Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. jhonnell

    Infotainment / Navigații / Car Net (Tiguan III)

    Salut, vad ca nu răcește, m-am uitat in documentatie nu găsesc ca si optiune răcirea torpedoului, am întrebat la service si zicea omul că ar trebui sa am o rotită de inchis / deschis, tu ai asa ceva ? La tine scrie undeva in documentatie ca ai functia de răcire torpedou? Te rog daca poți sa imi trimiți o poza cu versiunea ta de hărți, din Setări/ Settings -> Informatii Sistem/ System Information . Mulțumesc!
  3. Astăzi
  4. S-a rupt de tot … a rămas un ciot în partea de jos😀 Cred ca e o problema cu ele pentru ca nu găsesc nimic pe dezmembrări Știe cineva dacă ăla de pe stanga spate se potrivește pe stanga față? Par să fie identice
  5. Xman_ghio

    LEGISLATIE DEALERI

    Limita este de 100k km in general sau 2+2 ani (exact cum spunea @Al Bundy: 2 ani sunt oferiti de fabrica VW si 2 ani de catre PORO). @Nenciu Victor ce nu citesc multi clienti este ca "inspectia anuala la dealer" este conditie obligatorie pentru garantie! Poti sa faci schimbul de ulei unde vrei la un service autorizat RAR si cu piese originale, cu factura si acte. Dar daca pierzi "inspectia anuala" acest lucru duce la pierderea garantiei. Ca sa nu mai spun de "minunata justitie din Romanika" care te poate duce la procese de 4-5-6 ani, zeci de mii de lei pierduti si o loterie - poate ti se da dreptate, poate nu.
  6. razu

    Problema servo-directie

    Salut Florin, acum cateva zile cand s-au inundat strazile din Bucuresti am trecut prin apa cu masina, ieri mi-a aparut martorul rosu de la servo, nu a mai mers, dupa ce am oprit masina cateva minute si-a revenit, apoi a aparut din nou la scurt timp, apare la cateva minute dupa ce pornesc masina si nu mai merge servo. Erorile pe OBD sunt 16349, 00573 si 00566, este un passat B7. Ma ajuti si pe mine cu un sfat, te rog? Multumesc anticipat!
  7. Al Bundy

    LEGISLATIE DEALERI

    LA grupul VAG garantia de producator este de 2 ani ( nu stiu KM) iar de importator de inca 2 ani.
  8. Central Electric Control Module
  9. Al Bundy

    Calculator Airbag

    esti sigur ca atat calculatorul cat si senzorii de impact sunt de pe aceeasi masina ?
  10. Al Bundy

    ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?

    NU exista treapta 1 si 2., au variatie continua. Si poate nu e cazul sa ajunga la 100% daca specificat este 40%
  11. Al Bundy

    Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS

    Atunci cauta in laptopul cu care ai facut modificarile, acolo gasesti codarea initiala. Si daca e 00 atunci ai o problema.
  12. Al Bundy

    Releu comanda ventilatoare Radiator si Clima

    Sigur ai facut toti pasii din acel DIY ?
  13. @Bucluc

    Releu comanda ventilatoare Radiator si Clima

    Salut ! AM aceleasi simptome. Cum s-a rezolvat problema in final? Idem. Aceeasi problema. Ventilatoarele pornesc cand scot contactul iar compresorul nu mergem. Am urmat pasii lui AL Bundy , am schimbat releul cu unul Metzger si tot nimic. Va rog sfaturi. Multumesc mult.
  14. Dan Adrian 1975

    Injectoare CR 1.6TDI

    Buna ziua,credeti ca aceste valori pot avea relevanta ptr interpretarea starii injectoarelor,nu pot citi valorile de corectie,este vorba de motor CXXB euro6 injectoare Delphi
  15. google08

    Iluminare scăzută cd player oem

    Chiar nu este nimeni care să mă ajute și pe mine cu această problemă?
  16. Ieri
  17. alinul27

    Golf 6/Jetta - Codari/activari VCDS

    Am incercat, nu merge.
  18. Manerul face parte din fata usii care se da jos Nu am idee cum e fixat doar el de fata usii Si nu am idee ce s-a rupt mai exact Da , se da masca de pe el jos si e un surub care prinde fata usii de tabla , dar trebuie desfacute toate ca sa dai fata usii jos Am detaliat aici :
  19. Manerul ar trebui sa aiba un capac care se da jos pt accesul la suruburi. Am insemnat cu verde care ar fi capacul
  20. @Bucluc

    Probleme Ac - Climatronic

    Multumesc frumos. Gasisem si eu intre timp. Scuzele mele ca nu am avut rabdare sa caut.
  21. stefansavu

    Jante Anvelope & TPMS (Tiguan AD1)

    Multumesc de raspuns. Deci inteleg ca e cu totul - sectorul magnetic e integrat in rulment. Asa e, ABS nu se aprinde. Daca il inlocuiesc are sens pun original ?
  22. gyo80ag

    ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?

