Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Va multumesc pentru idee.Ce as putea masura acolo?Are tot rezistenta mica de 2.2ohmi ca airbagul?Masina nu a avut nici un accident,este luata de la o cunostinta care a avut-o de noua.
- Astăzi
-
@pronet și @Doomy pentru sfaturi. La o primă examinare nu am găsit nimic spart sau ieșit de la locul lui, cel puțin cel pot vedea eu. În plus, ieri am ieșit la test: - a 2 - a de la 1200 la 3800, in 4-5 repriza, una lungă până la 3800, restul in jurul valorii de 3200rpm - a 3 - a de la 1200 la 3800, in 4-5 repriza, una lungă până la 3800, restul in jurul valorii de 3200rpm - a 4 - de la 1200 la 3000rpm. Nu a apărut nici o eroare, mașina se comportă normal. Mă duce gândul spre o funcționare incorectă a actuatorului?! O să mai urmăresc... În altă ordine de idei, am primit niște calculatoare de uși de la @Doomy și le-am testat, dar rezultatul nu s-a schimbat. Înclin să cred că sunt de Passat după codul lor Am revenit la cele cu 5K și după cuplarea mufele pe calculatoare, reglajul funcționează, dar când comut pe pliere, oglinzile nu se pliază. Mai mult, nu mai funcționează nici reglajul electric, decât dacă scot toate mufele din calculatoarele de pe uși. În poziția L/R oglinzile se pliază, ca sa revină in poziția normală comut pe pliere - ar putea fi o inversare in mufa oglinzilor sau in cea a butonului de reglajul. Totodată nu mai funcționează coborârea/urcarea geamurilor din o apăsare, trebuie ținut pe butonul de pe ușă până la capăt. După ștergerea erorilor, reapare una singura pe fiecare ușa: 00941 Exterior mirror retract motor; driver side V121 012 - electrical fault in circuit și 00942 Exterior mirror retract motor; driver side V122 012 - electrical fault in circuit Idei ce aș putea schimba astfel încât să funcționeze? Eventualele idei vă rog să le scrieti aici pe topicul dedicat. Mulțumesc anticipat. Mai jos este fimul despre funcționarea / nefuncționarea oglinzilor.
-
Revin cu alte constatări Mașina este un VW Golf 6 2.0TDI 110CP din 2009. A avut oglinzi cu semnalizare, încălzire și reglaj electric, i-am adăugat și lumini sub oglindă si au funcționat fără probleme. Am luat oglinzi cu pliere (noi, pentru volan pe stânga), calculatoare 5K0959792C / 5K0959793C si le-am înlocuit pe cele existente 1K0959792A / 1K0959793A, buton cu pliere 5ND959565A. După ce am schimbat calculatoarele de pe uși am modicat câțiva pini in conectorul cu 20 si cel cu 32, ca să corespundă calculatoarelor Gen3 (cele vechi erau Gen2). După cuplarea mufele pe calculatoare, reglajul funcționează, dar când comut pe pliere, oglinzile nu se pliază. Mai mult, nu mai funcționează nici reglajul electric, decât dacă scot toate mufele din calculatoarele de pe uși. În poziția L/R oglinzile se pliază, ca sa revină in poziția normală comut pe pliere - ar putea fi o inversare in mufa oglinzilor sau in cea a butonului de reglajul. Totodată nu mai funcționează coborârea/urcarea geamurilor din o apăsare, trebuie ținut pe butonul de pe ușă până la capăt. După ștergerea erorilor, reapare una singura pe fiecare ușa: 00941 Exterior mirror retract motor; driver side V121 012 - electrical fault in circuit 00942 Exterior mirror retract motor; driver side V122 012 - electrical fault in circuit Idei ce aș putea schimba astfel încât să funcționeze? Aici este un filmuleț cu ceea ce se întâmplă.
