Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Si acum continuam cu povestile......deocamdata inca mai avem din alea nefericite.... dar si fericite La inceputul acestei saptamani.....luni....dimineata devreme in jur de 09 00 , tocmai il lasasem pe asta mic la gradinita ,soarele era sus pe cer , urma sa fie o zi frumoasa afara ...o zi libera pentru mine ca asa am planuit sa fie ... o zi simpla de luni dar o zi importanta pentru mine .... A inceput cu BUM ...... Un sofer neatent cu duba de 3.5T de primarie nu a fost atent la drum , eu am oprit la trecerea de pietoni si el a oprit in mine..... Am pierdut ceva timp pana a facut rost de polita de asigurare , ca erau incurcate la ei la parcul auto , avea in masina alta polita nu era cea a masinii lui , a stat sa dea telefoane sa faca rost .....eu intre timp am verificat daca are RCA valabil si din fericire avea valabil la Allianz . Am facut amiabila si ne-am vazut apoi de drum. ..... Si uite asa virginitatea Exploratorului a fost luata .... se pare ca nu am cum sa scap fara revopsire. Dupa spalare masina arata asa : Bara , spoiler , carenaj aripa , putin aripa stearsa si stopul exterior putin sters. Am ajuns saptamana asta sa fac si constatare la Top Lac care are decontare directa cu Allianz , pentru a deschide dosarul de dauna. Am ales sa merg pe metoda Decontare Directa pe RCA-ul meu , pentru ca am tot Allianz , deci plata este de la Allianz la Allianz ... metoda asta am ales-o pentru ca a durat 15 min tot procesul direct din aplicatia Allianz ,asa ca la constatare nu am avut de completat decat fisa de prezenta 30 minute mai tarziu aveam si constatarea fizica facuta : Aprobarea dosarului a venit chiar in timp ce se facea constatarea de dauna. Deci a fost foarte rapida. Mai sunt de schimbat si toate prinderile de plastic de prindere bara si carenaj , pentru ca au urme de accident , a trecut vreo 6 piese de plastic total pe deviz + bara+spoiler +stop , toate sunt de schimbat. O prima estimare ar fi 18.800 Ron cu masina la schimb inclusa 3-4 zile termen reparatie de la intrarea in service. Piesele au fost comandate , toate OE ( sa vedem ca asa va fi ) urmeaza sa fiu informat cand ajung in service sa programez reparatie efectiva. Un eveniment....usor , doamne ajuta ca a fost atat de usor ....dar pentru mine impactul emotional este destul de mare ....nu prea pot sa il descriu , poate unii colegi pasionati de aici vor intelege dar parca o privesc cu alti ochi acum, cand stiu ca va urma sa fie revopsita...... Evenimentul asta a reusit sa imi ia zambetul de pe buze si entuziasmul care il aveam in acea zi de luni....ce era atat de special cu ziua asta de luni? ...dupa ce parcam Exploratorul acasa , urma sa ma duc sa semnez contractul pentru "Noul Explorator" ....exact in ziua cand eram programat sa fac asta , nu am mai reusit sa ajung...... Dar soarele a rasarit si in ziua de marti asa ca de data asta am reusit sa ajung sa comand "Noul Explorator" , pe care din pacate nu il pot prezenta pe acest forum. O sa revin cu un post mai detaliat legat de decizie. Exploratorul va ramane in continuare in familie pentru cel putin 7 luni , pana vine noua bestie. PS : Daca nu s-a observat inca , nici pana la data curenta nu am reusit sa schimb anvelopele sa le pun pe cele de iarna .....nu am avut timp sa fac operatia cum trebuie asa ca decat sa schimb niste roti si gata , am zis mai bine sa astept momentul cand voi avea timp. M+S de la anvelopele Cooper isi face treaba fara probleme acum ! - Astăzi
-
