Toată activitatea
- Ultima oră
-
Se poat rezolva acele trepidații la rece...
- Astăzi
-
Salut, era vorba de RCD310 (adica casetofon)...dar am inteles ideea. Acum revin la treaba initiala cu conectarea BT a moduluilui 3C8 035 730 B. Unitatea din bord este RNS510, cod 1T0035680P, cu SW 5238, la care am gasit mufa scoasa de la modulul BT. Am recuplat-o si nu se vad schimbari in meniul media al navigatiei. Problema mai grava este ca nu stiu ce are interfata VCDS ca nu imi mai merge, am schimbat laptopul cu unul mai nou si dupa instalare nu o mai vede: Daca ii dau TEST necuplata la masina o gaseste (interfata) si imi apare la Status:Not Plugged into Car! Daca o cuplez la masina imi da eroare (cu sau fara contact) Interface:Not Found! Am reinstalat driverele si degeaba...
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
Masinile "astea" asa sunt facute in comunitatea "row" care nu sunt entuziasti. A mea e etichetata "cutie de conserva" de ex Pe ăștia ii mock-uim in felul asta. PS: Donez aripa oem cu puncte de rugina incipiente pt matrita de carbon. -
Salutare tuturor! Am cumpărat oglinzi 5K0 857 507 AF / 5K 085 7508 AF (sunt noi, aftermarket) si calculatoarele de pe uși 5K0 959 792 A / 5K0 959 793 A (sunt SH OEM), înainte având module 1K0 959 792 Q / 1K0 959 793 Q. După montarea acestora nu a funcționat reglajul electric al oglinzilor nici pe stânga nici pe dreapta, nici luminile de sub oglinzi nu pornesc, iar plierea acestora functiona aiurea, in sensul in care pe pliere se deschid, iar pe 0 sau L/R se închid/pliază. Nu știu dacă funcționează încălzirea din oglinzi. Calculatoarele de pe uși fiind Gen2, iar cele noi Gen 3, am schimbat pinii din conectorul cu 32 de pini și cel de 20 de pini, conform schemele de mai jos După ce am facut modificarea (la conectorii de 32 pini nu am modificat nimic, fiind exact ca in imaginea de Gen3, iar la cei de 20 de pini, doar 1 singur pin a fost mutat) am conectat mufele de pe fețele de uși si a funcționat atât reglajul la oglinda stânga cât si dreapta. Am luat contactul, apoi am repus contactul si nu a mai funcționat reglajul oglinzilor, iar plierea/deplierea funcționează pe dos, după cum am spus. Toate bifele din longcoding atât pe ușa șoferului cât si cea a pasagerului sunt unde trebuie, erau puse de înainte de a schimba oglinzile. Am rămas cu această eroare care persistă si după ștergere 1. De ce după re-pinare a funcționat o dată si acum nu mai funcționează? (Am verificat, toate siguranțele din stânga bordului și sunt ok) 2. Dacă oglinzile se pliază cand ar trebui sa nu se plieze si invers, ar putea fi o inversare la firele de la mufa oglinzii? Totuși după re-pinare nu s-au pliat si mi-au permis reglajul acestora... 3. Mai am un switch de oglinzi cu care am sa fac o probă (luat tot de pe Aliexpress), poate s-a defectat cumva. Cel existent pe oglinzile vechi a funcționat ok, atât pe reglaj cât si pe încălzire si acum doar plierea/deplierea merge. 4. Cel care mi-a vândut calculatoarele m-a asigurat ca nu sunt de UK (nu știu daca are relevanta) si ca au funcționat corespunzător. Au fost demontate pe Skoda Octavia, iar nu știu dacă are relevanță. Pe usa șoferului am avut 1K0 959 793 Q si am montat 5K0 959 793 A, iar la pasager aveam 1K0 959 792 Q si am montat 5K0 959 792 A. Au functionat corect cu oglinzile vechi. Semnalizările dinamice oglinzi funcționează, iar căsuța cu volan pe dreapta nu este bifata. Aveți idei sau sfaturi cu ce as mai putea face / încerca?
-
Voislav şi-a schimbat fotografia de profil
-
Am inteles acum, multumesc pentru informatii. Bine, chiar daca tot timpul mi-au pus LL3, 5w-30 (nu ca m-ar fi intrebat vreodata ce vreau si la cat timp schimb uleiul) tot la un an sau 10000km l-am schimbat. Citisem pe undeva ca norma 504/507 este mai "prietenoasa" cu natura si de la euro 5 ar fi mai bine de folosit 504/507. E doar o chestie de marketing?
