Toată activitatea
- Ultima oră
-
Inca un test relevant cu o masina de 500CP. La fel ca alea cu anvelopele allseason mai bune decat cele de vara/iarna.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si daca o sa-l faca de 7000 CP tot “succesul” Taycan / Macan EV o sa aiba . https://piataauto.md/Stiri/2025/09/VIDEO-Seful-Bugatti-Rimac-spune-ca-problema-lui-Nevera-e-ca-e-o-masina-electrica-iar-numai-cu-ea-fara-Bugatti-compania-sa-n-ar-mai-fi-existat/ EV-urile i-au electrocutat : https://www.wall-street.ro/articol/auto/volkswagen-lovitura-de-peste-5-miliarde-de-euro-dupa-decizia-radicala-a-porsche.html -
Mai exact, nu pe strada. Pe circuit, pe durata unei curse face diferenta. De asta erau si "panicati" cei de F1 cand au trecut pe jante de 17", pierdeau performanta chiar daca cele de 13 aveau balon mult mai mare. 1.6s pe tura face diferenta intre a fi campion mondial sau la coada clasamentului :), in F1 sunt ani lumina NU stiu cat se astepta sa aiba diferenta la un drag race, la o masina de sute de cai, nici nu stiu cati are M-u lui, dar sigur multi. Cu atata putere si cuplu disponibile cateva kg nu se vor simti doar pe acceleratie.
-
@nedelea Verifica/regleaza avansul pompei . http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680 https://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html
- Astăzi
-
Bujiile si franele puteai sa le faci unde ai facut uleiul si era la jumatate de pret 😉
- Ieri
-
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ecranul ala curbat pe verticala e ce trebuie...not! -
Pe scurt: nu.
-
Verifica totusi inca o data sorbul. Sa te uiti in tevile de pe el. Baga cele 2 furtune care vin pe el direct in motorina din rezervor si vezi daca mai vin bule.
-
Ceva special de notat, care ar putea fi motivul cedarii premature? Imoresionant in orice caz. Maintainer ai zis ca nu ai, deci doar "apa, paie si bataie" 14 ani de zile?
-
Noul Cayenne...vai fi...electric:
-
Mihai As şi-a înregistrat cont de membru
-
Este ok ca presiunea diferentiala cu motorul rece sa fie mai mica decat cu motorul cald, respectiv 5mb si 12mb?
-
14 ani , da ... ca sa vezi ce se facea inainte
-
Radu Anton şi-a înregistrat cont de membru
-
Esti sigur ca e cablajul ? Mai verifica odata
-
dignitas1980 s-a abonat la Bujii incandescente
-
Salutare. Am o rugaminte/intrebare legata de potrivirea/compatibilitatea unei instalatii electrice, cablaj motor. In urma inlocuirii bujiilor, unui prieten cu VW Arteon 2021 fabricatie, dsg, 2l diesel, i-a ramas aprinsa eroare in bord, in urma caruia mecanicul i-a recomandat sa schimbe cablajul bujiilor. Codul OEM al piesei este : 05L972627S, dar vad ca apare si pe Audi Q3 F3 cutie manuala... E posibil sa gresesc ceva daca comand cablajul asta? Dupa cod ar trebui sa fie totul in regula, nu? Multumesc. Nu am gasit o rubrica potrivita pt tipul asta de intrebare, iar acest topic era destul de recent...
-
Corect. Cred ca au schimbat contactul degeaba. Se pune blocator nou,cum spunea si colegul,se adapteaza(nu neaparat online) si eventual,daca e cazul,se face un update modulului confort. Sa-ti arate blocatorul vechi al masinii. Ma indoiesc ca l-au inlocuit. Numai ala e cca 700 ron.
-
Dumitru Viorel s-a abonat la Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display
-
nedelea s-a abonat la 1.9tdi ALH nu trage
-
Problema este cunoscută la B6 B7 CC ,in primul rand prețul pt blocator doar NOU cu adaptare online la reprezentanta sau cine scule este peste 1500lei, există cazuri când trebuie inlocuit/eventual reprogramat si modulul confort, contactul nu are treaba cu adaptarea , cheile sau ecu. Se poate face si anulare blocator, in locul lui se pune emulator,cost sub 1000lei. Indiferent de situatie asemenea problema se rezolvă într-o singură zi, doar in cazul in care nu au blocator pe stoc.
