Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.
- Astăzi
-
Exista si ptr MQB topic ?
-
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Poti vetifica bateria la orice magazin care vinde baterii si face garantiile ,ei au un aparat dedicat. -
Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc
kata133 a postat în topic iniţiat de mmneg din Tehnic
Pun si eu o intrebare, de necunoscator. Am un golf vii, luat nou in feb 2020. Masina are 5 ani, circa 55000km, bateria originala. Pana acum, nu am avut probleme cu ea. Vreau sa fac un drum mai lung in afara tarii (circa 6000km, din mai multe bucati) si ma gandeam cum as putea sti daca exista posibilitatea sa ma lase bateria. Eventual, sa o schimb inainte. La un peugeot mai vechi stiam ca daca imi apare eroare airbag, bateria e pe duca. La golf ar exista vreau semn? Stau intr-un orasel mai mic unde mecanicii o iau de multe ori pe ghicite. Nu m-as da pe mana lor. Iar sa ma programez la reprezentanta doar pentru asta, parca imi e peste mana. As avea nevoie de o zi libera. Multumesc frumos! -
Salut, am niste ceasuri de vw polo 9n 2006-2007 si vreau sa le pun pe vw polo 2003, stie cineva cum pot citi ceasurile ca sa aflu codul pin?, am diagnoza vag KKL dar nu ma lasa sa citesc epromul pe ceasurile 2006-2007, pe ceasurile mașini din 2003 ma lasă.
-
Nu stiu ce sa intimplat,sa repetat acelasi mesaj,stiu ca nu puteam sa trimit mesajul,apoi am renuntat,dar vad ca sa postat de mai multe ori,probabil nu a mers ceva la forum,rog un moderator sa-l stearga daca este posibil,sau sa-l modifice. @Dan Adrian 1975 trebuie sa mergi la pompangiu,masina are prea multi km fara sa se faca nimic in legatura cu injectoarele.Pe aici e vreo 140 eur un kit de reparatie pentru un injector ca al tau,plus mina de lucru,fa un calcul.La voi nu stiu cit costa,si stiu ca din pacate cele originale se vind la kit,nu separat,adica valva si duza. Curatarea injectoarelor,daca te gindesti la ea,nu va avea prea multa importanta,trebuie duze noi.
-
pe acest topic se vorbeste de 1.6 TDI CR 2009 - 2013, cod motor CAY, octavia 2/ Golf 6 etc cu injectoare Siemens VDO /Continental nu platforma MQB dupa 2014
-
Pune carcasa care rezulta din seria VIN
-
doar la mecanici(asa zic ei) am fost Excalade... de asta am si incercat singur chestia asta din auzite de la un alt coleg cu o skoda cu aceiasi problema... Din cate am inteles, sub acel capac de la carcasa, sunt supape de sens, este posibil sa fie stricate? Sau carcasa in sine nu etanseaza cum trebuie? Sau nu pot mai simplu sa cumpar tot un filtru ca ala de sus(de am avut inainte)? O recomandare de ceva ok?
-
-
Ne-am întors, un pic peste 60000 km, urmeaza revizia in cam 1000, am bagat aproape 10000 km in cam 3 luni, o las mai moale Consum aproximativ 10 neresetat pe ultimii 3500 km, includ București, Salonic, Halkidiki. La drum intins cam 9 si ceva ia la stilul meu de mers. Am de spalat la ea 2 zile .. Am adaugat si AdBlue, pare ca haleste un pic mai mult ca Passatul. Desi am pus vreo 4 litri inainte sa plec si era si ramas in ea, nu aveam senzor aprins, fix cand ieseam din Nikiti spre Ro mi s-a aprins senzorul refill adblue in 2500 km. Deja in Suceava plangea ieri ca nu ma mai lasa sa pornesc motorul in 800 km, am mai bagat vreo 5 litri in bidon ca am reusit sa golesc portbagajul.
-
Salut, A iesit cineva de curand spre Halkidiki? Daca da, pe unde? Cum a fost drumul? Ceva lucruri/info de care ar trebui sa tin cont? Mersi
-
Cu asa modificari …te astepti la orice . Astea nu sunt defectiuni ,sunt erori umane ,imposibil de chicit din spatele ecranului ,era suficient sa ridici capota la un mecanic .
