Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 43 zile.
- Ultima oră
-
@dercos"Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. " "e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie....Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc" "Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui." Am avut GTI DSG luat de nou, masina aia era superba si indeplinea toate cerintele unui pasionat, si istorie si prestigiu si putere si practicalitate si handling si calitate insa nu as putea sa il pun langa X5 care costa dublu (am avut si X5) sau Cayenne care costa triplu poate de 4X. Sunt cu totul la alt nivel din mai multe puncte de vedere! Sa fim seriosi! Gusturile nu se discuta, e adevarat insa la finalul zilei, fie el si GTI FULL luat pe comanda...este tot un...un Golf. Mie mi-a placut sa incerc toata gama de masini, atat diesel cat si benzina. Probabil ca gusturile tin si de varsta, nu contest! 🙄 Ah, daca era 911...intelegeam afirmatia cu "mici si joase". In fine, comparam cirese cu pepeni.
-
Uși, aripi, șasiu, ce se face la o antifonare.
-
E vorba de modelul actual, e V8 turbo, fara hibridizare, probabil GTS va fi in familia ''extinsa'', dar nu al meu. Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui. E manual, suspensii sport, Highline, zero stress. Ce as vrea de la X5 e doar sistemul audio si antifonarea din ursi, desi am Dynaudio. Revenind la Cayenne, faptul ca va fi electric il va face si mai rapid pe liniile drepte, daca asta e ceea ce conteaza. Si mult mai prietenos cu buzunarul posesorului, cu minusurile legate de incarcare si retea. Dar va fi mult mai greu, deja modelul actual e prea greu si nu ai cum sa ascunzi inertia si centrul inalt de greutate.
-
Ce ai antifonat la ea?
- Astăzi
-
Mă gândesc să mă despart de Toledo. 1.2 tsi referance, 2014, 120000km, servisata des, inclusiv distribuție, desi nu era necesar. Antifonat in vara și reparat pe unde apărea rugina. Mașina poarta urmele traficului din Ro... Dar FARA ACCIDENT ! NU pot pune preț, cine este interesat, vine, o vede, o încearcă, discutam. Teoretic am istoric de la început pe două forumuri, unul este acesta, deci, nu ascund nimic. Doresc să cumpăr una mai noua ptr sotie.
-
As vrea totusi sa ai ocazia sa conduci un V8 biTURBO veritabil, cu minim 500 cai de fabrica, nu aspirat, nu hibrid, nu electric. Crede-ma ca desi un V8 aspirat S sau GTS par suficiente (am condus ambele variante) mi s-au parut "slabe" dupa ce am condus Turbo, parca erau submotorizate, la orice turatie. De diesel nu mai zic, desi pentru a merge normal ca restul traficului nu ai nevoie de mai mult si isi "fac treaba" toate. Dieselul e suficient pentru un om "normal"! Bah poti sa mergi si 1000 km pe autostrada cu un plin. Vorba aia, am avut si din ala si cred ca pot sa imi expun o parere pertinenta. Dar daca tot iti iei un V8, macar sa stii de ce consuma o galeata de benzina la 2 semafoare, taxele stim toti cat costa, intretinerea la fel, devalorizarea nu mai zic, macar sa mearga! ❤️ TURBO trage liniar chiar de la turatii joase, simti cuplul prezent oricand iar la 180 km/h intr-a 8a ai 2000 rpm! Chestia asta pe mine m-a convins. Aici am simtit "sufletul" Porsche intr-un SUV. Afara la 100-110 km/h puteai sa ai consum de 9-10 L/100 km desi era irelevant pentru 4800 cmc, dar atunci cand apasai pedala kick-down la 100 km/h pana la 200 km/ h dura vreo 7-8 sec, se ridica de bot si aveai impresia ca decoleaza! Nu mai zic ca daca tineai pedala apasata ajungeasi aproape de 300 km/h! Cate suvuri fac asta? Aici isi arata de fapt valoarea! (si asta in 2010, acu' 15 ani? ) ADN-ul si calitatea Porsche sunt prezente in toate modelele, chiar si Macan e foarte reusit! Mie mi-au placut, atat varianta S pe benzina cat si diesel, interioarele sunt la aceasi calitate ca intr-un 911! Tine doar de gust. Ah, Panamera este de fapt un 911 cu 4 usi, mai ales varianta TURBO, este foarte foarte tare! 🚀 Cayenne nu e "prostie" n-are cum sa fie, dovada fiind prezentarile profesionistilor auto si vanzarile modelului. Daca tie nu iti place, asta nu prea inseamna nimic. Iti recomand totusi sa conduci unul, de curiozitate, apoi poti sa revii cu impresii!
-
@corad0: nu, nu am condus, pana acum Partea amuzanta este ca, e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie. Dar nu GT, pentru ca V8-ul ''clasic'' e suficient de puternic si e achizitionat pentru spatiu in portbagaj, dinamica, ''imagine'' si pozitie inalta. Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc, dar voi da cateva ture si cu el. Din fericire am la dispozitie cateva sportive, printre ele si un Porsche pur sange
-
Salut! De ceva timp am probleme cu cheie folosita in mod curent, in sensul ca trebuie sa apas de foarte multe ori pe butonul de inchis/ deschis ca sa fie actionata inchiderea. Bateria este noua iar cu cealalta cheie nu am pb. Am inteles ca ar putea fi de la acele butoane de pe PCB. Imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa de asa ceva? Multumesc anticipat!