-
Mihaitza9 şi-a înregistrat cont de membru
-
Un pic mai incolo (mult mai ) va deveni clasica. Curajoasa alegerea motorizarii. Sper sa "te tina"
-
ALH-ul meu la aproape 500 000 km a inceput sa ma supere cam de 2 saptamani. Pornire uneori greoaie sau deloc fiind nevoie de amorsare, aer pe furtunul de motorina, lipsa putere. Am curatat turbina, sorbul din rezervor, inlocuit filtru motorina , inlocuit garniturile de la supapa termica de pe filtru, inlocuit electrovalva da la pompa de injectie, in urma cu 5 luni am schimbat garnitura de la distribuitorul pompei de injectie. Verificat distributia si este OK. Am scanat cu VCDS si am gasit urmatoarea eroare. 18062 - Cititi memoria de defecte la P1654 - 35-10 - modul bord (adr.17) - intermitent 17656 - Reglaj început injectie P1248 - 35-10 - diferentã de reglaj - intermitent Codul 17656 spune ca : reglaj incorect al injectiei (verificat cu vcds si este bun) cablaj la supapa N108 (verificat si este bun) pompa de injectie murdara sau cu span (aici inca nu am umblat) Intrebarea mea este pe unde poate sa traga aer in motorina si ce pot gasi defect si eventual schimba in pompa?
-
E cam de cartea recordurilor...
-
Baterie OE din 2011 saptamana 37 pe masina , deci e cea originala , a tinut ceva In stanga se pune furtunasul in orificiul bateriei , celalalt capat e introdus in jos spre exterior sa elimine gazele In dreapta orificiul se acopera cu dopul de plastic de pe capacul de protectie ca sa nu fie eliminate gaze in masina
-
ovidiu70 s-a abonat la Steering column defective
-
Salutări la cititori! Am și eu o problemă. Pacient: B6/2009, 2.0, 143CP, CBAB Acum câteva zile când să vin de la cumpărături către casă nu a mai pornit. Introduc cheia, Volan galben și la pasul doi nu se aprinde niciun bec în bord și apare volan galben cu mesaj Move steering well, apoi se schimbă în Steering well locked A doua zi, sâmbătă, nu am găsit niciun posesor de tester disponibil. Eu am tester cumpărat de pe net. Nu accesa calculatorul, nu vedea CAN. A venit o platformă, nu au putut îmbarca deoarece direcția blocată și frâna de parcare (etriere spate) Am verificat bateria - ok Am dus luni cheia la service. Deabia joi au avut timp să vină cu o platformă. Pe spate nu au deblocat etrierele, au urcat mașina cu roțile blocate. Mă durea inima cu se auzea un scârțâit metalic. (mă pot aștepta la ceva probleme?) Au zis (vineri) că e blocatorul, luni seara au zis că e și contactul. Am avut o urgență și mi-eu zis că e gata marți seara. Nefiind acasă m-am dus miercuri (azi, 10 zile de când le-am dat cheia) la 7.30 când mi-a scris să vin. Eu pregătit de mers la o înmormântare la 250km. Surpriză, mașina nu era gata. Când a băgat cheia în contact s-au aprins luminițe în bord ca la pomul de Crăciun. Au zis ceva de „calibrarea blocatorului pentru a se corela cu caseta de direcție”. Acum aștept. ÎNTREBĂRILE MELE SUNT: - e devărat ce mi-a scris în mesaje că blocatorul este la kit cu contactul de chei? - că de fapt nu au schimbat tot contactul, doar partea din spate a contactului - că se „corelează” blocatorul cu cutia de direcție - dacă mașina va fi ok SAU - ce trebuia de fapt să verifice SERVICE-ul - ce trebuie să verific eu (când o iau din service) să fiu sigur că mașina e ok Mulțumesc anticipat. Puteți face glume pe seama mea, nu le am cu mecanica, dar scrieți-mi și ceva folositor
-
L.M şi-a înregistrat cont de membru
-
Salut, rugaminte, daca faceti rost de o lista cu oferta de roti de iarna, cea pentru sezonul acesta, va rog sa o postati si p'acilea.. Multumesc frumos!
-
-
Samarghitan Ciprian şi-a înregistrat cont de membru
- Săptămâna asta
-
Ma uitam de curiozitate la niste anunturi din UK...pe autotrader in momentul de fata sunt 11,659 de motorhomes puse la vanzare SH: https://www.autotrader.co.uk/motorhome-search?berth=&channel=motorhomes&make=&postcode=M5+3DE&sort=price-desc&page=2 3203 sunt noi: https://www.autotrader.co.uk/motorhome-search?channel=motorhomes&make=&postcode=M5+3DE&distance=&year-from=new Au ceva stoc premium si baietii astia...d-alea "adevarate": https://www.premiummotorhomes.com/motorhomes-for-sale