Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 80 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. Dan Adrian 1975

    Injectoare CR 1.6TDI

    Atasez si valorile cand masina trage bine si cand trage slab (aleatoriu bine-rau),valorile mici sunt atunci cand merge ok
  3. Ieri
  4. alecsul_

    Incalzire scaune

    Asta am înțeles eu : Modulul J774 din scaunul șofer controlează ambele scaune, deci nu trebuie să montez două module sau să trag fire până la pasager în mod complicat, doar legături simple între scaune. Comanda de la panou Climatic merge direct la modul, fără să treacă prin CECM: Din panoul Climatic ies două fire: unul pentru scaunul șofer și unul pentru pasager. Firul pentru șofer merge la pinul 2 din mufa scaunului șofer (albastru-alb). Firul pentru pasager merge la pinul 10 (roșu-albastru subțire) din aceeași mufă. Astea spun modulului câtă căldură să dea (treptele de încălzire). La alimentare, sunt două lucruri diferite: Firul roșu-verde duce curent puternic direct la rezistențele de încălzire. Ăsta trebuie alimentat printr-o siguranță de 15–20A, și îl leg și cu cel roșu-verde de la scaunul pasager. Firul roșu-albastru (mai gros) alimentează modulul J774 în sine, adică partea de control, senzori, logică. Și ăsta trebuie alimentat separat, printr-o siguranță de 7.5–10A. Fără el, modulul nu funcționează deloc. Masa (firul maro) e comună pentru toate: modul, rezistențe, reglaje electrice. Deci nu trebuie să trag alt fir de masă dacă totul e deja legat pentru reglaje. La scaunul pasager doar le leg pe cele două fire (roșu-verde și albastru-alb) în paralel cu cele din scaunul șofer. Practic, pasagerul e controlat prin modulul din scaunul șofer. Deci în total, trebuie să: trag 2 fire de la panou la scaunul șofer (control) trag 2 alimentări separate cu siguranțe (una pentru modul, una pentru încălzire) leg pasagerul în paralel și folosesc masa deja existentă. Am inteles bine? Va merge asa?
  5. Dan Adrian 1975

    Injectoare CR 1.6TDI

    Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !
  6. razvan.ac

    Kodiaq 2 - discuții generale

    Felicitari @florin.23mai, drumuri mii fara probleme! Hai cu topic de prezentare, 2.0TSI e un motor foarte cautat si laudat. Pentru Laura ai buton dedicat pe volan si in plus poti customiza comanda vocala de pornire. Remote Parking e inclus in PAC: Pachet Assisted Drive Plus (RPA); cand am dat comanda, exista doar PAB - Pachet Assisted Drive Plus. Eu am cosuri la toate cele 4 usi, utilitatea “bate” frica de urme. 🙂
  7. florin.23mai

    Kodiaq 2 - discuții generale

    Salutare, am primit masina de cateva zile, inca nu am avut timp sa umblu prin toate setarile ei. O sa scriu cateva impresii de inceput. Este un "pachet" bine strans, inauntru este o plăcere sa stai, la drum se misca foarte bine.. intr-adevar cu rotile de 20 reduc viteza mai mult decat de obicei la denivelari. Am mai luat setul complet de presuri cauciuc sa fie la schimb cu cele din mocheta, am luat tava mare portbagaj, cea ca un lighean", care vine cu 2 elemente de compartimentare. Este f utila, asa cum spunea si razvan. Nu este flexibila, e rigidă. In cazul podelei variabile, tava poate fi folosita DOAR cand podeaua este in partea de sus. Nu am pus capacele aero de la roti, pt ca nu imi plac, iar in acest caz am luat separat setul de 20 capacele pentru suruburi si 4 capacele centrale ale jantelor, ca sa nu ramana gol pe acolo. Am luat un cos gunoi de ușă, dar nu il voi pune pt ca trebuie montat prin apasare forțată si cred ca zgarie din plasticul portierei.. Inca nu am reusit sa pornesc asistentul vocal Laura, tre sa mai caut. Vad ca nu are remote parking, cu toate ca parca citisem ca are.. Sunetul la boxele stoc mi se pare bun, are suficient bas la volum mic, ceea ce ma intereseaza pe mine.. Abia astept sa trec de rodaj si sa simt motorul pe la turatii superioare. Seara frumoasa!
  8. tavitara

    Filtru de particule / DPF (Touareg 7P)

