Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 58 zile.
- Ultima oră
-
Nu-i problema, VW a incetat sa mai faca si Touareg. De acum inainte, daca vrei SUV mare, de lux, scoti banu tati! Cumperi Q7/Q8 sau Cayenne, desi practic e cam aceeasi masina la de 2-3 ori pretul de Touareg, ca sa nu mai zic de Urus/ Bentayga. Totul este gandit pentru profit in prezent. Tin minte cand am primit oferta la VW Touareg, generatia a 2-a, de la PBV, 0 km, varianta Mountain, 3.0 V6, automat, 30 000 euro+TVA. Da, corect, alt interior, alt design , dar in principiu toate sunt un Touareg mai fancy. Cam asta a fost si problema Phaetonului. Macar pe Phaeton si Touaregul din prima generatie gaseai W12, V10, motoare exclusive. Acum ai cam aceleasi motoare pe toate brandurile, indiferent de model. Boring! 😴 Piech a incercat sa faca ceva special si a reusit, ca publicul nu l-a perceput asa, nu mai conteaza. Omu' si-a atins scopul, a lasat ceva special in urma. Masina e TOP si in zilele noastre, cel putin cand e sa compari cu concurenta din generatiile cand inca se faceau masini. Astea noi, 80% sunt mult mult sub, cel putin cand vine vorba de calitatea fabricatiei, materialele pe care le numesc PREMIUM si fibailitatea pe care trebuie sa asistam s-o vedem peste 20 ani. Mi-e greu sa cred ca o sa vedem un i7 sau un S 350d cu adblue sa mearga fara probleme peste 20 de ani sau sa aiba juma de milion de km cum am vazut pe niste Phaetonuri, fara interventii la motor, cutie etc. Ca tot a venit vorba de devalorizare, cred ca am batut recordul pe acest forum cu cel putin una din masini. Daca Phaetonul a pierdut mult atunci cand a fost cumparat nou, imaginati-va ca am cumparat Cayenne Turbo cu 150 000 euro, nou, 0 km si l-am dat cu 30 000 euro! Macar l-am tinut 10 ani si vreo 330 000 km. In fine, am castigat "o parte" din pierdere la achizitia Phaetonului desi masina, in general este cea mai proasta investitie, asta daca nu iei ceva de epoca sau ceva super mega special la care sa-i creasca valoarea in timp. Tin minte ca pe vremea cand am luat Cayenne-ul puteam sa iau un SLR cu putini km la aceeasi bani, chiar am primit o oferta de la Autoklass, acum un SLR valoreaza vreo 450 000 euro. In fine, niciodata n-am luat o masina cu ratiune, ci doar din pasiune, banii investiti in ele si mentenanta nici nu o mai pun la socoteala, Vreo 15 mii a fost doar reconditionarea cutiei in Elvetia, asta asa ca exemplu, desi au fost mult mai multe investitii ca sa il tin in stare perfecta atatia ani. Cei de la Porsche Pipera au zis ca nu se schimba uleiul in cutie. In fine, pe vremea aia era al 2-lea Cayenne Turbo din Ro luat nou. Cei din reprezentanta nu stiu nici sa se lege la sireturi si vand masini premium. Nu vreau sa generalizez, poate ca au mai evoluat lucrurile si "s-au mai spalat" baietii, dar pe vremea aia au fost PRAF! 🙄
-
Sper ca in cazul masinii de fata sa nu apara probleme reale si sa se bucure colegu' de ea mult timp. Eu unul n as avea curaj sa detin asa ceva. Iar cu 20k (cat e un exemplar in conditii) cred ca m as orienta spre altceva. Zic ce am scris mai sus pt ca m-a batut un gand la un moment dat sa iau un 7p dar dupa ce am studiat ce inseamna o intretinere corecta, m-am linistit.