    Va salut, ventilatoarele functioneaza, dar si astazi cand au fost 28° pe test la specificatii nu trece peste 40% ,posibil sa nu mearga treapta 2 ? Cum pot sa-mi dau seama daca merge treapta 2 ? La pornire din vcds se învârt tare, în schimb în relantiu au aceeași turatie. Multumesc anticipat pt eventualele răspunsuri
  23. andrei_221

    Probleme Ac - Climatronic

    mama lor de verificari... de cat ori nu s-a recomandat treaba asta aici..... am facut eu o mica modificare. PS releul de pe lonjeron se pune doar OE si doar codul exact pentru masina altfel nu va functiona nimic bine. Febi, Topran sau alte prastii vor merge fix 1 zi si se vor topi sau vor face alte belele. In majoritatea cazurilor nu merg din cutie. Cum se diagnosticheaza sistemul AC la generatia 4 de Golf (si celelalte de pe aceasta platforma) La aceste tipuri de masini, ventialtoarele de pe radiator si compresorul de aer conditionat sunt controlate de J293, fan control module, situat sub baterie, prins de lonjeronul stanga cu 2 suruburi. Acest modul are 2 mufe, T14 cu 14 pini si T4a cu 4 pini. Se incepe diagnosticarea cu mufa cu 14 pini. 1. Porniti motorul . Porniti AC si selectati ventilatia pe maxim. 2. Verificati daca sunt 12V pe pinul 8. Aceasta tensiune vine de la butonul AC si comanda ventilatoarele de pe radiator pe treapta mica pornirea compresorului. 3. Verificati daca exista 12V pe pinul 9. Aceasta tensiune vine de la contact cand este trecut pe ON. 4. Verificati daca exista 12V pe pinul 4. Aceasta tensiune vine direct de pe baterie prin siguranta S16 5. Verificati daca exista masa pe pinul 6. 6. Verificati daca exista 12V permanent pe conectorul T4, pinii 1 si 3. Aceasta tensiune vine direct din baterie prin sigurantele S164 si S180 7. Treceti cheia in pozitia OFF. Masurati daca exista continuitate intre pinii 5 si 14. Aceasta continuitate este data de senzorul de temperatuta exterioara pentru Ac F38. Contiunuitatea trebuie sa existe doar daca temperatura exterioara este mai mare de 5 Grade celsius. 8. Verificare daca senzorul de presiune freon este functional : se recomanda inlocuire cu senzor nou Hella sau OE,. Check pin T14/2 using a duty cycle meter. If the refrigerant charge in the system is normal, about 30 percent to 35 percent duty should be indicated at pin T14/2 without the compressor engaged. The duty cycle signal is supplied by the G65 pressure sensor in response to system pressure changes. A duty cycle above 90 percent or below 20 percent will command the compressor off. 9. Verificati daca exista o tensiune de referinta de 11 V la pinul 3. Aceasta tensiune este generata de J293 si poate fi pusa la masa de ECU in anumite circumstante (full throtle, kick dowe, etc ) si opreste functionarea compresorului de AC. Daca tensiuea acolo este de 0 V, atunci ECU comanda compresor OFF sau firul respectiv este in scurt catre masa. Turati motorul la peste 2500 rpm si masurati tensiunea la pinul 3 . Daca aceasta ajunge la 12V si compresorul porneste, atunci este nevoie de un basic –settings asupra clapetei de acceleratie (la motoarele pe benzina). Daca toate aceste teste au fost trecute cu succes, verificati prezenta tensiunii de 12V la pinul 10. Aceasta tensiune comanda cuplarea ambreiajului la compresorul de AC. Daca nu exista tensiune aici, atunci modulul de comanda este defect. Edited June 1, 2012 by Al Bundy
  24. bysus

    Jante Anvelope & TPMS (Tiguan AD1)

    Am avut un caz exact cu acelasi model de masina si cand am demontat rulmentul era crapat sectorul magnetic de pe el. M-am si mirat ca nu dadea eroare de senzor de ABS. Dar zicea in bord care era roata cu presiune "incorecta".
  25. mirceateodor

    Calculator Airbag

    Salutare, As avea nevoie de un mic sfat/ ajutor. Am un Golf 4 la care vreau sa fac update de la 4 airbaguri la 8 airbaguri (cortina). Am luat totul de pe un alt Golf 4 ( sistemul complet 😞 airbaguri cortina, sistemul de prindere, calculator, cablaj complet, plafon si stalpi etc. Cum as putea modifica calculatorul airbag sa fie recunoscut de masina ? Se poate modifica bin-ul calculatorului ? Aici eroare principala : 01224 - Control Module Does Not Match Vehicle Am citit un calculator de test , sa vad daca pot citi binul. Mersi frumos.
  26. @Bucluc

    Probleme Ac - Climatronic

    Salutare ! Problema mare ! Niciun frigotehnist, mecanic nu ii da de cap. Primul simtom: nu a mai mers AC_ul. - verificat freon ( totul ok ) - verificat compresor (pe direct totul ok, nu primeste comanda) - panou climatronic (totul ok) Inlocuit releu climatronic. Nu s-a intamplat nimic.Tot nu porneste compresorul. Mai mult mi-au ramas ventilatoarele pornite atat cu releul nou cat si cu cel vechi. Astept sfaturi va rog !
  27. BTeo

    Filtru diesel de particule - DPF

    Mie mi-a murit senzorul recent. O perioada (cateva luni) imi arata -1 cu motor oprit, contact pus. Apoi o perioada imi arata -5. Apoi am facut un drum mai lung si mi-a aparut check engine (imi arata -66) Poate e si asta cam gata.. dar inca nu e dus cu totul. Senzorul nou arata 0.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!