Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 74555 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @dercosDaca tot ai un garaj asa de "stufos", sa ne prezinti si noua aia "mica si joasa" cu pachet Weissach, vorba aia, tot VAG! 😄 De Golfuri e plina aria "Masina mea" iar o electrica stim ce nu "transmite".
  3. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu nu compar masinile in functie de buget, ci de ceea ce imi transmit. X5-ul a costat de 4 ori mai mult, dar nu isi justifica banii, realist vorbind, nu e de 4 ori Golful. Are avantaje si dezavantaje, multe mofturi. Conduc si una ''mica si joasa'' cu pachet Weissach. In Bucuresti conduc fara stress o electrica mica, e cea mai potrivita acolo.
  4. spido

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Posteaza eroarea/erorile complet.Asa cum apar in Vcds. Tot textul.
  5. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Visul meu umed se cheama 911 (turbo). Nu sunt mare fan SUV-uri, dar dintre alea putine care chiar imi plac, sus de tot este Cayenne. 😊
  6. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @EEXCALADEEu cand am spus anul trecut ca la Casinoul din Monaco si nu numai, inclusiv in parcarile din imprejurimi erau parcate doar masini dotate cu V8-V10-V12 radea lumea...🤔 Cautati pe net "Car Spotting Monaco", cred ca nu gasiti nici o electrica! "Viitorul este electric, viitorul este verde" era "placa" pusa de propaganda....🙄 Nici iahturile sau avioanele private/elicopterele din peisaj nu erau electrice totusi si nici nu o sa fie prea curand, parerea mea! Motorul de pe Bugatti Veyron W16 quad turbo, model scos pe piata de Piech prin 2004 ("tatutul" Phaetonului) este folosit si in prezent pe Chiron, DIVO, BOLIDE si CENTODIECI, hypercaruri care costa multe milioane$, VW a hotarat sa nu renunte la el totusi...oare de ce? 🤔 Pacat ca s-a renuntat la W12 motorul VW pus pe Phaeton/A8 si Bentley..cel din care s-a derivat spre W16 Bugatti. Intelegeai ce inseamna LUXUL si exclusivismul. Stiai de ce platesti atatia bani pentru o masina. Astazi pe Bentley ai 3.0 V6 hibrid, motor intalnit si pe A6? 🥴 La fel ca si ceasurile exclusiviste, mecanisme tourbillon, cineva s-a chinuit sa faca ceva super mega complicat care sa ofere precizie maxima si rafinament analogic, au implementat fizica, acest mecanism se ghideaza dupa maree si gravitatia lunii. De asta un ceas din asta costa 3-4 milioane $. Il are pe mana Manny Khoshbin. Va recomand sa il cautati sa vedeti ce masini are in colectie, din fericire nici una nu este electrica: Azi lumea "se lauda" cu ceasuri APPLE! Daca tu pui o baterie si pe Hyundai Tuxon si pe Porsche Cayenne, unde mai e "diferenta"? "Aceasi Marie cu alta palarie!" Nu trebuie sa ne mai miram de nimic, chiar si Rolls Royce este electric in prezent. Vezi modelul Spectre.
  7. cipikd

    Ventilatoare racire

    Problema rezolvată. Am schimbat siguranță din cutia de langa baterie pentru că era arsă. Curios este că pe prima pe care am pus-o a ars-o imediat, pe următoarea nu. Am șters erorile și nu mai apar.
  8. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Vor fi nevoiti sa revina ,segmentul lor de clienti nu vor “electrocasnice”,consum mic,impozit mic … altfel risca falimentul. Se zvoneste ca Macanul revine la termic . Mate Rimac : “Acum mai bine de un an, Mate Rimac spunea că a ajuns la concluzia că oamenii bogaţi vor maşini puternice cu motoare cu combustie, analogice, nu electrice, dezvăluind că cele 150 exemplare de Nevera nu fuseseră încă vândute. El compara atunci maşinile cu ceasurile şi spunea că un ceas smart poate arăta ora mai exact şi poate fi mult mai avansat în funcţii, dar nimeni nu va cumpăra vreodată unul cu zeci de mii sau sute de mii de euro, aşa cum o face cu un ceas analogic.”
  9. flavius 22

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    ok..si poate fi el de vina sau bcm ul?..legat de a 2 eroare?
  10. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @dercos"Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. " "e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie....Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc" "Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui." Am avut GTI DSG luat de nou, masina aia era superba si indeplinea toate cerintele unui pasionat, si istorie si prestigiu si putere si practicalitate si handling si calitate insa nu as putea sa il pun langa X5 care costa dublu (am avut si X5) sau Cayenne care costa triplu poate de 4X. Sunt cu totul la alt nivel din mai multe puncte de vedere! Sa fim seriosi! Gusturile nu se discuta, e adevarat insa la finalul zilei, fie el si GTI FULL luat pe comanda...este tot un...un Golf. Mie mi-a placut sa am "toata" gama de masini, atat diesel cat si benzina. Probabil ca gusturile tin si de varsta, nu contest! 🙄 Cand am luat Phaetonul ma uitam si la Panamera diesel si M5 F10. (fiind fan BMW si avand multe modele in trecut) Singurul lucru pe care il aveau in comun era ca toate aveau 4 usi si erau "sedan", in rest, destul de diferite. Le-am condus pe toate si mi-au placut maxim, nu am ce sa reprosez. Am renuntat la putera M5-ului pentru confort, liniste si calitatea oferita la interior. Panamera, dotat cu acelasi motor V6 3.0d ca si pe Phaeton ar fi fost o varianta reala insa desi avea o prestanta aparte, o imagine impunatoare, nu oferea acelasi confort si spatiu. Ba chiar mi s-a parut superioara calitatea materialelor din Phaeton. Panamera in schimb sta mult mai bine pe curbe si se comporta ca un 911 tot timpul. Asta vine cu un dezavantaj: cand te "urci" in ea, te pui cu fundul pe jos, pe asfalt, la fel si cand trebuie sa te "dai jos" din ea, e mai "greu" dupa 40 de ani! Nu mai zic ca mai toate pe cele pe care le-am gasit atragatoare aveau jante de 20"/21". Pentru mine sunt un minus, cel putin cand vine vorba de confort. Nu mai zic de pretul anvelopelor si indreptatul/vopsitul jantelor. Ma rog, avantaje si dezavantaje. Ah, daca era 911...intelegeam afirmatia cu "mici si joase". In fine, comparam cirese🍒 cu pepeni🍉.
  11. Mumus.

    Seat Toledo 2014

    Uși, aripi, șasiu, ce se face la o antifonare.
  12. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    E vorba de modelul actual, e V8 turbo, fara hibridizare, probabil GTS va fi in familia ''extinsa'', dar nu al meu. Uzual merg cu un X5 m50d Final Edition de 400CP. Prefer, de departe, masinile mici si joase, de aceea prefer Golf-ul in fata lui. E manual, suspensii sport, Highline, zero stress. Ce as vrea de la X5 e doar sistemul audio si antifonarea din ursi, desi am Dynaudio. Revenind la Cayenne, faptul ca va fi electric il va face si mai rapid pe liniile drepte, daca asta e ceea ce conteaza. Si mult mai prietenos cu buzunarul posesorului, cu minusurile legate de incarcare si retea. Dar va fi mult mai greu, deja modelul actual e prea greu si nu ai cum sa ascunzi inertia si centrul inalt de greutate.
  13. skodamen

    Seat Toledo 2014

    Ce ai antifonat la ea?
  14. Mumus.

    Seat Toledo 2014

    Mă gândesc să mă despart de Toledo. 1.2 tsi referance, 2014, 120000km, servisata des, inclusiv distribuție, desi nu era necesar. Antifonat in vara și reparat pe unde apărea rugina. Mașina poarta urmele traficului din Ro... Dar FARA ACCIDENT ! NU pot pune preț, cine este interesat, vine, o vede, o încearcă, discutam. Teoretic am istoric de la început pe două forumuri, unul este acesta, deci, nu ascund nimic. Doresc să cumpăr una mai noua ptr sotie.
  15. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    As vrea totusi sa ai ocazia sa conduci un V8 biTURBO veritabil, cu minim 500 cai de fabrica, nu aspirat, nu hibrid, nu electric. Crede-ma ca desi un V8 aspirat S sau GTS par suficiente (am condus ambele variante) mi s-au parut "slabe" dupa ce am condus Turbo, parca erau submotorizate, la orice turatie. De diesel nu mai zic, desi pentru a merge normal ca restul traficului nu ai nevoie de mai mult si isi "fac treaba" toate. Dieselul e suficient pentru un om "normal"! Bah poti sa mergi si 1000 km pe autostrada cu un plin. Vorba aia, am avut si din ala si cred ca pot sa imi expun o parere pertinenta. Dar daca tot iti iei un V8, macar sa stii de ce consuma o galeata de benzina la 2 semafoare, taxele stim toti cat costa, intretinerea la fel, devalorizarea nu mai zic, macar sa mearga! ❤️ TURBO trage liniar chiar de la turatii joase, simti cuplul prezent oricand iar la 180 km/h intr-a 8a ai 2000 rpm! Chestia asta pe mine m-a convins. Aici am simtit "sufletul" Porsche intr-un SUV. Afara la 100-110 km/h puteai sa ai consum de 9-10 L/100 km desi era irelevant pentru 4800 cmc, dar atunci cand apasai pedala kick-down la 100 km/h pana la 200 km/ h dura vreo 7-8 sec, se ridica de bot si aveai impresia ca decoleaza! Nu mai zic ca daca tineai pedala apasata ajungeasi aproape de 300 km/h! Cate suvuri fac asta? Aici isi arata de fapt valoarea! (si asta in 2010, acu' 15 ani? ) ADN-ul si calitatea Porsche sunt prezente in toate modelele, chiar si Macan e foarte reusit! Mie mi-au placut, atat varianta S pe benzina cat si diesel, interioarele sunt la aceasi calitate ca intr-un 911! Tine doar de gust. Ah, Panamera este de fapt un 911 cu 4 usi, mai ales varianta TURBO, este foarte foarte tare! 🚀 Cayenne nu e "prostie" n-are cum sa fie, dovada fiind prezentarile profesionistilor auto si vanzarile modelului. Daca tie nu iti place, asta nu prea inseamna nimic. Iti recomand totusi sa conduci unul, de curiozitate, apoi poti sa revii cu impresii!
  16. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @corad0: nu, nu am condus, pana acum Partea amuzanta este ca, e foarte posibil sa urmeze un Cayenne V8 in familie. Dar nu GT, pentru ca V8-ul ''clasic'' e suficient de puternic si e achizitionat pentru spatiu in portbagaj, dinamica, ''imagine'' si pozitie inalta. Mie mi se pare o prostie genul asta de masina, nu imi place deloc, dar voi da cateva ture si cu el. Din fericire am la dispozitie cateva sportive, printre ele si un Porsche pur sange
  17. kkhheelloo

