Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 78 zile.
- Ultima oră
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
"Frumos, elegaaant, cadecat". Consumul ala e teribil in schimb. -
Mașini electrice - merita sau nu?
halamadrid a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/ultima-ora-ministerul-mediului-taie-drastic-bugetul-rabla-pentru-electrice-si-muta-banii-la-termice-in-contextul-cererii-ridicate-22216167 Nu se mai vand nici cu pomana, pe motiv ca e mica pomana. Fara pomana cum o fi? -
Sigur ca e defecta, e dat peste cap media e 37.9kmh.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
- Astăzi
-
Eram cu mintea la Turbo cand am scris V8.
-
Ce se “plangea “propietarul e ca trei persoane din familie au ramas fara permis intr-o vara ,deci masina merge bine 😀
-
Probabil are pachetul optional Vanity Plus care arata viteze mai mari si consumuri mai mici
-
E V6 e-hybrid Nu stiu cum si pe unde se merge cu ea . Eu doar le asigur mentenanta de aprox 3 ani . Deoarece lasa masina si pleaca le fac poze la nivel ulei ,interval service ,km …
-
Acea lipsa de consecventa dintre viteza medie si consum arata ca si masina aia are erori. Nici macar la mers constant cu 155km/h nu consuma atat de putin un V8 de doua tone si ceva, iar o astfel de medie este imposibil de realizat. 12.x% la o masina comparabila ca dimensiuni X5 Diesel L6 400CP quadriturbo Cca 10% la mers constant cu 160km/h.
-
Mi se pare imposibila media aia, si consumul ala de 10... refuz sa cred... repet, avand acces la aceeasi masina aia consuma 10 daca mergi linistit cu ea, nu cu medie de 155kmh Mai jos poza cu Oradea - Timisoara, mers normal.
-
Pozele sunt facute de mine ,la mine in garaj ,la data respectiva . Prima revizie e facuta afara,restul la mine .
-
Sa stii ca nu zice rau, eu la Passat cand am avut bateria slaba, masina pornea mai greu, dar doar putin sesizabil, si nu imi pornea ACC si imi dadea eroare. Asta la prima pornire dupa o zi, doua de stat. Daca o opream si porneam din nou mergea ACC-ul. Dupa ce am schimbat bateria nu am mai vazut nicodata eroarea respectiva. Am inceput sa vad eroarea cand se stingeau becurile din spate la cluster la pornire, asta insemnand ca nu am suficienta incarcare in baterie, desi masina pornea relativ ok. La test la baterie mai avea 20%.
-
aia 155kmh medie pe 60k km e pe bune? sigur nu e manarita poza? nu prea are cum... chiar daca stai in Germania intr o zona fara limita de viteza... sa nu mai vb de consum mediu de 10... ceva nu se "pupa" @tudy_cnu poti incerca la Porsche Budapesta. aceeasi masina avem si noi la firma, si tot acolo mergem cu ea la revizie/service/etc. adevarul e ca tot pe la 50-60k km are si asta, dar nu a avut vreo pb in acest sens. e trist rau rangeul ala electric de 30-40km.
-
Greu de gasit ceva asemanator. Am mers cu ea (se misca foare bine pt o masina mare si grea ) dar nici 1 m pe electric sau hybrid ,doar pe S+ ,am vrut doar sa aud V6 😀
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
teko a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Salut, de curand am o problema cu un senzor de temperatura DPF: IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value -40 C. Va rog, daca poate cineva sa ma ajute sa-l identific mai precis unde este, si un cod pe original, daca se poate. WVWZZZAUZGW182698. Multumesc anticipat. Motor tot CXXB, 1,6 diesel. In poza de sus, senzorii 4 si 5 i-am verificat. Sunt cel mai usor de ajuns la ei. Se pare ca lucreaza. Masurati cu un multimetru, la rece au niste valori. Cum incalzesti usor sonda, valoarea creste. Am presupus ca nu sunt intrerupti si lucreaza. Ceilalti nu prea sunt la vedere. -
am gasit pana la urma. mi-au raspuns la metrotehnica si au un PHEV disponibil.
-
w8, what?
-
Poate anul de fabricatie 😀 Masina e a unei doamne,merge mult in oras . Masina a luat 3 permise intr-o vara .😀 Cel putin in primii doi ani nu a incarcat-o niciodata .
