat decat un dpf nou, original, VW și că nu este o problema cu injectoarele, egr, alte componente mecanice.El zice că chiar daca as reinstala softul original pe ECU, tot nu va fi rezolvată problema. Pe cei care chiar aveți experiență tehnica in domeniu, că rog frumos sa mă ajutați cu un sfat. La service-uri, la mine în oraș, vor doar sa monteze și să demonteze iar în câteva locuri mi s-a spus sa aștept până ce se aprind toți martorii de bord și motorul intra in mod avarie, ceea ce sincer, nu mi se pare logic. Va rog frumos sa mă ajutați pe cei care chiar cunoașteți in domeniu, cu opinii.
  22. Emy D

    Becuri H7 LED

    da, din pacate, trebuie... dupa decodare VIN... Teoretic da, trebuie si asta, doar ca nu sunt ei suficient de dotati tehnic la procesor sa vada si astea. in plus, la faruri e mai simplu: Bec halogen sau cu descarcare in gaz. Gemini AI: Deci, tu esti in zona GRI
  23. micutu82

    actuator+turbina

    Salutari, detin o skoda octavia 2, 1.2tsi, fabricatie decembrie 2011. Masina are cca 97000km. De ceva timp mi se tot aprinde becul EPC. Am fost la un mecanic de cartier si mi-a zis ca este eroare pe partea electrica a actuatorului (P334A) si trebuie schimbat actuatorul. De aici incepe problema ca nu prea l-am gasit. L-am gasit doar pe skoda-parts la vreo 1600lei. M-am gandit sa intreb si la Porsche. Ei mi-au spus ca au o reducere de vreo 40% pe piesa si ar veni cam 1000 lei dar nu monteaza fara diagnoza. Am zis ok, am fost la ei la diagnoza si supriza, nu pot schimba doar actuatorul, asa zice manualul skoda si ca trebuie cu tot cu turbina. Mi-au zis ca pe masina am turbina cu codul 03F.145.701H si ca in acest caz manual le zice ca trebuie cu tot cu turbina. Daca turbina avea F in coada, se putea schimba doar actuatorul. Acum vine intrebarea, oare nu se poate schimba doar actuatorul? Ca asa am vorbit cu cei de la skoda-parts, pe VIN, si mi-au zis ca-i cel de origine si se potriveste. De ce in manualul skoda zice "nu"...asta nu mai inteleg si n-au putut nici cei din service sa-mi zica. Multumesc
  24. CristianH

    VW Passat B7 1.6 tdi cr

    In timpul calatoriei de toamna (aprovizionare la fiica-mea) am mai marcat o borna kilometrica. Masina s-a comportat perfect pe parcursul celor 3800 km. M-am gandit acum vreo doi ani sa o schimb cu un B8 sau b8.5. Am renuntat.
  25. marius1982.11

    Becuri H7 LED

    Teoretic daca masina e dotata din fabrica cu asa ceva, trebuie? sunt OEM, aa, ca nu a venit asta din fabrica? cine stie asta? Daca la reglajul de baza te referi, da. asa, poate trebuie sa ma duc la RAR si cu franele de GTI...doar zic.
  26. Emi99

    Vw Passat B8 AdBlue Refill

    In manual spune varianta 1, descrisa mai sus
  27. Emy D

    Becuri H7 LED

    urmeaza sa le si omologhezi la RAR? ca teoretic asa trebuie. in comparatie, la Becoledurile de la Osram, nu trebuie...
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!