Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.
- Ultima oră
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
cascadoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
intre timp, facut soft stg 2+ la Automatico cu soft TVS .... rezolvat cca 80% din probleme. In Sport nu mai smuceste deloc. cutia acum are cca 50mii km.... ambreiaje originale. - Astăzi
-
Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)
DMV a postat în topic iniţiat de mihai.iancu din Touareg CR7
Sunt curios cata lume o sa dea cca 100.000 Euro pe un Q7 sau cca 120.000 pe un Q8...preturi valabile azi...posibil sa mai creasca preturile si dupaia sa se prabuseasca vanzarile la masini scumpe... ... si asa VW...se duce INCET DAR SIGUR... IN CAP cu vanzarile !!! Vorba aia...NICI Volkswagen...NU MAI E CEEA CE A FOST ! aceasi problema ca si la Touareg 3.0 TDI 286 CP... sunt si la Q7...Q8...consum EXCESIV de ulei...si sa dai atatia bani pe o masina... -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
@icename Uite că la asta nu m-am gândit. Cheile le țin în sertar pe hol și le folosesc aleatoriu, când pe una, când pe alta, dar fără a ține cont de vreuna anume, însă este o posibilitate și ce spui tu. @bogdan2 Nu are scaune electrice. În urma actualizării softului am observat o problemă la lumina ambientală. Mai exact lumina ambientală de pe bord funcționează perfect, iar ce de pe uși nu se aprinde. Umblu la setări, la iconița "dezactivați" după care o activez. Pornesc și cele de pe uși, dar nu din prima, ci după câteva încercări. Dacă opresc mașina și plec după vreo 10-15 minute pornesc luminile ambientale, dar cea de pe ușa stângă nu. Iar umblu la setări, iar dezactivați și tot așa. Dacă deschid ușa lumina de pe ea se face roșie, clipește, dar când o închid rămâne aprinsă pe roșu. Adică bordul și ușa dreaptă au o culoare, ușa stângă e roșie. Când încui mașina rămân aprinse cu roșu vreo 30 secunde luminile ambientale de pe uși după care se sting. Nu înțeleg ce actualizate de soft i-au făcut. -
Dacă ai scaune electrice cu memorie, încearcă sa activezi funcția Side Assist si apoi sa memorezi poziția scaunului astfel in sa ti rămână memorata funcția activa pe cheia ta
-
O idee doar, poate tine de cheie si de personalizarea setarilor pentru acea cheie.
-
Salut, Am o skoda 2.0 150 cp dsrb si am facut o tampenie in sensul ca am tinut masina pe loc vreo 2 ore (cred) ca sa incarc alta masina, chestie care nu a mers dar nu stiam ca nu merge. Problema este ca acum face regenerari ciudate. Masina are 57k de km si in mod normal se facea regenerarea la vreo 150-200 de km de mers in oras si 250-400 in afara in fct de mers si unde mergeam. Eh, de cand cu treaba asta m-am trezit ca dupa 80 de km la urmatoarea pornire face regenerare, gen are 14-15g in vagdpf, face 80 de km si apoi incepe regenerarea. Azi mersai mai mult si ajunsai pe la 180 de km fara sa opresc motorul si cand se facu o ora de mers incepu regenerarea... Ce o avea? Faza e ca atunci cand incepe regenerarea scrie care 24 de grame dar ea efectiv arata ca are 14-16g... azi in 180 de km abia se adunara in jur de 10 grame... Pot sa ii fac ceva?
-
Achiziție, Configurare & Impresii (Touareg CR7)
manu144x a postat în topic iniţiat de mihai.iancu din Touareg CR7
Cu orice TDI peste 2.0 s-a terminat la VW. Bine, oricum era terminat, singurul motiv pentru Touareg era platforma Porsche/Q7. În rest nici o altă mașină nu avea motor peste 2.0. M-am uitat peste Tayron, pare că nemții s-au enervat pe Seat cu ale lor Cupra și vor să facă un Tiguan mai upmarket. E fix aceeași mașină doar că are interior mai premium, scaune sport, piele. În rest tot DSG, tot 2.0 tdi sau Plugin cu TSI de 1.5. Cumva are sens, îi înțeleg pe VW dpdv financiar de ce nu te-ar forța să cumperi aceeași mașină sub sigla Audi sau Porsche la 2x markup sau 1.5x cât e Q7? Zic asta pentru că am observat la configurații cât de cât identice (cât am putut din configurator) Porsche are preț dublu, iar Q7 cu 1.5x mai mare. Aceleași opțiuni, jante, culori, etc. Or mai fi diferențe greu de cuantificat, nu zic, dar are sens. -
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
passat19tdi a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
In sfarsit am comenzi pe volan Am luat spira cu ....AL, de pe un Q3 cu tot cu manete, am montat cu tot cu manetele de Q3 (parca da mai bine cu manetele astea si in plus ai tempomatul pe maneta separat), am facut codari si adaptari. Aproape totul functioneaza corect in afara de tempomat. Am codat modulul cu tempomat separat pe maneta, cand dau pe ON dispar KM si apar liniutele alea si KM, dar cant apas SET nu se activeaza. Sa fie swichul de SET defect sau am ratat vreo codare? -
@Al Bundyin film codarea de folding e bifata. Se pliaza cad pun butonul pe L/R/0 si se întorc in poziția normală cand pun pe pliere. Am scos bifat decla folding ca sa nu se mai plieze, dar reglajul electric tot nu funcționează. O sa încerc următoarea variantă: calculatoarele vechi 1K0 959 793/2, pun pinii in conectorul cu 32 si 20 de pini cu au fost initial și sa vad cu oglinzile noi daca funcționează reglajul electric, fără pliere (fara codare, fara comutare). Va țin la curent. Mulțumesc pentru idei/sfaturi.