- Astăzi
-
Balena a fost la Untold si i-a plăcut la drum lung cu noul setup de jante. Valorile înregistrate pentru 4 adulți cu bagaje la întoarcere, au fost mai mari decât la dus (6.2l/100km), dar nu sunt de speriat. Teoretic având aceeași amprentă la sol 225, ar trebui să scadă consumul, pentru că Daytona 18" cântăresc 11.8kg iar cele Proteus 17" aveau 14.4kg și adunând și greutatea anvelopelor rezulta o scădere a greutății cu 11.2kg
-
Va salut băieți in urma unor modificări aduse la mașină conversie la injectie bkd turbo 2260 injectie firaed si altele, am trimis ecu la un tuner pentru a-l modifica a pot ajunge cu mașina la el mi-a ajuns ecu înapoi pun ecu pe masina si nu vrea sa mai pornească neam ținând cont ca inainte sal trimit cu mapa stoc pornea perfect, va las fișierul mapa sa va uitați peste el, masina nu pornește nu ma pot conecta din vcds pe modul engine si merg ventilatoarele haotic incontiu. Masina e o skoda octavia 2 bmn 2.0 tdi https://uploadnow.io/f/WxFHWf6
-
@Al Bundy astea sunt scanarile Usa șoferului Ușa pasagerului am bifat pinch protection inactive, întrucât altfel la ridicarea geamului se oprea de 3 ori până ajungea sus. @pronetSper să apară, întrucât Adaptation-10 este inactive (greyed). Există o listă de access key care poate fi încărcată? Interfața pe care o folosesc e o clonă chinezească @spido: înclin să cred că e ceva din cablaj, o inversare sau pini care trebuie puși în altă parte. Plierea se face după ce las butonul pe L/R/0, cam în 10 secunde. Ca să revină la poziția normală, comut pe pliere. Deci ori pinii din buton ori cei din cablajul oglinzii (la care nu am umblat)... Cum erau cablaje mufele de 32 respectiv 20 de pini și cel modificări am facut, sunt prezentate in postul de mai sus din 22 iunie. O să mai încerc o dată să scot mufele din calculatoarele de pe uși, apoi fără a coda plierea și fără a comuta pe pliere, să văd dacă funcționează reglajul electric al oglinzilor fără întrerupere. De asemenea puddle lights nu funcționează din ce am constatat.
-
Dar e cam deranj mult sa il schimbi. Sper anul asta sa schimb și eu, e tot ala cu care am luat masina in 2005, cu 120cp pana prin 2010 cand a primit niste duze pp520 si am masurat 151cp, 325Nm. Intretimp am ax came sdi, galerie admisie de asz, teava IC optimizata ca flow. Deci s-au mai plusat cativa cai. Nici nu nu stiu ce e pe el. Habar nu am daca e cel original pt ca nu am avut niciodată treabă la ambreiaj. Alh-u era gata chipat cand l-am luat. Nu cred ca neamtul a pus alt ambreiaj la 140k km. Atunci se faceau inca masini, nu laptopuri ca azi. Am aflat dupa mult timp dupa achizitie, in urma postarii unui log pe forum. Mi ca iau un kit LUK si va patina si start, de nou. Nu stiu ce cuplu duc astea after. Stiu ca LUK de fabrica era mai robust decât Sachs. Luk fiind pus pe masinile mai vechi, cum e a mea.
-
Material de citit: SSP 751 –Plug-in Hybrid Drives 2024 https://drive.google.com/file/d/1MNcX8STmPzfUTDwdy3Pd3L9YlkHSwg2U/view?usp=drive_link
-
Asa e cu toate masinile de lux. S class e mai bine oare? Am ramas surprins sa vad cata masina poti lua la 50-60k..wow! Mat Watson a comparat o skoda de 50k cu un RR de aceeasi bani Audi S6...50k. Pierdere 60-70k, pe putin in 5 ani
-
Butoane cu C,D,E,F in coada. Da,merge volam O2FL cu calculator Lin 2.
-
Nici Bentley nu sta bine deloc la devalorizare. Posibil sa ii dauneze alaturarea cu VW
-
Din experienta iti spun ca dealerul va sti de-abia cand intra in productie sau e deja pe drum daca a fost produsa intr-o sambata (cazul meu); tot ce poate face e sa verifice status. ”Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o.”
-
Volantul are vreo 40-50K. Si apoi pt 1200 lei, punem oricand altul.
-
Nu are treaba cu usa deschisa, atata timp cat are eroare, nu o sa mearga.
