Toată activitatea
- Astăzi
-
Dimineata nu a regenerat, sau o fi inceput dar nu s-a terminat, de aia ai si 146km de la ultima regenerare terminata. As presupune ca regenereaza cam pe la 130-140km, cam asta ar fi intervalul in care masina umple DPF pana sa inceapa urmatoarea regenerare. Ar fi bine daca azi ai putea sa o plimbi pe undeva 20-30km sa apuce sa se regenereze in conditii cat mai ok, nu trafic bara la bara. Asa e cu diesel in oras, e mai greu
-
Exista aplicatie si pt iOS (dpf monitor, ceva de genul), probabil cu acelasi ELM327 ieftin.
-
Am fost și am măsurat acum, cu OBDeleven, după așa-zisa regenerare de dimineață. Rezultatele sunt cele de mai jos. Ce părere aveți? Eu încă nu am învățat despre aceste valori. La ce să fiu atent pe viitor?
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Am înțeles! Mulțumesc pentru informații. Nu am mai pățit-o decât atunci când dădeam cu spatele și apăreau diferite persoane (le vedeam și eu) dar brusc îmi dispărea pedala de sub picior cu frână și zgomotul aferente. Da, voi fi mai atent pe viitor. -
@laurstef nu! Dar daca ai OBD11 poti sa te uiti la incarcarea filtrului si cand ajunge soot la 21g atunci o sa inceapa regenerarea (daca conditiile sunt ok: rezervor minim 25% plin, apa la 90 de grade, etc). Daca tu ai soot (SMM = soot mass measured sau SMC = Soot Mass Calculated) la 5g degeaba mergi 30 minute cu ea la 2500 de ture. O sa creasca incarcarea la 20g (de exemplu), oricum nu incepe regenerarea si data viitoare, exact cand ai nevoie de un drum scurt, o sa inceapa sa regenereze 🤪 Vezi si ca VAGDpf nu functioneaza pe iOS; ai nevoie de Android si un ELM327 OBD din ala ieftin.
-
Experiențe personale & impresii după achiziție Superb 4
Alexandru Gabriel a postat în topic iniţiat de Luciosu din Superb 4
Modelul meu de tapiserie este doar pe Selection, pe Essence arata diferit (cei drept nu cu mult diferit, dar este alt model) plus ca pe Essence nu ai nici sezutul reglabil pe lungime, este un scaun clasic. -
@laurstef nu cred.
-
Funcționează oare softul VAG DPF și cu hardware-ul de la OBDEleven?
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
Lix a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Poate e tardiv raspunsul meu, dar ca ideie, pentru confortul tau poti sa o schimbi chiar daca majoritatea spun ca nu ar fi cazul. Eu am schimbat distributia la 198k km cred, nestiind istoricul masini, si pentru linistea mea am zis ca ar trebui. Acum cu temperaturile astea ambientale si la motorul meu zornaie lantul dupa o stationare de cateva ore, important sa fie pana in cinci secunde de la initiere, dupa spusele producatorului. Cert e ca nu-mi fac probleme, m-am obisnuit cu modul asta de functionare a distributiei .... -
-
Fix aceeasi problema o am la Kodiaq. Fetita imi spune mereu sa stau pe loc pana trec oamenii cand vreau sa parchez, franarea brusca e insotita de strangerea centurilor. Plus natura, bordurile sau bumperele. Ori astepti, ori mergi foarte incet.
-
De curiozitate am cautat ce ar fi. Singura explicatie cat de cat logica (in afara presupunerilor mai hazlii) ar fi ca de acolo se regleaza inaltimea scaunelor. Ciudat.
-
Nu stiu, presupuneam si eu ca e aia. Scaunele scoica din porsche au si centura normala si in 5 puncte pe care o poti monta optional pt cei care folosesc masina pe circuit. Intr-adevar. Nu observi unde trebuie sa vina, deoarece fanta pe unde trece centura e fix pe locul unde e un pliu.
-
Și la Superb este problema asta. Trebuie să te miști ca un începător, foarte ușor altfel îți va frâna. De asemenea, frânează dacă este mișcare pe lângă tine, chiar și la câțiva metri, oameni, animale, mașini în mișcare, iarba înaltă etc. Poti dezactiva, dar nu recomand, din setările asistentului de parcare la Settings, Manoeuvre braking.
