Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 5 zile.
- Ultima oră
-
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
davidut5 a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Poti face log cu diferiti senzori, si vezi ce nu corespunde. La alta marca de exemplu senzorul de pe rampa arata 0, masina pornea dar se oprea imediat, sau incerca sa porneasca. - Astăzi
-
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
Cataljn a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Salutare! La masina mea,VW Passat B6 Break 2.0 TDI 16V 140 CP motor diesel CBAB. daca mototrul este cald la 90 de grade, dau sa pornesc Motorul... incearca sa porneasca s, se opreste imediat la prima cheie, si la a doua,si la a 3 a cheie... dar nu este o regula... cateodata porneste din prima, sau din a doua!! de cand am cumparat o din parc auto. in 2023.. ce sa fie?? Ca pe vcds, nu imi da nicio problema strict pe motor, sau vreun martor ceva in bord. . sa fie Senzor impulsuri, arbore cotit? Daca o las vreo 1 ora si jumate sa se mai raceasca, porneste imediat! in rest nu am probleme cu pornirea... -
Salut, as vrea sa montez tempomat pe al meu Caddy 2.0 TDI, 2014, DSG si nu stiu daca ce am deja instalat e compatibil si ce mai trebuie montat. Atasez o scanare VCDS mai veche. Log-WV2ZZZ2KZEX128154-275400km-171125mi.txt
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
Din pacate P0087 nu are legatura cu abs-ul ,cel mai probabil eroarea o sa apara . -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Daca acela este codul pentru ulei, cel mai ieftin gasit de mine la o cautare simpla la magazinele on-line. -
@Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
mufa ABS cu probleme...a scos-o la un service, a dat cu spray si acum merge... -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. filtrul nu este cerut de manualul de reparatii . Dar nu strica sa il schimbi. doar ca e mai greu de schimbat ca la DSG anterioare cod filtru - 0GC 325 183 D cod garnitura filtru - N 910 845 01 2. pentru ulei, manualul spune sa bagi 5.5 litri in cutie si sa faci nivelul ( vor ramane in cutie aprox 4.8-5.0 litri) cod ulei - G 055 529 A2 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cred ca service-ul cu care am discutat eu are un adaos consistent la uleiul OE pentru DSG. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru uleiul OE si filtru de ulei pentru cutia DSG la masina din semnatura ? VIN-ul este WVWZZZAUZKP519756, cod motor DFGA, cutie DQ381. Se schimba si garnitura de la filtrul de ulei ? De cati litri de ulei am nevoie pentru schimb ? Service-ul de la care am cerut oferta mi-a pus 7 litri. Altcineva mi-a zis ca trebuie doar 6 litri la schimb. Multumesc anticipat. -
wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
-
Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)
-
Salutare tuturor, Caut un service de încredere pentru un oil flush la cutia automată a unui VW Touareg CR7 3.0 TDI 2023. Dacă aveți și recomandări legate de tipul de ATF folosit (OEM vs. alternativă compatibilă), ar fi de mare ajutor. Recomandări de service-uri și costuri? Mulțumesc!
-
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Cand ajung acasa revin, daca mai am log-ul. Cred ca m-am conectat si la cel cu 1J0 Dar cel mai sigur ca da, ca am testat programul inainte sa fac conversia la ccm, am facut asta ca sa vad toate usile/capota/haion deschise. Trebuia sa activez si sirena dwa si coborâre geamuri din telecomanda si folding mirrors, mai incolo. Ca idee, 1c0 cu module de inchidere(broaste) de tip vechi centrifugale nu merg, asa ca am schimbat si pe alea. Șantier! -
La mine a fost Luk pe masina, am pus Luk. B8 Variant 2015 TDI 2.0
-
inseamna ca e lipsa airbagul de genunchi.
-
intrebarea era daca ai reusit si pe 1J0, ca pe 1C0 stim ca merge.
-
Si cel care a pus testerul nu stie sa-ti spuna? ce verificari a mai facut ?
-
Sa ma duca pana acasa masina si acolo ma ocup si pun baterie noua Am comandat si 4 suruburi noi OE ptr scaune , sper sa nu se fi stricat prea rau filetul la tabla in care se prind
-
Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.
-
E clar ca 36 Ah inseamna ca necesita schimbare
-
Cam da. Sau cineva care acces odis online. Vezi in aria de prestari servicii.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Da, am verificat. În final am tras alte fire de la siguranţă la cele 2 pedale şi am rezolvat. Conform schemei firul de la siguranţă se duce direct către pedale şi are o ramificaţie în mănunchi (in wiring loom behind dash panel). E ciudat cum s-a întrerupt, dar... se poate! -
Mulțumesc pentru raspuns. Pe romaneste, solutia ramane reprezentanta?
-
Asta indica testerul, unde credeti ca poate fi intrerupt si daca cei doi senzori sunt pe aceaisi coloana de fire?
- Ieri
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes!