Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 578798 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. marius1982.11

    Baterie (Touareg 7P)

    Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.
  3. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    E clar ca 36 Ah inseamna ca necesita schimbare
  4. pronet

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Cam da. Sau cineva care acces odis online. Vezi in aria de prestari servicii.
  5. iulian_pirpiliu

    Senzor (switch) pedala frana - probleme

    Da, am verificat. În final am tras alte fire de la siguranţă la cele 2 pedale şi am rezolvat. Conform schemei firul de la siguranţă se duce direct către pedale şi are o ramificaţie în mănunchi (in wiring loom behind dash panel). E ciudat cum s-a întrerupt, dar... se poate!
  6. satis

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Mulțumesc pentru raspuns. Pe romaneste, solutia ramane reprezentanta?
  7. micnick

    Defect indicator / sonda motorina

    Asta indica testerul, unde credeti ca poate fi intrerupt si daca cei doi senzori sunt pe aceaisi coloana de fire?
  8. Ieri
  9. dj.martzian

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes!
  10. grp

    Broski gri - Golf 6

    Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
  11. SVMLG

    Baterie (Touareg 7P)

    Din punctul meu de vedere, rezistenta interna e cam mare, iar ''Usable battery Charge'' cam mica, intr-adevar, se cere schimbata. Fa-i un test dimineata, la rece, inainte de a porni motorul. Cand pornesti motorul, urmareste voltajul, la ce valoare scade.
  12. babibaby99

    Probleme ventilatie

    Sal am o problema.la.aeroterma.de ventilatie la.locurile din spate numa.lucreaza tijea care schimba sensul aerului cald rece merge doar pe.rece am.demontat capacul si am.vazut ca nu lucreză tizea cand schimb pe.cald pe sus vine tot rece ad dat cu w40 pe.mufa pe.laga si nimic
  13. grp

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia 8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea 170.728 de pași 80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta) Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea) Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România Cel mai ieftin oraș - Bratislava Cel mai scump oraș - Praga Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta Cele mai frumoase - Praga și Viena Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama.
  14. Georgeorge

    Jurnal DSG7

    Bună ziua, Am un Kodiaq 2022 sport line, 2.0 benzină. Automata. De curând am dus-o la service pentru inspectia periodică. Cel de la reprezentanță mi-a sugerat să schimb flansa cardan deoarece era uzată. Mașina are 100k km. După ce am luat-o din service mi se aude un cârâit când schimbă în a 2-a sau a 3-a pe plaja de 1800 - 2200. La urcare de rampă la viteza mică am impresia că sunetul durează mai mult. În general se aude 2 - 3 secunde. Ce poate fi? Cel de la service mi-a zis ca e de la ambreiaj, nu sunt împăcat cu explicația deoarece nu se auzea înainte să schimbe flanşa. se aude și în exteriorul mașinii nu doar în interior. Nu-mi dau seama dacă sunt și ceva vibrații la viteze mai mari.
  15. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    La mine am gasit urmatoarele , cu motorul pornit la relanti :
  16. Dudutz18

    Golf 7.5 GTI

    Subwoofer Helix! Nu stiam ce-mi lipseste la sistemul asta audio. Acum am aflat Am reusit sa tin si roata de rezerva
  17. satis

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Salut, din cate stiu eu nu a facut niciun back-up. Cred ca a folosit functiile precreate.
  18. Mihai94TDI

    Pliere oglinzi electrice

    Îmi poți lăsa un cod?
  19. sorinaciu

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVWZZZ3CZNE021900.pdf
  20. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Merge si pe IC si pe ccm cu 1c0 si airbag, probabil și altele. speram sa pot citi si cel de pe engine, fiind masina mea din 99, dar nicio sansa...din pacate. Doar pe banc.
  21. marius1982.11

    2023 Cayenne Hybrid

    Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera. PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta Ruby star la Max Ausnit 2025
  22. acidone77

    2023 Cayenne Hybrid

    Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina
  23. adrian_mm89

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.
  24. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata. @adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma. La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh.
  25. adrian_mm89

    2023 Cayenne Hybrid

    Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :). Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura.
  26. sandumbogdan

    2023 Cayenne Hybrid

    Arata ciudat pusa cu spatele inainte.
  27. tudy_cnu

    2023 Cayenne Hybrid

    Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!