    Cheie Passat B7

    Salut! De ceva timp am probleme cu cheie folosita in mod curent, in sensul ca trebuie sa apas de foarte multe ori pe butonul de inchis/ deschis ca sa fie actionata inchiderea. Bateria este noua iar cu cealalta cheie nu am pb. Am inteles ca ar putea fi de la acele butoane de pe PCB. Imi puteti recomanda pe cineva care se ocupa de asa ceva? Multumesc anticipat!
  18. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    @EEXCALADEDa, pacat ca o sa fie doar electrice! Nu mai au nici un haz!... @tavitaraTouaregul a stat si sta in continuare la baza tuturor SUVurilor VAG! El e tatic! Din punctul meu de vedere este cel mai rational SUV pe care il poti cumpara, e CEL MAI MULT SUV de banii platiti! Am condus de multe ori Touareg! Mie mi-a placut si varianta mai veche, generatia 2008! ❤️ Din pacate au stopat productia. Vrei SUV VAG de clasa mare? "DACAT" Audi, Porsche, Bentley, Lambo! Imi aduc aminte cand am cumparat GTI-ul de la PBV2, aveau oferta la Touareg Mountain V6 3.0 TDI automat, 30k+TVA. Vremuri de mult apuse! Acu' o SKODA poate sa depaseasca 60k. Niste nenorociti!
  19. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Mi-am notat si eu asta , Touareg e un Cayenne nerafinat No , il duc la rafinarie cu prima ocazie
  20. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Asta nu e Porsche ,e raiul suv-urilor
  21. corad0

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Exact modelul asta l-am avut eu in 2010! Pe A95 (parca) pe langa Munchen si pe la Stuttgart am reusit sa ating 293 km/h cu inca 3 pasageri si bagaje. Erau portiuni mari fara limita de viteza. Intre 150 km/h si 250 km/h (pe accelerare) putine masini reuseau sa tina pasul. Eu consider ca era "Porsche" enough! Beleve me! Sursa: "Trust me bro!" Topicul masinii a fost in trend si am povestit acolo cat de PORSCHE e modelul! De asta nu isi cumpara lumea Urus, nu e destul de Lamborghini! (zice AI-ul ca e "best-selling Lamborghini model in the brand's history") De Cayenne nu mai zic ca s-a vandut in peste 1.6 milioane de exemplare. Oare nu era suficient de Porsche pentru proprietari? Ma indoiesc. De curiozitate domnu' @dercosai condus vreodata un Cayenne Turbo? 🤔 Nu de alta, dar am observat trendu' asta in care niste baieti isi dau cu parerea despre un produs sau o experienta si fac afirmatii negative doar pentru ca "asa cred ei" sau ca asa a spus vreun prieten de-al lor fara sa aiba habar cu ce se mananca. E plin de baieti d-astia si pe topicul masinii din semnatura. 😄 BTW: cica noul GT il bate si pe URUS:
  22. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Deci R8 e audi si Q7 nu ??? Comparatia nu are nici o logica ,sunt masini total diferite cu scopuri total diferite . Faptul ca un Cayenne nu mege ca un 911 ( unele modele chiar sunt aproape ) nu insemna ca nu sunt aceeasi marca . Vezi aici :
  23. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Un Touareg/Q7 mult mai rafinat si care a salvat, din fericire, marca. Porsche, in esenta lui, a produs modele sport, un SUV nu are nimic in comun cu istoria si pedigree-ul marcii.
  24. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Ce a fost ?
  25. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Cayenne nu este si nici nu a fost un Porsche adevarat,. O strutocamila, acum cu pedale de VW Golf, au mai economisit 5 euro :))))
  26. Mihai94TDI

    Pliere oglinzi electrice

    Nu stie nimeni ce cod ar trebui?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!