Toată activitatea
- Ultima oră
-
Întrebare de baraj: cînd ai făcut poza în grupul 000 în Basic settings era pornit motorul? Că din ce văd eu pare oprit. Poza trebuie făcută cu motorul pornit şi temperatura antigelului de minim 85 grade ( aşa zice manualul, altfel este mai greu să interpretăm datele pentru că în grupul ăla valorile sunt "codificate")
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Puţin peste presiunea atmosferică la momentul şi locul măsurătorii. - Astăzi
-
Eu am pus aripi de la klokkerholm dar varianta mai scumpa. Ca aspect sunt cele negre. S-au aliniat foarte bine pe masina.
-
400+ km/h era vorba, sper ca era clar. 😀 @corad0 deocamdata nici nu macar am vazut una live, dar sa mai si urc in ea! De condus, nu stiu daca vreun circuit ofera contra cost experienta asta. Masina e pur si simplu prea scumpa, prea scumpa de asigurat ca sa o lasi pe mana unui sofer ce nu are licenta de pilot. Pe banii proprii faci ce vrei cu ea, dar de inchiriat pentru 15-30 de minute, nu e ca si cum iei la tabacit vreun Ferrari din generatia anterioara care mai valoreaza 50-75.000 de euro maxim. Poate, intr-o zi...
-
mcblondu şi-a înregistrat cont de membru
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Ce valoare trebuie sa aibă senzorul map in kpa la relanti? -
Ești nebun...
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Filtrul de ulei folosit de mine este cel original și din ce știam eu e făcut de Mann LE Maine o sa-i intreb si pe astia de la porsche daca fac verificarea alungirii -
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
davidut5 a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
L-am dat jos imediat, a fost un experiment. -
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
powershot a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Se incalzeste, pt ca circuitul egr cooler, sare peste termostate. Am pus in alt post, mai sus o schema cu circuitul de racire. Ai grija cu termostatul de Dacia, acum e vara, canicula. ... o gaura ai dat in el sa treaca apa f putin ? -
E o risipa, dar fiecare face cum crede. Raspunsul meu era pentru cei care nu stiu cand sa schimbe uleiul si care e garantia VW, dar deviem.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
k4b00 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ai ultima varianta de lant, chiar daca face zgomot nu e un motiv de schimb. am avut 1.2 tsi cu al doilea model de lant pe care l-am schimbat eu dupa 90000 km, cu al treilea model de lant dupa am luat o masina cu al treilea model de lant care avea 140000km distributia originala, era pandemie si nu am putut sa compar alungirea, mecanicul a zis ca nu era alungit La toate facea sunet la pornire inainte si dupa schimb la putin timp, nu la fiecare pornire ...unii zic ca problema ar fi de la calitatea filtrului de ulei si ca recomanda mahle/hengst N-as schimba al treilea model de lant asa repede. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
dorumarcatoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
La Midocar mie mi-au cerut orientativ 2500-3000 eur doar pentru piesa. Asa m-a costat 3500 lei fara ulei si filtru, pe care le achizitionasem eu inainte (schimbat senzori, verificat calculator, schimbat garnituri). Putea sa puna si un mecatronic gata reconditionat si sa-l cloneze de pe al meu, dar eu nu m-am grabit si am optat sa-l puna tot pe al meu. Deci cred ca exista posibilitatea si sa cumperi un mecatronic nou daca ai cum si sa nu-l schimbi neaparat la reprezentanta. -
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
-
@halamadridAsa este, e foarte usor de condus si pe langa performantele de HYPERCAR, masina e foarte confortabila fiind cam singura din segment dotata cu suspensii pneumatice. Mai mult decat atat, e foarte bine antifonata, motorul nu este asa de galagios comparativ cu un La Ferrari sau un Pagani spre exemplu si poate fi condusa ca o masina "normala" pe distante foarte mari, fara sa "te oboseasca" asa cum ne prezinta si Jeremy in clipul de mai jos, conducand un Bugatti Chiron din Sudul Frantei (Saint Tropez) pana in Torino, Italia, alegand sa traverseze Alpii. Sper sa mearga linkurile, pe youtube nu am gasit video-ul Grand Tour. Enjoy: https://fb.watch/AnOvRtOXqz/ https://www.facebook.com/watch/?v=550664085411297
-
Cu ce e gresit ca intre schimburile oficiale de ulei la care ma avertizeaza masina ( de ex la 25000 km) ii mai fac unul ?
-
davidut5 s-a abonat la Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
davidut5 a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Problema este ca desi am pus termostate noi, tot se incalzeste radiatorul mare. Am pus un termostat de dacia 1310 direct pe furtunul spre radiator. Cum necum tot s-a incalzit inainte sa deschida termostatul. Deci cumva are aerisire excesiva chiulasa radiator si pe acolo se pierde caldura, adaugat cu faptul ca mai vrei si comfort interior. Daca tii aeroterma oprita creste rapid, poate de aia au adaugat pompe cu valva la generatiile urmatoare. -
Probabil cochilia a fost proiectata asa din considerente aerodinamice, dar o masina ca Bugatti trebuia sa arate :altfel", mai nebunesc, spre stilul Lamborghini. In rest, masina e geniala, am vazut cel putin 10 documentare despre aparitia ei.nteresant este ca masina e si usor de condus comparativ cu alte supermasini, la Top Gear a condus=o si James May pana la 100+ km/h, desi nu era cel soferul cu cele mai bune abilitati dintre cei 3. Dar, daca presupun ceva ireal, ca as avea vreodata banii pentru achiztia unui hypercar, nu ar fi prima masina pe lista mea. Deocamdata, grija asta a primei alegeri e departe de mine.😀
-
Este un dispozitiv cu manometru, se înșurubează in locul unei bujii incandescente, se da la automat si se citeste valoarea. Se ia borna de la baterie ca sa nu se alimenteze injectoarele si sa pornească motorul. Poti cumpara dispozitivul sau mergi la un service sa masoare. N-ar trebui sa fie.scump pt ca la Alh este simplu. Pentru grafic intri on Basic settings, grupul 000 si vezi ca in coltul din dreapta jos cred este un buton pe.care scrie TDI-Graph sau asa ceva. Vezi ca este o fereastră in care selectezi codul motorului. Dar din ce am vazut este in grafic, cred ca putin sub linia din mijloc. Pentru mai multa exactitate fa si o poza cu graficul.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Prefer o Octavia vRS 2.0 tsi de banii aia, sau o Octavia noua 2.0 tsi si cateva vacante. Deocamdata, intentionez sa mai fac 150.000 km cu masina actuala si sa bag banii in vacante. Masinile electrice ce merita luate in considerare devin prohibitive, iar eu intr-o masina chinezeasca nu ma vad. Am urcat, nu e de mine, am blocaj, imi pare rau. -
Incearca o actualizare ECU.
-
Ai o problema cu alimentarea modulelor care nu comunica.
-
-
Am verificat toate sigurantele sunt in ordine ,am facut si codarea bateriei ,am inlocuit si modulul BCM si modul ul CAN Gateway nu sa schimbat nimic. Log-GOLF 6 19.06.2025-WVWZZZ1KZCM617852-440520km-273726mi - Copy.txt
-
Orice problema are o rezolvare, dar in aceasta speta cum? Foarte pretios reply-ul… Nu ma astept la o procedura explicata pe modelul ‘mura in gura’, dar totusi… un hint ar fi fost apreciat.