Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 1 zile.
- Ultima oră
-
Volantul are vreo 40-50K. Si apoi pt 1200 lei, punem oricand altul.
-
Nu are treaba cu usa deschisa, atata timp cat are eroare, nu o sa mearga.
- Astăzi
-
@grp incearca plierea in urmatoarele conditii : motor pornit cu usile fata inchise . In filmare usa sofer e deschisa si nu permite plierea din buton in acea etapa, dar ar trebui sa permita din cheie.
-
Dealerul are 0 capacitate de interventie. Eventual concesionarul (Porsche Romania), dar nu prea se baga la urgentari. Fabrica decide cand produce masina si emite catre concesionar -> dealer data estimativa.
-
Nici Maybach nu s-a vandut bine peste tot, spre exemplu in China a avut putini clienti pentru ca nu avea sigla de Mercedes pe el. Mult mai bine s-a vandut Mercedes S classe, din simplul motiv ca scria Mercedes pe el. Deci da, se pare ca numele vinde cel mai bine.
-
Maybach are totusi o traditie in spate, cea a luxului, si a imaginii, pe cand VW, era perceputa ca masina poporului, ieftina si accesibila. Cand pe vremea aia un Passat era 25-30k si tu ai venit cu o super limuzina de 4x pretul, WTF?
-
Vw nu e nici macar un brand premium, desi preturile masinilor pe care le vand acolo s-ar incadra. Partea nasoala pt acest phaeton este ca vine cu costuri si preturi de bentley (daca ar fi sa o intretii corect si la valoarea de nou a masinii) dar imagine de golf. E bine pt cei care le cumpara sh, ca devalorizare mai mare decat aici mai rar. De asta mercedes isi permite sa ceara dublu pe un S rebranduit (maybach). Imaginea si perceptia fac totul.
-
Corect . In cazul meu ~218k momentan, ambreiaje uscate (d-alea naspa), de fabrica. In plus soft ECU+TCU de vreo 60K. Pare ca mai tin oleaca. Deci la tine 350 k n-ar fi o problema, exploatate decent ( mai repede de volant mi-ar fi frica ).
-
Ești norocos, sa știi. Eu am dat comanda în 5 februarie și nu știu dacă masina a intrat în producție sau când se va livra, poate la iarna 😁Dealerul zice ca nu are nicio informație de la producător, asa ca, nu știu ,îndrăznesc sa afirm ca poate și dealerul are un cuvânt de spus în tot procesul asta. E frustrant!
-
E ca si cum dacia acum ar vrea sa faca o limuzina de uber lux si chiar le-ar iesi, dar care nu va avea succes pt ca "dacia" si anxietatea etichetei de "sarak" dupa ce ai îngropat sa zicem 100k intr-o dacie. Dacia nu e un brand de lux cum nici vw nu e. Dacie e maxim masina cu care mergi la sat, cand nu vrei sa murdaresti panamera.
-
Am vazut la mai multe mufe de airbag sau orice capse pirotehnica ca atunci cand este mufa scoasa are niste lamele care scurtcircuiteaza cei doi pini. Tocmai ca sa nu se declansese involuntar, de la descarcari electrostatice sau mai stiu eu la ce s-au gandit ei.
-
Pai nu trebuia "creat" Phaeton, trebuia creat A8-ul suprem Gen.
-
Cu pocainta,recunosc ca am scos scaunul din dreapta din masina i am verificat cu ohmetrul daca airbagul din el este bun si mi-a aratat ca avea 2.2 ohmi.Asta inainte sa stiu ca acea capsa poate sa bubuie.O sa incerc sa scot centura de siguranta de jos din stalp si sa vad in ce stare este acea mufa de la capsa.Cred ca e posibil ca acolo sa fie mufa oxidata,caci fire rupte,ma cam indoiesc sa fie,dat fiind faptul ca acea capsa nu se misca de acolo,cum se misca scunul ,de exemplu.Multumesc pentru sfat.Dar ca sa fie pomana completa,cum se desface acel stalp,ca sa pot ajunge la baza centurii,nu de alta dar nu as vrea sa stric ceva pe acolo de ordin estetic.
-
Phaeton a fost un esec comercial, pentru ca ii lipsea in primul rand imaginea, nu era perceput ca o marca premium pentru care sa scoti din buzunar sume mari de bani. In toate testele se spunea ca un A8 este alegerea fireasca,
-
Ce cod de butoane ar merge pe volanul de O3? Sau mai bine pun volan de O2. Merge si de O2 FL?
-
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
Am o problema la tiguanul meu, la plecarea de pe loc cu spatele si virat, se comporta ca si cum trec cu roata dreapta fata peste o denivelare. O alta problema, care cred ca ar fi fin aceeas cauza, la pornirea motorului, daca nu tin mana pe volan , volanul se roteste putin, 10gr. Sa fie din suporti motor/cutie? -
Nu,nu e niciun calculator care sa mearga cu butoanele alea. Trebuie inlocuite.
-
@acidone77dar asta insemna cumva "moartea" A8-ului.
-
Inseamna atunci ca nu ai, activarea nu se poate face din vcds. Trebuie odis cu acces online.
-
Acc-ul nu e in meniu,ce am postat e tot
-
Adaca Phaetonul era sub brandul Audi avea mai mari sanse de reusita.
-
Tehnic, da, este o realizare ce in zilele noastre este aproape imposibila din mai multe motive, 2 fiind dpmdv cam cele mai importante: - e greu spre imposibil ca un CEO de tipul lui Piech sa mai existe in zilele noastre. Astia sunt tirani, nu vad lucrurile ca noi ceilalti. Vezi Jobs, Musk, etc. - piata s-a schimbat iar cumparatorul de acum 20 de ani nu mai este acelasi cu cel de azi. Un exercitiu de tipul Phaeton, adica un benchmark, un flagship, un statement, trebuie ridicat pe un alt fel de imagine, de brand plus ca nu prea mai merge in boarduri acum cu "facem sa vada lumea ca si ce putem, chiar daca piedem bani". Acum se pleaca de la ROI si se ajunge la definitia tehnica.
-
Hmm. Naspa. Este vreun alt cod de calc de coloana care merge cu volanul ala? sau...merg schimbate butoanele din volan ca sa mearga cu vreun calculator de coloana compatibil cu O2? Oricum, daca nu se poate, cum fac functional claxonul si de ce claxoneaza in continuu? am indoit vreun pin la montaj? 😐 Multumesc fain!
-
Nu ca am descoperit eu roata, dar problema Phaetonului a fost ca arata ca un Passat ceva mai mare. Bentley n-a avut niciodata problema asta.😁 Cand vinzi o masina foarte scumpa pentru vremurile alea, nu conteaza cat de avansata este, trebuie sa aiba si o identitate vizuala.
-
Ceau @adicorbos, Si eu am patit ceva de genul si am avut actuatorul turbo vaccum defect si cablul ce ducea de la G31 la turbo. Se poate actiona si testa simplu daca merge. Bafta.