    Ptr prima data de cand am masina , azi a aparut mesajul asta ( poza facuta cand am oprit la semafor pe Valea Oltului ) , a disparut si a ramas iconita in stanga jos in loc de nr km Tocmai pornisem la drum , nici 10 km cand a aparut mesajul Nu a disparut decat spre Sibiu cand am intrat pe autostrada si am reusit sa merg 7-8 minute in S peste 2000 rpm O sa fac o scanare cand am timp , nu prea merg cu ea in oras dar probabil i-a ajuns si DPF-ului nr asta de km ...
  9. vp44

    Injectoare CR 1.6TDI

    Nu sint chiar asa de complicate cum se crede,iar piese se gasesc,de marca,dar clientul nu este dispus sa plateasca pretul,si nici meseriasul nu o sa moara de foame.O duza noua,marca VDO,sau continental,costa 35...45 eur,restul pieselor,saibele de reglaj,valva de control,in 90% din cazuri nu trebuie schimbate,nu sufera prea mult,si sint ieftine. Bobine nu se fabrica,se pun SH,si dureaza dupa noroc bineinteles.Exista insa si solutii 100% ok pentru bobine.
  10. andrei_221

    Injectoare CR 1.6TDI

    corect. Pe langa faptul ca aceste injectoare nu se pot repara profesional, cu inlocuire de duze, etc pentru ca nu sunt piese. Sau daca sunt, provenienta e dubioasa rau.
  11. vp44

    Șurub rupt

    E mult de munca dar se poate,trebuie dat jos capacul superior,bineinteles scoase injectoarele,etc.Daca sa retezat pe deasupra suprafetei chiuloasei,se poate extrage usor si cu un patent,daca insa a ramas partea rupta sub nivelul chiuloasei,va trebui o dalta fina,multa rabdare,si noroc.Nu am poze cu operatia respectiva pentru ca nu ma interesat sa fac la acel moment.Mie de obicei mi se rup acele suruburi cind desfac nu cind string.
  12. vp44

    Injectoare CR 1.6TDI

    Sint convins ca asa este.din pacate,dar sint si detalii pe care nu le cunoasteti in ce priveste injectoarele diesel.Pe de alta parte da-mi voie sa incerc sa explic,una dintre partile proaste,cu care se confrunta un pompangiu,specific,unii dintre pompangii,si nu mereu au dreptate. Eu personal,am avut multe astfel de cazuri,a venit clientul,i-am probat injectoarele,si din 4 nu mergeau bine numarul 2 si 3(le dau numere ca sa se inteleaga dupa aceea.) L-am intrebat ce vrea sa faca,sa repare injectoarele 2 si 3 sau pe cele care dau rau in bancul de probe.Clientul a fost categoric,sa-i repar numerele 2 si 3 ca asa ia spus mecanicul,asa reiesea din diagnoza,iar mecanicul era un prieten bun de-al lui. Ok,reparam injectoarele 2 si 3,adica le-am puze duze noi,si i le-am dat asa. Dupa ce le-a montat pe masina,a venit suparat nevoie mare ca masina merge la fel. Nici nu indraznesc sa va spun ce cuvinte mi-au iesit din gura,aproape ca imi este si rusine ca exista asa ceva in vocabularul meu,dar asta este... Ca sa revin,individul,cu unghiile pline de pamint,ca sa nu-l numesc altfel,probabil educat doar 2 ani in spatele casei,cu toate ca atunci cind si-a luat injectoarele,i le-am aratat si le-am facut poze,ca sa se vada ca au duze noi,si care sint mai exact piesele respective,avea pretentia sa-i repar injectoarele(banuiesc ca toate 4) ca sa-i mearga masina cum trebuie,dar sa nu mai plateasca si diferenta. Bineinteles,clientul era ROMAN.Ma luat cu bai mosule,ca frate in sus,ca ne facem ca ne dregem,in fine,tarasenie mare,nu sint o persoana care se pierde repede cu firea,am o pregatire,am o experienta,iar din astia,in tineretea mea,bateam cite doi pe fiecare trotuar cind mergeam pe la tara sa cumpar legume si fructe. Chestia asta sa intimplat acum muuuulti ani,insa de atunci,NU primesc clienti romani in atelier,si nu accept indicatii de la nimeni,doar de la cineva din breasla mea. Daca aveti prieteni prin strainatate,probabil ca toti au aceeasi parere despre conationali. In primul rind,daca mergi la doctor,se presupune ca ai incredere in el,si nu mergi sa-i povestesti ca ai citit tu pe google cum trebuie sa isi faca altul meseria. In cazul in care ti se pare ca acel doctor bate cimpii,iti cauti altul,nu te apuci sa-l critici sau sa-i dai lectii. Revenim la actualitate,nu vreau sa diminuez in vreun fel,calitatea,si necesitatea unei masini de diagnoza intr-un atelier,dar imi permit sa afirm,conform opiniei si experientei personale,ca rezultatele acestor masinarii sint doar pentru a te indruma,nu sint 100% reale,sau in multe cazuri,sint prost interpretate de catre utilizator. Pe deasupra,vorbind strict despre munca mea....ca si in mecanica,ca si cu aceste masini de diagnoza,trebuie sa stii sa interpretezi rezultatele care ti le afiseaza un banc de probe,si nu stiu eu,cam citi din cei care profeseaza aceasta meserie,mai stiu si altceva in afara de a citi rezultatele,ceea ce de fapt nu inseamna ca le si interpretezi corect. Am vazut pe internet,poze cu laboratoare diesel din RO,si imi atrage atentie in multe dintre ele,bancurile de probe CHINEZESTI,pe care au scris, marci inregistrate,gen Bosch.Pentru un neavizat e usor sa fie indus in eroare,oare pe acolo nu exista controale??Nu va faceti iluzii,si aici la mine se petrece acest fenomen,si din pacate actorul principal tot roman este,dar il doar la basca ca l-au arestat si l-au amendat astia de citeva ori,pentru folosirea unor nume de marci patentate,scrise pe aparatura care nu corespunde-Apropo,daca vreti un banc de probe bosch EPS 815 intre ghilimele,puteti sa cereti chinezului sa scrie pe el inainte sa il trimita.Pretul real este de vreo 100000eur si la chinezi vreo 8000. Ai inteles gresit,eu ma vroiam ironic,in ce spuneam,nu te acuzam pe tine. Iti repet,doar intr-un banc de probe se poate aprecia corect daca ai probleme cu injectia sau nu. In afara de cantitatile care se cer,se mai fac si teste de pulverizare-atomizare,apoi teste de unghi de pulverizare,etc. Cind se urmaresc acele rezultate ale masinii de diagnoza,trebuie avut in vedere si la ce presiune lucreaza in momentul in care se face lectura. Acele corectii de obicei se citesc la ralenti....250...350 bar,iar emisiile de gaze,se citesc in banc pe la 800...1000 bar,dar ce se intimpla cind masina este in zona Emision Point?? De obicei,cind un injector tacane,adica un zgomot ascutit nu prea puternic,inseamna ca injecteaza putin,iar cind trancane ca tractorul,injecteaza prea mult.
  13. dragos32

