Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Ultima oră
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
davidut5 a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Eroarea poate sa apară de la senzori de presiune diferentiala ori de la răcitor egr infundat ori de la dpf fisurat. Toba neagra automat infunda racitorul de gaze.- 13 replici
-
Eroare Check Engine, VW Golf 7 (2015) 1.6TDI 110CP cod motor CXXB
teko a postat în topic iniţiat de Vali5575 din Golf VII
Multumesc pentru coduri. Faptul ca la CXXB nu exista acel senzor de temperatura, sincer nu am inteles asa bine din ce am citit aici. Oricum, eroarea de check engine tot apare dupa ceva km ( 30 - 40) dupa ce o stergi. Adica asta: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [175] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 229952 km Date: 2025.10.23 Time: 01:06:25 Engine speed: 1854.25 /min Normed load value: 58.0 % Vehicle speed: 73 km/h Coolant temperature: 85 C Intake air temperature: 23 C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 14.648 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 18.7 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 92.1 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -1.8 mbar Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 17.5 C Particle filter: soot mass measured: 0.85 g Particle filter: soot mass calculated: 20.71 g Si valorile astea: Address 01: Engine (04L 906 056 CL) 17:55:58 IDE07716 Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: raw value 85.0 °C IDE07717 Particle filt.inlet temp.sens.1 bank 1: uncnd. voltage 1.046 V IDE07718 Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value -40.0 °C IDE07719 Particulate filter output: temp. sensor 1: bank 1: raw voltage 0.000 V IDE07724 Coolant temperature at engine outlet: calculated 32.7 °C IDE07725 Coolant temp.sens.1 bank 1 at cylinder head: raw value 32.7 °C IDE07726 Coolant temp.sens.1 bank 1 at cylinder head: uncnd. voltage 3.034 V IDE07729 Exh. gas recirc.temp. sens. 1 bank 1: raw value 0.0 °C- 13 replici
- Astăzi
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Corect ! -
Ce am observat , dacă fac 3-4 pedale de frână își revine, se deblochează roțile. Se pare că și cu capacul de la văd de lichid se blochează.
-
Următoarea mișcare este platforma daca nu repari planetara. Capul de planetara care intra în cutie are pe interior niste caneluri in care intra semiplanetara. As îți transmite mișcarea de rotație. Datorita greutății mașini capul axului semiplanetarei se roade...nu te chinui sa cumperi aftermarket că nu rezista. Cu puțin noroc poateai găsești pe original axul semiplanetarei ii pui rulment nou și folosești tot capul de pe mașina ta dar bineînțeles le sudezi între ele dar cu arc electric superbaz căci altfel nu ține. Semiplanetarei cu capul axului dinspre cutie de centrează pe strung se dau sfaturi după care se sudează definitiv. Eu așa merg de mai bine de un an și nu mai am probleme. Spor
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Eu am scris ce este recomandat. Am spus ca daca se face mai devreme, cu atat mai bine, chiar recomand acest lucru. -
Vă salut, Am un B8.5 2020 luat de curand, cand am preluat masina si o zi, 2, 3 in care am tot probat diverse funcii, mi-a functionat atat deschiderea cat si inchiderea portbagajului din cheie/fob. De vreo 2 saptamani nu mai reusesc sa il inchid, doar sa il deschid. Tin apasat/apas de 2 ori, ma duc la o distanta mai mare fata de masina, ma apropii, motor oprit/pornit, etc... incerc diverse moduri, dar nu mai vrea sa inchida din cheie. Nu cred ca e o defectiune doar ca ceva s-a activat/dezactivat, nu stiu ce sa cred asa ca va scriu aici, poate aveti idee. Ms anticipat Multumesc @F l o r i n
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Faptul ca tot la 120.000 se termina garantia nu cred ca e doar o simpla councidenta 😀 -
Intretinere si costuri de service Tarraco
Irinel Tincea a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Uleiul la cutie,care este DSG DQ381, 7 trepte, se schimba teoretic la 120.000 km,asa zice producatorul, dar daca se schimba mai devreme, cu atat mai bine. La Haldex se schimba la 60.000km. -
Intretinere si costuri de service Tarraco
Teodoreanu a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Multumesc ! -
Salutare, am un polo 2019, 41.000 km, 1 mpi 80 cp, a inceput sa mi piarda antigel pe la pompa de apa...cei de la service mi-au zis ca nu se poate schimba doar garnitura si este necesar schimbarea ei, pretul ar fi de 2600 de lei.. S-a mai confruntat cineva cu problema asta?