-
Am gasit multe alte relatari, nu doar threadul acela. Intr'un fel m'am resemnat. O sa incerc si eu ce zice tipul asta aici, poate poate. P.s.: Nu pot sa nu remarc acel average speed de 155 km/h pe toti cei 60k km O batranica care merge cu masina pana la piata si inapoi
-
Ceva e suspect acolo . Cea pe care o am eu in intretinere dupa 3 ani si 30.000 km nu are absolut nici o problema.
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
andrei_221 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
cu cat sunt mai noi bateriile, cu atat sunt mai bune. bateriile care au stat pe stoc 1 an, deja au durata de viata injumatatita -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
are destul timp sa se strice pana expira garantia. totodata... sa stii ca mai apar uneori mici probleme de genul asta, e foarte mult software in masina... si nu se inteleg intotdeauna calc intre ele. De regula dispar dupa o stationare sau repornire. -
@cristi511 nu nu. Chiar si daca as vinde actuala masina si as lua alta de fix aceiasi bani, as pierde in jur de 8-10 mii de euro din tva si alte impozite. Nu's nici chiar atat de nebun sau de nemultumit de masina asta. Totusi, legat de acele camere, prin tari cu apa mai calda se schimba unitatea centrala, cablaje etc.. Mie mi'au dat direct cu flit. Sa tot mergi la service de reprezentanta cat masina e in garantie. https://rennlist.com/forums/cayenne-9y0-2019/1203126-surround-camera-malfunction.html @dercos
-
A venit și timpul camerei de mers înapoi. Așa că ieri mi-am luat inima in dinți și sculele și m-am apucat de desfacut Planul inițial a fost să scot toate firele și prima cameră și să le trag pe cele noi. După ce am desfăcut jumătate din portbagaj, mânerele de pe dreapta și am scos unitatea media, am ajuns la concluzia că nu mai merită să pierd vremea cu dezansamblat suplimentar. Așa că am început probele în aer Uitându-mă la cameră veche, care avea +/- și cablu de semnal de la becul de mers înapoi, aveam in capul meu două posibilități: ori îi iau plusul de la bec ori de la plusul de pe siguranță. Buun.. am pus firele, am cuplat in mers înapoi și nimic, nici pe unul, nici pe altul... Pff, nu o fi mergând camera? După aia îmi amintesc că zicea ceva de taiat firul alb și după ce am mai dat un telefon, am tăiat firul alb Ok. Am pus contactul, am cuplat din nou in mers înapoi și ce să vezi, avem imagine Buuun. Trebuia să-mi iau soția de la serviciu așa că m-am apucat de reansamblat totul și am plecat. După ce am luat-o, am dat cu spatele și "Houston we have a problem!" - nu avem imagine pe display. Opresc motorul, pun contactul și apare imaginea, pornesc motorul se oprește imaginea. După ce am ajuns acasă nu am mai avut chef de dezansamblat, am așteptat să vină dimineața. Între timp m-am gândit și am realizat că eu facusem proba pe firul care venea de la bec și nu cel de la siguranță, așa că gândul meu era să nu fi tăiat prea scurt plusul din fața O dată ajunși acasă am scos partea din spate care ține plafonul și am fost ușurat, nu îl tăiasem scurt, așa că am refăcut legatura și am pornit motorul. Victorie! RCD-urile chinezești vin cumva cu camera activată, așa că nu mai trebuie tras și semnal de la becul de mers înapoi, este suficient un plus curat de la siguranță, o masă bună și atât. Nu se cuplează nici firul de alimentare care este lângă conectorul RCA, pentru că nu are unde, decât la navi aftermarket. Acum, liniile de ghidaje mi se par o glumă, chiar dacă urmăresc răsucirea volanului, fără acuratețe aș zice, dar mai urmează să testez. Nu înțeleg nici de ce au pus inelul auriu, n-are nici o noimă... Am comandat un card SD de pe emag, dar n-am fost atent când era livrarea și vine abia in noiembrie, așa că nu pot testa încă dacă funcționează cu SD sau are ceva adaptorul meu de la MicroSD. Continuăm. 😁
-
Pai marca aia nu degeaba sponsoriza concursurile cu vele, e pana la urma o barca pe roti 😆
