Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Am terminat cu zgomotele pe față... not Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic... Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect. Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!! Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog: - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj. Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"... Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea. Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
  3. trandafirvladut

    Geamuri/usi - probleme [Passat CC]

    Salutare, am luat unu din dezmembrări (cât o sa tina și asta). Am reușit sa îl înlocuiesc, era din modul. Am scos șuruburile din mâner si sub sistemul de deschis geamul și după am tras din partea de josa fetei de ușa, am făcut lor sa pot baga mufă și sa scot mufă. Am pus mufa în modulul funcțional și am deblocat ușa, după am pus iar în modulul vechi sa coboare geamul, am deschis ușa și restul a mers ușor de înlocuit. Mulțumesc!
  4. F l o r i n

    Comenzi Pe Volan

    No, vb aiurea din pacate. La volan multifunctional, ai nevoie obligatoriu de cablajul din interior pt volan multifunctional. Mufa centrala intra în spira și de la spira pleaca mufa spre comenzi volan, spre airbag si la sasiu airbag pt masa și claxon. Astea sunt conexiunile din volan. Pt cod, da-mi seria sasiu și luni iti verific. Crede-ma, am făcut sute sau mii de retrofit uri la grupul VAG, ca și ceilalți colegi, deci stim ce vorbim.
  5. spido

    Comenzi Pe Volan

    Demonteaza si vezi codul. Sau la diagnoza,adresa 16 vezi codul lui.
  6. sneaker

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    E din ambele, nu poți face AID să afișeze AA sau CarPlay. Ăla original cel puțin.
  7. Dudutz18

    Golf 7.5 GTI

    Mai continuăm cu seria de upgrade-uri! Arcuri ST by KW de 2 cm. Arcurile se simt bine, doar când trec peste anumite denivelări, să zicem că este mai pronunțat… Și dacă tot am fost la mecanic, am schimbat (iar) și pompa de apă după cea pusă la HEPU a rezistat…30.000 de KM. :))
  8. Cosmin R.

    Activare pACC / ACC 0-210km/h (pe radar 2Q)

    I am dat de cap in cele din urma. Se pare ca acel vcrn/individualisation code se schimba la un moment dat, probabil dupa înlăturarea component protection. codul swap generat de mine il.folosea pe cel vechi, de dinainte de inlaturarea conponent protection. In Block 005 — Basic UDS setup → Unlocking the SWaP function trebuia apasat next next next start fara i troducerea unui parametru. La mine eșua din cauza ca era invalid codul swap.
  9. danpac

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna ziua. Ma puteti ajuta cu o decodare pentru VIN TMBLJ7NP1J7527353? Multumesc frumos!
  10. Ieri
  11. davidut5

    DYI Retrofit Golf 7 - Buton ESP Off

    Vad ca pozele au decedat.
  12. Adriano133

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Scuze de raspunsul tarziu. Nu am primit nici un fel de termen. Chiar azi am cerut un update si au zis ca intreaba mai departe la importator si revin cu raspuns. Termenul estimat initial a fost final de mai. Comanda facuta in Noiembrie.
  13. martea

    Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)

    cere-le poza/dovada din programul lor de la reprezentanta unde sa le arate ca la codul tau motor se recomanda 0W20. Ma indoiesc ca se baga asa ceva in 1.8tsi de 179 cai. Apropo, la care reprezentanta skoda? cea din sagului?
  14. Dragos Mihai V

    Codări (Tiguan III)

    Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt
  15. Dragos Mihai V

    Codări (Tiguan III)

    Este Tiguan 3 an fabricator 2024
  16. razvan.ac

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    Kodiaq IV are NMC, se pare ca si Tiguan are la fel. https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/140094/Volkswagen-Tiguan-2025-15-eHybrid-204HP-OPF-DSG.html
  17. bogdand2009

    Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare

    Salut, mă puteți ajuta, va rog cu o problema ? Văd că nu îmi mai funcționează faza lunga automata, pe Octavia 3 2013 . Nu am nicio eroare, totul funcționează corect. Am incercat acum 10 minute, sincer mergeam printr-un oraș întunecat, dar nu mai merge pe automat, doar în modul normal. Pot verifica in vreun fel daca e vreo problema ? Mulțumesc anticipat.
  18. F l o r i n

    Geamuri/usi - probleme [Passat CC]

    Cablajul l-ai verificat, pana în usa fata? Probează cu alt calc de usa. Poți pune pe cel de pe cealaltă parte, in mufa, sa vezi dacă descuie
  19. suflo

    Comenzi Pe Volan

    Calculatorul coloana imi poti da te rog un cod de piesa care s-ar potrivi, plus ce tip de cablaj, o poza un link ceva si chiar un video, te rog? Ca am intrebat pe cineva care se ocupa cu asta, si mi-a zis ca nu trebuie cablaj. Eu gandindu-ma ca totusi in spate la calculator trebuie bagate 2 mufe, eu avand momentan doar una. Si as vrea sa ma documentez inainte, cu tot. Nu stiu, ca nu am desfacut inca sa ma uit. Eu doar am achizitionat momentan doar airbag-ul si volanul.
  20. vlahdacoroman

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Verifica cablajul si valva, caută un profesionist(electrician)
  21. lupo_bv

    Motor 1.6 ALZ problema

    O verificare a compresiei s-a facut?
  22. FGheorghe3

    Motor 1.6 ALZ problema

    Salut! Inițiez și eu topic cu o problemă pentru un passat b5.5 2001 ALZ . Mașina merge "bâlbâit " in trepte inferioare iar în relanti se oprește motorul și mai pornește foarte greu. Singurele erori la diagnoză au fost missfire 3 pistoane și MAF-ul cu input Air flow to low. Înlocuit bobină inducție, fișe și bujii , debitmetru, filtru benzina, pompă benzina și senzori axe . Rezultatul același. Trei mecanici diferiți au spus că nu înțeleg ce ar mai putea fi...
  23. abitul

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    Ce tip de baterie are Tiguan ehybrid model 2024-2025? NMC sau LFP?
  24. Cristi_V

    Intretinerea si costurile de service

    Poti sa incerci la https://servicetitan.ro/, eu nu am fost niciodata, nu trebuie sa te duci doar sa ceri oferta. Exista un topic dedicat cu service-uri.
  25. sandumbogdan

    2024 Passat B9 1.5 eTsi

    Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
  26. Jeffy86able

    2024 Passat B9 1.5 eTsi

    Salut. Am vazut topicul deschis "dincolo". Felicitari pentru achizitie! Intrebarea mea e cat de mult se simte diferenta intre motorizari (adica cealalta era diesel si mai puternica). Consumul presupun ca e tot pe acolo.
  27. fredyman

    RNS 315

    Buna ziua, Cu scuzele de rigoare pentru titlul atat de scurt, deoarece am 2 intrebari . Va Multumesc ! Detin un pasat b7(rns 315), cardul de la masina este cu maps v12 achizitionat intampin urmatoarea problema: 1)De ce nu arata bine stanga jos (km total), ci doar jumatate, exemplu : Timisoara-Bucuresti (normal ar fi 541 Km ) mie imi arata 240km, ce as putea face?**atasez poza pentru intelegere, incercuit cu alb 2) Daca copiez din nou hartile v12, trebuie sa mai refac procedurile sau doar sterg actualele harti si le copiez pe cele downloadate. ? Va Multumesc frumos anticipat ! O zi frumoas
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!