Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 2 zile.
- Ultima oră
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
Vlad-Mihai a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Salut, merita facuta o revizie provizorie la electromotorul unui CFFB de pe un Tiguan din 2012 si cu 300k km? Mentionez ca nu are nici o problema la pornire momentan. Sunt doar curios daca merita investitia de cateva sute de lei. - Astăzi
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Dupa ce termin capitolul putere si suspensie, o sa iau Rotiform, fiindca sunt moartea mea dar nu mai aveam 5k euro pentru un set cand abia ce luasem masina... Lipseste ventilatia si masajul in scaune, hud si dynaudio cu navi mai mare. In rest, tot ce se putea pune,e aici. Masina e comoda pe absolut toate scaunele, eu ca sofer n am simtit 18 ore de condus pana in Turcia! Si in spate s-a dormit puternic pe noapte... la 150km/h.- 4 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Hah, datorita lui mi am imbunatatit sistemul de franare, am vorbit si pe fb acum 2 ani cand am cumparat masina! A fost singurul de pe grupul de Tiguan AD1 Ro care chiar mi a raspuns acolo la o postare, si m-a indrumat cu cateva detalii si modificari pe care si el le a facut la a lui bestie. Trebuia sa ma astept ca este prezent si aici! P.S, asa arata masina cand am luat o, inca mai am jantele Auckland, tot pe iarna puse, dar masina nu mai este cromata.- 4 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
-
@Mualesunt de acord cu tine, dar momentan asta e soluția până îmi vine altă idee. Într-adevăr, arată ca nuca-n perete, o să văd dacă le-aș putea lipi pe tava de protecție a portbagajului și să rămână dedesubt. Mersi pentru sesizare! @Emy D, @marius1982.11, @sdR+, @UNHleaSHD până anul trecut nu gresam prezoanele cu nimic, de anul trecut, nu mai rețin cine a sugerat, le pensulez foarte subțire cu această vaselină, insistând mai mult pe con și prima jumătate a lor. Nu am sesizat nici slăbire, nici strângere, e adevărat că nici nu le strâng până pocnesc. Ce am sesizat în schimb este că nu se mai "sudează" de jante și se desfac mai ușor decât atunci când nu le gresam. @sdR+e doar o bănuială cu acel racord, până nu il dau jos nu știm sigur. E ciudat să se fi rupt așa repede, dar o să vedem. Totuși, cu această ocazie, am să curăț și filtrul de particule, parcă s-a regenerat xam des in ultima perioadă.
-
@Muale , @Al Bundy rămâne de văzut care dintre motorașe face figuri. Nu prea am tragere de inimă să mă apuc de desfăcut. Căldura a fost ok, pe tot drumul și ca temperatură și ca volum. @mad_katproblema a fost că după curățarea anterioară cu utilajul acela, am gasit mizerie in calorifer... dar, se pare că s-a rezolvat, sper că nu ca data trecută când a funcționat puțin peste 6 luni și am intrat în iarnă tot tremurând. După cum vă spuneam, am avut un drum lung de făcut și am testat căldura din mașină. Da, se face cald, funcționează foarte bine, pe toate gurile de aerisire. Acum drumul: Galați - Istanbul - retur, pe bord am avut 1.803 km din care aproximativ 40km erau făcuți înainte de a pleca. Am plecat in jur de ora 3 dimineață, drumul a fost liber, dar cu multă ceață, pe alocuri destul de agasantă, iar o bună parte din drumul din România și Bulgaria, ne-a și plouat, iar în Turcia chiar ne-a udat ca lunea in prima parte. Lumina farurilor a fost excelentă, iar ambientalele plus footlights a contribuit la o lumină odihnitoare. De asemenea a funcționat foarte bine mirror link-ul pe RCD780PRO și faptul că ecranul este mai mare a ajutat la condus. Înainte de granița dintre Bulgaria și Turcia cam cu 40-50km, a fost o porțiune nașpa, cu denivelări destul de urâte și unele gropi in carosabil destul de măricele, așa că am redus viteza spre 50-60km/h. Am mers legal 99% din drum, prin toate cele trei țări, ceea ce a contribuit la un consum bun. In vamă cred că am stat cam 35 de minute după care am continuat pe autostradă de la Hamzabeyli până la Istanbul. Și ce autostradă... 