Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 74 zile.
- Ultima oră
-
Inainte de resoftare masina pornea fără probleme nu au fost probleme am verificat siguranțele din bord si de lângă baterie sunt bune pini nu sunt oxidati, releul respectiv nu știu unde se afla ca sa-l verific, de prajit nu cred ca este cazul softul a fost facut la tuner cunoscut nu colt de bloc, mi sa mai zis ca ar putea fi brick-uit si sa reincarc de pe banc mapa trimisa de el.
-
Daca nu se conecteaza vcds si nu ai probleme elctrice la masina (presupun ca nu din moment ce inainte de resoftare functiona corect) atunci ECU este defect. Ma gandesc ca indiferent de mapele puse vcds trebuia sa se conecteze. In toate situațiile de imposibilitate a conectarii vcds la ECU pe care le-am întâlnit cauze au fost două: lipsa alimentare ECU (din diverse motive: siguranta arsa, probleme cablaj, lagatura la caroserie oxidata, releu defect, pini ECU sau mufa oxidați) sau ECU prajit. Nu exclud alte cauze, dar astea le-am intalnit. Dupa resoftare făcută aiurea au fost cazuri ca mergea masina aiurea, dar nu imi amintesc de niciunul sa nu sa poata conecta testerul. O modalitate simpla ar fi sa pui un ECU de la o masina cu acelasi cod motor (fara sa il clonezi). Dacă se conectează vcds si masina porneste pentru o secunda apoi se opreste atunci este clar ca problema este la ECU
- Astăzi
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
pronet a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare, Se poate va rog o decodare pentru WVGZZZ5NZJW924104. Multumesc anticipat. -
După multe insistente în aceasta dimineața, dealerul îmi transmite ca mașină va intra în producție în săptămâna 40, adică în octombrie, asta după ce inițial nu știa nimic de statusul comenzii. Ce sa mai zic? Nu știu dacă mai am răbdarea suficienta pana în octombrie noiembrie
-
Da. Si codarea.
-
Oricum, codarea e gresita, nu e bifat folding mirror.
-
Interfata e cam veche-baza date/label 2018. Posibil sa nu poata accesa corect si nici genera cod acces pe module mai noi, cu label-uri diferite (in mod normal asociaza unul vechi, asemanator platformei respective 1k0 etc.).
-
Calculatoarele sunt Max,cum banuiam. Conectica e gresita. Nu poti face adaptare la astea cu Vcds ptr pliere din cheie. Exista alte interfete ptr asta. Motorase defecte/uzate. De asta se ,,intorc" geamurile din cursa.
-
Nu-i problema, VW a incetat sa mai faca de curand Touareg: UN BEST SELLER! De acum inainte, daca vrei SUV mare, de lux, scoti banu tati! Cumperi Q7/Q8 sau Cayenne, desi practic e cam aceeasi masina la de 2-3 ori pretul de Touareg, ca sa nu mai zic de Urus/ Bentayga. Totul este gandit pentru profit in prezent! Tin minte cand am primit oferta la VW Touareg atunci cand am cumparat GTI-ul , generatia a 2-a, de la PBV, 0 km, varianta Mountain, 3.0 V6, automat, 30 000 euro+TVA. Vremuri de mult apuse. Azi o Skoda SUV din clasa inferioara poate ajunge 70 000 euro. Globalizare si progresism! ❤️ Da, corect, concurenta premium bazata pe platforma de Touareg are alt interior, alt design, dar in principiu toate sunt pana la urma un Touareg mai fancy. Cam asta a fost si problema Phaetonului: Imaginea! Macar pe Phaeton/Bentley si Touaregul din prima generatie gaseai W12, V10, motoare exclusive, iar nivelul calitatii oferite materialelor concurau TOP-ul masinilor disponibile atunci pe piata, pe vremea aia cand toti ofereau CALITATE! ❤️ Acum ai cam aceleasi motoare pe toate brandurile, indiferent de model. Au ajuns sa puna pe BENTLEY 3.0 V6 hibrid, motorul disponibil si pe Touareg/AUDI/Cayenne si au renuntat la W12. Boring! 