Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 14 zile.
- Ultima oră
-
Cu KESSY am avut probleme doar când mașina era foarte murdară, mai ales iarna. În schimb, uneori portbagajul nu se mai deschide din buton dacă mașina a stat nepornită cel puțin o zi. Trebuie mai întâi să deschid ușile sau să folosesc butonul de pe telecomandă pentru portbagaj. Referitor la asistenți, cam o dată la 1-2 luni mai apare câte o eroare cum că sunt indisponibili, dar și la mine dispare de la sine după 1-2 minute 😃
- 86 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Am facut 10k de cand am achizitionat masina, zero probleme. Ma declar foarte multumit. Urmeaza in 5k sa ii fac revizia la cutie (cu 10k mai devreme decat ar fi prevazut). Intre timp a mai plimbat atv-ul de cateva ori .
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
dorumarcatoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Toată operațiunea a făcut-o un amic care se ocupa în general cu reparat calculatoare auto. El mi-a zis ca senzorii sunt originali. Eu n-am stat lângă el sa-l verific... - Astăzi
-
Alta chestie "interesanta". Kessy-ul merge cand vrea el. Ma refer la cel care inchide/deschide masina cand te apropii. Cam o data din trei, nu inchide masina Random, apar erorile de asistenti, care dispar dupa 1-2 minute.
- 86 replici
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
vizitator a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Dupa iunie 2011, Skoda a implementat un model imbunatatit de lant, care nu mai sare asa de usor de la punct. Au fost probleme la modelele din 2010 si primele luni din 2011, pana la cele fabricate in 26 iunie 2011 (daca nu ma inseala memoria). Al tau, oricum o dai, este fabricat dupa iunie 2011, deci eu zic sa nu iti faci asa mari probleme. Fosta mea masina, Octavia 1.2 TSI, merge si acum cu lantul original, si a trecut de 120 000 km. Da, mai caraie vara, dar caraie de cand avea 30 000km si tot nu a sarit lantul. Parcatul pe plan inclinat si caldura favorizeaza aparitia zgomotului, dar eu zic ca la tine inca nu e de schimbat distributia (ca si parere personala). -
Da,trebuie inlocuita si spira volanului cu una HL.
-
Da, este dinamic, cred că se calculează în funcție de mai mulți factori, ore de funcționare, stil de condus, temperaturi, poate și cât timp merge motorul la rece. La mine nu mai țin minte exact cât indica atunci când am luat mașina, dar acum o lună am făcut schimbul de ulei și filtre, la puțin peste 14000 km. Când am plecat de la service, îmi arăta că următorul schimb va fi la 26000 km, dar acum după o lună și vreo 1000 km condus tot așa, mix urban-extraurban, intervalul a scăzut deja la 18600 km. Urmează să fac un drum mai lung și sunt curios să văd dacă se mai stabilizează sau tot scade.
- 86 replici
-
1
-
- motorizari
- optionale
-
(şi încă 1 )
Etichete:
- Ieri
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Si cine ti-a schimbat senzorii? Midocar? Si ce senzori au montat? Originali nu prea se gasesc ca nu se vand separat, doar after market. -
Întrebare de baraj: cînd ai făcut poza în grupul 000 în Basic settings era pornit motorul? Că din ce văd eu pare oprit. Poza trebuie făcută cu motorul pornit şi temperatura antigelului de minim 85 grade ( aşa zice manualul, altfel este mai greu să interpretăm datele pentru că în grupul ăla valorile sunt "codificate")
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Puţin peste presiunea atmosferică la momentul şi locul măsurătorii. -
Eu am pus aripi de la klokkerholm dar varianta mai scumpa. Ca aspect sunt cele negre. S-au aliniat foarte bine pe masina.
-
400+ km/h era vorba, sper ca era clar. 😀 @corad0 deocamdata nici nu macar am vazut una live, dar sa mai si urc in ea! De condus, nu stiu daca vreun circuit ofera contra cost experienta asta. Masina e pur si simplu prea scumpa, prea scumpa de asigurat ca sa o lasi pe mana unui sofer ce nu are licenta de pilot. Pe banii proprii faci ce vrei cu ea, dar de inchiriat pentru 15-30 de minute, nu e ca si cum iei la tabacit vreun Ferrari din generatia anterioara care mai valoreaza 50-75.000 de euro maxim. Poate, intr-o zi...
-
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Ce valoare trebuie sa aibă senzorul map in kpa la relanti? -
Ești nebun...
