Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 53297305900000000 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Ieri m-am întors de la Brașov și pe traseul de la Ojdula spre Greșu începuse să ningă, bătea si vântul destul de tare și eu, ca mulți alții, aveam cauciucuri de vară. Nu am avut probleme de aderență, chiar dacă la un moment erau -1°C, dar nici nu am testat la limită (cred că o singură dată, a fugit puțin fața într-o curbă mai strânsă, dar am redus mai mult viteza) La dus, am găsit ursul care aștepta pe marginea șoselei, același pe care l-am întâlnit și când am plecat în Eurotrip 😁 Tot ieri a venit și RCD 780 PRO (6RD 035 187D) - termenul de livrare a fost 5 zile lucrătoare și nu am mai avut răbdare până azi și aseară am schimbat RNS510. Photografie comparativ între cele două A venit și cu cablul spre antena radio și camera RCA iar aici am o dilemă, in sensul că, în mufa quadlock exista un conector albastru cu 3 fire, care nu știu ce rol joacă, întrucât RNS510 are mufă dedicată pentru cameră. Aștept să vină camera și să văd cum o conectez, sau dacă imi trebuie vreun adaptor quadlock După ce am pornit-o m-am jucat prin menu-uri, am testat Bluetooth-ul atât prin telefon cât și redarea melodiilor și Android auto. Se mișcă foarte rapid, incomparabil cu RNS510. Tot incomparabil este volumul din difuzoare, cred că RCD 780 PRO are amplificarea mai puternică Acum să văd dacă m-ai am nevoie de suportul de telefon acolo, în condițiile în care Android auto merge prin cablu. O să testez cum merg Eaze si Google maps și dacă funcționează ok, o să renunț la acest tip de suport de telefon. O singură problemă am, la selectarea redării de pe card, uneori nu-mi vede cardul (este un microSD băgat într-un adaptor SD Când îl vede, rulează câteva secunde și apoi sare la următoarea piesă, iar când intri pe lista melodiilor sunt marcate cu 🎵 tăiat și nu mai pot fi redate. O să testez și cu stick-ul, iar pentru SD o să schimb adaptorul și formatarea, să testez dacă aici este problema. Weekend fain tuturor!
  3. Astăzi
  4. F l o r i n

    Inlocuire volan standard cu volan Passat CC

    Trebuia sa meara automat, daca e codat corect. Trebuie sa investigheze ce nu ai facut corect.....conexiuni, etc
  5. F l o r i n

    Probleme pornire passat B6

    Da
  6. F l o r i n

    Climatronicul afiseaza toate segmentele pe display

    Fa o scanare un vcds si posteaza erorile asa cum apar
  7. F l o r i n

    Baterie (Touareg 7P)

    Mai găsesc si eu asa ceva....am avut zilele trecute un A6 cu bateria originala din 2009. Dar sunt rare aceste cazuri
  8. F l o r i n

    Incalzire scaune

    Teoretic nu are de ce sa functioneze asa. Verificați intai valorile din blocurile de masura, cu vcds, precum si valorile termistoarelor din scaune
  9. F l o r i n

    Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler

    Te rog sa imi aduci aminte luni
  10. F l o r i n

    Schimbare limba pe afisajul computerului masinii

    Doar dacă ai bc+, cel care afișează meniurile suplimentare, o poti face din settings
  11. F l o r i n

    Retrofit lumini manere interioare

    Nu toate modelele suporta, modelele mai noi reacționează diferit cand aplici încă un consumator pe acel circuit. Daca le conectezi corespunzător/fabrica, o sa poti face diming
  12. F l o r i n