😴 Oare de ce noul Bugatti o sa mentina motorul W16 pe care l-a pus Piech pe Veyron in 2005? Exclusivism? Hmm 🤔 Vrei ceva TARE? Scoti 4 milioane de euro din buzunar! ❤️ Asta se intampla cu VW acum, de asta au renuntat si la Touareg, s-au prins ca profitul poate fi centralizat, mai ales ca populatia lumii cica e mult mai bogata comparativ cu 2010! Vrei ceva cu adevarat special? Te cauti bine in portofel! Nu va faceti griji, Passat si Golf o sa se vanda in continuare, la greu, am vazut si preturi de 40 000 GBP in parbriz la Golf-urile expuse in curtile din reprezentante! Tiguanul sarea de 40k...Mda... Piech a incercat sa faca ceva special si a reusit, ca publicul nu l-a perceput asa la vremea aia, nu mai conteaza. Omu' si-a atins scopul, despre ce vorbim? A inventat QUATTRO TORSEN pe care l-a implementat si in Phaeton iar grupul VAG il foloseste si azi, dupa moartea lui, n-au inventat nimic superior! Masinile noi, premium, in general, 80% sunt mult mult sub Phaeton din punctul meu de vedere, cel putin cand vine vorba de calitatea fabricatiei, materialele pe care le numesc PREMIUM si fibailitatea care lasa de dorit, sunt pline servisurile de masini premium de 3-4 ani. Trebuie sa vedem ce o sa se intample in viitor. Mi-e greu sa cred ca o sa vedem un i7 sau un S 350d cu adblue sa mearga fara probleme peste 20 de ani sau sa aiba juma de milion de km cum am vazut pe niste Phaetonuri, fara interventii la motor, cutie etc. Ca tot a venit vorba de devalorizare, un Phaeton e "pistol cu apa", cred ca am batut recordul pe acest forum cu cel putin una din masini. Imaginati-va ca am cumparat Cayenne Turbo cu 150 000 euro, nou, 0 km si l-am dat cu 30 000 euro! Macar l-am tinut 10 ani si vreo 330 000 km. In fine, am castigat "o parte" din pierdere la achizitia Phaetonului desi masina, in general este cea mai proasta investitie, asta daca nu iei ceva de epoca sau ceva super mega special la care sa-i creasca valoarea in timp. Tin minte ca pe vremea cand am luat Cayenne-ul puteam sa iau un SLR cu putini km la aceeasi bani, chiar am primit o oferta de la Autoklass, acum un SLR valoreaza vreo 450 000 euro. In fine, niciodata n-am luat o masina cu ratiune, ci doar din pasiune, banii investiti in ele si mentenanta nici nu o mai pun la socoteala. Vreo 15 mii a fost doar reconditionarea cutiei in Elvetia, mai vreo 15 000 euro interventii de mentenanta pe la motor, distributie, role, curele, reconditionare turbine, asta asa ca exemplu, desi au fost mult mai multe investitii ca sa il tin in stare perfecta atatia ani. Cei de la Porsche Pipera au zis ca nu se schimba uleiul in cutie. In fine, pe vremea aia era al 2-lea Cayenne Turbo din Ro luat nou. Franele le schimbam la 40-50 000 km , costau vreo 2000 euro, la fel si anvelopele, o servisare la 2 ani costa in jur de 6-7 000 euro, fara sa se strice nimic, nu mai zic de taxe, RCA, CASCO, impozit si benzina! +inca 10 000 euro/an. Cred ca a mai costat inca o data de pretul de nou in 10 ani. Vorba aia, nu prea isi cumpara lumea! Macar motorul disponibil atunci, 4800 cmc V8 biturbo era exclusiv, se regasea doar pe Panamera Turbo si Cayenne Turbo, masinile mergeau spre 300 km/h! Panamera era ajutata de aerodinamica. Intelegeai sportivitatea si ADN-ul PORSCHE si intelegeai de ce platesti atatia bani pe o masina, chiar era speciala! Phaetonul face parte din aceeasi generatie si este special, cred ca de asta l-am luat. Oriunde pui mana intelegi rapid ca este o masina scumpa, chiar daca emblema de pe volan tradeaza. Mi-am asumat toate masinile pe care le-am avut, nu imi pare rau! Cei din reprezentanta nu stiu nici sa se lege la sireturi si vand masini premium. Nu vreau sa generalizez, poate ca au mai evoluat lucrurile si "s-au mai spalat" baietii, dar pe vremea aia au fost PRAF! 🙄 Servisare la pamant! Exemplul cu "boala masinilor" este prezentata in continuare pe acest topic. Mi-am asumat si "PASSATu'" asta de 2.5 tone. Experienta mi-am facut-o in timp, stiu cu ce se mananca masinile premium. Cert e ca nu e ieftina nici asta! Si inca nu s-a stricat nimic la ea, desi o folosesc zilnic! Pot detalia cat m-a costat masina sa o tin "BOBOC" in cei 2 ani in caz ca sunt persoane interesate. 