Toată activitatea
- Ultima oră
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ16ZHM033971.pdf -
Ai doua mase de cenusa acolo, masurata SMM si calculata SMC, regenerarea tine cont de cea calculata. in afara localitatii, mers constant, turatie peste 2000, SMC este mai mare decat SMM, in oras sunt cam egale. Un alt parametru important este presiunea diferentiala, care la o anumita valoare declansaza regenerarea. Poti avea un senzor decalibrat, nu defect.
-
@halamadrid "Te-ai documentat, nu gluma!" 😃 Cum fac de obicei inainte sa las un comment, asta daca nu am trait pe pielea mea cele sustinute! 😄 Am gasit niste poze cu B5.5 dar pus langa Phaeton FL, unde se pot compara si dimensiunile in viata reala si B6 langa Phaeton NFL, le-am atasat pe pagina precedenta, as fi vrut sa gasesc si langa B7 facelift din 2015, insa n-am gasit si mi-e lene sa editez, sunt pe tel momentan, oricum am facut "teoria stopurilor" acolo! La fel, dupa ce a iesit Phaeton FL au pus acelasi stil de stopuri pe mai multe modele! 😄 Mai atasez una cu spatele celor doua! Totusi, eu zic ca B6 seamana cu Phaeton NFL mult mai bine! Asta e aparut prin 2006 parca? 😁 Nu ma simt jignit, de ce as fi? Atata timp cat chiar si dupa 15 ani, Passatul nou are influente de design luate dupa Phaeton FL... 😄Am atasat mai jos o poza. Inseamna ca a fost un etalon in industria auto si desi nu s-a vandut dupa asteptari, multi si l-au dorit, au compensat cu vanzarile de B7 care a fost bestselller. Ala a semanat cel mai bine cu Phaeton FL. Nu m-am documentat insa cred ca Passatul nou se vinde foarte bine in continuare. Vad cu miile pe autostrada.
- Astăzi
-
Doomy s-a abonat la Recuperare investiție
-
Te-ai documentat, nu gluma!😀 Spre avantajul celor care citim. Eu n-am vrut sa jignesc pe nimeni, doar am zis ca cele 2 aduc, de departe, nu ca una ar fi copia upgradata a celeilalte. Cand nu iei la puricat detaliile, multe seamana in prezent, Tiguan cu Touareg, X3 cu X1.
-
Nu cumva sunt întreruperi in functionarea motorului? Coduri de eroare stocate ai?
-
Buna ziua ,am nevoie de ajutor cu o problema, Skoda Fabia 1,2002 motor 1.9 ATD. La schimbarea vitezei am niste șocuri de la motor (2.3 șocuri ) sau daca merg întins cu mașina și i-au piciorul mai repede de pe accelerație și apoi apăs acceleratia îmi dă 2.3 șocuri. Nu știu ce să îi mai fac .. Am schimbat -Ambreiaj nou luk -Suporți motor toți 3 cam ceiai scumpi pe care i am găsit -i am refăcut softul că aveam ceva probleme cu el -comutator ambreiaj -oringuri injectoare Tot nu am scăpat de aceste șocuri , smânnicituri,va rog daca s a mai confruntat cineva cu problema asta și cum s a rezolvat !!mulțumesc pentru răspunsuri (PS.daca pe loc bag in viteza și i-au repede piciorul de pe ambreiaj se aude un tupait la motor ) Repet toți suporti sunt noi
-
Demetriade şi-a înregistrat cont de membru
-
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
DMV a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Trebuie modificat putin cablajul din bara spate! Asa am patit si eu...cei la de la VW de la noi nu stiau nimic...cei din Ungaria au rezolvat problema! Intreaba la reprezentanta in zona ta...daca le dai VIN-ul masinii ...ar trebui sa vada ca trebuie modificat traseul! -
Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI
Xman_ghio a postat în topic iniţiat de BeciAcustic din Masina mea
...pana vine al 3-lea si ai ramas in "sah mat" 🤪 -
salutare. incarcarea functioneaza fara probleme la 11kw, dar sapt. trecuta, am primit update 3.8. de atunci am eroarea ce o aud la toti prin europa cu SOS led rosu plus eroare in bord, dar de functionat functioneaza.
