Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7533 zile.
- Ultima oră
-
Felicitari @Slyboogy87! Hai cu topic de prezentare! Nu stiu ce sa zic de Drive Mode, probabil ai doar D/S pe schimbator, nu ar trebui sa ai ceva in meniu fara DCC+, cred ca au renuntat la fostul Drive Mode Selection simplu ca optiune pe Kodiaq. Legat de setari sunet, iarasi, poate doar cu Canton apar, dar totusi e dubios sa lipseasca. Ce versiune de SW ai?
-
Ce mai zici de DPF ul meu ?
-
Am gasit si cric,chei,spume.....doar ca au venit la pachet cu rezerva. Avand doua rezerve una intra la vanzare.
- Astăzi
-
Nu... benzina proasta eventual agraveaza simptomele, dar nu mai suntem in 1980 sa avem apa la greu. Poti incerca cu cea de 100 pt 1-2 plinuri, dar in general e "placebo".
-
Este posibil să fie benzina de proastă calitate? Alimentez doar de la Petrom
-
Ok, poti sa-mi zici ce cod ar trebui sau de pe ce alte masini (golf, touran...) ar potrivi ca sa caut la dezmembrari? Multumesc mult pentru raspuns.
-
T5 probleme ceasuri bord? Sau comunicație?
aditzu' a postat în topic iniţiat de DriverDan din VW T4, T5 & T6
Salut tuturor, E prima data cand pun mana pe un ceas de Vw T5 2007 si as avea nevoie de un sfat. Cum e partea de immo construita? -e ca la golf 4 sau -e o cutie ca la sharan? As vrea sa schimb un ceas de bord si nu stiu cum sa procedez. Nu as vrea sa ajung la solutie de immo off.... Ca unele as avea : VCDS, vvdi2, vvdi prog, programator xgecu (toate originale). Multumesc. -
Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)
acidone77 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg CR7
ZF, adica producatorul cutiei, recomanda DOAR schimbul gravitational de ulei. -
Salutare! Nou posesor de Kodiaq Selection 2.0 TSI 4x4. Vreu sa intreb daca cineva se confrunta cu aceasta situație: lipsea iconițe din meniul “Setările vehiculul”: sound, drive mode. Pentru setările de sound, le fac din meniul radioului. Pentru drive mode selection, nu am găsit nicăieri. Am întrebat la dealer, nu sunt disponibile dacă nu ai pachetul DCC+. Avem un coleg care are aceste setări “drive mode” dar nu are pachetul DCC+?
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
clau4you a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Vă salut, dacă pun alt calculator frâna de parcare dar cu același cod,mai trebuie codat? -
Iti trebuie blocul de manete si codare
-
Ce cod motor ai?
-
Eu am tester, dar inainte sa caut acul in carul de sarme poate ai o idee mai buna, mulțumesc!
-
Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg CR7
100% este indicat Uleiul OE. In cazul cutiilor de viteze uleiul OE este net superior majorității celor AM. CR7 din cate știu, a trecut la cutie ZF, prin urmare, poți încerca la Service Faur (Service Partener al ZF). Feedback in privința lor nu pot da, nici pozitiv, nici negativ. Reprezentanțele probabil nu te vor ajuta la acest capitol. Ele merg pe teoria producătorului de ulei "lifetime" fără sa definească precis cat reprezintă perioada normala de utilizare dincolo de garanție. Sa tragă fiecare concluziile. In urma documentarii pe acest subiect, am concluzionat ca este indicat sa mergi pe o procedura de schimb gravitațional in detrimentul unui flush (schimb cu aparat). Exista avantaje si dezavantaje in cazul ambelor. Pe scurt la flush se înlocuiește tot uleiul, dar cel nou introdus va fi inevitabil contaminat de aparat care aproape întotdeauna se utilizează pentru revizii cu uleiuri cu specificații diferite. La schimb gravitational, rămâne uleiul din convertizor, fiind înlocuit aproximativ 70% din volumul total, excepției fiind in cazul cutiilor care au bușon de golire la convertizor, dar nu cred ca este valabil la ZF. Evident, in aceasta situație dispare riscul de contaminare cu ulei cu alte specificații. Este foarte important ca cei care fac schimbul sa respecte cu strictețe procedura producătorului atunci când fac nivelul. - Ieri
-
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
davidut5 a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Poti face log cu diferiti senzori, si vezi ce nu corespunde. La alta marca de exemplu senzorul de pe rampa arata 0, masina pornea dar se oprea imediat, sau incerca sa porneasca. -
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
Cataljn a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Salutare! La masina mea,VW Passat B6 Break 2.0 TDI 16V 140 CP motor diesel CBAB. daca mototrul este cald la 90 de grade, dau sa pornesc Motorul... incearca sa porneasca s, se opreste imediat la prima cheie, si la a doua,si la a 3 a cheie... dar nu este o regula... cateodata porneste din prima, sau din a doua!! de cand am cumparat o din parc auto. in 2023.. ce sa fie?? Ca pe vcds, nu imi da nicio problema strict pe motor, sau vreun martor ceva in bord. . sa fie Senzor impulsuri, arbore cotit? Daca o las vreo 1 ora si jumate sa se mai raceasca, porneste imediat! in rest nu am probleme cu pornirea... -
Salut, as vrea sa montez tempomat pe al meu Caddy 2.0 TDI, 2014, DSG si nu stiu daca ce am deja instalat e compatibil si ce mai trebuie montat. Atasez o scanare VCDS mai veche. Log-WV2ZZZ2KZEX128154-275400km-171125mi.txt
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
Din pacate P0087 nu are legatura cu abs-ul ,cel mai probabil eroarea o sa apara . -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Daca acela este codul pentru ulei, cel mai ieftin gasit de mine la o cautare simpla la magazinele on-line. -
@Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
mufa ABS cu probleme...a scos-o la un service, a dat cu spray si acum merge... -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. filtrul nu este cerut de manualul de reparatii . Dar nu strica sa il schimbi. doar ca e mai greu de schimbat ca la DSG anterioare cod filtru - 0GC 325 183 D cod garnitura filtru - N 910 845 01 2. pentru ulei, manualul spune sa bagi 5.5 litri in cutie si sa faci nivelul ( vor ramane in cutie aprox 4.8-5.0 litri) cod ulei - G 055 529 A2 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cred ca service-ul cu care am discutat eu are un adaos consistent la uleiul OE pentru DSG. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru uleiul OE si filtru de ulei pentru cutia DSG la masina din semnatura ? VIN-ul este WVWZZZAUZKP519756, cod motor DFGA, cutie DQ381. Se schimba si garnitura de la filtrul de ulei ? De cati litri de ulei am nevoie pentru schimb ? Service-ul de la care am cerut oferta mi-a pus 7 litri. Altcineva mi-a zis ca trebuie doar 6 litri la schimb. Multumesc anticipat. -
wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
-
Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)