200 GBP costa doar garajul/lunar! 😄 Partea cu "oriunde pui mana, intelegi ca este o masina scumpa" se regaseste si in facturile de mentenanta emise de specialistul Bentley, masina fiind tehnic similara, desi specialistii spun altfel: Bentley este un VW complex (Phaeton), nu invers! Trebuie vazuta nuanta si perspectiva pana la urma! La fel cum spune "lumea" ca Phaeton seamana cu Passat B7, aparut in 2010 Decembrie, dar Phaetonul a aparut in 2002. Specialistii spun ca Passatul seamana cu Phaeton, pana la urma, cine cu cine seamana? 🙄 I ar Passatul B7 facelift cu stopurile similare cu Phaeton, facelift a aparut in 2015. Eh, perspectiva si nuanta cum am spus mai sus, tine doar de informare. E usor sa tragi concluzii. Nu toti trebuie sa ne pricepem la masini desi e gratis sa ne informam. 😄 "Gura lumii" va comenta mereu, indiferent de adevar. Vorba aia, unii conduc Golf 4 in 2025 si se simt bine in pielea lor, Doamne-ajuta! Boala grea cu masinile astea, bine ar fi sa nu va luati masini de toti banii de care dispuneti, mai ales daca sunt premium, luati in calcul mentenanta! in fine, Work hard, play hard! Trebuie sa ne bucuram la ceva in viata asta, in cazul de fata niste "fiare" cu 4 roti! 😄
-
Sper ca in cazul masinii de fata sa nu apara probleme reale si sa se bucure colegu' de ea mult timp. Eu unul n as avea curaj sa detin asa ceva. Iar cu 20k (cat e un exemplar in conditii) cred ca m as orienta spre altceva. Zic ce am scris mai sus pt ca m-a batut un gand la un moment dat sa iau un 7p dar dupa ce am studiat ce inseamna o intretinere corecta, m-am linistit.
-
Balena a fost la Untold si i-a plăcut la drum lung cu noul setup de jante. Valorile înregistrate pentru 4 adulți cu bagaje la întoarcere, au fost mai mari decât la dus (6.2l/100km), dar nu sunt de speriat. Teoretic având aceeași amprentă la sol 225, ar trebui să scadă consumul, pentru că Daytona 18" cântăresc 11.8kg iar cele Proteus 17" aveau 14.4kg și adunând și greutatea anvelopelor rezulta o scădere a greutății cu 11.2kg
-
Va salut băieți in urma unor modificări aduse la mașină conversie la injectie bkd turbo 2260 injectie firaed si altele, am trimis ecu la un tuner pentru a-l modifica a pot ajunge cu mașina la el mi-a ajuns ecu înapoi pun ecu pe masina si nu vrea sa mai pornească neam ținând cont ca inainte sal trimit cu mapa stoc pornea perfect, va las fișierul mapa sa va uitați peste el, masina nu pornește nu ma pot conecta din vcds pe modul engine si merg ventilatoarele haotic incontiu. Masina e o skoda octavia 2 bmn 2.0 tdi https://uploadnow.io/f/WxFHWf6
-
@Al Bundy astea sunt scanarile Usa șoferului Ușa pasagerului am bifat pinch protection inactive, întrucât altfel la ridicarea geamului se oprea de 3 ori până ajungea sus. @pronetSper să apară, întrucât Adaptation-10 este inactive (greyed). Există o listă de access key care poate fi încărcată? Interfața pe care o folosesc e o clonă chinezească @spido: înclin să cred că e ceva din cablaj, o inversare sau pini care trebuie puși în altă parte. Plierea se face după ce las butonul pe L/R/0, cam în 10 secunde. Ca să revină la poziția normală, comut pe pliere. Deci ori pinii din buton ori cei din cablajul oglinzii (la care nu am umblat)... Cum erau cablaje mufele de 32 respectiv 20 de pini și cel modificări am facut, sunt prezentate in postul de mai sus din 22 iunie. O să mai încerc o dată să scot mufele din calculatoarele de pe uși, apoi fără a coda plierea și fără a comuta pe pliere, să văd dacă funcționează reglajul electric al oglinzilor fără întrerupere. De asemenea puddle lights nu funcționează din ce am constatat.