-
Prinderea centurii se vede in lateralul scaunului. O fi difuzor de aer pentru racirea "bijuteriilor".😀 Zonda arata altfel, ai 2 variante: iti place mult sau nu iti place deloc. Interiorul e plin de "chestii" din carbon, metal, piele, pare foarte aglomerat, dar arata foarte fain. V12 twin turbo AMG, cred ca rupe asfaltu'. @corad0de acord cu tot ce ai spus de F1, dar in privinta Nurburgring s-a declarat impotriva inclusiv Max (care e singurul pilot cu oo din F1). Inseamna ca dimensiunile masinilor actuale, performantele lor, plus lipsa de intretinere a circuitului, fac o cursa sa fie extrem de periculoasa acolo. Imi vine in minte accidentul lui Grosjean din Bahrain, a scapat cu viata doar datorita halo-ului. comparativ cu Justin Wilson care a murit stupid in Indycar, doar pentru ca americanilor le placeau cursele mai barbatesti. Acum halo au si masinile din Indy. Gandeste-te ca Senna ar fi trait si ar fi castigat titluri daca erau normele de securitate de acum, era la Williams, cea mai buna masina a timpului. Pe de alta parte, daca Grosjean iesea printre copaci la Nurgburing, era mort. Masinile au devenit pur si simplu prea performante, strategiile prea elaborate, cursele prea plictisitoare. Dar FIA poate introduce reglementari simple, gen 3 schimburi obligatorii de cauciucuri, sa vezi cum nimeni nu mai face managementul uzurii pneurilor si toti merg la limita posibilitatilor masinii. In DTM era obligatoriu sa faci 2 schimburi de anvelope, intr-o cursa mai scurta.
-
Masina nu regenereaza cand vreti voi sau poate cand o scoateti alea 30min de 2 ori pe luna... ar trebui urmarite regenerarile si ar trebui iesit cu ea cand e cazul/cand urmeaza o regenerare... ar fi utila aplicatia VAGDPF, sa ti faci o idee despre intervalele de regenerare si sa stii ca la aprox X km din rutina ta trebuie sa iesi cu ea la drum mai lung. Altfel poate iesi degeaba, si regenerarea o apuca tot cand te-ai intors in oras, sau cana ajungi la lucru. Eu cand aveam Passat B8, am preferat sa o las sa si faca regenerarea si pe loc ( foarte rar am prins ) si da, a facut o pana la urma, si am lasat si DPF sa se raceasca inainte sa opresc motorul ( DPF in timpul regenerarii ajunge si la 700-750grade, iti dai seama cum e sa opresti motorul si regenerarea la temperaturile alea, mai ales ca in mers, motorul mai are ventilatoarele pornite sa mai raceasca zona, nu sa opresti motorul sa lasi DPF sa se raceasca "natural" de la temperaturile alea )
-
O fi prinderea centurii in 5 puncte
-
Passat Alltrack 2.0 TSI DSG7 GPF 4Motion
mishulake a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Mi se pare totusi de bun simt pretul la revizie ... eu la Mercedesul meu E220 All Terrain am platit in toamna 1900 de lei, la service autorizat MB, cu scrierea operatiunii in Digital Service Booklet (istoric)... si e anuala revizia, nu la 2 ani... -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salut! Revin cu o întrebare. Ce e de făcut în situația în care, la plecarea de pe loc, cu 5 km/h mi-a detectat două bumpere (intram într-o benzinărie care la apropierea de pompă avea bumpere antiviteză) ca obstscol și mi-a frânat sigură luându-mă prin surprindere. Repet, Aveam 5 km/h. A doua oară am vrut să bag mașina în curte, tot cu 5 km/h și mi-a detectat bordura ca obstacol și iar a frânat brusc deși în dreptul porții e acea decupare pentru a putea intra lin. Nu mi s-a mai întâmplat până acum. E ceva din setări? -
Asta și fac. O scot de două ori pe lună, week-end pe șoseaua de centură și merg vreo 30 de minute într-a III-a sau a IV-a cu 2500 de turații. Dar se mai întâmplă să o apuce și când jung la birou. Oricum, am înțeles ideea: mai bine o regenerare sănătoasă în mers decât una statică. Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
-
gaura aceea din mijlocul scaunelor la ce foloseste?
-
avand in vedere ca esti din bucuresti, pana o scoti la "alergatura", se va face regenerarea tot static, in trafic dar, ca idee, daca mergi zilnic cu masina in bucuresti, ar fi bine sa o scoti putin din oras in weekend sa o mai turezi putin si pentru alt gen de curatare...
-
@laurstef opreste-o cand ajungi la birou. Cand vei pleca, dupa ce se incalzeste apa si uleiul o sa vezi ca reporneste regenerarea - mai buna e o regenerare in mers, decat statica. Dupa ce pleci de la birou o "scoti la o alergatura" si se regenereaza complet in mers. Ideea este ca nu pleci de la birou si sa faci tot un drum scurt (5 minute; 4km, etc), ci sa te duci la un drum mai intins sa apuce sa se finalizeze regenerarea.
-
5k0 AL stie de g85, si se poate monta schimband suportul de pe coloana de volan. Am montat eu pe golful 5 a lui Andrei Stoian
-
In teorie da.