Toată activitatea
- Astăzi
-
Am terminat cu zgomotele pe față... not Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic... Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect. Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!! Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog: - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj. Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"... Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea. Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
-
Geamuri/usi - probleme [Passat CC]
trandafirvladut a postat în topic iniţiat de Ovidiu M. din Passat CC
Salutare, am luat unu din dezmembrări (cât o sa tina și asta). Am reușit sa îl înlocuiesc, era din modul. Am scos șuruburile din mâner si sub sistemul de deschis geamul și după am tras din partea de josa fetei de ușa, am făcut lor sa pot baga mufă și sa scot mufă. Am pus mufa în modulul funcțional și am deblocat ușa, după am pus iar în modulul vechi sa coboare geamul, am deschis ușa și restul a mers ușor de înlocuit. Mulțumesc! -
No, vb aiurea din pacate. La volan multifunctional, ai nevoie obligatoriu de cablajul din interior pt volan multifunctional. Mufa centrala intra în spira și de la spira pleaca mufa spre comenzi volan, spre airbag si la sasiu airbag pt masa și claxon. Astea sunt conexiunile din volan. Pt cod, da-mi seria sasiu și luni iti verific. Crede-ma, am făcut sute sau mii de retrofit uri la grupul VAG, ca și ceilalți colegi, deci stim ce vorbim.
-
Demonteaza si vezi codul. Sau la diagnoza,adresa 16 vezi codul lui.
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
sneaker a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
E din ambele, nu poți face AID să afișeze AA sau CarPlay. Ăla original cel puțin. -
Marius 9691 şi-a înregistrat cont de membru
-
Mai continuăm cu seria de upgrade-uri! Arcuri ST by KW de 2 cm. Arcurile se simt bine, doar când trec peste anumite denivelări, să zicem că este mai pronunțat… Și dacă tot am fost la mecanic, am schimbat (iar) și pompa de apă după cea pusă la HEPU a rezistat…30.000 de KM. :))
-
I am dat de cap in cele din urma. Se pare ca acel vcrn/individualisation code se schimba la un moment dat, probabil dupa înlăturarea component protection. codul swap generat de mine il.folosea pe cel vechi, de dinainte de inlaturarea conponent protection. In Block 005 — Basic UDS setup → Unlocking the SWaP function trebuia apasat next next next start fara i troducerea unui parametru. La mine eșua din cauza ca era invalid codul swap.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
danpac a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua. Ma puteti ajuta cu o decodare pentru VIN TMBLJ7NP1J7527353? Multumesc frumos! - Ieri
-
DYI Retrofit Golf 7 - Buton ESP Off
davidut5 a postat în topic iniţiat de davidut5 din DIY and FAQs (Golf VII)
-
Scuze de raspunsul tarziu. Nu am primit nici un fel de termen. Chiar azi am cerut un update si au zis ca intreaba mai departe la importator si revin cu raspuns. Termenul estimat initial a fost final de mai. Comanda facuta in Noiembrie.
-
Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)
martea a postat în topic iniţiat de 75NOR din Motoare pe benzina
cere-le poza/dovada din programul lor de la reprezentanta unde sa le arate ca la codul tau motor se recomanda 0W20. Ma indoiesc ca se baga asa ceva in 1.8tsi de 179 cai. Apropo, la care reprezentanta skoda? cea din sagului? -
Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txtLog-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt Log-WVGZZZCT8RW008280-7792km-4841mi.txt
-
Este Tiguan 3 an fabricator 2024
-
Kodiaq IV are NMC, se pare ca si Tiguan are la fel. https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volkswagen/140094/Volkswagen-Tiguan-2025-15-eHybrid-204HP-OPF-DSG.html
-
bogdand2009 s-a abonat la Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
-
Becuri si Lumini Octavia 3 - faruri, stopuri, semnalizari si interioare
bogdand2009 a postat în topic iniţiat de Aditu din Octavia 3
Salut, mă puteți ajuta, va rog cu o problema ? Văd că nu îmi mai funcționează faza lunga automata, pe Octavia 3 2013 . Nu am nicio eroare, totul funcționează corect. Am incercat acum 10 minute, sincer mergeam printr-un oraș întunecat, dar nu mai merge pe automat, doar în modul normal. Pot verifica in vreun fel daca e vreo problema ? Mulțumesc anticipat.- 209 replici
-
CataD08 şi-a înregistrat cont de membru
-
Cablajul l-ai verificat, pana în usa fata? Probează cu alt calc de usa. Poți pune pe cel de pe cealaltă parte, in mufa, sa vezi dacă descuie
-
Calculatorul coloana imi poti da te rog un cod de piesa care s-ar potrivi, plus ce tip de cablaj, o poza un link ceva si chiar un video, te rog? Ca am intrebat pe cineva care se ocupa cu asta, si mi-a zis ca nu trebuie cablaj. Eu gandindu-ma ca totusi in spate la calculator trebuie bagate 2 mufe, eu avand momentan doar una. Si as vrea sa ma documentez inainte, cu tot. Nu stiu, ca nu am desfacut inca sa ma uit. Eu doar am achizitionat momentan doar airbag-ul si volanul.
-
Verifica cablajul si valva, caută un profesionist(electrician)
-
O verificare a compresiei s-a facut?
-
FGheorghe3 s-a abonat la Motor 1.6 ALZ problema
-
Salut! Inițiez și eu topic cu o problemă pentru un passat b5.5 2001 ALZ . Mașina merge "bâlbâit " in trepte inferioare iar în relanti se oprește motorul și mai pornește foarte greu. Singurele erori la diagnoză au fost missfire 3 pistoane și MAF-ul cu input Air flow to low. Înlocuit bobină inducție, fișe și bujii , debitmetru, filtru benzina, pompă benzina și senzori axe . Rezultatul același. Trei mecanici diferiți au spus că nu înțeleg ce ar mai putea fi...
-
Ce tip de baterie are Tiguan ehybrid model 2024-2025? NMC sau LFP?
-
Poti sa incerci la https://servicetitan.ro/, eu nu am fost niciodata, nu trebuie sa te duci doar sa ceri oferta. Exista un topic dedicat cu service-uri.
-
Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
-
Salut. Am vazut topicul deschis "dincolo". Felicitari pentru achizitie! Intrebarea mea e cat de mult se simte diferenta intre motorizari (adica cealalta era diesel si mai puternica). Consumul presupun ca e tot pe acolo.
-
Buna ziua, Cu scuzele de rigoare pentru titlul atat de scurt, deoarece am 2 intrebari . Va Multumesc ! Detin un pasat b7(rns 315), cardul de la masina este cu maps v12 achizitionat intampin urmatoarea problema: 1)De ce nu arata bine stanga jos (km total), ci doar jumatate, exemplu : Timisoara-Bucuresti (normal ar fi 541 Km ) mie imi arata 240km, ce as putea face?**atasez poza pentru intelegere, incercuit cu alb 2) Daca copiez din nou hartile v12, trebuie sa mai refac procedurile sau doar sterg actualele harti si le copiez pe cele downloadate. ? Va Multumesc frumos anticipat ! O zi frumoas