-
Dar e cam deranj mult sa il schimbi. Sper anul asta sa schimb și eu, e tot ala cu care am luat masina in 2005, cu 120cp pana prin 2010 cand a primit niste duze pp520 si am masurat 151cp, 325Nm. Intretimp am ax came sdi, galerie admisie de asz, teava IC optimizata ca flow. Deci s-au mai plusat cativa cai. Nici nu nu stiu ce e pe el. Habar nu am daca e cel original pt ca nu am avut niciodată treabă la ambreiaj. Alh-u era gata chipat cand l-am luat. Nu cred ca neamtul a pus alt ambreiaj la 140k km. Atunci se faceau inca masini, nu laptopuri ca azi. Am aflat dupa mult timp dupa achizitie, in urma postarii unui log pe forum. Mi ca iau un kit LUK si va patina si start, de nou. Nu stiu ce cuplu duc astea after. Stiu ca LUK de fabrica era mai robust decât Sachs. Luk fiind pus pe masinile mai vechi, cum e a mea.
-
Material de citit: SSP 751 –Plug-in Hybrid Drives 2024 https://drive.google.com/file/d/1MNcX8STmPzfUTDwdy3Pd3L9YlkHSwg2U/view?usp=drive_link
-
Asa e cu toate masinile de lux. S class e mai bine oare? Am ramas surprins sa vad cata masina poti lua la 50-60k..wow! Mat Watson a comparat o skoda de 50k cu un RR de aceeasi bani Audi S6...50k. Pierdere 60-70k, pe putin in 5 ani
-
Butoane cu C,D,E,F in coada. Da,merge volam O2FL cu calculator Lin 2.
-
Nici Bentley nu sta bine deloc la devalorizare. Posibil sa ii dauneze alaturarea cu VW
-
Din experienta iti spun ca dealerul va sti de-abia cand intra in productie sau e deja pe drum daca a fost produsa intr-o sambata (cazul meu); tot ce poate face e sa verifice status. ”Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o.”
-
Volantul are vreo 40-50K. Si apoi pt 1200 lei, punem oricand altul.
-
Nu are treaba cu usa deschisa, atata timp cat are eroare, nu o sa mearga.
-
@grp incearca plierea in urmatoarele conditii : motor pornit cu usile fata inchise . In filmare usa sofer e deschisa si nu permite plierea din buton in acea etapa, dar ar trebui sa permita din cheie.
-
Dealerul are 0 capacitate de interventie. Eventual concesionarul (Porsche Romania), dar nu prea se baga la urgentari. Fabrica decide cand produce masina si emite catre concesionar -> dealer data estimativa.
-
Nici Maybach nu s-a vandut bine peste tot, spre exemplu in China a avut putini clienti pentru ca nu avea sigla de Mercedes pe el. Mult mai bine s-a vandut Mercedes S classe, din simplul motiv ca scria Mercedes pe el. Deci da, se pare ca numele vinde cel mai bine.
-
Maybach are totusi o traditie in spate, cea a luxului, si a imaginii, pe cand VW, era perceputa ca masina poporului, ieftina si accesibila. Cand pe vremea aia un Passat era 25-30k si tu ai venit cu o super limuzina de 4x pretul, WTF?