-
Passat Gte şi-a înregistrat cont de membru
-
Scorpionul s-a abonat la Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
-
Sisteme de asistenta la Parcare - Probleme & Discuții (Tiguan III)
Scorpionul a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Tiguan III
Buna ziua, In luna martie 2025 am cumparat un Tiguan 3 2.0 TDI si de ceva vreme intampin probleme la parcare si intrat in garaj. Vede obstacol de la distanta mare si franeza brusc, se poate regla aceasta distanta? Multumesc anticipat -
adrianm89 şi-a înregistrat cont de membru
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
RomeoPopa a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna ziua! Mă ajutați cu o decodare? WVWZZZ16ZHM033971. Mulțumesc! -
Retrofit Golf 7 - Camera marsarier/ backup/ rear view camera
Master1ro a postat în topic iniţiat de gaby007 din Golf VII
Rezolvat, mulțumesc joeperry! In Odis masina trebuie identificata ca VW Passat 2015. La grosimea plansei(cea printata) puneți valorea de 5mm. Planta de calibrare trebuie sa fie la o distanta de 1200-1500mm măsurat de la centrul rotii spate pana in dunga neagra a plansei de calibrare. După ce poziționați plansa in spatele masinii, adăugați la valoarea măsurată valoarea de 330mm, in caz contrar o sa primiți eroarea calibrare eșuată(Passat B8 este mai lung decat Golf 7). De exemplu avem 1500mm de la axul rotii pana in placa de calibrare, adăugăm in Odis valoarea de 1830. -
Octav878787 şi-a înregistrat cont de membru
-
Retrofit Golf 7 - Camera marsarier/ backup/ rear view camera
Master1ro a postat în topic iniţiat de gaby007 din Golf VII
Multumesc frumos pentru raspuns! Am placa de calibrare pentru camera de marsarier, cat si pentru Line Assist. Am facut retrofit la ambele. Line assist-ul functioneaza perfect(impreuna cu faza lunga automata, citirea semnelor de circulatie). Camera de marsarier e si ea perfect functionala, doar ca ma deranjeaza eroarea No Basic Settings. O sa incerc sa aleg manual Passat B8 pentru calibrare, multumesc frumos! -
Update: dupa un incident in parcare datorat unui vecin neatent, a reiesit dauna ce se vede in prima poza (aripa, bara, far, spalator). Am inlocuit sticlele la faruri (recomand Faruri Custom Brasov), aripa noua, si cu aceasta ocazie am vopsit intreaga laterala stanga + bara fata (aveam mici defecte si zgarieturi si pe usi/aripa spate - asa e cand ai obsesie pt detalii 😂). Super multumit de rezultat cu toate ca are o culoare pretentioasa, masina a fost vopsita la Maxi Paint, pe care ii recomand 100% daca sunteti din Brasov sau imprejurimi (pret/piesa de vopsit peste media pietei, dar merita). PS: am mai schimbat racitor ulei si o conducta de apa.
-
Rusu Costel Tudorel şi-a înregistrat cont de membru
-
Monstrulet s-a abonat la Golf 6 vs. Golf 6 Plus
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3HZJE522365.pdf -
Ai verificat sigurantele ?
- Ieri
-
"Toiagul lui Gandalf" 😄 cum zicea si Vlad Micsunescu probabil ca e specific si se regaseste doar la Phaeton si Touareg. Cred ca a vrut sa imite o mansa de avion. 🙂
-
Schimbatorul ala de avion e caracteristic la Phaeton si 7L , aia mi-a sarit mereu in ochi la ambele Mai exista la alta masina ? Bentley e diferit vizual la tot , cel putin asa vad eu
-
@tavitaraCorect, "design-ul" e similar, pana la urma e grupul VAG! Acelasi stil, seamana! Chiar si butoanele (unele) sunt similare! 😁 Doar ca nivelul de calitate al Phaetonului este identic cu cel al "fratilor aristocrati", nu cu cel al "verisorilor de la tara!" Pana la urma aici era diferenta pe care lumea nu o putea asimila la un logo VW! Da, semanau ceasurile si volanul cu cel de pe Touareg, dar nu erau la fel! 😉 Detalii si nuante importante pentru cei care au platit 240 000 euro pe un Bentley insa nu 80 000 euro pe un Phaeton, desi intre cele 2 variante nu erau diferente de calitate ca intre Touareg/Phaeton, era doar problema logoului VW. Ce sa faci? Bogatii vor sa arate ca sunt bogati! Intelegi? Eu am vazut asemanari si "in alta parte" inclusiv la Bentley si la Bugatti, ceasurile de exemplu si volanul Phaetonului erau identice cu cele de pe Bentley FLYING SPUR, inclusiv gurile de ventilatie de pe usi, am atasat cate o sagetica alba, nu stiu cat se intelege din poze, dimensiunile sunt similare. Exact cum am mai spus, la fel cu cei care si-au luat Cayenne in loc de Touareg, mai ales cu motorizare V6 3.0 TDI! Porsche Cayenne Diesel a fost best seller desi costa la vremea aia cand a aparut cat 2 Touareg! Generatia a 2-a s-a vandut si mai bine! Clientii au rupt vanzarile! Scrie Porsche pe volan? Scrie! ❤️ Oricum, VW nu va mai face Touareg, asa cum am mai spus si pe pagina precedenta, cei care vor dori un SUV mare premium vor alege DOAR Cayenne/Q7/Q8/Bentayga/Urus la preturi mult peste Touareg, insa daca stai sa analizei, pe aceeasi platforma! Deci cel mai "DE SARAKI" SUV va fi Audi Q7/Q8, brandul "cel mai de jos" in nisa asta de SUV mare va fi AUDI! Un Touareg mai fancy pana la urma! 