    KAROQ grey steel

    Ajuns la Mamaia CT consum 5,8% patru adulți și bagaje ~400kg mașina foarte confortabilă și în spate unde am stat o bucată de drum (treabă mesaje, mail etc) doar ca la greutatea asta dacă vroiam să fac o depășire sau ceva trebuia dată pe sport. În rest numai de bine scaune confortabile cum am spus, ac a făcut față pentru toți patru, portbagajul a ajuns pentru 2 trolere medii și două rucsace mai rămânând ceva loc. A încă ceva luați capace pentru ventil doar de metal sau plastic la mine unul a înțepenit nu am mai putut face presiunea și la CT am schimbat ventilul. În rest numai de bine drumuri bune tuturor.
  14. sandumbogdan

    Probleme Electrice - Passat B9

    Am mai citit pe alte forumuri. Cica erorile de soft se rezolva temporar daca scoti borna la baterie cateva minute sau siguranta de la ACC, care e mai comod pentru tine. Asta pana apare update de soft care sa rezolve problema si daca ai acele erori o data pe luna sau ceva de genul ca daca apar zilnic deja e super chinuiala.
  15. Ia din dezmembrari o fata de portiera cu totul.
  16. EEXCALADE

    Injectoare CR 1.6TDI

    Din pacate asta nu functioneaza in RO ,sau nu am nimerit eu si clientii mei bine . In majoritatea cazurilor daca le pui pe banc …”sunt praf domne …trebuie reconditionate “ ,apoi merg ca dracu si cand se duce clientu si arata compensatiile mari …”mai lasati-ma cu vcds-urile voastre….” Finalul a fost mereu acelasi : -injectoare noi -injectoare sh fara “reconditionari” Experienta mea din ultimii 15-20 ani
  17. Dan Adrian 1975