-
-
niciunul dintre noi nu a inteles de la inceput Phaeton-ul. dar dupa ce ai mers prima data cu masina, ai simitit confortul, incepe sa te roada curiozitatea. Si incepi sa cauti, sa citesti. Si afli cum e facuta masina. De aici incepe pasiunea pentru ea
-
Salutare. De 4 ani de zile nu am mai încărcat clima pentru ca de fiecare data după aproape 3 luni pierdeam tot freonul din instalație.Zilele trecute m-am hotărât sa încarc instalația cu freon si am făcut asta la un prieten dar lichidul este la limita de a fi suficient.Acum cand dau drumul la clima îmi baga rece dar nu atât cât trebuie si am început sa verific mai multe lucruri pentru a detecta posibile pierderi de freon.Am detectat o foarte mica pierdere la teava cea groasa care întra în radiator si am hotărât momentan sa o lipesc.Ce dilema am eu decand am băgat freon:de ce teava mica care este exact la ieșirea din masina unde se face încărcarea cu freon îngheață instant iar cea groasa este foarte puțin rece.Teava groasa se răcește dar nu foarte mult pana la întrarea în uscător.La fel nu știu dacă este normal ca cele 2 țevi cea groasa si cea subțire care ies din radiatorul de clima sunt foarte fierbinți,cel puțin cea groasa aproape ca arde.
-
RNS 510 - Columbus - Update FW si harti
catalin004 a postat în topic iniţiat de florin.petre din Navigatie
Buna, am facut un SD card cu hartile V17, apoi acel CD, programul folosit map tools. Am dat sa fac update la harti, insa dupa ce mi-a scris update succes, navigatia porneste si se restarteaza, ceea ce necesita sa ii bag iarasi softul. A mai patit cineva asta? sa fie hartile corupte? -
Buna ziua, De vreo cateva zile a inceput sa-mi apara martorul de la baterie. Cand plec la rece, nu se aprinde, doar dupa o oprire ceva si repornire apoi nu se mai stinge. Am masurat pe baterie si nu incarca atunci cand martorul sta aprins. Vreo idee ce as putea sa fac? Masina e un golf 5, 1.6 fsi. BAG
-
@andrei_221Perfect adevarat! ❤️ E adevarat si ca gusturile nu se discuta, pe unii nu ii "coafeaza" acest gen de masina desi poate si-o permit si inteleg asta, insa mie daca nu imi place sau nu ma intereseaza ceva ma abtin de la comentarii, dau skip, nu arunc cu hate, dar unora le face placere sa fie rautaciosi, sa te contrazica, fara sa fi condus in viata lor o masina de genul asta, in acelasi timp e gratis si sa fii neutru. Eu mi-am exprimat parerile de fiecare data in cunostiinta de cauza, din experienta, avand habar zic eu despre ce vorbesc. Nu toti suntem la fel, din fericire, 😄 am observat ca exista cativa useri care oricum comenteaza pe toate topicurile si isi dau cu parerea despre orice. In fine, treaba lor, sa le fie de bine! Nu doresc raul nimanui, traim intr-o lume "libera"! Oricum, iti place sau nu iti place, cert e ca masina asta incheie o epoca auto, nu poate fi neglijata si are un cuvant greu de spus in industria de automobile, chiar daca vanzarile nu au fost dupa asteptari. 🤗
-
nu vad de ce ar genera comentarii negative aceasta masina. Decat de la cei care nu inteleg ce reprezinta Phaeton. Cei care o vad ca pe o masina care nu poate fi a lor sa se dea mari cu ea. Care baga motorina de 100 lei si cand se strica o perna de suspensie o vand ca n-au bani sa o repare.
-
In stalp. Acolo unde se strange centura.
-
Montare lumini avertizare / warning lights usi spate
sdR+ a postat în topic iniţiat de Seby19 din Passat B6
Am luat burduf pe original, dar se pare că am ceva fire rupte.Cred că mufa nu se mai poate salva, daca problema este foarte aproape de ea.Nu știu cum nu le am văzut, cred că nici nu le vedeam daca nu rămânea geamul blocat. -
-
@andrei_221da, da, au scos pedala. 😁 Eu nu m-am mai băgat de când am găsit un mecanic în care am încredere, prefer să îi duc flota si să se ocupe el. Eu eă mai ocup alte operatiuni, gen spălare, diagnostic primar și montat lumini, subwoofer ere, etc. Ai dreptate, kit-ul era Luk și se pare că nu are aceeași calitate. Atunci am plecat de la schimbat plăcuțe și lichid de frână, am continuat cu cilindrul si apoi si kit-ul ambreiaj. Ideea e că, nu am tractat nimic, am grijă de mașinuța și totuși pică niste piese care mă așteptam să țină mai mult. Sunt consumabile mai mult decât piese de schimb, este adevărat, dar nu-s nici din alea care le schimbi o dacă cu uleiul. Până la urmă, ca să mergi cu ele, trebuie să le si întreții. Mă gândesc că adunând prețul celor trei mașini, ce am mai băgat in ele că întreținere și încă nu mă apropii de prețul unui Tiguan R-line nou... și cred că si astea noi au problemele lor.
