Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 54098 zile.
- Ultima oră
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Am franat violent ptr ca venea ala de sus spre giratoriu foarte tare si mi-am dat seama ca nu se va opri Habar nu am ce am facut apoi ca eram nervos , nici nu mai stiu daca eram pe S sau pe D , merg in general pe S ca nu mai aud corul de greieri , dar in principiu de la Lazaret la Boita o las pe D sa pluteasca cand e liber iar cand ma apropi de giratoriu sa urc spre autostrada o pun iar pe S Acum chiar nu imi mai amintesc -
Salutare băieți! Dețin un vw pasat b8 -2.0 dsg, cod motor clrb, 250.000 km Am citit cu atenție tot ce ați scris Am următoarea problemă Regenerări prea dese oraș 40-50 km, Menționez că nu am și nici nu am avut vreun martor aprins in bord Am curățat filtrul la Odorheiu Secuiesc,era 69% colmatat, am resetat, am schimbat senzorii presiune diferențială si degeaba Am observat pe tester că un senzor de temperatură gaze EGT 2 , cel de pe PDF căci sunt doi , are valoarea 2.222°C, deci nu-i o valoare normală, iar acest senzor știu că influențează regenerările dese, eu nu opresc mașina niciodată când își face regenerarea! Am comandat azi unul pe origine Cod 04L906088BL Îl voi schimba și pe acesta Sper că mă poate sfătui cineva ce-i de făcut
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Bug, poate ai franat prea rapid si pana s-a scarpinat ea.. -
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
- Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
-
cu siguranta va fi de vanzare sau chiar donatie ,,, nu voi mai avea ce face cu cel vechi.
-
Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi
Teodor Sabarez a postat în topic iniţiat de bahamas din Octavia 3
Bună ziua. La modelul meu de Skoda Octavia 3 Combi 2016, de când am cumparat-o am observat ca la închiderea capotei de portbagaj actionata electric aceasta se trantea tare. Erau ceva defecte senzor Hall amortizoare electrice, le-am înlocuit fiind sigur ca se rezolva problema. Nu mai am erori dar capota tot se tranteste. Știe cineva, se poate modifica cu vcds viteza de închidere a capotei, a auzit cineva de asa ceva? Știu ca la BMW se poate.- 44 replici
-
- hayon
- amortizor portbagaj
-
(şi încă 2 )
Etichete:
-
Salut, dupa ce faci acest retrofit, daca te hotarasti sa vinzi volanul tau actual, dai de stire (as fi interesat sa il cumpar).
-
Buna ziua. Sunt recent proprietar de GTE 2021 , intrebarea e urmatoarea , pot sa schimb volanul fara incalzire cu unul ce are incalzire plug and play sau am nevoie de codari suplimentare? Va multumesc.
-
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
Emy D a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
intre timp noi astia cu 17" sau chiar 16" iarna.... -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Volvo e chinezesc de mult . Puterea de 600 cp sau chiar 1914 cp nu e un argument suficient pentru un produs de succes. Vezi dezastru Tauycan si Nevera : -
Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow
AndreyPH a postat în topic iniţiat de AndreyPH din Masina mea
Zilele astea am procedat la o revizie de filtre, schimb de ulei si bujii, chiar daca uleiul uzat avea doar 7000 km iar bujiile vreo 15.000. Am vrut sa intampin anotimpul rece cum se cuvine. Nu m-a lasat sufletul sa nu comand si un subwoofer, fie el micut, activ, 400W, dar totusi sa fie acolo, pentru completare. DD Audio PLE-112.1 🥰 Maine, 25.11.2025, am programare la montaj. Abia astept sa vad cum se vor auzi toate, la final. Si in week-end'ul care tocmai a trecut, am incaltat si eu bocanceii pentru iarna. Jante de Golf 7 GTI, model Austin, incaltate cu anvelope Kumho Wintercraft WP52, 245/45/R18. Anvelopele le-am avut si pe Superb, asa am luat masina si am ramas impresionat de ele, de aceea le-am ales si pentru Arteon. Calitate/pret sunt niste anvelope cinstite. Rotile mi se par foarte foarte mici, parca e carucior de Kaufland incaltata cu 18" dar asta este, pana in Martie, n-o fi foc. 😖 Revin cu update-uri dupa ce pun muzica sus. -
Buna Al Bundy,am o rugaminte daca poti sa ma ajuti!daca te rog frumos spune-mi ce sau cum sa fac,deschiderea haionului din telecomanda merge,in schimb nu pot sa il deschid de la butonul din interior,am ținut mult apăsat pe buton,nimic!am apăsat de mai multe ori pe buton,nimic!am verificat firele de la haion si ju sunt întrerupte!ce mai pot sa fac?
-
Buna dimineata,sunt posesorul unui superb 2 din august si am avut navigatia columbus,am schimbat cu android,si acum am o mica problema!daca va rog frumos sa ma ajutați,cand vreau sa parchez,ii ca merg senzori,ii cand nu merg,cand nu merg senzori o pun in neutru,si activez senzori si ma plimb pe lângă senzori si bipuie toti,ce poate fi oare!menționez ca pe tester mi-a dat senzorul fata din dreapta numărului de înmatriculare defect,dar i-am schimbat amândoi senzori de lângă numar,sunt noi!