-
@grp incearca plierea in urmatoarele conditii : motor pornit cu usile fata inchise . In filmare usa sofer e deschisa si nu permite plierea din buton in acea etapa, dar ar trebui sa permita din cheie.
-
Dealerul are 0 capacitate de interventie. Eventual concesionarul (Porsche Romania), dar nu prea se baga la urgentari. Fabrica decide cand produce masina si emite catre concesionar -> dealer data estimativa.
-
Nici Maybach nu s-a vandut bine peste tot, spre exemplu in China a avut putini clienti pentru ca nu avea sigla de Mercedes pe el. Mult mai bine s-a vandut Mercedes S classe, din simplul motiv ca scria Mercedes pe el. Deci da, se pare ca numele vinde cel mai bine.
-
Maybach are totusi o traditie in spate, cea a luxului, si a imaginii, pe cand VW, era perceputa ca masina poporului, ieftina si accesibila. Cand pe vremea aia un Passat era 25-30k si tu ai venit cu o super limuzina de 4x pretul, WTF?
-
Vw nu e nici macar un brand premium, desi preturile masinilor pe care le vand acolo s-ar incadra. Partea nasoala pt acest phaeton este ca vine cu costuri si preturi de bentley (daca ar fi sa o intretii corect si la valoarea de nou a masinii) dar imagine de golf. E bine pt cei care le cumpara sh, ca devalorizare mai mare decat aici mai rar. De asta mercedes isi permite sa ceara dublu pe un S rebranduit (maybach). Imaginea si perceptia fac totul.
-
Corect . In cazul meu ~218k momentan, ambreiaje uscate (d-alea naspa), de fabrica. In plus soft ECU+TCU de vreo 60K. Pare ca mai tin oleaca. Deci la tine 350 k n-ar fi o problema, exploatate decent ( mai repede de volant mi-ar fi frica ).
-
Ești norocos, sa știi. Eu am dat comanda în 5 februarie și nu știu dacă masina a intrat în producție sau când se va livra, poate la iarna 😁Dealerul zice ca nu are nicio informație de la producător, asa ca, nu știu ,îndrăznesc sa afirm ca poate și dealerul are un cuvânt de spus în tot procesul asta. E frustrant!
-
E ca si cum dacia acum ar vrea sa faca o limuzina de uber lux si chiar le-ar iesi, dar care nu va avea succes pt ca "dacia" si anxietatea etichetei de "sarak" dupa ce ai îngropat sa zicem 100k intr-o dacie. Dacia nu e un brand de lux cum nici vw nu e. Dacie e maxim masina cu care mergi la sat, cand nu vrei sa murdaresti panamera.
-
Am vazut la mai multe mufe de airbag sau orice capse pirotehnica ca atunci cand este mufa scoasa are niste lamele care scurtcircuiteaza cei doi pini. Tocmai ca sa nu se declansese involuntar, de la descarcari electrostatice sau mai stiu eu la ce s-au gandit ei.
-
Pai nu trebuia "creat" Phaeton, trebuia creat A8-ul suprem Gen.
-
Cu pocainta,recunosc ca am scos scaunul din dreapta din masina i am verificat cu ohmetrul daca airbagul din el este bun si mi-a aratat ca avea 2.2 ohmi.Asta inainte sa stiu ca acea capsa poate sa bubuie.O sa incerc sa scot centura de siguranta de jos din stalp si sa vad in ce stare este acea mufa de la capsa.Cred ca e posibil ca acolo sa fie mufa oxidata,caci fire rupte,ma cam indoiesc sa fie,dat fiind faptul ca acea capsa nu se misca de acolo,cum se misca scunul ,de exemplu.Multumesc pentru sfat.Dar ca sa fie pomana completa,cum se desface acel stalp,ca sa pot ajunge la baza centurii,nu de alta dar nu as vrea sa stric ceva pe acolo de ordin estetic.
-
Phaeton a fost un esec comercial, pentru ca ii lipsea in primul rand imaginea, nu era perceput ca o marca premium pentru care sa scoti din buzunar sume mari de bani. In toate testele se spunea ca un A8 este alegerea fireasca,