Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Da, eu vorbeam exclusiv de VW, asa si Skoda mai dadea cate ceva cateodata, iar de Audi inca nu am avut bani (si nici nu ma atrage ceva in mod deosebit..)
  3. vizitator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Audi (care face parte din grupul Vag) acorda reduceri mai mari decat Mercedes si BMW, plus ca ei sunt inscrisi in programul Rabla (iar BMW si Mercedes nu sunt). La fel si Seat. Deci unele marci din grupul VAG acorda reduceri bunicele, dar nu toate.
  4. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Pai eu deja schimb al 3-lea calculator din ianuarie pana acum, inclusiv uleiul si tot la fel cand se incinge apare eroarea. Deci electronica e proasta. La alte masini din trecut cu cutie ZF am schimbat uleiul f tarziu la peste 180k si n-avea nici pe naiba electronica, niciodata erori in bord.
  5. dorumarcatoru

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Pai da. Schimbat senzori, garnituri, ulei, filtru, adaptari. Am circa 1000km de la reparatie, am mers in toate regimurile, totul pare ok. N-am nicio eroare, cutia schimba cum trebuie. Cutia in sine cred ca e ok, mecatronicul insa cred ca e acelasi de la dq381. La mine, intr-adevar, nu cred ca fusese schimbat uleiul vreodata (120 kkm). Teoria mea e ca uleiul se degradeaza daca nu se schimba la timp si se incinge mai tare, ceea ce afecteaza partea electronica. Om vedea.
  6. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Sa stii ca sunt foarte multe modele, si da se poate, dar asta ar insemna sa incarcam topicul cu ceva inutil si nefolositor. Daca esti interesat pentru un model anume din grupul vag, te pot ajuta.
  7. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    vsszzz3rzcr001114.pdf
  8. raduletz

    Hai sa invatam cum sa folosim VCDS

    Salutare. Am achiziționat recent un Polo din 2015, asadar am facut upgrade si la interfata vag com. Cea pe care o foloseam la Passatul din 2009 era prea veche. Constat acum ca la masinile mai noi, nu mai exista grupul 8 Meas Blocks. Am citit, am vazut ca s-a schimbat protocolul, UDS. Acum trebuie sa folosesc Advanced Measuring Values. Toate bune si frumoase, pare chiar mai prietenos pentru ca au nume toate "canalele", deci stii la ce te uiti. Daar, ce nu imi place este ca nu mai exista coloana de Specified. Vad valoare actuala a ceea ce masor, dar cum stiu daca e in limite normale? Mi se parea foarte folositor la metoda veche (8 Meas Values) ca aveai valoare specificata. Cum procedati acum, pentru a suplini aceasta lipsă? Sau nu folosesc eu interfata/software potrivit si de aceea nu am si valorile specificate? P.S....folosesc 24.7.0 cu interfata HEX-V2
  9. EEXCALADE

    Fara rezolvare? - Senzor ABS stanga fata.

    @ViciTDI Cauta un electrician bun ,altfel …mai trec 25
  10. Al Bundy

    Fara rezolvare? - Senzor ABS stanga fata.

    Ce treaba aveau când măsurai cu contactul pus ? Ca oricum nu se mai alimenta nimic cu mufa de la abs scoasă.
  11. tetea

    Probleme Electrice - Passat B9

    A fost un update în decembrie anul trecut pentru Passat, Tiguan, Superb și Kodiaq, care a rezolvat o parte dintre probleme. Desigur, vor mai apărea și altele.
  12. ViciTDI

    Fara rezolvare? - Senzor ABS stanga fata.

    Multumesc! Am masurat firele prin mufa. Cu contact si fara contact. Vin diverse valori .Comunica si prin masa, indica valori. Am desfacut mufa la ABS ,am pastrat masa. Am pus de poza o pompa ABS si becul in bord s-a stins.Am mufat inapoi pe ABS-ul masinii si eroarea a reaoarut Acum ma apuc sa o demontez/ montez. Bag in ea lichid de frana, pun conductele si incerc o aerisire pe sus ,pe la conductele care intra in ABS .Daca trebuie o iau si cu comducta cea mai indeparrata .Revin cu rezultatu.
  13. acidone77

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    DQ500 e o cutie foarte rezistenta. Nu am mai auzit inca de probleme de genul. Eu am avut cutia pe un Passat BITDI si resoftat, spre 600nm, si nu a fost folosita la biserica/piata, adica m am folosit de toata puterea, iar momentan masina are peste 230k km, e la un coleg, si cutia merge perfect. Dar intr-adevar si mentenanta a fost corespunzatoare, ulei si filtru cam tot la 50k km...
  14. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Am auzit si eu ca Ford , etc (chiar si BMW!) ofera (sau ma rog, ofereau ca nu mai stiu cum e in prezent) reduceri importante de pana la 20%, dar VW ?? Ai nostri ca brazii niciodata aproape nu au dat mare lucru (nu vorbim de firme/flote, acolo nu stiu si e altceva), au fost ani in care dadeau gen ..2% Au avut insa vreo 1-2 ani (cand mi-am luat eu masina, am avut noroc..), dupa diselgate, cand au dat intr-adevar reduceri foarte bune, dar ....alte momente de ratacire eu nu cunosc.. (poate dau la electrice mai nou, D-ne ajuta !)
  15. pronet

    Ce service imi recomandati?

