Toată activitatea
- Ultima oră
-
Am rezolvat, era siguranta arsa din ebox, aia de 15 A.Nu eram treaz cand am verificat, asta este viata.Acum vine alta intrebare, de ce sa se arda siguranta, daca nu este undeva o problema?Sa schimb claxoanele?Sa fie vechi si sa consume mai mult?Ori releul este afumat si ''lucreaza'' cu arc?
-
Salut, Si eu am problema similara. Mi s-a intamplat de cateva ori, insa nu am reusit sa aflu cauza. Uneori am avut impresia ca a intrat apa dupa ce am spalat masina, insa nu am reusit sa reproduc problema la spalari ulterioare. Alteori pare ca se aduna apa, cand masina sta cu partea frontala mai jos si ploua.
- Astăzi
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Super , asteptam cu interes Nu imi e groaza de desfacut cat imi e de jegul ala depus -
Trandafir Lidia şi-a înregistrat cont de membru
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Am o solutie pentru a minimaliza aceste depuneri . E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok . Va tin la curent. -
Pai ti-ai dat primul raspuns singur: senzorul ala nu are de ce sa arate -38 grade! Investigheaza si corecteaza problema respectiva. Apoi mergi la urmatorul pas daca nu se remediaza.
-
Asta e ca si povestea ai: "ai caine? Daca da, atunci esti nazist pentru ca si Hitler avea caine"... De unde stim ca masina aia a mers asa de bine din cauza uleiului 2T? Este o legatura de cauzalitate sau o coincidenta? Noi ca utilizatori putem doar sa avem o parere si o situatie particulara care se poate, sau nu, repeta in alte conditii.
-
Trepidatii la pornire 3.0 TDI (Touareg 7P)
nenea2u a postat în topic iniţiat de alexxxlch din Touareg 7P
Salutari! In ultima vreme aveam iar mici trepidatii la pornire dimineata, nu tot timpul, dar aveam, am desfacut galeria si surpriza neplacuta a fost ca dupa numai 30.000 de km parcursi de la ultima curatare depunerile erau consistente. Dupa 2 ore de munca am reusit sa curat tot, ramane de vazut daca trepidatiile o sa dispara. -
Daniel1233 şi-a înregistrat cont de membru
-
BH35MAB şi-a înregistrat cont de membru
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
dkmg33 a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
E motivul pentru care eu mi-am propus momentan sa nu mai iau masina noua, pe langa devalorizare. In 2021 am luat o Toyota Rav 4 noua benzina, manuala, monument de fiabilitate japoneza. In 1500 km si o luna am schimbat de 2 ori ambreiajul pe garantie pentru un colier de plastic uitat la montaj pe placa de presiune care facea ambreiajul sa scartaie ingrozitor si vitezele sa se cupleze greu (jos palaria totusi la garantia Toyota, nu a fost nevoie de scandal, comparatii cu alte masini si alte smecherii vag) . Am dat-o inapoi la dealer cu o pierdere modica (1000 eur), am luat Passatul din Germania cu 150000 km, am ramas si cu bani sa termin niste lucrari la casa si am zis in sinea mea ca la un SH macar imi asum si nu ma enerveaza ca pica ceva, dar la masini noi sa patesc asa ma scoate din sarite. Si stiu si eu vreo 3-4 povesti in plus de la cunostinte, tot asa, in primii 2 ani tot felul de dude. -
Am mai scris parca pe aici, am dus 2.0 diesel 2012 de la 102k pana la 307k punandu-i sporadic ulei 2T si benzina cu naftalina. Nu la fiecare plin pt ca nu tot timpul imi aduceam aminte. A plecat de la mine la 307k km cu turbina,egr,injectoare etc toate originale fiind testata de un cunoscut 'tunner' din oras. Cauta o buba pt ca valorile pe DPF, injectoare, turbo erau de masina noua dupa diferite teste. Poate mergea fara probleme si fara 'aditivi' habar n-am dar pt mine a fost un fel de cobai. Eu puneam mai mult pt diminuarea rontaitului de diesel pe care nu-l suport.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Felicitari !!! Orice masina te poate lasa in drum. Posibil sa fie exact invers . Fosta masina ,Passat CC 2009, impecabil timp de 5 ani ,de la 270.000 la 345.000 km . Masini noi din grup de prieteni/rude : Q5 2023 , la 30.000 km a murit calc de la cutie. 540i (83k + tva ) sa spart pompa de apa in primul an . Pentru astfel de situatii exista casco si asigurari de tractare 24/24 -
catap_1 şi-a înregistrat cont de membru
-
Eu nu am avut probleme mari, am detaliat ce gremlins am intampinat, s-au rezolvat sau au trecut de la sine. Sunt multe “plangeri” pe forumul skodacommunity din DE sau chiar aici pe forum, acum nu stiu ce sa zic despre masina ta, sper sa nu ai neplaceri.
