Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Xman_ghio

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    In primul rand ca nu pare original; pare o clona chinezeasca dupa cel original. In principiu display-urile originale sunt compatibile (am trecut eu de la unul mai mic la unul mai mare, dar original). Oricum iti trebuie si alta rama (cred); nu mai stiu daca se potriveste rama de la display-ul vechi.
  3. PELEAN

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Salutare! Vreau sa pun un display mai mare pentru navigatie, eu o am pe cea de 6,5'. Oare pot sa pun de 8'? Codul de pe touch-ul meu am vazut ca e 3G0919605D iar la cod piesa aparat: 3Q0035846. Am gasit pe aliexpress urmatorul display: https://www.aliexpress.com/item/1005009234657654.html?pdp_npi=4%40dis!RON!RON 461.56!RON 461.56!!!732.05!732.05!%40211b430817669361943157644e8043!12000048418737087!sh!RO!699440630!X&spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.new_all_items_2007616284125.1005009234657654 Oare e compatibil? Multumesc!
  4. UNHleaSHD

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    uleiul 2t cu cenusa putina nu afecteaza DPF. Nu am apucat in nici o masina sa bag mult de 50,000km, dar la nici una nu am avut probleme cu DPF. Legat de pornirea aceea lunga, am avut un 1.6TDI CAYB care nu ii dadea nimeni de cap ce are, cand avea el chef pornea mai lung. Electromotorul era impecabil, alternatorul incarca, motorina avea, valori bune peste tot. Problema? Masina era dotata cu SS, acesta era dezactivat si in loc de baterie efb/agm avea un pb acid. I-am pus un acumulator AGM si "problema"a fost rezolvata. deja incepusem sa ma gandesc la ALH si la "hot start fix" sau cum se numea problema cu pornirea la cald
  5. albinaru

    Filtru diesel de particule - DPF

    Concret, masina din semnatura, cu kilometraj destul de mare, face in mod regulat (350 km) regenerari pasive - mileage regeneration. Frecventa acestor regenerari nu am putut o lega de gradul de incarcare cu funingine sau presiunea diferentiala, la acesti kilometrj se produce regen ul pasiv ! Intrebarea era cum as putea sa lungesc acest interval deoarece, sunt constient ca se va micsora in timp, datorita acumularii de kilometri parcursi. Precizez ca , masina este exclusiv de extra urban. Pentru oras am o benzinara mica. In ultima perioada sunt mai atent pe OBD si observ cand se fac regen urile Dureaza cam 10 minute si, ma uit la cantitatea de diesel din postinjectie. Este de 14-15 mg/H si apar unele sincope. Pentru cateva secunde cantitatea de diesel este zero si te ai astepta ca postinjectia sa se fi terminat. Temperatura creste la 600-700 gr C pe moment si, presiunea diferentiala scade la 2-7 mbari.
  6. pronet

    Probleme DSG

    Cel mai probabil te pregatesti de un mecatronic nou. Evita sa mergi cu masina, altfel risti sa distrugi si ambreiajele. Posibil sa fi oicat unul din senzorii de presiune de la mecatronic. Ca variante, poti incerca rebuild soldering (inlocuire senzori) sau mecatronic nou. Fiecare dintre cele doua optiuni comporta + si - (pret, garantie, durata de viata etc). Vezi mai multe aici. As opta pentru reprezentanta, mai ales ca poti obtine si un discount suplimentar, avand in vedere anul de fabricatie al masinii.
  7. Bounce

    Keyless access Golf VI / Jetta

    Eu am deschis un topic nou si m-am trezit ca e mutat aici :), probabil aici trebuie discutat Nu inteleg de ce trebuie sa o resincronizez din moment ce cheia functioneaza normal din butoane deschis/inchis.O sa incerc! Multumesc
  8. cascadoru

    Scanarea cu VCDS - coduri de eroare

    Buna ziua. Poate sa ma ajute cineva cu o interpretare pentru eroarea asta? Multumesc si ... Sarbatori Fericite !
  9. Calin29