    Cheie Passat B7

    Da, este posibil. În București te pot ajuta eu sau alți colegi
  13. F l o r i n

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Ce problema ai, in afara de eroarea stocata? Verifica actuator turbina si vacuum daca ai
  14. Ieri
  15. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @dercosDaca tot ai un garaj asa de "stufos", sa ne prezinti si noua aia "mica si joasa" cu pachet Weissach, vorba aia, tot VAG! 😄 De Golfuri e plina aria "Masina mea" iar o electrica stim ce nu "transmite".
  16. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu nu compar masinile in functie de buget, ci de ceea ce imi transmit. X5-ul a costat de 4 ori mai mult, dar nu isi justifica banii, realist vorbind, nu e de 4 ori Golful. Are avantaje si dezavantaje, multe mofturi. Conduc si una ''mica si joasa'' cu pachet Weissach. In Bucuresti conduc fara stress o electrica mica, e cea mai potrivita acolo.
  17. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Posteaza eroarea/erorile complet.Asa cum apar in Vcds. Tot textul.
  18. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Visul meu umed se cheama 911 (turbo). Nu sunt mare fan SUV-uri, dar dintre alea putine care chiar imi plac, sus de tot este Cayenne. 😊
  19. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @EEXCALADEEu cand am spus anul trecut ca la Casinoul din Monaco si nu numai, inclusiv in parcarile din imprejurimi erau parcate doar masini dotate cu V8-V10-V12 radea lumea...🤔 Cautati pe net "Car Spotting Monaco", cred ca nu gasiti nici o electrica! "Viitorul este electric, viitorul este verde" era "placa" pusa de propaganda....🙄 Nici iahturile sau avioanele private/elicopterele din peisaj nu erau electrice totusi si nici nu o sa fie prea curand, parerea mea! Motorul de pe Bugatti Veyron W16 quad turbo, model scos pe piata de Piech prin 2004 ("tatutul" Phaetonului) este folosit si in prezent pe Chiron, DIVO, BOLIDE si CENTODIECI, hypercaruri care costa multe milioane$, VW a hotarat sa nu renunte la el totusi...oare de ce? 🤔 Pacat ca s-a renuntat la W12 motorul VW pus pe Phaeton/A8 si Bentley..cel din care s-a derivat spre W16 Bugatti. Intelegeai ce inseamna LUXUL si exclusivismul. Stiai de ce platesti atatia bani pentru o masina. Astazi pe Bentley ai 3.0 V6 hibrid, motor intalnit si pe A6? 🥴 La fel ca si ceasurile exclusiviste, mecanisme tourbillon, cineva s-a chinuit sa faca ceva super mega complicat care sa ofere precizie maxima si rafinament analogic, au implementat fizica, acest mecanism se ghideaza dupa maree si gravitatia lunii. De asta un ceas din asta costa 3-4 milioane $. Il are pe mana Manny Khoshbin. Va recomand sa il cautati sa vedeti ce masini are in colectie, din fericire nici una nu este electrica: Azi lumea "se lauda" cu ceasuri APPLE! Daca tu pui o baterie si pe Hyundai Tuxon si pe Porsche Cayenne, unde mai e "diferenta"? "Aceasi Marie cu alta palarie!" Nu trebuie sa ne mai miram de nimic, chiar si Rolls Royce este electric in prezent. Vezi modelul Spectre.
  20. cipikd

    Ventilatoare racire

    Problema rezolvată. Am schimbat siguranță din cutia de langa baterie pentru că era arsă. Curios este că pe prima pe care am pus-o a ars-o imediat, pe următoarea nu. Am șters erorile și nu mai apar.
  21. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Vor fi nevoiti sa revina ,segmentul lor de clienti nu vor “electrocasnice”,consum mic,impozit mic … altfel risca falimentul. Se zvoneste ca Macanul revine la termic . Mate Rimac : “Acum mai bine de un an, Mate Rimac spunea că a ajuns la concluzia că oamenii bogaţi vor maşini puternice cu motoare cu combustie, analogice, nu electrice, dezvăluind că cele 150 exemplare de Nevera nu fuseseră încă vândute. El compara atunci maşinile cu ceasurile şi spunea că un ceas smart poate arăta ora mai exact şi poate fi mult mai avansat în funcţii, dar nimeni nu va cumpăra vreodată unul cu zeci de mii sau sute de mii de euro, aşa cum o face cu un ceas analogic.”
  22. flavius 22

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ok..si poate fi el de vina sau bcm ul?..legat de a 2 eroare?
  23. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @dercos"Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. " "e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie....Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc" "Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui." Am avut GTI DSG luat de nou, masina aia era superba si indeplinea toate cerintele unui pasionat, si istorie si prestigiu si putere si practicalitate si handling si calitate insa nu as putea sa il pun langa X5 care costa dublu (am avut si X5) sau Cayenne care costa triplu poate de 4X. Sunt cu totul la alt nivel din mai multe puncte de vedere! Sa fim seriosi! Gusturile nu se discuta, e adevarat insa la finalul zilei, fie el si GTI FULL luat pe comanda...este tot un...un Golf. Mie mi-a placut sa am "toata" gama de masini, atat diesel cat si benzina. Probabil ca gusturile tin si de varsta, nu contest! 🙄 Cand am luat Phaetonul ma uitam si la Panamera diesel si M5 F10. (fiind fan BMW si avand multe modele in trecut) Singurul lucru pe care il aveau in comun era ca toate aveau 4 usi si erau "sedan", in rest, destul de diferite. Le-am condus pe toate si mi-au placut maxim, nu am ce sa reprosez. Am renuntat la putera M5-ului pentru confort, liniste si calitatea oferita la interior. Panamera, dotat cu acelasi motor V6 3.0d ca si pe Phaeton ar fi fost o varianta reala insa desi avea o prestanta aparte, o imagine impunatoare, nu oferea acelasi confort si spatiu. Ba chiar mi s-a parut superioara calitatea materialelor din Phaeton. Panamera in schimb sta mult mai bine pe curbe si se comporta ca un 911 tot timpul. Asta vine cu un dezavantaj: cand te "urci" in ea, te pui cu fundul pe jos, pe asfalt, la fel si cand trebuie sa te "dai jos" din ea, e mai "greu" dupa 40 de ani! Nu mai zic ca mai toate pe cele pe care le-am gasit atragatoare aveau jante de 20"/21". Pentru mine sunt un minus, cel putin cand vine vorba de confort. Nu mai zic de pretul anvelopelor si indreptatul/vopsitul jantelor. Ma rog, avantaje si dezavantaje. Ah, daca era 911...intelegeam afirmatia cu "mici si joase". In fine, comparam cirese🍒 cu pepeni🍉.
  24. Mumus.