    Injectoare CR 1.6TDI

    Nu ti raspund ironic,am scris si codul motor CXXB ,deci este cat se poate de clar (octavia3,golf7,seat leon) ,am postat aceasta intrebare ptr ca mi ai spus in topicul DPF sa caut pe alimentare problema ptr ca se incarca foarte repede si soot masurat e dublu fata de calculat ! E ok acum? Iar acele valori ptr injectoare par dubioase cu asa diferente mari ! Am cerut o intrebare pertinenta doar !
  18. bysus

    Jante Anvelope & TPMS (Tiguan AD1)

    Poti pune si altceva decat original.
  19. vp44

    Injectoare CR 1.6TDI

    Salut,opinia mea personala este ca indiferent ce iti arata masina de diagnoza,in legatura cu injectoarele,este incomplet,sau fara valoare,hai sa o numim,orientativ,si nimic mai mult.Scoate injectoarele si mergi la un pompangiu sa le verifice in bancul de probe,pentru un rezultat cit mai fidel realitatii. Pe de alta parte,fiind un pic distrat,ironic,dar fara sa am intentia de a jigni in vreun fel,care este motivul pentru care ai pus intrebarea respectiva?Nu se mai aprind farurile,nu porneste masina,scoate fum,ce problema ai cu ea?Apropo,si ce fel de masina ai,cea din profil,sau..??Nu de alta,dar aici in acest topic,titlul zice ,Injectoare CR 1,6 TDI,si Delphi nu cred ca se monteaza in asa ceva.
  20. drflorinel

    Probleme clima/climatronic

    Buna ziua! Pentru un touran 2004, bkd, grup ventilatoare radiator noi, motorase din bord schimbate/inlocuite potentiometre, gaz fara pierderi (50g intr un an), am 2 probleme: 1. Pornește cand vrea ea, rar din prima. Se opreste cand stau pe loc si aer rece nu baga decat in mers constant la drum intins. Functioneaza si in stationare dar nu la fel de bine ca la drum intins. Ventilator spalat si nu pare sa fie infundat la exterior. 2. La grumurile de măsură, cand e functionala, are intre 12-16bari presiune, iar temperatura pe evaporator zice ca e 10 grade insa in mers, rar am vazut sa fie mai puțin. Ca observatie, ventilatoarele constant lucreaza la 60% rar fand am 35+grade se duc la 70-80%. Nu am verificat shutoff ai nici cuplul. Sa fie electrovalva vinovata? Radiator/uscător?
  21. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Cred ca multi dintre noi am avut in copilarie, la un moment dat un poster pe perete cu cel putin una din masinile pe care le-am postat mai jos. Eu inca am ramas "baietel", cel putin in suflet si ma bucur si in prezent la niste "jucarii" la scara 1:18 pe care am inceput sa le strang de cand eram mic. Maicamea strangea bibelouri si le punea in vitrina, eu am pus masini! Fiecare cu ale lui! Colectia mea de supercaruri in miniatura a depasit 100 de modele in prezent si tot creste. Alti baieti de pe grupuri de machete au peste 1000! Deh, hobby! 😁 La acest eveniment, am avut ocazia sa intalnesc masinile la care visam din copilarie in "CARNE SI OASE"! Le-am mai vazut pe unele dintre ele pe strada in vacante sau la muzeu, insa cu multi ani in urma, pe graba. Intrand in contact cu oameni si masini, atat la munca dar si in timpul liber, afli si povestile care stau in spatele acestor masini, Countach-ul de mai jos l-am vazut anul trecut, actualul proprietar l-a luat de la Amari Supercars, un dealer foarte mare de supercaruri din UK. Am avut ocazia sa il intalnesc prin intermediul muncii si pe Sheikh Amari, nu stiam cine e, insa m-am documentat, pe urma, omul m-a lasat sa ii fotografiez niste masini pe care le avea in showroom acum vreo 2 ani si am aflat ulterior, dintr-un interviu acordat unei publicatii auto, ca ar fi unul din cei mai mari colectionari de Lamborghini Countach din lume, are in jur de 12 modele, colectia sa de Countach (si nu numai) scade si creste constant, omul "trade"-uie masini de colectie, la nivel planetar, le schimba, le vinde, cumpara altele, samd. cateva dintre ele sunt unicat si spunea ca nu o sa le vanda niciodata. Shmee spunea intr-un timp ca avea 300 de supercaruri in colectie cat si la vanzare, multe dintre ele cu circuit inchis, deci disponibile doar intr-un anumit grup. Omul a vandut masini la multi politicieni, vedete, cantareti, actori, pe tot mapamondul. O sa revenim la subiect daca sunteti doritori. Colectia sa este privata si nu este disponibila publicului. Permanent cica ar avea in jur de 70 de masini disponibile la vanzare, astea sunt doar cele de pe site, cand am fost la el avea 2 hale industriale pline de masini. Disponibile acum la vanzare: https://www.amarisupercars.com/for-sale O parte din ce a tradeuit: https://www.amarisupercars.com/previously-sold O sa postez si masini din showroom daca vreti si nu v-am plictisit insa pozele de pe site sunt mult mai calitative. Ce-i drept eu am fotografiat masini disponibile atunci care probabil in prezent nu mai exista, nu le vad nici macar in arhiva siteului, fiind vandute de mult. Sa revenim la showul auto si sa vorbim despre Porsche 959, masina langa care am stat vreo jumatatea de ora. A concurat Ferrari F40 si a depasit-o tehnologic, in urma cu 40 de ani, azi reprezinta o caramida fundamentala care a stat la baza termenului de "SUPERCAR"! ❤️ Daca v-ati intrebat de ce masina din imagini are acele abtibilduri negre pe faruri se datoreaza faptului ca, avand volan pe partea stanga, farurile sunt setate pentru drumurile din Europa, unde circulatia este cu sens pe partea dreapta iar acele "stickere" umbresc lumina in asa fel incat sa nu deranjeze ceilalti participanti la trafic din UK care circula pe partea stanga. In prezent, multe masini pot schimba pozitia farurilor automat din setari. In acelasi timp daca traversezi Canalul Manecii cu o masina de UK vei fi nevoit sa pui acele stickere pe faruri sau sa le modifici sensul din meniu. UK/EU Ion Tiriac si Bill Gates detin un asemenea model! Au gusturi, ce sa zic...Modelul asta a ajuns sa se vanda la licitatie cu pana la 3 000 000 $! 3 "MI-LE-OA-NE" de parai!🤪 Nu credeam ca o sa imi dea lacrimile vreodata 😢, doar pentru ca voi intra in contact cu o masina, m-am gandit sa fac o postare cu "Sfanta Treime" a masinilor din punctul meu de vedere, enjoy: Va urma!
  22. jhonnell