🙄 BRANDUL PREMIUM VINDE! Desi VW le face pe toate! Portofelele la inaintare, baieti! 🤗 @tavitara"Nu am mai vazut acel design in alta parte" Il regasesti aici si se regaseste si in TITLUL TOPICULUI: BENTLEY "DE SARAKI" Au si chei la fel, folosesc materiale superioare similare, metal polisat, piele premium, lemn, piano black, aluminiu, sticla dublu galvanizata etc :
-
Volanul , schimbatorul , ceasurile , au absolut acelasi stil la Phaeton si 7L , nu am mai vazut acel design in alta parte Nu ca sunt la fel , dimensiuni , materiale , etc , dar e acelasi design Credeam ca vorbim de design cand se compara aspectul cu alte masini , nu de calitate sau detalii Asa am avut si eu o Sorento JC .. semana si cu CRV si cu ML prima varianta da nu era nici una nici alta
-
74 tuk s-a abonat la Problema electroventilator
-
Bună ziua am o problemă cu Electroventilatorul de la un Vw Transporter T5 an 2012 motor 2.0 diesel 180 cp atunci când pornesc AC ul nu pleacă electroventilatorul pe treapta 1 din această cauză crește presiunea și oprește compresorul de AC Am schimbat ventilatorul cu altul nou și același lucru se întâmplă ambele funcționează doar pe treapta 2, dacă mă poate cineva cu o părere, mulțumesc
-
@cristi511: "cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare." Eh, asta e parerea ta! Opresti sa alimentezi Bugatti si vine unu' langa tine la benzinarie si iti arata ca are si el faruri la fel pe Passat! 😁 Crezi ca astia conduc Bugatti pe alta planeta? Tot in trafic, langa "muritorii de rand" merg! Bah chiar se simt superior ca sa nu zic "DUMNEZEI" ...printre saraci! 😄 Macar Phaeton a costat 80 000 $, nu 4 000 000$ cand vine vorba de "asemanari" cu Passat! Totusi, de asta cei care cumpara Bentley/Porsche de noi nu sunt interesati de devalorizare si cei care au Phaeton (in afara Romaniei) nu sunt interesati de pretul taxelor, consumului sau a intretinerii! 🤗
-
@tavitaraAm condus 7L cand a aparut, "pe vremea aia", tot din experienta vorbesc, acum ca am Phaeton iti zic ca n-are nici o treaba, vorba aia, "seamana', da nu rasare!" 😄 Materialele folosite in Touareg sunt mult sub, plastic la greu, "ieftinake" daca e sa le compari, pe bord, pe usi, pielea n-au nici o treaba! In Phaeton se foloseste aceeasi piele folosita si pe Bentley! Pielea nu e "la fel" nici pe scaune, nici pe volan, trimurile sunt superioare in Phaeton, indiferent ca alegi piano black sau variantele de lemn, sunt multe detalii pe care le poti cauta online, ceasurile "seamana" ca si design, in schimb la Touareg au un "paravan" de plastic, la Phaeton sunt incastrate individual in sticla (saphir) zic unii si difera, chiar daca "arata la fel", cu rame de metal, la Touareg si cele nichelate, tot de plastic sunt! Geamuri duble pe Phaeton si pe Cayenne stiu ca aveam si apreciam cat e de silentios la viteze ridicate, inca un detaliu pentru insonorizare, Porsche/Phaeton, scaune ventilate si pe Phaeton si pe Cayenne, pe Touareg nu cred ca exista aceste "detalii"! In fine, aceste detalii sunt mult mai multe....etc etc etc etc etc etc! Adica intelegi de ce a vrut sa fie PREMIUM la superlativ! ❤️ De acolo si pretul de lista! Nu mai zic de butoane, (sisteme de infotainment) la Phaeton, sunt din plastic superior, la fel ca cele de pe Bentley! Am urcat in Lamborghini Aventador la un client si avea aceleasi semnalizator si butoane, identice cu cele de pe Phaeton, sunt identice si pe BENTLEY/Porsche, dar diferite fata de cele de pe Touareg, in fine, detalaii, mnah, grupul VAG "da lux" ! 😁 Touareg 7L: Bancheta spate Touareg: Phaeton: Bancheta spate Bentley, aaa scuze, Phaeton:
-
@corad0 cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare. :)))) Pe principiul asta si eu seman cu Bezos. Amandoi mergem in picioare.
-
In interior Phaeton e ca 7L In final a dat de toate la toti si poate a luat de la toti cate ceva Noul Kodiaq imi place si mie , poate peste cativa ani renunt la V6 si trec la 2.0 TDI daca se dovedeste a fi cat de cat fiabila sa nu ii cada rotile pe drum pana atunci Tot va trebui sa facem ceva cu banii din firma daca ne maresc impozitele in fiecare zi