Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 707807 zile.
- Ultima oră
-
Buna dimineata! Sunt posesor de Passat B8, 1,6 TDI, 2015. Principalul simptom este lipsa totala a jetului de aer spre parbriz (indiferent de alegere pozitie clapete) si implicit aburirea abundenta a parbrizului pina la lipsa totala a vizibilitatii. Secundar, am simtit jet de aer in zona aeratoarelor spate dar este doar rece si nu cald desi reglajul este setat pe cald la 23 grade (in timpul diagnozei). In urma diagnozei am obtinut rezultatul de mai jos. Parcurgind acest topic, se pare ca trebuie sa inlocuiesc ambele servomotoare, respectiv, nr. 3, V107 si nr. 5, V137. Pe capacul filtrului de polen scrie Denso. Va rog sa imi furnizati codurile (actuale) celor doua servomotoare (daca exista versiuni imbunatatite) si eventuale sfaturi. VIN: WVWZZZ3CZFE470539 Va multumesc anticipat pentru ajutor! Sanatate si noroc! 328452 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã spate B108E 71 [00001001] - actuator blocat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.4 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 0.0 % Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 32 Clapã temperaturã spate – valoare calculatã: 83 328453 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã spate B108E 54 [00001001] - necalibrat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.4 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 0.0 % Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 32 Clapã temperaturã spate – valoare calculatã: 83 329988 - Moto reglaj clapetã dezaburire B1090 71 [00001001] - actuator blocat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.3 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 % Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 227 Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 82 329989 - Moto reglaj clapetã dezaburire B1090 54 [00001001] - necalibrat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.3 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 % Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 227 Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 82
- Astăzi
-
Crede-ma ca nu stiu exact ca am si uitat sa intreb ( cert ii ca nu mai exista transpiratia de ulei ) dar toate operatiunile erau absolut necesare . Admisia era infundata de " smeclau " ca au trimis-o la un alt service specializat pt curatare. Furtunurile cele de racire care au supapa de sens in ele erau blocate efectiv ( le-am vazut si testat ) . Mi-a zis mecanicul ca dupa cateva mii de km sa merg din nou pt inca o curatare a sistemului de racire , ceea ce o sa si fac . Au verificat tot ce le-am spus si au rezolvat .
-
Revin la ride sharing, cei cu Hybrid nu doresc sa faca curse intre orase, de ex. la Constanta in vara, motivul este consumul, creste la 8-10/100Km, asta "daca clientul nu se grabeste", si devine nerentabil. Banuiesc ca ati vazut stirile internationale, Germania este cu depozitele de gaze la 60%, nivel care nu-i asigura functionarea industriei, incalzire si generare electricitate peste iarna. Pretul aurului si al argintului ati vazut unde a ajuns; toata "lumea" fuge pe metale pretioase pentru a-si proteja economiile, valutele clasice sunt in agonie ($ si €). Poate ati citit despre manevra de vineri cand s-au scos la vanzare peste 31.000.000 tone de "paper silver" (in ETF, Futures), adica 130% din toata cantitatea de argint care se exploateaza in lume intr-un an. O asemenea masura avea scopul sa scada pretul argintului insa cei care aveau la vanzare "fizic" metalul nici n-au tresarit, a ramas la 50$ uncia (28,35gr.). Asta arata cat de serioasa este situatia in sistemul financiar mondial, nu mai merge nici o "combinatie", "pacalire" a pietei.
-
Daaa!
-
Deci recomandați curățarea termica.
-
Salutare tuturor! Nu știu exact dacă problema mea este corect plasată aici dar nu văd un topic mai potrivit. Sunt posesorul unui Golf 8 Diesel 150 CP din luna iulie 2025, cumpărat de la reprezentanță după o așteptare de șapte luni. În ultima lună mă confrunt cu următoarea problemă: Pornește des ( nejustificat cred eu) ventilatorul de pe radiator deși radiatorul este rece. ( prin masca din față ai loc suficient să bagi mâna să-l atingi) Asta după un drum scurt de 4 km iar afară este răcoare 10-12 grade C. Se oprește după aproximativ 5 minute de la întreruperea contactului. Mașina fiind în garanție, am mers la reprezentanță unde mi-au schimbat azi o sondă ( testerul a văzut-o defectă). Când am ajuns acasă același lucru... pleacă ventilatorul deși nu am parcurs decât 5-6 Km. M-am întors si după mai multe discuții, probe și mărurători cu meseriașii de acolo constat că regenerarea filtrului de particule pornește cam haotic- adică face regenerare si după 70 de km si după 6 km. asta au constatat meseriașii cu testerul pe motor. Asta crește turația motorului ( cam 1000rpm) dar se pare că pornește si ventilatorul de pe radiator. La tester totul pare ok. Consumul de combustibil a crescut cu 3-400 ml %. Nimeni nu-mi poate spune deocamdată dacă asa este proiectat acest motor să facă (aiurea) regenerarea filtrului de particule sau e ceva defect de soft. Dacă cei care aveți acest motor ați întâlnit problema aceasta, sau aveți o lumină în sensul acesta, vă rog ajutați-mă cu un sfat. Mulțumesc anticipat!
-
Da, nu-l spala sau altceva de genul asta! Trimite-l la Odorhei sau cauta pe cineva in zona ta care il curata in cuptor (adica exact asa cum se curata el singur si in viata reala).