-
dan_adr şi-a înregistrat cont de membru
-
alexandru ax şi-a înregistrat cont de membru
-
Ce beneficii ai observat ? Eu am constatat doar regenerari mai dese ,nimic atceva .
-
Ce amator, pai le iei ambele. @corad0cum ai putut sa vezi motoarele din fabrica, sunt curios? Noua ne-a zis ca trebuie sa fim proprietari de F. Au zis ca astea de la stuttgart nu se pun. Ce hateri.
-
Toate sunt faine , acum chiar nu mai stiu ce sa aleg , o sa raman tot la asta a mea decat sa imi para rau ca am luat una si vroiam alta
-
sdR+ s-a abonat la Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
-
Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
sdR+ a postat în topic iniţiat de andualex97 din Golf VI & Jetta
Cand a pierdut presiunea antigelului, implicit antigelul, motorul incins a suferit contractii.Nu stiu daca ''contractii'' ar fi un cuvant corect, dar sa iti imaginezi ca stai la soare, si imediat cineva arunca o galeata de apa rece pe tine, ori invers.Greu de spus fara verificari, intai as incepe cu ce este mai ieftin, termoflot.Nu se contamineaza imediat vizibil uleiul in baie, daca garniturile termoflotului sunt nitel coapte/piscate, ori chiar radiatorul ala micut gaurit. -
vp44 s-a abonat la Adaugare ulei 2T in motorina
-
Eu probez 2T-ul de prin 2004,in Audi,BMW,Opel,Hyundai,in masinile mele personale,si in orice masina de client.Prin 2006...2007,cind au aparut filtrele de particule,imi era un pic teama sa il adaug in combustibil,pe acelasi considerent,poate ca imi umple mai repede FAP-ul cu cenusa. Prin 2013 m-am pricopsit cu un Hyundai i20 trei pistoane,28000 km,cu DPF,si am decis sa il fac cobai,fiind un cadou de 500 eur nu prea ma durut sufletul de el. Azi,hyundai-ul are 212000 km,fara nici-o reparatie,si merge cu 2T. Masina asta are sistemul de combustible Delphi,foarte pacatos,se avariaza la cea mai mica scama aparuta in motorina.Face regenerari la vreo 250...300 km,dar il folosesc numai pe traiectorii scurte,20 km. In Audi A6 2,5 TDI,cu VP44 din 1997,folosesc 2T fara exceptie.L-am cumparat cu vreo 200 mii Km,acum are juma de milion.In prima zi cind l-am adus acasa,scotea un fum alb ca ceata si imi era rusine sa il pornesc in cartier,asa ca i-am pus 2T,si in mai putin de 10 minute pur si simplu a disparut fumul.Masina asta o tiu de ,,sus"merg cu ea in vacante,si altele,drumuri lungi de peste 400km.Are un consum de 6,2 L/100 si vreo 10L/100 in oras.Daca uit sa adaug 2T,imi scoate fum alb la pornire,pina se incalzeste,dar nu ca atunci cind l-am cumparat,in schimb daca are amestecul cu ulei,totul OK. Intr-un BMW 320D cu 136cv,din 2001,pompa vp44,313000km, si in celalalt din 2004 tot 320D dar modelul common rail,cind adaug 2T si merg pe distante lungi,consumul sta pe 5,7L/100km,fara fum,si fara sunetul acela puternic caracteristic dieselului. Toate sint masini vechi,cu multi km,mai putin Hyundai-ul,si as putea crede ca le ajuta acest 2T.Numai ca in masinile clientilor procedez la fel,si nu prea se mai intorc cu probleme de fum,sau de imbicsire FAP. Fiecare dintre noi a experimentat in felul lui,si a avut anumite rezultate,numai ca pe mine nu ma va convinge nimeni niciodata ca uleiul 2T nu serveste la nimic,sau ca face rau unui motor,indiferent cine este acea persoana,fabricantul unui motor,sau vreun super-mecanic. Cind au aparut motoarele 1,6 TDI cu pacatoasele injectoare siemens 03L130277B,mi-am cumparat un Audi A3 ca sa il studiez,sa invat fiecare surub din motor,sa il desfac si sa il reconstruiesc,pina invat tot.A durat destul de mult sa ma prind care este problema lor,nu aveam destule cunostiinte in domeniul software al ECU,si nu intelegeam de ce