Este destul de probabil sa ai catalizatorul obosit. Tu ai depăşiri la HC şi CO adică alea care sunt transformate în catalizator în CO2 şi H2O. Ori la tine CO2 este mai mic decât limita inferioară deci catalizatorul nu mai are eficienţă şi pe evacuare ies valori mai mari de HC şi CO şi valori mai mici de CO2. Factorul lambda este în limite deci sonda lambda funcţionează în parametri şi nu pare să ai amestec bogat. Asta îmi spune logica, nu sunt chiar sigur. Oricum dacă ai vcds citeşte doc de mai jos şi verifică parametrii (posibil să poţi verifica şi eficienţa catalizatorului, eu am încercat o dată şi nu am reuşit, dar nici nu prea am avut răbdare) 0-6 basic functions.pdf 10-29-Ignition.pdf 30-49,29-lambda.pdf 50-69-cruise control.pdf 70-75 EGR.pdf 100-conformity code.pdf
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Mi s-a parut ca recunosc spalatoria - intr-adevar movilele de sticla sunt extrem de aproape. Eu folosesc de ani de zile spalatoria mica vis-a-vis de Profi. E mai ferita chiar daca are spuma un pic mai "diluata" pe masura pretului. Bine in cazul asta ca s-a infipt in masina ... -
Upgrade volan T6 Multivan
Das Mechanikus a postat în topic iniţiat de Das Mechanikus din VW T4, T5 & T6
Last update... Știu ca vorbesc de unul singur aici, dar poate ajuta pe cineva. Mi-a trecut prin cap sa mut trim-ul cu comenzile de pe volanul vechi, si după ce l-am pus pe volanul nou, am pus mufele de la padele, si surpriza!!! Padele funcționează fără vreo alta codare. -
iti trebuie aparat de reglat faruri si tester de diagnoza.
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Doomy a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
@Muale nu stiu ce a fost , cert este ca eram cu spatele tras in rampa de la aspiratoare la spalatoria cu fise de langa Ava Grill , in spate sunt movilele de sticla macinata de la BA GLASS . Care sunt pline de tot felul de fiare. Movile care sunt mai inalte decat gardul de la spalatorie.....in ziua aia era si vant tare , posibil sa fi zburat ceva. Alta explicatie nu am dar cert este ca s-a auzit extrem de tare impactul. @mad_kat la spalatoria cu fise de langa tine s-a intamplat ......daca vei studia atent rampele de aspiratoare langa gard , pe jos sunt cioburi multe aduse de vand din movilele de la BA GLASS . Mare bulan am avut daca stau sa ma gandesc. @tavitara adevarat......pacat ca nu s-au terminat , asteapta si urmatorul post -
Vrei sa spui ca farurile tale nu au autolevelling? @sandumbogdandaca farurile tale bat la 1km, atunci poate nu ai fauri standard ci reflectoarele de pe un stadion sau farul de la constanta.
-
Apropos, update: oglinda/solutia rezista foarte bine, se degivreaza normal, nu s-a miscat deloc. In urma cu 2 zile am trecut si lai rotile de iarna ca deja am asteptat destul si vremea a inceput sa se cam strice.
-
Stage 1 - V6 TDI - 231 cp (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de mironeb76 din Touareg CR7
Salut! Ai facut pana la urma Stage 1 la motorul de 231 cp? Care sunt impresiile si la cati cai ai dus-o in final? -
Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)
adaniel90 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg CR7
Salutare! Imi poate trimite si mie cineva codul uleiului pentru diferentialul spate de la un Touareg CR7 din 2021 - cod motor DPYC? Stiti cumva daca se foloseste acelasi ulei care intra si in cutia de viteze ZF 8HP65 A HIS? -
Am înțeles! Și în acest caz, din experiența voastră, ce ziceți? Este suficient să merg la un aterlier auto care dispune de aparat ca să îmi regleze (mecanic) lumina, sau trebuie mai mult decât atât, adică reglare din VCDS sau alt soft care permite relgarea intensității farurilor. Precizez că în meniul Navigației am funcție de reglare a farurilor pe o scală de la 1 la 4, iar reglajul se face din soft-ul mașinii/ navigației, nu este un buton fizic de acces.