    Vezi in aria prestari servicii @dr_junior1980
  16. JustXXL

    Ce service imi recomandati?

    Cunoasteti un vopsitor particular la pret decent in Bucuresti? Am nevoie de vopsit capota si o usa
  17. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Si ce ai facut la mecatronic pana la urma? De regula calculatorul face probleme.
  18. AlikaRAN

    Incalzire in scaune, ventilatie, memorie

    Am pus-o aseară și am bifat ce am avut eu și ce sa vezi ca nu a pornit masina,am pus-o le a mea și a pornit ceva nu am făcut bine care este procedura cu codarea poate nu am făcut ceva bine
  19. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Salut. 2 luni si ceva a tinut pana am facut un drum mai lung la Constanta si a aparut iar (mergeau doar treptele pare). Din nou eroare pe un senzor si valori gresite la diagnoza si trebuie schimbat iar calculatorul, am gasit altul zilele astea. Culmea, acum daca merg in oras nu apare nici o eroare, in schimb apare imediat daca ies cu ea in afara orasului. Nu stiu ce sa mai zic dar e de groaza. Asa or fi multe cu probleme ori sa fi avut eu ghinion cu DQ381?
  20. iuli0078

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Vad ca motorul merge bine cu egr dezactivat , consumul in oras se duce in jur de 6,7 litri de motorina ,putin mai mult decat inainte ,dar pot da vina pe pompa de injectie de ALH ,momentan este bine , ce trebuie sa fac mai repede este sa deblochez volanul . De mai mult timp facea figuri contactul ,in sensul ca ocazional mai invartea in gol , in ultima perioada trebuia sa ridic putin de capatul cheii si sa pornesc ,ca sa mearga normal , dar acum vad ca nu mai tine deloc , se invarte in gol daca fortez putin ,iar daca fac ca inainte nu trece la urmatoarea treapta . Cum nu pot scoate contacul ,singura varianta luata in calcul ar fi sa gauresc cu o bormasina partea mecanica unde intra cheie , in speranta ca pot scoate butucul dupa pozitie si sa pun altul in loc , eu cred ca sunt probleme doar la partea de cheie , nu si la partea din interiorul blocatorului volanului ,dar asta se va vedea cum o sa fie . Nu este rentabila treaba sa chem un lacatus sa scoata contactul ,ca o sa ia 500 lei lejer , mai ales ca trebuie sa se deplaseze , tin minte la alta masina a luat 420 lei doar ca a scos contactul in fata firmei foarte usor ,a schimbat pini din cilindru si a facut o cheie simpla luand chipul de la cheia veche , in alte cazuri este mai scump ,depinde de masina si probleme.
  21. barcea_mare

    Tapiterie scaune octavia 2

    Salutare. S-a rupt tapițeria și la mine(laterala scaun șofer) ... m-am socotit că până dau bani pe retapițare sau huse la comandă, mai simplu aș cumpăra tot interiorul(de la dezmembrări), dar nu știu dacă se potrivește de pe combi FL pe berlină non-facelift... scaunele față și fețele de uși bănuiesc că sunt identice, în schimb la banchetă și fețe de uși spate am ceva dubii. Oare a mai făcut cineva operația aceasta?
  22. Kyd.

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare oameni faini..ajutați-mă vă rog cu o decodare la vsszzz3rzcr001114 Multumesc!
  23. Andrei_72

    Cârlig de remorcare (Tiguan III)

    In acest topic se vor discuta toate probleme legate de cârligul de remorcare la Generația a III-a de Volkswagen Tiguan.
  24. In acest topic se vor discuta toate problemele care tin de hayonul celei de-a treia generații de Volkswagen Tiguan.
  25. In acest Topic se vor discuta toate problemele legate de cheie si sistemele kessy / keyless entry / Keyless go: retrofituri; adăugare chei etc.
  26. vizitator

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Vremurile care vin vor fi complicate pentru toti, nu doar ptr producatorii de masini electrice. Stati sa treaca alegerile sa vedem vremuri complicate.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!