    Probleme DSG

    Salut! Aș avea nevoie de o părere legată de o problemă care, din păcate, m-a ținut pe loc de sărbători. Dețin un Passat B8 din 2015, echipat cu cutia DQ500 (0BH). În mers normal, prin oraș, a apărut mesajul „Error: Gearbox”. Simptomele sunt următoarele: mașina pleacă direct în D2, sare apoi în D4 și ulterior în D6. La diagnoză au apărut următoarele erori: P072C00 – stuck in gear 1 P074B00 – unable to engage gear 3 Reviziile la cutie au fost făcute la timp, la fiecare 60.000 km, iar mașina are în prezent 275.000 km. Am rulat aproximativ 30 km cu problema prezentă, după care cutia a început să smucească și să scoată un zgomot metalic, ca și cum ar patina ambreiajele. În momentul de față, dacă încerc să o mut sau să o parchez în altă parte, pare că nu mai cuplează corect, chiar dacă o accelerez: smucește, se aud bătăi și un sunet metalic. Ce părere aveți: problema este mai degrabă de mecatronică sau de partea mecanică a cutiei? există riscul să o distrug complet dacă o mai mut sau dacă forțez deplasarea în starea asta? Mașina este 4Motion (4x4) și am avut dificultăți inclusiv la urcarea pe trailer. Știe cineva cum se poate trece manual cutia în N, pentru a o putea urca pe platformă? Si daca aveti o recomandare de service in Arad , care sa fie profi pe DSG Mulțumesc anticipat pentru orice sfat!
  10. Mika83

    Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.

    Salutare, mă poate cineva ajuta în legătură cu o problemă la ambreiaj? L-am schimbat acum 100 km ambreiajul fiind unul Sachs, când am desfăcut cutiile surpriză volanul era de la Sachs exact ca pe cutie iar placa presiune și ambreiajul erau de la Luk și ambalajul Sachs. În fine nu asta ar fi problema ptr ca amândouă sunt de prim montaj (de fabrică) și nu mă deranjează…. Problema este ca îmi Scârție pedala de ambreiaj când o calc la rece când mașina se încălzește nu mai face și a doua problemă este ca acum am pocnit înfundat nu știu cum să-l descriu la volan, asta când mașina stă pe loc și trag brusc de volan dreapta. S-a mai întâlnit cineva cu probleme de genul? Mașina este un Passat B8 2016, 190cp cod motor DFCA
  11. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    In cazul de mai sus 2T nu ajuta cu nimic ,uleiul nu se amesteca cu apa .
  12. Xman_ghio

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ne si traduci? Ca rugina aia nu e datorata neutilizarii uleiului 2T, ci datorita apei. Deci s-a alimentat cu carburant prost, sau s-a mers mult pe rezervol gol si s-a adunat apa/mizerie in rezervor. de asemenea: uleiul 2T distruge DPF, nu? Adica asiguri o ungere buna a CP4, dar distrugi DPF. Asa cum spune @EEXCALADE: identifica cauza, elimina cauza si alimenteaza cand si cu ce trebuie.
  13. joeperry

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBAA8NX1SM020873.pdf
  14. atti206

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Salut , daca bara este originala OE atunci trebuie sa ai niste cerculete unde vine lipit suportul la senzori , trebuie sa fi atent ca abia se vede
  15. moreinffo

