Toată activitatea
- Astăzi
-
Scuze de raspunsul tarziu. Nu am primit nici un fel de termen. Chiar azi am cerut un update si au zis ca intreaba mai departe la importator si revin cu raspuns. Termenul estimat initial a fost final de mai. Comanda facuta in Noiembrie.
-
Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)
martea a postat în topic iniţiat de 75NOR din Motoare pe benzina
cere-le poza/dovada din programul lor de la reprezentanta unde sa le arate ca la codul tau motor se recomanda 0W20. Ma indoiesc ca se baga asa ceva in 1.8tsi de 179 cai. Apropo, la care reprezentanta skoda? cea din sagului? -
Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt
-
Este Tiguan 3 an fabricator 2024
-
Kodiaq IV are NMC, se pare ca si Tiguan are la fel. https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/140094/Volkswagen-Tiguan-2025-15-eHybrid-204HP-OPF-DSG.html
-
bogdand2009 s-a abonat la Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
-
Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
bogdand2009 a postat în topic iniţiat de Aditu din Octavia 3
Salut, mă puteți ajuta, va rog cu o problema ? Văd că nu îmi mai funcționează faza lunga automata, pe Octavia 3 2013 . Nu am nicio eroare, totul funcționează corect. Am incercat acum 10 minute, sincer mergeam printr-un oraș întunecat, dar nu mai merge pe automat, doar în modul normal. Pot verifica in vreun fel daca e vreo problema ? Mulțumesc anticipat.- 209 replici
-
CataD08 şi-a înregistrat cont de membru
-
Cablajul l-ai verificat, pana în usa fata? Probează cu alt calc de usa. Poți pune pe cel de pe cealaltă parte, in mufa, sa vezi dacă descuie
-
Am imceput si eu operatiunea asta si as aprecia foarte mult un pic de ajutor. Am urmat instructiunile de aici. Am pus modulul cu 3qf, scris firmware ul cu x, am scos component protection, s-q pus public key ul mentionat acolo, am introdus datele in tool si am obtinut codul swap, apoi zice asta Block 009 — Diagnostic session → End of line mode (EOL) Block 008 — Access rights → code 20103 Block 007 — Adaptations - Transferring the SWaP unlock code → Entering the generated code in the "Data entry" field Block 005 — Basic UDS setup → Unlocking the SWaP function Block 003 — Measured values → Status of all SWaP functions L am introdus la block 07, il accepta, apoi la block 5 am activation of Swap function si Deletion of Swap function . De aici nu mai am idee ce sa fac. Selectez activation si apas next, apoi imi apare in dreapta parameters, si un camp pentru value. Nu stiu ce sa introduc aici. Apas next appi am comprehensive și activation of swap function. Il.selectez si apas next si start. La result am incorect individualisation si la value incorect sequence
-
Verifica cablajul si valva, caută un profesionist(electrician)
-
O verificare a compresiei s-a facut?
-
FGheorghe3 s-a abonat la Motor 1.6 ALZ problema
-
Salut! Inițiez și eu topic cu o problemă pentru un passat b5.5 2001 ALZ . Mașina merge "bâlbâit " in trepte inferioare iar în relanti se oprește motorul și mai pornește foarte greu. Singurele erori la diagnoză au fost missfire 3 pistoane și MAF-ul cu input Air flow to low. Înlocuit bobină inducție, fișe și bujii , debitmetru, filtru benzina, pompă benzina și senzori axe . Rezultatul același. Trei mecanici diferiți au spus că nu înțeleg ce ar mai putea fi...
-
Ce tip de baterie are Tiguan ehybrid model 2024-2025? NMC sau LFP?
-
Poti sa incerci la https://servicetitan.ro/, eu nu am fost niciodata, nu trebuie sa te duci doar sa ceri oferta. Exista un topic dedicat cu service-uri.
-
Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
-
Salut. Am vazut topicul deschis "dincolo". Felicitari pentru achizitie! Intrebarea mea e cat de mult se simte diferenta intre motorizari (adica cealalta era diesel si mai puternica). Consumul presupun ca e tot pe acolo.
-
Buna ziua, Cu scuzele de rigoare pentru titlul atat de scurt, deoarece am 2 intrebari . Va Multumesc ! Detin un pasat b7(rns 315), cardul de la masina este cu maps v12 achizitionat intampin urmatoarea problema: 1)De ce nu arata bine stanga jos (km total), ci doar jumatate, exemplu : Timisoara-Bucuresti (normal ar fi 541 Km ) mie imi arata 240km, ce as putea face?**atasez poza pentru intelegere, incercuit cu alb 2) Daca copiez din nou hartile v12, trebuie sa mai refac procedurile sau doar sterg actualele harti si le copiez pe cele downloadate. ? Va Multumesc frumos anticipat ! O zi frumoas
-
Felicitari, multi km fara incidente!
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
Nenciu Victor a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Cosmin, felicitari pentru ceea ce faci cu 3D Legat de suportul qi charging la scrumiera, m-am uitat si eu pe net si ma mir cum incape telefonul pe lung acolo ... Desi eu personal folosesc Apple Car Play prin fir si sta la incarcat mai mereu ... Dar il pun ori pe tablia aia sau cum se numeste ( ce acopera suportul de pahare ) cand e trasa ori pe scaunul din dreapta. Sa revenim la topic. Ma uitam dupa un Digital Cockpit si am o intrebare, daca stie cineva, de ce nu apar hartile prin AA sau CarPlay si pe digital cockpit si apar doar pe ecran-ul navigatiei, e din soft-ul masinii sau cel al telefonului? -
fredyman şi-a înregistrat cont de membru
-
De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.
-
Rezolvat problema cu dif de temp. Aveam doar 250g freon in instalatie. Dupa incarcare totul a revenit la normal. Mersi !
-
La câți km are între regenerări și presupunând că injectoarele nu sunt zgomotoase, nu văd de ce ar face downgrade.
-
Salut, a venit momentul pentru înlocuirea acumulatorului mașinii, o O4 diesel. Aveți ceva recomandări în București, altele decât la reprezentanta unde ești facturat ca atare
-
Ceau , Am eroarea urmatoare , electrovalva N249 are membrana OK. In 1000 Km de 2 ori am eroarea . Ce poate fi ?
-
Zilele trecute am cerut niste cotatii de pret pe ici, colo, la niste covorase de interior, material textil. Boala lor, ala de la sofer sa se gaureasca de la calcai. Cele mai ieftine, pe la 380 lei. Gasit un flacau pe olx care lucreaza la ceva firma cu leasing-uri operationale si achizitionat covorase noi, oem, la 100 lei cele din material textil si 100 lei cele de cauciuc, pentru iarna. 🙄 Si ulterior am comandat un aspirator Karcher cu injectie-extractie unde am facut bec tot interiorul. Cam asa arata apa la final.
-
Legat de drumuri pot zice ca am fost doar pe drumuri relativ bune. Iar legat de jante asa ma astept si eu mai ales ca sunt AEZ.