-
Problema rezolvata. Inainte sa incep toate schimbarile astea de piese am avut un filtru de motorina ca cel din poza asta : Apoi am trecut la cel clasic de golf dar fara acel surub am deconectat tur retur din filtru si conectate pe direct sa zic asa ca in poza de aici: https://postimg.cc/xccBc0Qp acum, ce pot sau cum pot sa verific la aceasta carcasa? A fost cumparata din dezmembrari dar filtru cu tot cu garnitura au fost noi
-
Skoda Scala
Ciprian Talea a postat în topic iniţiat de steeffys din Alte modele Skoda (100, Favorit, Felicia, concepte)
Scoda scala 1.0 TSI DSG7, an 2021: Dupa 3,5 ani (dec 2021) si 80K incep sa pice diverse....am schimbat bateria dupa 2 ani, maneta schimbator viteze DSG - agata si au schimbat-o, pamblica din volan, cea pentru comenzi volan si airbag (probabil s-a rupt), ploua in masina si nu vor sa o rezolve pe garantie, unitatea de comanda climatizare joaca in lacasul in care este, mototul are o bataie repetata probabil de la pompa de vacum, cutia de viteze dsg e zgomotoasa, mai ales cand decelerezi sau cand intra / iese dintr-a 2-a, pompa de benzina schimbata la 2 colegi din flota, rulmeti care huruie - la 2 colegi din flota, cel putin o data pe luna nu porneste tableta, mereu probleme de conectivitate telefon pe android play, discurile de frana se uzeaza mult prea repede ....o dezamagire de masina, aceasta 1.0 TSI echiparea Style -
Incerc sa ti raspund la tot ce m ai intrebat si ai afirmat,titlul topicului este injectoare 1.6 CR ,deci eu zic ca am postat ok,nu am umblat la injectoare sa schimb ceva la ele decat cand am schimbat capacul la culbutori ,atunci am schimbat saibe si oringuri de etansare,etc,masina are 300000km,uleiul este la nivel pe joja(putin sub maxim),motorina am bagat doar din statii,uleiul si filtrele le am schimbat la 10000km ...cam atat,am pus acele poze cu valorile respectiva ptr ca mi se par foarte diferite ,vis a vis de banuiala mea cu injectoarele-masina incarca repede dpf,masuratul este mereu peste calculat cu 5-6g si ptr ca mi ati sugerat (tu si exxcalade) ca problema este din injectie ,am zis ca vine de la injectoare,presiunea de motorina este ok,am testat in sarcina si tot timpul actualul sta lipit de cerut ,iar alte probleme nu are masina in afara de lipsa de putere aleatorie dupa ce se incalzeste bine motorul sau altceva.!multumesc ! ps :codurile injectoarelor nu le am verificat,te referi daca in ECU sunt codurile de pe ele? EU zic ca da,masina am adus o acum 3 ani din Olanda ,avea 200000km ! Nu cred sa se fi umblat la injectoare pe acolo practic tb sa verifica daca ce scrie pe fiecare injector(codul) este si in ECU ? update:am verificat si inj ,toate 4 corespund cu ecu !
-
Update referitor la cele de mai sus: am schimbat cupla+furtun de antigel care au cedat si au cauzat pierderea de antigel, am montat si un racitor de ulei nou, cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei dar si un flush la sistemul de racire (urmat de o clatire zdravana cu apa distilata pana s-a curatat totul), si am pus antigel nou la final. Am apucat sa o testez, dupa un drum Brasov-Poiana-Rasnov-Brasov pare totul in regula, antigel curat, fara spuma, fara pelicula de ulei, etc.
-
- 82 replici
-
2
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Da,este modul separat.
-
Faci print screen la poză, decupezi frumos să nu se vadă setările din telefon și încarci. Mulțumim pt impresii!
