Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 81555 zile.
- Ultima oră
-
Seara buna, de ceva timp, anume vreo doua saptamani, masina porneste si se opreste brusc.Practic pun contactul, astept sa se stinga martorii si apoi pornesc, dar imediat se opreste uneori.Mi a spus batranul, asa in gluma, ca poate nu tin contactul suficient, nu cred nici eu asta sincer.In bord nu apare absolut nici un martor, pe vcds nimic legat de treaba asta.Mentionez, contactul nu agata ori se invarte greu cheia in el, acum nu stiu in ce stare ar fi partea electrica.Releul este cel original, ma bate gandul sa il schimb preventiv, a mai patit cineva aceste simptome, ce sa fie de vina, releul ori contactul?Bateria din cheie este noua.
-
Turatie limitata la 2500 RPM in stationare [Passat CC]
B959MTI a postat în topic iniţiat de Andrei H din Passat CC
Daca nu se tureaza mai mult de 2500 turatii nici cu ESP dezactivat ce provbema ar putea fi? - Astăzi
-
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma indoiesc ca e mai bine in totalitarism. Sa ne bucuram ca , inca, mai putem alege ce si cum sa şofam. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Toate astea in timp ce argumentabil talentul soferului a scazut. Mama ei de democratie... -
Salutare! Am și eu o întrebare! Pe vreme cu temperatură exterioară de 9-10 grade,dacă pornesc climatronicul pe AUTO și cobor temperatura până la Lo,am observat că functionează doar ventilatorul mic ,este normal?
-
Ai acum valori de acceleratie specifice super sportivelor la 20-30% din pret. Nici nu mai conteaza producatorul, e o democratizare a performantelor, asa cum nu s-a mai intamplat pana acum. Poti conduce un Volvo de peste 600CP, nu mai aduc in discutie marci necunosute chinezesti.
-
Posibil ca senzorul respectiv sa nu existe fizic si are o valoare fixa, din ,,burta". Asta nu e motiv sa nu porneasca. Cheie,ceasuri,bobina immo...pe acolo e problema.
-
INTREBAREA la dumneavoastră Touranul meu 2010 BMM , fiind în concediu , dimineața nu a vrut să pornească . pornea o secundă și se oprea ...am zis imobilizator sau cheie sau senzor ax came .(a luat-o la A4A cheie) Pun VCSD ul, fac scanare totala și nici măcar o eroare pe motor , înafara de blocare pornire P1570. Singurul lucru pe care nu îl înțeleg eu este de ce la câmpul 95 am temperatura de -246....ce senzor de temperatura trebuie schimbat ? Mulțumesc
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Daca e noua necesita codare/parametrizare/ calibrare. De mentionat ca Octavia 4 are SFD si nu merge cu orice tester. -
Instalare tempomat (Cruise Control)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
6C0953513C este pentru masini cu stergator luneta ( 8M1) pentru tempomat, iei codul tau original cu PR-urile aferente - 6C0 953 513 H IGI (8M0+8T0+9S2) 8M0 - fara stergator luneta 8T0 - fara pilot automat 9S2 - fara computer de bord Daca vrei si pilot automat si computer de bord, cauti unul cu PR-urile necesare, adica 8M0 - fara stergator luneta 8T2 - cu pilot automat 9S3/9S5 - cu computer de bord adica tot 6C0953513B, 6C0953513K -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Momentan productia EV-urilor e la mana chinezilor . Astia nu doar intra pe piata europeana ci rescriu regulile -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@acidone77 Cu o mica precizare . Europenii sunt in contiunua scadere in piata din china si acum recupereaza putin din piata europeana (cu baterii chinezesti ) Chinezii domina piata din china si se extind rapid in europa . In timp ce europenii se chiunuie cu incarcarea si statiile de 50-150-300kw chinezii au scos tehnologia si incarcarea flash de 1000kw Vedem in RO cate statii Flash Charging se vor putea instala. (in vara nu era curent pt masinile de spalat rufe si AC-urile din case) Depinde de nevoi si la ce spui “performanta” -
Ce fac electricele este sa ofere performanta, la pret mai mic decat in cazul termicelor, iar solutiile sunt suficient de simple pentru a fi oferite de orice producator, cu sau fara experienta. In cazul termicelor acest lucru nu era valabil.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
nu ai ce sa faci , trebuie sa pui kit original montat ca in manual. -
Atata timp cat suportul bucsei nu a mai fost pus exact la locul lui, clar ca afecteaza geometria. Si manualul de reparatii spune clar ca la orice interventie la suspensie se face geometria. Asa ca, daca mai ai ceva de schimbat, schimba acum si dupa faci geometria.
-
Urmează sa verific și geometria... Nu am făcut semne, nu-mi dau seama dacă ar afecta geometria atâta timp cât prinderea este flexibila in bucsa. La strângere, da, suportul merge deplasat câțiva mm. Eu l-am fixat cum s-a așezat. Tot ieri, am fost la @Al Bundy și am schimbat radiatorul de căldură. Ocazie cu care am aflat și de ce nu-mi merg senzorii de parcare
-
Salutare! A schimbat cineva camera de mers inapoi? Mai necesita codare dacă este dotare de fabrică sau este pug&play?
-
Ai dat semne pe unde veneau suriburile la cele vechi sa le pui cat de cat la fel? Oricum trebuie sa faci geometria.
-
Pentru lucrari de mecanica auto, service rapid, geometrie roti si revizie ieftina, eu aici am fost, am primit o recomandare de la un prieten: Petit Garage Service Auto Ploiesti Ploiești, str. Sondelor, nr. 66, Jud. Prahova. Telefon: +40377900787
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/graficul-adevarului-marcile-auto-europene-surclaseaza-chinezii-la-autonomia-electrica-si-la-pret-22209717 - Ieri
-
Motoarele au fost simple in conceptie, insa acum sunt f multe video de la service-uri de EV in care sunt prezentate internele lor (mult mai complexe) si ce mai schimba in ele, cel putin rulmentii pe la 150.000 sau peste 200.000 la Tesla, iar costul manoperei incepe de la minim 2.000€, fara piese.
-
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si complexitatea lor creste odata cu performanta ,autonomia ,viteza de incarcare . Exemplu: https://newsroom.porsche.com/en/2025/products/porsche-cayenne-electric-high-voltage-system-40909.html -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Motorul e simplu ,dar nu functioneaza singur ,sistemul care il controleaza e foarte de complex si cu elemente foarte costisitoare momentan. (baterie ,charger,invertor,BMS, CAN ,răcire , pompa caldura ,protecții HV…) -
Conteaza norma ,NU vascozitatea . Orice ulei care respecta norma nu afecteaza motorul