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Multumesc pentru raspuns. Eu o tin pe MOL EVO, insa faza cu ulei 2T este valabila? sau e doar mit? ca nu as vrea s-o dau in altele...
  16. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Daca prin "mileage regeneration" te referi la nr de km de la ultima regenerare, e destul e simplu, si raspunsul e da. Intr-un scenariu in care mergi bara la bara si poate mai stai si o ora pe loc, cu motorul pornit, va iesi o valoare mica, pentru ca numarul de km parcursi efectiv va fi mic. Intr-un scenariu in care totusi te misti (fie oras, fie in afara), iese o valoare mai mare, parcurgi mai multi km. In plus: a) Daca mergi mult si in afara si se face regenerare pasiva (nu am masurat, doar banuiesc), ar putea sa scada niste valori de incarcare cu soot si ca urmare sa se declanseze mai tarziu urmatoarea regenerare, deci ai parcurge si mai multi km intre regenerarile active. Regenerarea activa se declanseaza insa si pe baza altor parametri, asa ca nu poate fi o corelatie perfecta aici chiar daca banuiala e corecta. b) Am explicat inainte si o situatie neintuitiva, dar care scriptic creste numarul de km parcursi de la ultima regenerare, pentru ca nu se contorizeaza regenerarile partiale (adica incercate dar nefinalizate), dar care de asemenea scad valorile de incarcare cu soot si oricum mai amana un pic momentul cand se finalizeaza complet o regenerare. Exemplu masurat: regenerare la aprox 110km urmata de o noua regenerare la aprox 330km (declansata e drept la aprox 250km, dar nefinalizata si reluata). In cazul al doilea n-am rulat deloc motorul pe loc si am mers prin oras la ore cu trafic mai redus. Oricum, eu cred ca de masina ar trebui sa te folosesti, nu sa iti planifici viata in functie de ea, ca "sa isi faca regenerarea". [E programata sa reincerce. Cand totusi ai martor dpf aprins, e bine sa o scoti la plimbare. Altfel algoritmul va calcula/masura ca se acumuleaza tot mai multa funingine (soot), iar peste un anumit nivel nu va mai permite declansarea regenerarii din cauza riscului de a incendia masina sau deteriora componentele ca umare a caldurii degajate de arderea funinginii (care e posibil sa existe la nivelurile estimate). Sunt prevazute intervale destul de mari sa nu se ajunga acolo, cu o minima atentie. Chiar si in cazul acesta se poate forta o regenerare (care poate si sa iasa bine) prin suprascrierea masurilor de siguranta, dar cu riscurile aferente. Iar martorul dpf aprins in mod inexplicabil sau care nu se stinge ar necesita investigatii.]
  17. stefmierlut

    Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR

    Bună seara grup, am citit majoritatea răspunsurilor de la acest topic. Am deținut un passat b6 bkp, 16v 2.0 tdi 140cp, deținut din 2015 fără mari probleme, insa un urma unui eveniment rutier masina a fost dauna totala. M-am orientat spre un passat b7, versiunea de 170cp de preferat, nu stiu exact ce coduri motor sunt pe acest model, dar banuiesc ca problema cu spanul persista si aici, e nevoie de alte modificari sau e plug and play? Daca voi ajunge sa cumpar acest model, probabil va fi primul lucru pe care il voi face pentru a evita neplacerea cu spanul pe tot sistemul de injectie, cat costa in prezent kitul + pompa cp3? Va multumesc
  18. Ieri
  19. tavitara

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Ok , multumesc , trec si eu pe Maxx
  20. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Da,asigura o ungere mai buna . Are HFRR mai bun (testul care spune cât de bine unge motorina) HFRR (High Frequency Reciprocating Rig) este cel mai important parametru pentru durata de viață a pompei CR
  21. Xman_ghio

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Codarea are sens pentru ca "ii spune" masinii ca ai o baterie noua. Asta inseamna ca se reseteaza tiparele de incarcare anterioare si trateaza bateria ca una noua, va invata noua baterie si adapteaza incarcarea la ea. Daca nu faci codarea va stii doar ca este tot bateria veche, cu problemele ei (voltaj.amperaj vechi si degradat, etc) si va distruge bateria noua mult mai rapid.
  22. tavitara

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    Eu pun normala la a mea tot de la OMV Exista vreun avantaj la o masina mai veche cum e a mea sa pun Maxx Motion ?
  23. EEXCALADE

    Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR

    1.6 nu ,extrem de rar . Petrom ,Rompetrol ,Omv ,statii mari . Eu pun de la omv , doar maxxmotion
  24. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Sa spalam ursu' la ceas de seara:
  25. skipper10

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    @CristiALF M-am gandit ca nu fac eu ceva cum trebuie sau le-am nimerit mai vechi. Codarea BMS are vreun efect benefic? De fiecare data cand le-am schimbat nu a fost recodat BMS pentru ca incarcarea era ok. Si cu toate astea, bateriile AGM nu s-ar presupune ca sunt mai performante decat bateriile non-AGM? Am cunostinte cu masini cu baterii non-AGM cu 4-5 ani de folosinta si nu dau semne de oboseala.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!