3 benzi pe sens, foarte bun asfalt, cu câteva porțiuni unde erau doar 2 benzi pe sens, iar la întrarea in Istanbul erau chiar 6 benzi. Din păcate fiind sâmbătă și Papa in vizită la Istanbul, s-a mers o bună bucată din timp bară la bară, ocazie cu care am constatat că si turcii au uscaturile lor (cei care mergeau pe banda de urgență, cei care se băgau fără semnalizare in față si te forțau să frânezi, etc), dar și faptul că majoritatea se respectă și se feresc/lasă unul pe altul. De asemenea am remarcat curățenia pe autostradă, gazonul și boscheții tunși. O dată ajunși la cazare, am parcat vis a vis de hotel (10€/zi), am urcat bagajele in camera și am plecat la explorat împrejurimile. Am mâncat câte un zurna durum și chiar lângă noi, la intoarcere, era un magazin cu dulciuri si am luat pentru cameră baclavale diverse. Eram destul de obositi, așa că am ajuns mai repede la cazare, dar am făcut o alegere bună întrucât in jumătate de oră a început să plouă. A doua zi a fost plină: moscheea Suleymaniye, moscheea Bayazid, moscheea Nuruosmaniye, moscheea Mică Sofia, moscheea Albastră, Palatul Topkapî, Marele bazar, bazarul Egiptean sau de mirodenii. Printre drumuri ne-am oprit la un oficiu poștal PTT de unde am achiziționat HGS, necesar când te plimbi pe autostradăin Turcia (sticker si chitanță, in total a fost 500 lire) si tot in drum am văzut mașini din astea, chiar și de poliție și l-am oprit pe un tip să-l întreb. Mi-a zis că îi spune TOGG T10X și este electrică. Am mai văzut și un sedan TOGG, care arăta binișor. Am mai trecut pe lângă Basilica Cisternă, dar nu am mai intrat că eram destul de obositi și nici nu o prinsesem in planul zilei. In schimb, nu am mai i trat la Hagia Sofia, care era in renovare atât in exterior cât si in interior, iar de vizitat era doar partea centrala.... o să mergem altă dată la cele 2 obiective. Pe drum spre cazare ne-am oprit la o agenție de turism, Gokkusagi Tourism, de unde ne-am luat bilete pentru croazieră pe Bosfor, pentru a doua zi, cu doar 10€/persoană, fără masă (cafea, apă sau ceai in costul biletului). Pe drumuri am gustat din gastronomia locală (pozele sunt din toate zilele) kokoreci (mațe de miel la gratar cu condimente si verdeață in pâine turcească, cig kofte, balik durum (macrou prăjitpe tavă, cu verdeață în lipie), corbalar (ciorbă de pui si de vită), cag kebap și simi (covrigi), fie la restaurant, fie pe stradă sau in plimba-tava. Dacă vă place pisicile, aici le întâlniți la tot pasul, am văzut automate unde puteai dona mâncare de pisici, am vazut că sunt îngrijite de turci. Ultima zi ne-am petrecut-o vizitând magazine de bijuterii, de parfumuri, apoi am fost in croazieră pe Bosfor (cam 2 ore si 15 minute a durat, ne-a dus până la ultimul pod care leagă partea asiatică de cea europeană și ne-am întors). Pe timpul croazierei a plouat, iar cand ne-am întors se oprise 😁, la marele fix. Ne-am continuat plimbarea traversând pe podul Galata si ajungând in final la Turnul Galata, după care agale, ne-am întors la cazare. Ultima zi am rezervat-o pentru câteva cumpăraturi: caise deshidratate, fistic, baclavale, curmale, covrigi, etc după care am urcat bagajele in mașină si am plecat. Pe drumul de întoarcere am mai bifat un prag, 210.000km! Am ajuns la băiatul meu după 8 ore si jumătate, cu un consum de 6l/100km și o medie orară de 74km/h. După putin timp am continuat drumul spre Galați, eu conducând Superb-ul (am plecat cu martorul de filtru de particule aprins in bord, după ce am coborât de oe autostradă s-au aprins spira si check engine-ul și mi-a limitat turației motorului, ceea ce a făcut dificilă orice depășire... dar despre asta, o să detaliez in topicul Superb-ului.) și soția Tiguanul. Am ajuns la Galați cumulând 11 ore si jumătate de condus, cu un consum de 6l/100km si media orară de 75km/h. Deși nu am vrut, recunosc, să merg la Istanbul, mărturisesc că mi-a plăcut și cred că o să revenim!
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
cristi511 a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Culoarea asta, Crimson Red Metallic este exceptionala. Pune si niste poze cu interiorul, sa vedem pachetul complet. Cat priveste jantele, eu personal le-as da jos imediat. Nu imi plac. Ps: daca nu poti sa pui mai multe poze din motive de dimensiune, foloseste un picture resizer si o sa mearga. Spor la modificari!- 4 replici
-
1
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
Bebeee a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Sa o stapanesti sanatos. Colegul nostru @lambda_dryver poate sa iti dea orice sfat legat de masina. Poti vedea pe topicului lui tot ce inseamna upgrade-uri la Tiguan.- 4 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Atat timp cat nu raman picaturi de apa in stop, e ok.. Poti oricum sa intrebi la garantie, parca se schimbau faruri la Octavia pt condens. Poza nu e prea clara, dar parca nici stopul nu e aliniat bine.
-
Atunci schimba alternatorul.
-
modulul RDKS are nevoie de alimentare permanenta, nu terminal 15 legarea la can se face pe pinii de can extended. Modulul can de pe masina ta are can extended ? https://www.drive2.ru/l/533775787841552857/ REvin cu o corectie. Senzorii la care faci tu referire nu mai merg dupa ce faci resoftarea modulului, iti trebuie senzorii pentru platforma PQ.