-
@Doomyexact cum.spune si @Al Bundynu funcționează nici cu ușile închise. Înclin sa cred ca e din cablaj, dar nu mai am idei noi deocamdată.
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
dbake a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Buna ziua. La un Audi A6 C6 avant 2.0 Tdi, cod motor BRE (140 cai cred), achizitionat recent de un prieten, nu prea trage. Erori pe motor nu sunt. Valorile la injectoare sunt destul de bune. Nu gasesc ceva legat de filtrul de particule (masa cenusa), testerul fiind mai vechi (12.12). Motorul merge rotund, fara intreruperi. In testele in mers de pe canalele 3, 10 si 11 s-a aprins insa in bord ceva (mesaj eroare) legat de filtrul de particule, care a disparut ulterior, fara sa opresc motorul, la scanare ulterioara cu vag-com nu este inregistrata nici o eroare (foarte dubios). Atasez log-urile atat de pe loc, cat si in mers, cu mentiunea ca la cele in mers, cel putin la treapta a 4-a nu am reusit decat de vreo 2 ori, drumul pe care l-am testat fiind destul de virajat, iar urcarea in turatii s-a facut foarte greu. Sper sa fie ceva bun in log-uri, pentru o interpretare. Multumesc anticipat! LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
djsmiley007 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
https://heise.de/-10515615 -
Probleme tehnice specifice Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Salut! Revin și eu cu o întrebare. Care ar fi motivul pentru care mi se dezactivează side assist-ul? Am fost pe 5 luna asta cu mașina la revizie (schimbul de ulei) și mi-au făcut și actualizare de soft. Mi-au solicitat să las mașina acolo o noapte că actualizarea durează. Am lăsat mașina acolo, au actualizat softul, dar când am plecat de la ei, pe drum, am sesizat că nu funcționează side assist. Am intrat în setări și era dezactivat. L-am activat și a mers. N-am dat importanță. M-am gândit că l-au dezactivat cei de la Skoda pentru că în urma actualizării de soft mi s-au modificat niște chestii pe tabletă și luminile ambientale au funcții și culori noi, atât pe Cockpit cât și pe tabletă. Acum două zile mergeam cu mașina și am sesizat din nou că side assist nu funcționează. Am intrat la setări și, surpriză, iar era debifat. L-am activat și a mers. Azi la fel. Am plecat cu mașina, iar nu mergea, iar setări, iar debifat. Mă intreb care să fie cauza? Aveți careva idee ce anume ar fi? Că alte setări nu știu să aibă. Adică intru la "asistenți", îmi apare mașina cu pictogramele aferente în jurul ei și de acolo bifez/debifez acele funcții. Există și alte modalități de setare? Doar această funcție se debifează și nu înțeleg motivul. Ideea e că nu dau importanță, dar când conduc sesizez că nu funcționează și există posibilitatea să fac vreo nefăcută că, deși nu schimb banda fără să mă uit în oglindă, mă aștept să se aprindă martorul cum că am, dacă am, ceva în unghiul mort. Urmăresc problema și dacă persistă voi cere un punct de vedere de la ei. Am mai pățit asta în trecut, dar nu am dat importanță. Acum m-a pus pe gânduri. -
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
Doomy a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
@passat19tdi Suport Motor -> Cap Planetara Interior (tripoda ) posibil si cel exterior -> sau Cardan -> Bucsa rupta spate ( sau fata ) In ordinea asta incepi investigatia. -
Sa vedem. Le iau iar la rand - Butuci, jante, echilibrari, verificari jocuri, etc. distractie cu drumurile astea "intretinute" ca la carte....
-
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
R_a_z_v_a_n a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
@RaduRA ti-am mutat aici postul...postasei la Aircooled Iti vor raspunde colegii aici. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Si eu am schimbat volantul la DQ381 (180k km) dar nu am avut probleme de genul. Cei care au zis ca poate pierde ulei pe acolo ce solutie au? -
Demontare elemente interioare (Tiguan 5N & 5N2)
RaduRA a postat în topic iniţiat de chas3 din Tiguan 5N & 5N2
Salutare băieți, Am prieteni de prieteni… Aveți idee dacă aș putea găsi să schimb “cotiera” de la ușa spate? nu știu cum se numește (vedeți poza). Nu aș schimba tot interiorul uși. Ori schimbată acea cotieră, ori demontată și retapițată. Nouă, second, chiar și pe negru dacă nu găsesc pe crem, nu prea mai contează momentan . Volkswagen Tiguan 2010 (5N?) scuze dacă nu am postat unde trebuie dar n-am reușit să fac un topic nou. mulțumesc anticipat. -
Da click acolo unde scrie "Reply to this topic..." si scrie, fara sa apesi pe Quote.
-
Nu functioneaza faza scurta/lunga pe partea dr , masina este skoda octavia 2 , 1.6 TDI, 2010 , sigurante ,cabalaj far, becuri toate sunt ok , are vreun modul sau releu intermediar ? are cineva pe grup o schema electrica ? multumesc anticipat!
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
pronet a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Multumesc frumos 👍. -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVGZZZ5NZJW924104.pdf -
Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
-
Bun, deci 6-7k erau costurile in medie la ani, nu "doar servisarea, fara sa se strice nimic". Eu credeam ca strict ce se face in planul de servis la revizia majora e atat.
-
Si eu am avut aceeasi problema in trecut dar pana la viteze de aproximativ 60 km\h. La mine s-a dovedit ca erau jantele strambe. S-a rezolvat dupa ce au fost indreptate. Nu stiu daca se aplica si la tine, dar merita verificat.