-
@EEXCALADEDa, pacat ca o sa fie doar electrice! Nu mai au nici un haz!... @tavitaraTouaregul a stat si sta in continuare la baza tuturor SUVurilor VAG! El e tatic! Din punctul meu de vedere este cel mai rational SUV pe care il poti cumpara, e CEL MAI MULT SUV de banii platiti! Am condus de multe ori Touareg! Mie mi-a placut si varianta mai veche, generatia 2008! ❤️ Din pacate au stopat productia. Vrei SUV VAG de clasa mare? "DACAT" Audi, Porsche, Bentley, Lambo! Imi aduc aminte cand am cumparat GTI-ul de la PBV2, aveau oferta la Touareg Mountain V6 3.0 TDI automat, 30k+TVA. Vremuri de mult apuse! Acu' o SKODA poate sa depaseasca 60k. Niste nenorociti!
-
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Mi-am notat si eu asta , Touareg e un Cayenne nerafinat No , il duc la rafinarie cu prima ocazie -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Asta nu e Porsche ,e raiul suv-urilor -
Exact modelul asta l-am avut eu in 2010! Pe A95 (parca) pe langa Munchen si pe la Stuttgart am reusit sa ating 293 km/h cu inca 3 pasageri si bagaje. Erau portiuni mari fara limita de viteza. Intre 150 km/h si 250 km/h (pe accelerare) putine masini reuseau sa tina pasul. Eu consider ca era "Porsche" enough! Beleve me! Sursa: "Trust me bro!" Topicul masinii a fost in trend si am povestit acolo cat de PORSCHE e modelul! De asta nu isi cumpara lumea Urus, nu e destul de Lamborghini! (zice AI-ul ca e "best-selling Lamborghini model in the brand's history") De Cayenne nu mai zic ca s-a vandut in peste 1.6 milioane de exemplare. Oare nu era suficient de Porsche pentru proprietari? Ma indoiesc. De curiozitate domnu' @dercosai condus vreodata un Cayenne Turbo? 🤔 Nu de alta, dar am observat trendu' asta in care niste baieti isi dau cu parerea despre un produs sau o experienta si fac afirmatii negative doar pentru ca "asa cred ei" sau ca asa a spus vreun prieten de-al lor fara sa aiba habar cu ce se mananca. E plin de baieti d-astia si pe topicul masinii din semnatura. 😄 BTW: cica noul GT il bate si pe URUS:
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Deci R8 e audi si Q7 nu ??? Comparatia nu are nici o logica ,sunt masini total diferite cu scopuri total diferite . Faptul ca un Cayenne nu mege ca un 911 ( unele modele chiar sunt aproape ) nu insemna ca nu sunt aceeasi marca . Vezi aici : -
Un Touareg/Q7 mult mai rafinat si care a salvat, din fericire, marca. Porsche, in esenta lui, a produs modele sport, un SUV nu are nimic in comun cu istoria si pedigree-ul marcii.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ce a fost ? -
Cayenne nu este si nici nu a fost un Porsche adevarat,. O strutocamila, acum cu pedale de VW Golf, au mai economisit 5 euro :))))
-
Nu stie nimeni ce cod ar trebui?
-
Recomandare producator piese aftermarket
gogandan a postat în topic iniţiat de kael din Golf V & Jetta
Salut doresc sa schimb și eu aripile fata la golf 5 berlina, cei are au făcut asta doresc și eu un producător de la care sa cumpăr sa se așeze destul de bine pe mașină sa nu rămână distanta apoi cu capota far ușa etc. Va mulțumesc pentru răspunsuri. -
Retrofit lumini manere interioare
viorel_92 a postat în topic iniţiat de sabinx din DIY & FAQs (Octavia 3)
Salutari, Ma bate gandul sa pun si eu pe masina niste lumini la manerele interioare.Am studiat putin discutiile pe aici si pe drive2 si ma incanta tare ideea insa sunt usor nelamurit cu cel putin 2 aspecte: 1. Lumina e ceva difuz, finut sau e foarte puternica ?! pentru ca de aici se naste si intrebarea/nelamurirea a doua: 2. Daca fac retrofit corect(conectat la modul usa 42 si 52) pot face dimming din unitatea multimedia in sensul ca doar la lumina din manere nu la toate luminile interioare? Daca nu merge dimming doar pe manere, de ce nu m-as lega direct la lumina de la butonul de geam? Intreb doar Ca si detalii, masina e o Skoda Karoq ce are deja lumini ambientale(nu stiu daca are relevanta). -
Schimbare limba pe afisajul computerului masinii
Al Bundy a postat în topic iniţiat de kky din Intrebari Frecvente
Dar ai computer de bord? Pune o poza cu ceasurile. -
Nu au legatura una cu alta. Si nu par a fi sigurante arse.
-
ESte montat langa plafoniera.
-
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Nu am passat, insa ce pot sa spun e ca dupa înlocuirea suportului antibalans doar s-a simtit o vibratie mai mare la relanti in volan. Suportul e lemforder. Vibratia intr-adevar poate sa vina si de la volant uzat/blocat. -
Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi
gyo80ag a postat în topic iniţiat de fflorynn din Passat B6
Ceva asemănător la torsion value am avut după ce am schimbat senzor ax came pe Hella ,după câteva zile valoarea rămânea pe zero indiferent de poziție, l am pus pe cel original la loc,diferența este că la mine porneste mai lung la cald. -
Am pus, verificat și vizual cum lucrează motoraș, nu are erori și debitul de aer este mai mic decât pe stânga. Și fără filtru de polen la fel face