-
Ai un consumator. Si ai nevoie de un electrician care se pricepe sa il descopere
-
PAi scrie clar acolo, un fir intrerupt pe magistrala de date confort.
-
La fel ca la Jetta, am schimbat prostia de cpac de la vasul de lichid de parbriz cu o versiune imbunatatita care sta in pozitia deschis ca sa poti turna lichid de parbriz in vas. Pentru cei interesati, codul este 3Q0955455 Am schimbat si stergatoarele cu unele marca SWF, am si pe Jetta, sunt foarte multumit de ele.
-
Acum ceva timp mi-am montat carlig la o alta masina, exact pentru acelasi motiv. Am chiar doua suporturi, ambele pentru carlig. Dar unul e mai simplu, celalalt este tip platforma, cu lampi de semnalizare si suport de numar. Cum nu mai am conditii sa merg la fel de mult cu bicicleta. Asa ca șomeaza ambele dispozitive.... Dar, ma gandesc tot mai mult la o rulota, asa ca poate va merita sa refac instalatia carligului. 🙂
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
R_a_z_v_a_n a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Nu recunosc nimic! Nada! I-a intreaba-l pe Alex, isi mai aduce aminte de pescuiala de la Albota? Ca pe al meu abia l-am convins atunci sa nu mai scoata ca-i platim si-s prea multi -
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a adăugat topic în Masina mea
Salutare! Asta este prima postare pe acest forum, am decis sa ma alatur deoarece nu prea gasesc informatii despre combinatia mea de motorizare si caroserie. Am experienta cu VCDS, am mai activat cateva chestii ici-colo, insa vreau sa trec serios pe capitolul performanta. Masina este folosita daily, insa adevaratele avantaje ale ei se simt pe drumuri lungi, suficient de confortabila si sprintena incat n am avut ce reprosa, are in prezent 74.000 km, este aproape complet dotata(ma bate gandul la retrofit uri insa nu stiu daca merita unele sau nu), pe vara am jante JR36 de la japan racing, hankook s1 evo3 suv xl, si recent am imbunatatit sistemul de franare (pe fata frane de golf 8 r 357 perforate si placute dba extreme, tot kitul undeva la 1800 euro, iar pe spate discuri perforate cu placute brembo) si urmeaza sa investesc intr un sistem de evacuare mai "placut"(cel stock da pops cand schimba viteza, insa cam atat, nu se prea aude). Asa ca daca aveti intrebari/sugestii, le astept cu drag!- 4 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Modul confort Golf 5 / Jetta
petryk1975 a postat în topic iniţiat de Stefan Golf5 din Golf V & Jetta
NuSalutare.L a diagnoza îmi apare asta.Ce poate fi?Îmi poate descarcă bateria?Am șters eroarea și apare din nou.. mulțumesc -
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
Amedeo a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Foarte misto povestile si pozele de pe ring 😍 Poate intr-o zi imi fac si eu "curaj" sa intru in ring. Pana acum am mers doar pe langa el 😁 Haha, recunosc ca am ras cu pofta cand am citit asta. Imediat 20ani...eram asa de mic cand "ne-am cunoscut" cred ca era un vwfest in Brasov si ai venit cu Golful 5 R32. Erai "idolul" meu. M-am dus la scoala, m-am laudat peste tot ca am vazut Golf 5 R32 🤪 -
Eu pățesc același lucriu,dar la faruri, insa dispare repede condensul. Cred ca este din cauza diferenței de temperatura
-
Cat de dura e suspensia cand e ridicata asa sus?
-
Poate pentru suport de biciclete. Este singurul lucru pentru care nu am dat jos carligul de la Golf.
-
Otto - Un neamț cu caracter (BMW M2 F87 2016)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de voinea din Mașina mea, alte mărci
Da, la Misha ma refeream :). @cristi511 Exact de ala mi-am adus aminte. Si acela unde unul cu o honda nu a mai apucat sa franeze pt pe jos era antigel sau ulei si adat dauna la un GT3 RS. Nu stiu vina initiala a cui era, dar asta cand a ajuns acolo era doar spectator. Parca nici steagurile nu se fluturau inca pt ca numai ce se intamplase. @voineaintrebare de noob: asigurarea pt circuit o faci acolo pe loc sau cum e? Cam ce preturi se practica? -
Consum de curent cu motorul oprit
petryk1975 a postat în topic iniţiat de razvan87 din Golf V & Jetta
Cu mașina încuiată și capota închisă îmi sare de la 0,82 mA la 0,97 mA. Cu mașina încuiată și capota închisă îmi sare de la 0,82 mA la 0,97 mA,iar daca scot siguranță sb12 de la tablou motor îmi ia ampermetrul razna.ce poate fi? -
Consum de curent cu motorul oprit
petryk1975 a postat în topic iniţiat de razvan87 din Golf V & Jetta
Salutare.Am o problema cu G5,am consum de 0.85 mA,am verificat siguranțele și de la motor și de la volan(unde am găsit siguranță 15 daca o scot se reduce consumul la 0,55 mA).ce poate fi? Mulțumesc anticipat