-
Eeeeh,am aflat un pic mai tarziu,dupa ce am desfacut scaunul.Am crezut ca acolo este problema.Dar intrebare unde este acel pretensionator de centura?Un sfat ar fi binevenit.Masina o am de cateva zile si nu stiu inca micile ei chichite.Multumesc anticipat
- Ieri
-
@LUFY Commentul tau echilibreaza balanta hateului distribuit pe acest topic, ma bucur ca mai exista oameni care inteleg si apreciaza o astfel de masina si nu ii "dor" tastele sa spuna si ceva pozitiv. Multumesc!
-
Niciodata industria auto nu va mai avea un om precum Piech. Un adevarat fanatic al perfectiunii. Anii de glorie ai grupului VAG i se datoreaza acestui personaj fantastic din punctul meu de vedere. Nimeni in industria asta auto nu va mai construi o fabrica unde sa se produca un singur model auto. O fabrica de sticla, cu podea din parchet, unde tu ca viitor client puteai asista la nasterea masinii tale si puteai pleca cu ea la final. Iar prin faptul ca sunt asemenea pasionati ai modelului Phaeton, o comunitate atata de stransa si unita, care organizeaza pana si vizite la locul de bastina al Phaeton-ului, mi se pare ca tocmai prin acesti oameni se onoreaza poate cea mai buna masina construita vreodata, de la un constructor de volum. Cum am mai spus la un moment dat, mereu voi considera Phaeton-ul un Concorde al industrie. O masina "ahead of its time". O masina care in momentul aparitiei a fost neinteleasa prin prisma siglei de pe capota. Insa in prezent, cred ca Phaeton-ul isi traieste adevaratul succes. Prin cei care o apreciaza, prin cei care o descopera, prin cei care fac masina asta sa fie inteleasa ca si monument tehnologic ce a putut sa fie in acei ani ai aparitiei pe piata. Phaeton - a timeless car !
-
Sper ca ai stiut sa dai jos pedala cu tot cu pompa, nu te-ai chinuit sa o inlocuiesti pe masina in principiu este de la ambreiaj simptomul . Ca sa ramana apasata pedala , ar insemna sa piarda pe undeva lichidul. Dar cand se gripeaza pt scurt timp placa de presiune ( de regula de la praful de ambreiaj), nu mai apasa inapoi pistonul >lichidul>pompa de la pedala nu revine. Sa nu uitam ca nici kitul pe care l-ai pus acum 5 ani garantat nu a fost original, deci alta calitate. Eu la Skoda din 2001 am inlocuit ambreajul original la 290.000 km / 2018, pentru ca s-a blocat volant dezechilibrata si face ca naiba motorul, discul mai avea viata. Kitul pus atunci (LUK) nu mi-a placut de la inceput. Acum are 395.000 si se apasa deja greu pedala, iar volant face zgomote. semna ca se apropie o alta inlocuire
-
ce cauti la scaun, daca ai problema la CENTURA ?