se tot strica bobina injectorului,ca nu este decit un o rezistenta pusa in paralel pe un condensator.de asemenea am observat ca de cite ori intra in autoregenerare masina,injectia deviaza mult de la specificatiile fabricantului. Am adaugat 2T si in aceste motoare,dar de data aceasta fara rezultate vizibile.Apoi am taiat citeva zeci de filtre,din cele care nu se mai pot remedia,astupate complet,le-am spalat cartusele cu ultrasunete,si le-am montat la loc,si au continuat sa functioneze normal,doar ca nu rezista la fel de mult ca la alte masini,insa pentru o spalare pe an a DPF-ului este suficient de bine. Nu am nici-o pretentie sa ma creada cineva,eu sint de parere ca fiecare trebuie sa experimenteze si sa vada efectele,dar bineinteles sa o faca constient,ca sa nu strice masina.
- Ieri
-
RazvanRZN s-a abonat la Passat Variant B8 2015 Highline - Balena neagra
-
Passat Variant B8 2015 Highline - Balena neagra
RazvanRZN a postat în topic iniţiat de BTeo din Masina mea
@BTeo , face cumva zgomot la franare aceste discuri ate fata de cele normale? Intentionez sa mi iau in viitor si eu tot ate powerline. Si apropo, ce senzor de inalta presiune ai schimbat de ai scapat de socuri de la cutie 1-2-3? Merci! -
Salut. Imi poate spune cineva cine stie daca este normala temperatura aia in jurul valorii de 500grade inainte de turbo? Poza este facuta la o viteza constanta de 130km/h pe autostrada(pe canicula:))Bineinteles doar pe autostrada am temp aia +/-500grade. De obicei mai urmaresc incarcarea dpf-ului si doar vreau sa fiu sigur ca nu e vreo problema ceva. Mentionez ca nu era in regenerare( in regenerare ajunge undeva la 700). Daca conteaza masiana este un 2.0 tdi de 170 cp din 2008. Multumesc.
-
Salut Am citit întregul topic. Problema a mai fost discutata acum 2 ani pe la pagina 14. Passat 2.0 190 cp, agent frigorifig R134A. Acum 3 săptămâni a fost verificat freonul. 480g din 500g. Ideea sta în felul următor. La 36 de grade temp. exterioara pe LO temperatura la gurile de ventilatie este peste 20 de grade, iar temperatura dupa vaporizator e aproximativ 20-25 de grade, cu ventilatorul la maxim. Între timp, compresorul are 18-20 de bari, 18nm Compresor Load, și 0.820A. Ventilatoarele exterioare urla din răsputeri însă fără rost. Masina nu se răcește. De menționat ca motorul sta turat la relanti când pornesc AC. Dar, dacă rămân pe treapta 2-3 a ventilației, temperatura la gurile de ventilatie se îndreaptă spre 15 grade, cea de dupa vaporizator se duce sub 20, compresor Load rămâne tot 18nm, iar presiunea scade pe la 13 bari...însă tot nu este ceva wow. Turația motorului la ralanti este normala. Erori pe obdeleven nu am, serbomotoarele merg toate, atat fizic cât și pe tester se duc în valorile prescrise. Astăzi am spălat cu karcherul atat cat s a putut radiatoarele. Nu am demontat nimic, sper ca n am făcut mai mult rău. Totodată le.am udat cu apa rece. Am pus un furtun cu apa rece pe ele, iar temperatura la gurile de ventilatie s.a dus aproape de 10 grade, presiunea s a dus sub 10 bari, ventilatoarele exterioare și.au redus semnificativ puterea, (ventilația era pe ultima treapta de putere.) Cu toate acestea, mai am ceva de menționat. Senzorul de temperatura interioara de la oglinda ( unde este și ala de lumina, si umiditate) arata mereu -35 de grade. Concluzia: nu știu dacă problema este de la electrovalva de pe compresor, de la senzorul de la oglinda, sau radiatoarele din fata au fost multă mizerie printre ele și nu mai permit căldurii sa iasă de acolo. Ce e drept, masina are f mulți km iar primul radiator arata deplorabil. Nu mai este nicio aripioara din aia întreaga.