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Filtrul de ulei folosit de mine este cel original și din ce știam eu e făcut de Mann LE Maine o sa-i intreb si pe astia de la porsche daca fac verificarea alungirii -
-
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
davidut5 a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
L-am dat jos imediat, a fost un experiment. -
Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?
powershot a postat în topic iniţiat de GunX din A4 - B8 Type
Se incalzeste, pt ca circuitul egr cooler, sare peste termostate. Am pus in alt post, mai sus o schema cu circuitul de racire. Ai grija cu termostatul de Dacia, acum e vara, canicula. ... o gaura ai dat in el sa treaca apa f putin ? -
E o risipa, dar fiecare face cum crede. Raspunsul meu era pentru cei care nu stiu cand sa schimbe uleiul si care e garantia VW, dar deviem.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
k4b00 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Ai ultima varianta de lant, chiar daca face zgomot nu e un motiv de schimb. am avut 1.2 tsi cu al doilea model de lant pe care l-am schimbat eu dupa 90000 km, cu al treilea model de lant dupa am luat o masina cu al treilea model de lant care avea 140000km distributia originala, era pandemie si nu am putut sa compar alungirea, mecanicul a zis ca nu era alungit La toate facea sunet la pornire inainte si dupa schimb la putin timp, nu la fiecare pornire ...unii zic ca problema ar fi de la calitatea filtrului de ulei si ca recomanda mahle/hengst N-as schimba al treilea model de lant asa repede. -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
dorumarcatoru a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
La Midocar mie mi-au cerut orientativ 2500-3000 eur doar pentru piesa. Asa m-a costat 3500 lei fara ulei si filtru, pe care le achizitionasem eu inainte (schimbat senzori, verificat calculator, schimbat garnituri). Putea sa puna si un mecatronic gata reconditionat si sa-l cloneze de pe al meu, dar eu nu m-am grabit si am optat sa-l puna tot pe al meu. Deci cred ca exista posibilitatea si sa cumperi un mecatronic nou daca ai cum si sa nu-l schimbi neaparat la reprezentanta. -
Salutare! Am fost a doua oară în service, acum o lună, pentru două probleme: greierașii din bord și martor airbag aprins. Au rezolvat cu greierașii (au demontat ecranul din spatele volanului plus alte elemente), însă la martor airbag m-au reprogramat a treia oară, întrucât problema era de la centura pasagerului. Au comandat centura, mi-au schimbat-o, a dispărut eroarea din bord cu airbag-ul. Acum 1 săpt am avut rechemare pentru butonul ACC (la pornire aveam avalanșe de erori pentru sistemele de asistență), am fost, au rezolvat, nimic de reproșat reprezentanței din Piatra Neamț, sunt profesioniști. Dar, azi mi s-a blocat tableta la drum lung. Am tras pe dreapta, am încuiat mașina, am repornit după câteva minute și a funcționat. Însă, de o perioadă, la anumite denivelări, plasticul din spatele tabletei scoate niste zgomote ciudate, parcă se crapă, iar când dau cu spatele, senzorii o iau razna și câteodată, mașina frânează brutal, chiar dacă nu e nici un obstacol. Cred că nu trece luna fără vizita la service. Păcat, este o mașină excepțională pe hârtie (consum, spațiu interior, performante) și la preț, dar parcă mult prea sensibilă.
-
Salutare prieteni! Buun, a trecut ceva timp. Cel mai bine fac o lista (insotita de cateva poze). 1. Instalat MIB3 (unitate RW cu GPS incorporat) si OCU complet functional. 2. Instalat TPMS (modul, senzori de presiune) 3. Instalat Subwoofer Canton (cu amplificator ''special'') 4. Dataset MIB3 (5F) custom 5. Instalat parbriz facelift (incalzire fara linii vizibile), camera 2Q0980653H (2025), cu patch si dataset custom (mentinere 10 min si LA 40km/h) 6. WEBASTO 7. Jante 19'' --> URMEAZA Frane GOLF7R
-
@halamadridAsa este, e foarte usor de condus si pe langa performantele de HYPERCAR, masina e foarte confortabila fiind cam singura din segment dotata cu suspensii pneumatice. Mai mult decat atat, e foarte bine antifonata, motorul nu este asa de galagios comparativ cu un La Ferrari sau un Pagani spre exemplu si poate fi condusa ca o masina "normala" pe distante foarte mari, fara sa "te oboseasca" asa cum ne prezinta si Jeremy in clipul de mai jos, conducand un Bugatti Chiron din Sudul Frantei (Saint Tropez) pana in Torino, Italia, alegand sa traverseze Alpii. Sper sa mearga linkurile, pe youtube nu am gasit video-ul Grand Tour. Enjoy: https://fb.watch/AnOvRtOXqz/ https://www.facebook.com/watch/?v=550664085411297
-
Cu ce e gresit ca intre schimburile oficiale de ulei la care ma avertizeaza masina ( de ex la 25000 km) ii mai fac unul ?