- Ieri
-
Intampin si eu aceeasi problema, cum ai rezolvat ?
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Azi mergeam linistit la Sibiu , ghinion , am prins semafor aproape primul dupa Calimanesti asa ca dupa semafor am avut drum liber complet si am mers mai tare pe D - in giratoriu la Boita cand sa urc spre autostrada mi-a intrat un nebun in fata cu viteza dinspre Talmaciu - am franat pana am oprit masina complet si l-am evitat , apoi am intrat pe bretea si am inceput sa urc spre autostrada Am simtit in acel moment ca ceva nu e in regula cu turatia si am observat ca aveam cutia in treapta a 7-a desi abia plecasem de pe loc , probabil cand am pus frana brusc masina era in D7 , sincer nu am idee , indiferent daca franam sau acceleram tot viteza 7 Am tot schimbat din D in S fara succes D7 , S7 Am mers cativa km pe autostrada cu maxim 100 , turatia mergea spre 3000 cand acceleram , apoi am oprit la primul loc de refugiu Am pus masina in P fara sa opresc motorul si apoi in drive - in loc de D1 normal a aparut D3 Iar P si iar drive - tot D3 Am oprit motorul , am repornit , D1 si de atunci totul ok , am testat toate vitezele , schimbare ok si pe D si pe S Drumul intors fara probleme in afara de blocajul de 10 km unde am pierdut o ora jumate Pun testerul maine sa vad ce arata si postez si aici Nu am mai avut nicio problema pana acum cu cutia , nu smuceste , schimba lin dar ceva s-a intamplat cand am pus frana brusc si am repornit pe rampa A mai patit cineva asa ceva ? Imi explica si mie cineva priceput fenomenul ? Multumesc -
În viitor se va mai putea șofa doar pe circuit, de agrement. La fel cum s-a întâmplat si cu calul, nu interzice nimeni călăria de agrement, doar că nu mai e pentru necesitate. Pe autostrada e extrem de plictisitor de condus, așa că prefer modul asistat oricând.
-
Seara buna, de ceva timp, anume vreo doua saptamani, masina porneste si se opreste brusc.Practic pun contactul, astept sa se stinga martorii si apoi pornesc, dar imediat se opreste uneori.Mi a spus batranul, asa in gluma, ca poate nu tin contactul suficient, nu cred nici eu asta sincer.In bord nu apare absolut nici un martor, pe vcds nimic legat de treaba asta.Mentionez, contactul nu agata ori se invarte greu cheia in el, acum nu stiu in ce stare ar fi partea electrica.Releul este cel original, ma bate gandul sa il schimb preventiv, a mai patit cineva aceste simptome, ce sa fie de vina, releul ori contactul?Bateria din cheie este noua.Am pus si un video exact care simuleaza problema mea. https://www.youtube.com/shorts/u9_dbhWgTNU Pun si erorile scanate Log-WVWZZZ1KZAM601354-231000km.txt
-
Turatie limitata la 2500 RPM in stationare [Passat CC]
B959MTI a postat în topic iniţiat de Andrei H din Passat CC
Daca nu se tureaza mai mult de 2500 turatii nici cu ESP dezactivat ce provbema ar putea fi? -
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma indoiesc ca e mai bine in totalitarism. Sa ne bucuram ca , inca, mai putem alege ce si cum sa şofam. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Toate astea in timp ce argumentabil talentul soferului a scazut. Mama ei de democratie... -
Salutare! Am și eu o întrebare! Pe vreme cu temperatură exterioară de 9-10 grade,dacă pornesc climatronicul pe AUTO și cobor temperatura până la Lo,am observat că functionează doar ventilatorul mic ,este normal?
-
Ai acum valori de acceleratie specifice super sportivelor la 20-30% din pret. Nici nu mai conteaza producatorul, e o democratizare a performantelor, asa cum nu s-a mai intamplat pana acum. Poti conduce un Volvo de peste 600CP, nu mai aduc in discutie marci necunosute chinezesti.
-
Posibil ca senzorul respectiv sa nu existe fizic si are o valoare fixa, din ,,burta". Asta nu e motiv sa nu porneasca. Cheie,ceasuri,bobina immo...pe acolo e problema.
-
INTREBAREA la dumneavoastră Touranul meu 2010 BMM , fiind în concediu , dimineața nu a vrut să pornească . pornea o secundă și se oprea ...am zis imobilizator sau cheie sau senzor ax came .(a luat-o la A4A cheie) Pun VCSD ul, fac scanare totala și nici măcar o eroare pe motor , înafara de blocare pornire P1570. Singurul lucru pe care nu îl înțeleg eu este de ce la câmpul 95 am temperatura de -246....ce senzor de temperatura trebuie schimbat ? Mulțumesc