-
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Dintre toate "obezele", Cayenne e chiar FUN, mai ales TURBO! L-am condus cu 293 km/h! La 150 km/h apasai pedala de acc kick-down si botul se ridica, acceleratia te baga in scaun si aveai impresia ca urmeaza sa "decolezi"! 🚀 (In Germania pe M0, bineinteles) 🙄 Transmite ADN-ul Porsche, intelegeai de ce costa 150k! Macan mi-a placut si mai mult, la handling se comporta si mai "Porsche-ish" fiind mai compact si mai usor, un fel de "kart" suv, in curbe e un deliciu, insa e micut. ❤️ Avantaje si dezavantaje... Oricum, Macanul in prezent e doar electric si Cayenneul, doar hibrid...S-a cam terminat si cu astea din punctul meu de vedere! 😌 Englezii au pus Cayenne Turbo pe circuit langa 911 si n-a dezamagit la performante in urma cu 15 ani, pe vremea cand motorul era V8 biturbo 4800 cmc si se regasea exclusiv pe PORSCHE (Cayenne si Panamera Turbo), nu si pe alte modele VAG ca in prezent cu V8-ul 4.0 TFSI parca, regasit si pe Audi, Bentley, Urus etc: In prezent exista SUV-uri cel putin la fel de performante, nu garantez ca la fel de FUN si la fel de PURE, oricum, pe vremea aia, era ceva special! O sa imi aduc aminte cu drag de masina asta! A fost deosebita: un fel de A380 ✈️ in materie de SUV-uri. La 180 km/h statea lipita de sosea la 2000 rpm in viteza a 8a, fara sa depuna nici cel mai mic efort. SF! ❤️ -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
dercos a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Noi am avut/avem in familie doua X5, un 40d si un m50d. Comparatia cu X5/X6 arata ca Touareg e mult mai slab ca vanzari ca un alt model oarecum de volum, dar mai scump. Cayenne e ceva mai bun decat actualul X5 (care a evoluat mult fata de primele modele), dar diferenta nu se prea vede in banii pe care ii dai in plus. Pentru mine nu e un Porsche adevarat, dar multumita lui avem modele speciale inca in vanzare. Oricum sunt strutocamile inalte si obeze, no fun. -
Pierderea intermitentă de putere + eroare „Terminal 75” pe VW Jetta 2016 2.0 TDI
Mario21 a adăugat topic în TDi Forum
Vreau să încep prin a-mi cere scuze că dau upload la problema mea pe forum-ul de discuții generale, dar chiar nu am reușit să creez pe tehnic sau măcar să găsesc ceva topic legat de problema mea. Astea fiind spuse lucrurile stau în felul următor: Am un VW Jetta 2016, 2.0 TDI și de ceva timp mă confrunt cu o problemă intermitentă de pierdere de putere. Simptomele sunt următoarele: În mers, motorul își pierde puterea pentru o fracțiune de secundă, ca și cum s-ar opri și reporni instant. Cel mai des se simte ca o smucitură (se întâmplă rar dar nu ține cont de viteza, cel mai des se întâmplă între 2000-3000 de turații). Uneori, după aceste întreruperi, mașina pare să meargă normal, alteori reacționează mai lent. La diagnoză cu OBD a apărut o eroare legată de „Terminal 75” și mențiunea de „limp mode”, în rest nimic. Înainte de asta la o altă diagnoză descoperisem un injector defect, l-am schimbat sperând să rezolv problema dar degeaba. După ce mecanicul a șters eroarea, mașina a mers perfect pentru o perioadă, însă problema a reapărut ocazional (de exemplu o singură smucitură, apoi totul normal). Din ce am citit, Terminal 75 este linia de alimentare controlată de contact, care dă curent către ECU și alte module. Dacă semnalul cade chiar și pentru o fracțiune de secundă, ECU poate interpreta că mașina este oprită și reduce sau întrerupe temporar injecția, ceea ce ar explica smuciturile. Întrebările mele pentru cei care au mai trecut prin asta: Ați întâlnit simptome similare (smucituri + eroare Terminal 75) pe Jetta/Passat/Golf? La voi care a fost cauza exactă? Există un mod simplu de a testa posibile probleme pentru o eventuală rezolvare? Mulțumesc anticipat! -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
corad0 a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