    Seat Toledo 2014

    Uși, aripi, șasiu, ce se face la o antifonare.
  25. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    E vorba de modelul actual, e V8 turbo, fara hibridizare, probabil GTS va fi in familia ''extinsa'', dar nu al meu. Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui. E manual, suspensii sport, Highline, zero stress. Ce as vrea de la X5 e doar sistemul audio si antifonarea din ursi, desi am Dynaudio. Revenind la Cayenne, faptul ca va fi electric il va face si mai rapid pe liniile drepte, daca asta e ceea ce conteaza. Si mult mai prietenos cu buzunarul posesorului, cu minusurile legate de incarcare si retea. Dar va fi mult mai greu, deja modelul actual e prea greu si nu ai cum sa ascunzi inertia si centrul inalt de greutate.
  26. skodamen

    Seat Toledo 2014

    Ce ai antifonat la ea?
  27. Mumus.

    Seat Toledo 2014

    Mă gândesc să mă despart de Toledo. 1.2 tsi referance, 2014, 120000km, servisata des, inclusiv distribuție, desi nu era necesar. Antifonat in vara și reparat pe unde apărea rugina. Mașina poarta urmele traficului din Ro... Dar FARA ACCIDENT ! NU pot pune preț, cine este interesat, vine, o vede, o încearcă, discutam. Teoretic am istoric de la început pe două forumuri, unul este acesta, deci, nu ascund nimic. Doresc să cumpăr una mai noua ptr sotie.
  28. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    As vrea totusi sa ai ocazia sa conduci un V8 biTURBO veritabil, cu minim 500 cai de fabrica, nu aspirat, nu hibrid, nu electric. Crede-ma ca desi un V8 aspirat S sau GTS par suficiente (am condus ambele variante) mi s-au parut "slabe" dupa ce am condus Turbo, parca erau submotorizate, la orice turatie. De diesel nu mai zic, desi pentru a merge normal ca restul traficului nu ai nevoie de mai mult si isi "fac treaba" toate. Dieselul e suficient pentru un om "normal"! Bah poti sa mergi si 1000 km pe autostrada cu un plin. Vorba aia, am avut si din ala si cred ca pot sa imi expun o parere pertinenta. Dar daca tot iti iei un V8, macar sa stii de ce consuma o galeata de benzina la 2 semafoare, taxele stim toti cat costa, intretinerea la fel, devalorizarea nu mai zic, macar sa mearga! ❤️ TURBO trage liniar chiar de la turatii joase, simti cuplul prezent oricand iar la 180 km/h intr-a 8a ai 2000 rpm! Chestia asta pe mine m-a convins. Aici am simtit "sufletul" Porsche intr-un SUV. Afara la 100-110 km/h puteai sa ai consum de 9-10 L/100 km desi era irelevant pentru 4800 cmc, dar atunci cand apasai pedala kick-down la 100 km/h pana la 200 km/ h dura vreo 7-8 sec, se ridica de bot si aveai impresia ca decoleaza! Nu mai zic ca daca tineai pedala apasata ajungeasi aproape de 300 km/h! Cate suvuri fac asta? Aici isi arata de fapt valoarea! (si asta in 2010, acu' 15 ani? ) ADN-ul si calitatea Porsche sunt prezente in toate modelele, chiar si Macan e foarte reusit! Mie mi-au placut, atat varianta S pe benzina cat si diesel, interioarele sunt la aceasi calitate ca intr-un 911! Tine doar de gust. Ah, Panamera este de fapt un 911 cu 4 usi, mai ales varianta TURBO, este foarte foarte tare! 🚀 Cayenne nu e "prostie" n-are cum sa fie, dovada fiind prezentarile profesionistilor auto si vanzarile modelului. Daca tie nu iti place, asta nu prea inseamna nimic. Iti recomand totusi sa conduci unul, de curiozitate, apoi poti sa revii cu impresii!
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!