- 82 replici
-
1
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Ca prime impresii: 1. Insonorizata mai bine decat modelul precedent. 2. Pare ceva mai bine inchegata 3. Design imi place mai mult 4. Canton - dupa toate ajustarile, se aude o idee mai bine, dar tot este diferenta fata de Canton-ul de pe modelul precedent 5. Ventilatia scaunelor - o gluma - pe maxim abia se simte 6. Motor/ cutie par ok - nu prea m am dat la ea, inca 7. Parcarea din aplicatie, interesanta de folosit 8. Nu mai sunt umbrele in ambele usi. Cu este umbrela, doar in usa soferului 9. infotainment ul se misca foarte bine 10. Imitatia de lemn, e ca nuca in perete 😂 11. De camere am mai spus. Alea de pe Temu, au rezolutie mai buna overall, not bad. Am poze pe telefon, de unde scriu acu' dar sunt mai mari de 4 mb
- 82 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Salut din nou, am si eu o nelamurire a BT in legatura cu alt aparat VW, de data aceasta RCD310. Am vazut ca are in MENU optiunea BT, insa nu reusesc sa il vad (radio este legat pe masa de lucru, nu pe masina). Este necesar un alt modul pentru a-l vedea? adica ceva bagat"tot sub scaunul din dreapta"? Multumesc!
-
Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele? Cel care a deschis acest topic,face referire la injectoarele siemens 03L130277X si la alt tip de motor. In ce priveste pozele atasate de tine cu acele valori,dupa cum spuneam mai inainte,nu au prea mare relevanta,uneori ajuta,alteori nu. Daca vrei sa iti rezolvi problema,mergi la un pompangiu,noi pe aici doar dam cu presupusul.Stiu ca nu iti place raspunsul,ai prefera probabil ca un coleg forumist sa iti spuna,...schimba injectorul 4 si gata ai rezolvat masina...din pacate insa asa ceva nu cred ca se va intimpla,si daca da,nu stiu daca asta ar fi solutia. Uite,findca tot spunea EEXCALADE,cumpara injectoare noi,apoi mai vedem...poate ca tu nu ai probleme de injectie. Sau daca nu te deranjeaza hai sa incerc sa te ajut eu,dupa cum ma duce pe mine capul. Citi km are masina?Duzele de la injectoare le-ai schimbat intre 80...120000km? Ai schimbat filtrul de motorina la fiecare 5000...8000km? Motorina folosita,a fost mereu din cea mai buna din zona ta? Nivelul pe joja,al uleiului de motor,il ai sub maxim,sau depaseste? Filtrul de aer,il schimbi des,sau cind zice cartea? Intrebarea de baraj,codurile injectoarelor,mai corespund cu ce este scris pe ele?
-
Atasez si valorile cand masina trage bine si cand trage slab (aleatoriu bine-rau),valorile mici sunt atunci cand merge ok
- Ieri
-
Asta am înțeles eu : Modulul J774 din scaunul șofer controlează ambele scaune, deci nu trebuie să montez două module sau să trag fire până la pasager în mod complicat, doar legături simple între scaune. Comanda de la panou Climatic merge direct la modul, fără să treacă prin CECM: Din panoul Climatic ies două fire: unul pentru scaunul șofer și unul pentru pasager. Firul pentru șofer merge la pinul 2 din mufa scaunului șofer (albastru-alb). Firul pentru pasager merge la pinul 10 (roșu-albastru subțire) din aceeași mufă. Astea spun modulului câtă căldură să dea (treptele de încălzire). La alimentare, sunt două lucruri diferite: Firul roșu-verde duce curent puternic direct la rezistențele de încălzire. Ăsta trebuie alimentat printr-o siguranță de 15–20A, și îl leg și cu cel roșu-verde de la scaunul pasager. Firul roșu-albastru (mai gros) alimentează modulul J774 în sine, adică partea de control, senzori, logică. Și ăsta trebuie alimentat separat, printr-o siguranță de 7.5–10A. Fără el, modulul nu funcționează deloc. Masa (firul maro) e comună pentru toate: modul, rezistențe, reglaje electrice. Deci nu trebuie să trag alt fir de masă dacă totul e deja legat pentru reglaje. La scaunul pasager doar le leg pe cele două fire (roșu-verde și albastru-alb) în paralel cu cele din scaunul șofer. Practic, pasagerul e controlat prin modulul din scaunul șofer. Deci în total, trebuie să: trag 2 fire de la panou la scaunul șofer (control) trag 2 alimentări separate cu siguranțe (una pentru modul, una pentru încălzire) leg pasagerul în paralel și folosesc masa deja existentă. Am inteles bine? Va merge asa?
-
Din ce stiu la acest motor CXXB 1.6 110cp E6 sunt Delphi !