@dercos200 000 de bucati din 2018 pana in 2022, 4 ani. In urmatorii ani, pana in prezent, au mai vandut, stai linistit, nu sunt date publice momentan, dar ma gandesc ca n-au dus-o rau. Ia in calcul ca VAG a vandut pe aceeasi platforma MLB Evo si alte modele din aceeasi clasa, Cayenne, Bentayga, Urus, Audi Q7/Q8. Tot VW le vinde,NU? 🙄 Tot in buzunarul VW intra banii! Cayenne au mai vandut 1.3 milioane pana in prezent, ii comparam pe cei din grupui VAG cu BMW si al lor X5? ce drq? 😄 Nu ma intelege gresit, am avut X5 luat nou si mi-a placut, dar e sub Cayenne. Personal si Touareg mi s-a parut mai misto decat X5, nu neaparat la calitatea fabricatiei, ci la confort si pachet complet. X5-ul e mai sportiv, suspensie mai dura, mai dinamic, etc. Pana la urma, ce mai conteaza? VW baga in buzunar toate marcile la volumul de vanzari iar la Cayenne viseaza toti, nu se compara cu X5! E adevarat ca e mai scump, dar este mult peste! Le-am avut pe ambele cumparate de noi, repet si pot confirma, gasiti detalii pe topicurile deschise de mine atat aici cat si pe BMWclub.ro. Poti cauta review-uri avizate, facute de specialisti, pe Youtube daca nu ma crezi. In fine.. Nu mai zic de Bentayga/Urus care sunt TOP-ul suvurilor din gama. Cullinan si Maybach probabil le depaseste, cel putin in materie de lux, calitate si confort, dar la de 2 ori pretul, ma rog, alta mancare de peste, alta nisa. Touareg nu se mai vinde pentru ca, eu consider ca VAG vor sa scoata bani seriosi din vanzarea celorlalte suvuri din gama, Q7/Q8, Cayenne, Bentayga, Urus, pe care le vinde la preturi mult mai mari, DA, construite pe aceeasi platforma ca si Touareg! Eh, discutam discutii! 🤗 -
Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)
dercos a postat în topic iniţiat de razdan din Stiri
Spui: ''The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen.'' Adica in 7 ani. BMW X5/X6 s-au vandut in 275.000 exemplare doar in 2024. Asta inseamna de aproape 10 (ZECE) ori mai mult decat Touareg la mediile anuale. Problema lui VW este ca nu are succes cu nici un model care ajunge prea scump pentru ce ofera (marca e perceputa ca una de volum), nu ai nici o sansa cu Touareg sa concurezi cu un X5/Q7/GLE, cu atat mai putin cu un Cayenne. -
@dan_ionutDa, m-a chemat si pe mine Callum, fondatorul/liderul grupului PHAETON din UK, suntem amici "virtuali". Nu sunt CHIAR asa de impatimit incat sa ma duc pana la fabrica din Dresda, insa apreciez MEGA pasiunea unora. Totodata imi place ca proprietarii de Phaeton sunt foarte uniti si isi rezolva toate problemele "in house". Oamenii se ajuta intre ei, recomanda mecanici, service-uri, cativa sunt chiar specialisti in Phaeton, multi dezmembreaza masini, recomanda tot felul de servicii, piese, se ajuta cu sfaturi, etc! Callum a reconditionat de curand, impreuna cu' ta-su' o balena speciala, amandoi conduc Phaeton, de data asta un MONSTRU de masina cu care nu cred ca o sa ne mai intalnim prea curand, motorizare V10 TDI, sa moara de ciuda Greta si Ursula in 2025: "Povestesc" online cu Callum destul de des, mi-a trimis poze de la intalniri, ma tot "ispiteste" sa merg cu ei, i-am spus ca si romanii (unii) sunt foarte pasionati si isi ingrijesc masinile! ❤️ Atasez cateva poze de la iesirea lor de la Die Gläserne Manufaktur, THE TRANSPARENT FACTORY din Dresda, fabrica in care s-a produs Phaetonul, Ferdinand Piech alocand 1.5 miliarde de euro pentru a produce acest model, doar pentru Bugatti a mai fost alocat astfel de buget, tot de Piech: Acasa la Callum, inainte sa plece: V10-le reconditionat, pe care l-am postat si pe Youtube, mai sus, masina e din 2005, anul asta face 20 de ani si arata cam asa: Grupul: In trenul care traverseaza Canalul Manecii DOVER-CALAIS pe sub mare, eu iau feribotul, imi place sa ma relaxez, la aer, sa beau o cafea dupa un drum de 6 ore: Tot din tren: Parcarea subterana de la Dresda: Parcare si afara: Fabrica Transparenta din Dresda: Casa parinteasca a Phaetonului: Astazi, aici se fac aceste "glume" de plastic, ca sa nu zic "vibratoare" care trebuie bagate in priza, unii le considera "masini": Ultimul PHAETON produs, semnat de toti angajatii fabricii, sfarsitul EPOCII de AUR AUTO😌: Bere 🥃la discretie, doar esti in Germania: Cat de nebun sa fii sa ai 2 volane, unul de iarna, cu incalzire, de piele, altul de vara, de lemn?😄