-
Intretinere si costuri de service Tarraco
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
La fiecare 60.000 inlocuieste ulei DSG+filtru ,ulei Haldex si curata sita de la pompa. La fiecare 120.000 inlocuieste ulei la diferential fata si spate . -
Intretinere si costuri de service Tarraco
Teodoreanu a postat în topic iniţiat de Teodoreanu din Tarraco
Am câteva întrebări pentru cei care aveți modelul 4x4 cu 200 CP: la ce intervale schimbați uleiul la cutia DSG, la grup, Haldex și ce alte întrețineri periodice faceți la sistemul 4x4? -
Mib ul nu o sa comunice cu ceasurile
-
Comanda de faza lunga ajunge via can.
-
Daca servomotorul lucrează, atunci vb de calorifer parțial infundat
-
Trebuie codare. La unele modele se poate face via obd, la altele trebuie desfacut modulul si facut hardware, cu programator, etc
-
Retrofit Volan Multifunctional - (Tiguan 5N & 5N2)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de cata19 din Tiguan 5N & 5N2
Asta daca are comenzi volan sau dorește sa isi pună. Daca nu are comenzi volan, sunt si alte coduri, mai ieftine - Ieri
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
tavitavi9323 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Buna seara, v-as ruga o decodare pentru vin WVWZZZ3CZ8P046283, multumesc! -
Segmentare motor EA888 in Bucuresti - recomandare service
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Shaolinul din Motoare pe benzina
ai mai postat si aici... nu continuam intr-un singur loc? PS : ai contract de reparatie deschis ? ai o copie a devizului ? cere in scris motivatia pentru care nue gata reparatia , apoi faci sesizare la RAR si la ANPC. mai ales ca ai platit deja 8000 lei.. sper ca ai bon / chitanta pe acei bani. Stiu cum se intampla.. Service-urile care stiu ce greu se repara motoarele astea, dau preturi mari de la inceput. Alte service-uri dau preturi mici ca sa prinda lucrarea apoi incep sa ceara mai mult... si tu ai ales un service mai ieftin ... -
Dupa aproape un an impreuna am descoperit ca ursul are si Advanced Kessy: locking/unlocking fara a atinge nimic, e nevoie sa te indepartezi/apropii de masina cu cheia in buzunar. Setarile se gasesc in meniul de Car>Settings>Exterior si aici swipe de doua ori spre dreapta. 😀 Ori nu le aveam la inceput, ori au venit cu update 90EE.
-
Jante/anvelope specifice Passat B8
Irrelevant White Man a postat în topic iniţiat de BTeo din Passat B8
Salut si iti mulțumesc frumos pentru mesaj! 1. Nu stiam explicatia si e extrem de interesant ce ai scris, ca acele marimi mai mici ale rotilor din CIV/COC, sunt potrivite doar pentru M+S. 2. Pentru celalalt subpunct, inteleg ca daca anvelopa respecta marimea (ex. 18 inch), insa nu respecta si indicele de viteza/greutate, nu e corespunzator la un control in trafic? 3. Pentru subpunctul urmator, nu stiam ca marimea rotii de rezerva, in cazul meu T125/70 R18, are aproximativ aceeasi marime cu o roata normala de 16. Deci sa inteleg ca daca am pe masina roti normale de la R16 la 19, acea rezerva se poate folosi pe toate cele 4 dimensiuni confirmate de producator? 3.1 Ce este recomandat? Acea roata de rezerva slim sau un kit de reparatii? PS: seria VIN este WVWZZZ3CZLE125957 -
Arata bine , nu ar mai banui nimeni ca ai facut afis o vulpe bulgareasca
-
69300 km Terminat tinichigeria, s-au schimbat plasticele, carenajele, fusta cu cele luate din dezmembrari. Am pus proiectoare de ceata noi Hella ( le-am schimbat pe ambele ca arata urat doar cu unul nou, celalalt fiind mai matuit de la pietre). Am pus si sticla noua la farul care aburea, avea vreo 3 fisuri sticla veche.
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Intr-o piata libera concurenta e buna ,ajuta cumparatorul . Acum problema e cererea in scadere continua .
