Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7321640746567879 zile.
- Ieri
- 
	Pai tocmai ai repetat ce ti-am scris sa eviti. Uita de butonul ala Quote/Citeaza (bineînțeles că il poti folosi cand raspunzi unei postari vechi). Cand este vorba de postari consecutive da click/pune degetul în căsuța aia unde scrie Reply to this topic din josul paginii, scrie ce ai de scris si postarea se va adauga la topic.
- 
	Scuze , sunt nou pe forum , nu vreau să incurc pe nimeni cu nimic și nici să fac dezordine prin postări , o sa incerc mai întâi să văd cum funcționează treabă asta . Mulțumesc pentru sfat.
- 
	@mirel2505 Nu mai da quote postarii anterioare!
- 
	Bun consum pentru un 2.0 TSI de 1.7-1.8 tone.
- 
	Nu prea înțeleg , eu am testat pompa tandem direct pe tur , practic am verificat cat baga "in rampa" cat trebuie sa fie in idle și full load ?
- 
	Salutare, tuturor! Consum București - Iasi, 3 persoane, cateva bagaje, 6.6 Retur, ceva mai aglomerat, 7.2
- 
	Salut! Sunt nou posesor de Audi A4 B9 2.0TDI 190CP Quattro si am o problema cu unul din farurile matrix (cel din stanga). Problema este ca nu se aprind ledurile pe faza lunga, aveti idee de la ce poate sa fie? Am dat farul jos, am desfacut electrinicul si l-am inspectat vizual si nu pare sa fie nimic ars pe placa de baza? Daca schimb modulul trebuie scos component protect sau necesita vreo codare/adaptare? Voi ati avut probleme cu faza lunga pe farurile matrix si daca da, cum ați rezolvat?
- 
	RNS e un sistem RTOS, adică deterministic. Nu prea are cum să încetinească în timp. Problema cu lag-ul e clar de la chinezărie. Pentru a pune carplay pe un sistem ca RNS, de fapt se întrerupe cablul de la ecran la unitate și se interpune sistemul carplay. Drept urmare semnalul de touch de la ecran spre unitatea RNS trece prin unitatea carplay, și apoi continuă spre RNS. Și semnalul video la fel, pe direcția de la unitate la ecran. Iar dacă nu funcționează corect și nu e suficient de rapid, sau poate se încălzește prea tare, sau cine știe ce alte probleme poate avea, ai acel lag. De asta personal am preferat să evit, pentru că fiind o mașină veche, e greu să găsești ceva de calitate din păcate.
- 
	  Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXBdavidut5 a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII Nu înțelegi ca ce vezi tu cu -40 nu exista pe mașina? Nu ai senzor temperatura la ieșire din dpf. Sonda lambda inaintea catalizatorului 04L906262A Sonda lambda in spatele catalizatorului 04L906262 Senzor temperatura inainte de turbo 04L906088JC Senzor temperatura dupa turbo 04L906088BD Senzor temperatura inainte de dpf 04L906088DA
- 11 replici
 
- 
	Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXBteko a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII La iesire din turbo mai este unul cu mai multe fire. Poate sa ma ajute cineva cu un cod? Se pare ca a fost inlocuit de fostul proprietar. Dupa mufa nu pare oem. Locatia mufei la asta este sub cel cu mufa de culoare maro (pozitia 4) deasupra bazinului cu lichid de frana. Mai pun odata valoarea citita la cel cu problema. IDE07718 - Particle filter outlet temp. sens. 1 bank 1 : raw value -40 C.
- 11 replici
 
- 
	
- 
	GM to lay off 3,400 at Detroit plant, other EV sites
- 
	Am lipit cu superglue la Polo, tot asa cazuse. A tinut fara probleme, e usoara.
- 
	Merci. Sunt plecat din Bucuresti, asa ca am luat un Poxipol si pare “perfect” 😄, vad eu cum rezista in timp..🥶
- 
	Intretinerea si costurile service Kodiaqavalidnerd a postat în topic iniţiat de alex1500ro din Kodiaq Daca te uiti strict la pret, probabil. Adica da, costa de 2 ori mai mult decat un Yaris sau un Clio. Daca te uiti la clasa din care face parte si la competitie, mie mi se pare varianta de buget (alaturi de Tucson/Austral). Mai ieftina decat Honda/Toyota si MULT mai ieftina decat X5/Q5/XC60, etc :). Singura varianta mai ieftina in clasa este Bigster.
- 
	Adeziv de parbriz. Eu cand am patit asa ceva am trecut pe la un centru de schimbat parbrize si mi-au pus cateva puncte subtiri de adeziv pe spatele oglinzii
- 
	
- 
	Mașini electrice - merita sau nu?EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice Dauna economica uriasa si pe partea de productie : https://www.straitstimes.com/business/companies-markets/volkswagen-swings-to-2-billion-loss-in-q3-on-tariff-porsche-woes
- 
	Mașini electrice - merita sau nu?EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice Da,pare ca nu sunt accesibile oricui .
- 
	  Intretinerea si costurile service KodiaqXman_ghio a postat în topic iniţiat de alex1500ro din Kodiaq ...Skoda Kodiaq nu e masina "aproape" premium? 🙂 La 45-60kk euro?
- 
	Mașini electrice - merita sau nu?acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice 
- 
	Mașini electrice - merita sau nu?EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice Termica ,dauna totala economica ,din cauza unei defectiuni eu inca nu am vazut/auzit ,nici macar cu vechime 5-10 chiar si 15 ani
- 
	Mașini electrice - merita sau nu?EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice In tara respectiva ,cu media de 40.000/an …lejer . Ajung multe la mine cu 200.000 cu filtrele de fabrica 😀 Ieri am avut una de la weltauto ,49.000 km ,2022 ,filtrele de fabrica . Iti trimit filmare si poze daca vrei 😀
- 
	Intretinerea si costurile service Kodiaqavalidnerd a postat în topic iniţiat de alex1500ro din Kodiaq Revizia 2 (Skoda Kodiaq 2.0TSI) - Cost total 2900 lei. Schimb filtre, ulei, lichid de frana, haldex Metrotehnica Bucuresti Mi-e clar ca nu o sa-mi permit niciodata o masina premium, nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa aceleasi operatiuni la alte marci :).
- 
	  Mașini electrice - merita sau nu?tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice Asta ar insemna sa renunti la pasiunea pentru EV Cand ai de mic microbul asta cu EV nu mai poti scapa de el indiferent cat te costa

 
	 
	(640x480)(2).jpg.76743429ff4a3424178410cc43883101.thumb.jpg.c3f575a277e3a6f7485adb64a002954a.jpg) 
	