    Infotainment / Navigații / Car Net (Tiguan III)

    Salut, vad ca nu răcește, m-am uitat in documentatie nu găsesc ca si optiune răcirea torpedoului, am întrebat la service si zicea omul că ar trebui sa am o rotită de inchis / deschis, tu ai asa ceva ? La tine scrie undeva in documentatie ca ai functia de răcire torpedou? Te rog daca poți sa imi trimiți o poza cu versiunea ta de hărți, din Setări/ Settings -> Informatii Sistem/ System Information . Mulțumesc!
  23. S-a rupt de tot … a rămas un ciot în partea de jos😀 Cred ca e o problema cu ele pentru ca nu găsesc nimic pe dezmembrări Știe cineva dacă ăla de pe stanga spate se potrivește pe stanga față? Par să fie identice
  24. Xman_ghio

    LEGISLATIE DEALERI

    Limita este de 100k km in general sau 2+2 ani (exact cum spunea @Al Bundy: 2 ani sunt oferiti de fabrica VW si 2 ani de catre PORO). @Nenciu Victor ce nu citesc multi clienti este ca "inspectia anuala la dealer" este conditie obligatorie pentru garantie! Poti sa faci schimbul de ulei unde vrei la un service autorizat RAR si cu piese originale, cu factura si acte. Dar daca pierzi "inspectia anuala" acest lucru duce la pierderea garantiei. Ca sa nu mai spun de "minunata justitie din Romanika" care te poate duce la procese de 4-5-6 ani, zeci de mii de lei pierduti si o loterie - poate ti se da dreptate, poate nu.
  25. razu

    Problema servo-directie

    Salut Florin, acum cateva zile cand s-au inundat strazile din Bucuresti am trecut prin apa cu masina, ieri mi-a aparut martorul rosu de la servo, nu a mai mers, dupa ce am oprit masina cateva minute si-a revenit, apoi a aparut din nou la scurt timp, apare la cateva minute dupa ce pornesc masina si nu mai merge servo. Erorile pe OBD sunt 16349, 00573 si 00566, este un passat B7. Ma ajuti si pe mine cu un sfat, te rog? Multumesc anticipat!
  26. Al Bundy

    LEGISLATIE DEALERI

    LA grupul VAG garantia de producator este de 2 ani ( nu stiu KM) iar de importator de inca 2 ani.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!