-
matei andrei şi-a înregistrat cont de membru
-
andualex97 s-a abonat la Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
-
Pierdere antigel si posibile complicatii - Jetta mk6.5
andualex97 a adăugat topic în Golf VI & Jetta
Salut! Ma confrunt cu urmatoarea problema la masina de pe profil: ieri in timpul mersului a cedat una din cuplele unui furtun de antigel care intra din compartimentul motor in peretele de foc. Evident s-a auzit cum brusc a scapat presiune si au iesit aburi, am oprit instant si am vazut care este problema. Pentru ca ma aflam undeva in zona Ojdula-Lepsa in serpentine, am avut noroc de bunavointa unui motociclist ce s-a oprit sa ajute, si ne-a ajutat cu un Poxipol de la cel mai apropiat magazin, astfel reusind sa repar provizoriu cupla, am completat cu niste antigel pe care il aveam in portbagaj, si am reusit sa ajung incetisor pana inapoi la Brasov. Astazi comand piesa, urmeaza sa vina marti, si am crezut ca asta va fi tot dar m-am inselat: vasul de antigel era aproape gol si spuma de culoare bej-galbui a aparut la suprafata. Am dat jos vasul, l-am curatat, l-am pus inapoi, am completat iar cu antigel si spuma a aparut din nou la suprafata in vas. Mentionez ca masina in momentul pierderii de apa a fost oprita imediat, dupa reparatia provizorie drumul spre casa s-a facut mers incet, temperatura apei si uleiului fiind in regula. In prima instanta m-am gandit la garnitura de chiulasa, dar totusi uleiul nu are apa in el, este ok, fum/abur nu scoate, vasul de antigel nu face presiune si nu are miros de gaze, motorul nu s-a supraincalzit, etc. Urmatorul lucru la care m-am gandit imediat si pe care il banuiesc de fapt cel mai tare dupa toata intamplarea cu pierderea de antigel, ar fi termoflotul. Credeti ca simptomele ei ar indica mai degraba un termoflot defect decat garnitura de chiulasa? Ati mai intalnit sa se defecteze termoflotul imediat dupa o pierdere brusca de antigel si implicit presiunea lui? Masina pana la momentul intamplarii de ieri nu a avut niciodata astfel se simptome, a fost atent urmarita mereu. Multumesc! -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Corect , la mine se apropie de 350.000 km dar nu imi e frica sa merg nicaieri Ghinion poate sa apara si la masini intretinute exemplar cum e cazul explorerului din acest topic Nu poti trai cu frica , faci ce trebuie si iti vezi de viata -
Buna ziua Dețin un Vw Touran 2.0 tdi an 2007 și când dau drumul la aer condiționat nu pleacă compresorul de ac...am verificat mufa și nu primește curent deloc...aveți idee ce aș putea verifica?
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@sandumbogdan Multumesc ! Frica despre care vorbesti tu mai sus este acoperita de Casco. In rest faci tot posibilul sa previi, nu astepti sa pice ceva. 200 mii nu sunt asa multi kilometrii pentru o masina intretinuta corect ,aici depinde si de experienta/perspectiva fiecaruia. -
Bogdan02081990 şi-a înregistrat cont de membru
-
Niste VAG:
-
scuze ca tot pun intrebari dar vreau sa stiu la ce sa ma astept. Spuneai ceva de niste probleme la modelele pana in luna a 10a. A mea e din sept 2024. Au fost probleme de natura hardware sau software? Tu ai avut ceva probleme cu infotainmentul?