-
Fix asta cu caldura a patit-o un prieten cu un non VAG de prin 2007 tot cu clima automata - dupa ce am desfacut bordul sa verificam motorase, mi-a dat prin cap sa verific turul si returul caloriferului, si ghici ce - returul era doar putin caldut. Cu presiune a mers curatat... insa are 18 ani ... Nu prea inteleg cum s-a murdarit un calorifer nou intr-un an jumate ...
-
Incalzire stationara Eberspacher (Webasto) - Mod de funcționare / Probleme / Retrofit (Touareg 7P)
rZvR a postat în topic iniţiat de Gigel66 din Touareg 7P
Salutari! Detin un Vw Touareg 7P cu un preincalzitor Eberspracher, de curand am observat ca nu mai funcționează, am scanat cu vcds si am 2 erori permanente si anume 01490 Flame Monitor (G64)- Open circuit/ 02251 Heather Unit Locked. In urma cu aproximativ 2 săptămâni, am găsit bateria descărcata sub 12V, nu stiu cauza. Am măsurat și reîncărcat bateria apoi am observat ca preincalzitorul nu funcționează. Ceva pareri si sfaturi? Multumesc anticipat! -
Ai erori pe motorase, dar nu pe cel din dreapta.
-
fix prin asta am trecut/trec si eu. calorifer schimbat, motorasul ala cu probleme. motorasul, l-am comandat.195 lei. la mine e 2Q0907511F
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Craterul ala de la o piatra de pe sosea ? Sau de la o cioara ? Mi se pare putin probabil Ce a cazut acolo daca iti cadea in cap te facea varza Dar la ce jungla de tehnologie pluteste deasupra noastra si se dezintegreaza partial in atmosfera , sa ne asteptam sa tot fie cazuri din astea -
sticla este lipita pe un suport de plastic si intre cele 2 este traseul de incalzire. suportul de plastic este prins cu cleme de motoras
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
Muale a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
a fost o piatra sarita de pe sosea sau ceva scapat de o pasare? am patit sa imi cada de sus ceva pe masina, de la un corb (sa nu spun cioara ca nu este lgbt-friendly) -
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
tavitara a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
Macar scrie o carte , la cate ghinioane ai avut si cum le-ai rezolvat , e ceva de invatat pentru toti -
se vede ca dracu ancorarea subwoofer-ului. nu ai un inel in portbagaj, in colt? de el poti sa agati o chinga textila (neagra) cu care sa il legi. legat de ungerea suruburilor, parerile sunt impartite. "la carte" pt masina ta nu se recomanda .
-
Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer
mad_kat a postat în topic iniţiat de Doomy din Masina mea
extrem de ciudata intamplarea... ai avut bafta mare ca ai gasit sa schimbi asa din scurt... -
Bună dimineața si respect! E un AZD, 1.6 benzina, nu are erori in bord si nici cu un vdcs "china"! Urmează astăzi sa merg ptr o diagnoza REALA si revin cu detalii! Mașina are 180.000 km reali! Mulțumesc frumos!
- Ieri
-
Sincer nu cred ca poti rezolva problema aici pe forum pentru ca dispui de prea puține informatii despre problema (fara o scanare de erori si vizualizarea unor parametri live nu se poate discuta prea mult). Cel mai bine ar fi sa mergi la un mecanic competent care sa verifice ce este de verificat si eventual sa revii aici cu mai multe date.
-
Bună seara O problema legata tot de testul de gaze!!! Va rog vine ma poate ajuta sa rezolv problema!!! Va rog mult!!!
-
Modul comfort pt Golf 4 (pentru Cheie Briceag)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de IoneLL din Golf IV & Bora
Cum se manifesta problema mai exact?