-
Cei mai buni în curățarea dpf-ului sunt cei de la Odorheiu Secuiesc. Dacă poti trimite dpf-ul la ei pentru curatare ar fi perfect. Am uitat sa menționez, cei de la Odorhei îl curata în cuptor la căldură.
-
Intre timp mi s-a intamplat si mie pocinogul: mi s-a aprins martorul portocaliu de filtru infundat, am fost la reprezentanta si de data aceasta nu au putut sa ii mai faca regenerare fortata. Trebuie sa merg la un service sa il curete. Stie cineva un service bun in Bucuresti care face curatari ale filtrului Dpf? Pana la urma cea mai buna metoda ramane curatarea cu ultrasunete sau hidropresiunea? Multumesc.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
razvan.ac a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@CristiALF E discutabil, depinde de stilul de condus, modul de functionare al ansamblului si mai ales marimea bateriei: daca mergi linistit, poti sa bagi benzina doar cand iesi din oras pe distante mai lungi. Eu am alimentat de vreo 12-14 ori (nu am facut plinul decat de 4 ori) din Noiembrie pana acum pentru ca am vrut sa il mai trezesc, in rest am folosit doar curent in 12.000 de km. In plus, Kodiaq IV nu iti mai permite sa incarci bateria cu motorul termic, deloc, te ajuta doar valea si niste regenerare la franare, acolo, un pic. Iar cand merge termicul, se ajuta chiar si de cei 5-6 kW rezerva; poti chiar sa ai nivel 0% si totusi sa iti mentina viteza constanta oprind motorul daca nu e nevoie de el. -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cel mult Win 95 -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
gigihaios a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZJE237503 multumesc anticipat! -
Salutare! Si daca am faruri basic (halogen),pot face upgrade la led sau full led? Mulțumesc frumos!
-
Salut! Îmi pare rău să aud de problemele cu mașina. Nu am trecut personal printr-o astfel de experiență, dar am auzit de clienți care au apelat la case de avocatură pentru litigii cu dealeri auto. Poți încerca și Protecția Consumatorului, dar dacă vrei avocați specializați, caută firme care au avut cazuri cu producători auto. O opțiune ar fi să cauți recenzii pe net sau să contactezi Baroul Avocaților din județul tău pentru recomandări. Succes!
-
Deci pentru scurgerea de ulei ce ai schimbat exact ? Au dat jos toata galeria si au curatat-o ? Cum arata in interior ?
-
Schimbat (de pe deviz citire ) furtun retur racire vas 1 oe vas expansiune furtun racire vas 2 oe rezonator oe furtun admisie aer oe radiator ulei garnituri admisie + egr flansa racire motor oe supapa regulatoare termostat oe solutie curatare etansare antigel dil 6,5L curatare admisie si racitor gaze ulei diferential fata+ spate oe balama usa stanga superioara oe + revizie ulei + filtre total piese + manopera 10200 lei Am tras o tura mai lunga si masina se misca mai bine , trage mai liniar , imi place rezultatul . Ii pregatita pt vacanta la schi , azi maine da zapada 🤞 ( si cand ma gandeam ca s-o schimb cu ceva mai nou , imi dau seama ce eroare faceam , mai ca as mai cumpara unu si sa vand bmw-ul ))
-
Pompa a fost schimbată înainte să se ardă siguranță. Pompa am schimbat-o că nu îmi plăcea cum suna și oricum aveam nevoie de o astfel de pompa la un sistem, care funcționează și acum.
-
Stie cineva o firma din Bucuresti care face curatari ale filtrului de particule? Ideea este ca acum vin de la reprezentanta, nu au mai putut sa faca regenerari fortate si mi-au recomandat sa curat fitrul la o firma specializata in asa ceva. Nu am cerut date cu oil ash si alte detalii, dar vad si eu ca abia mai trage masina. Multumesc.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Cumva legat de topic: https://www.gsp.ro/sporturi/noutati-auto/masinile-hibride-plug-in-polueaza-854568.html -
Eroare: AdBlue (DEF). Porn. mot. imp. in 1000km. - Skoda Superb 3 2.0 TDi 190CP - 2015, apox. 287000km
spido a postat în topic iniţiat de CosTel21D din Superb 3
Poti veni si cu ea pe roti Conditia e sa nu opresti motorul. Daca l-ai oprit,nu mai porneste. Decat cu un reset al sistemului,cu o interfata de diagnoza. -
Salut. Skoda Support a facut confuzie cu modelul anterior de Kodiaq... no comment: au avut poze cu display-ul, VIN-ul masinii, etc. Am fost cu masina la delear si conform verificarilor nu vine cu Drive Mode daca nu ai DCC+. Am comparat si doua masini de drive test, una cu DCC+ si una fara DCC+, ce-a fara DCC+ nu are Drive Mode. Diferenta gasita intre masina mea si cele de drive test, a fost ca o parte din aplicatii nu mai sunt in meniul principal ci se regasesc in mediul din partea dreapta jos (cele 4 patratele) ex: reglarea sistemului audio Canton, Am verificat si la alte masini ce urmau sa fie ridicate si aveau aceasi modificare.
-
Head Unit, unitatea, in cazul de fata RCD.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
vizitator a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si vara sufera la fel de mult, din cauza secetei. -
Chiar daca in sezonul rece energia solara scade, din cauza nebulozitatii si a scurtarii zilei, exista mai mult vant. Hidrocentralele iarna sufera mult, precipitatiile sunt foarte putine, dbitele foarte mici.