-
am verificat si nu am curent pe pin-ul 18. am incercat cu faruri aprinse, am apasat de 5 ori pe spalatoarele de parbriz si nimic. eu tind sa cred ca e o problema cu interfata de codare si ca acel cod 17421 nu este corect. spun asta ca original masina avea 17422, am codat cu helperul si am obtinu 17421 conform cu screenshotul de mai sus, cod ce ar trebui sa activeze spalatoare de faruri si deschiderea portbagajului din maner fara cheie dar am descoperit ca portbagajul nu se mai deschidea. am pus inapoi 17422 si merge din nou dar acum interfata apare bifat senzorul de ploaie si deschiderea portbagajului.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Un RAV4 cu garantie 10 ani te costa pe zi in medie 90-100 lei timp de 10 ani ( la valoarea de azi a banilor ) Valoare masina de noua + 20.000 km pe an combustibil + revizii + anvelope si alte jucarii Consideram ca dupa 10 ani o arunci , cazul extrem , deci nu iei nimic pe ea Evident ca marea majoritate se vor duce la cumparare masina cu banii jos ( am ales acest mod de cumparare ) Asa ca real mai adaugi 30 lei lunar , bani care ar veni din dobanzi daca ai pune 40k in titluri de stat sa zicem pe 10 ani Deci daca nu simti 120-130 lei /zi , iti permiti un RAV4 nou hibrid echipare de baza -
Asta doar la luminile controlate de modulul de confort, ca in rest nu are BCM si e destul de "prost". Asta nu imi place nici mie la astea Aftermarket. am si eu si bara nu sta prea bine acolo. Caut unele OEM prin dezma, le sablez, le duc la zincat si apoi le vopsesc, sperand sa reziste. Daca nu, facem matrita si ne facem de Carbon? o.O Doamne feri, cum sa zici asa ceva de masina asta?
-
Graficul avansului ,cel cu linia galbena
-
Cu grupurile 001,004 și 013? Cum se face testul de compresie?
-
Andrei1616 s-a abonat la Retrofit Volan/calculator coloana volan
-
Andrei1616 şi-a înregistrat cont de membru
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
powershot a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Daca stie cineva rezolvarea corecta, a aceste probleme, indelung dezbatuta pe multe grupuri, forumuri, chiar tik toc, il rog sa scrie aici, sau PM. Platesc,nu e pe degeaba. ...o rezolvare exista. Totusi pana au fost mai noi, aceste Audi cu motoarele cjc.. si cgl ... si derivatele, mentineau apa la 90°, chiar si la -15°. -
Pe partea asta de avans, cantitate injectata, compensatii injectoare, senzori temperatură pare sa fie relativ ok. Probabil este o problema mecanică (a motorului sau a pompei de injecție). In primul rand fa un test de compresie. Incearca sa o pornesti cu mufa de la senzorul temperatură antigel scoasă sa vedem daca face tot asa.
-
Da. Dupa cateva secunde cu led iti taie alimentarea din lipsa de consum.
-
Pune o poza cu graficul actual ,la temperatura de 90 grade
-
Probleme inchidere centralizata (usi blocate, switch-uri nefunctionale, etc.)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Adi64 din Polo 9N si 9N3
Verifica alimentarile -
Incalzire; Ventilatie; A/C; Climatronic - probleme & discutii (Tiguan AD1)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Catas26 din Tiguan AD1
Cu vcds ul, in blocurile de masura avansate, verifica cuplu electrovalva si cine a comandat oprirea compresorului -
Faceti o scanare si postați aici un autoscan complet
-
F l o r i n s-a abonat la Spalatoare faruri polo 9n3
-
Ai verificat dupa codare, daca iti iese comanda 12v din centrala electrica, pe pinul dedicat? Farurile sa fie aprinse, cand verifici
-
VW Golf MK4 GTI (Bluetrooper)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de mirceateodor din Masina mea
Asa destept e golf4 incat nu iti aprinde led-ul daca nu "vede" consum? -
Mașini electrice - merita sau nu?
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Care baterie are durata de viata 5 ani? Cel putin la toyota am garantie 10 ani la bateria hibrid. Nu stiu in rest sincer, pt ca masinile electrice sunt departe rau de pasiunea mea. In rest da, peste 10 ani daca e sa o schimb pe banii mei probabil ar însemna dauna totala, daca nu apelez la chinezi si dyi. -
Sa fie lumina: 2 lampi led albe + lampa rosie cu bec. In felul acesta nu mai pacalesc cu rezistenta si reusesc sa vad si eu ceva.
-
Petrică Popa şi-a înregistrat cont de membru
-
Scurt update dupa 1000 km, mixt jumate jumate: urbam - extraurban Cum masina e in leasing operational, service- ul se va face dupa cerinta masinii Se pare ca schimbul de ulei este dinamic, intervalul scazand de la 30k km, la 18.800 dupa 1000 de km
- 83 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Nu