Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 366 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. Cataljn

    Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde

    Salutare! La masina mea,VW Passat B6 Break 2.0 TDI 16V 140 CP motor diesel CBAB. daca mototrul este cald la 90 de grade, dau sa pornesc Motorul... incearca sa porneasca s, se opreste imediat la prima cheie, si la a doua,si la a 3 a cheie... dar nu este o regula... cateodata porneste din prima, sau din a doua!! de cand am cumparat o din parc auto. in 2023.. ce sa fie?? Ca pe vcds, nu imi da nicio problema strict pe motor, sau vreun martor ceva in bord. . sa fie Senzor impulsuri, arbore cotit? Daca o las vreo 1 ora si jumate sa se mai raceasca, porneste imediat! in rest nu am probleme cu pornirea...
  3. Astăzi
  4. gino...

    Tempomat Caddy Maxi 2K

    Salut, as vrea sa montez tempomat pe al meu Caddy 2.0 TDI, 2014, DSG si nu stiu daca ce am deja instalat e compatibil si ce mai trebuie montat. Atasez o scanare VCDS mai veche. Log-WV2ZZZ2KZEX128154-275400km-171125mi.txt
  5. EEXCALADE

    Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)

    Din pacate P0087 nu are legatura cu abs-ul ,cel mai probabil eroarea o sa apara .
  6. Dolfin

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Daca acela este codul pentru ulei, cel mai ieftin gasit de mine la o cautare simpla la magazinele on-line.
  7. grp

    Broski gri - Golf 6

    @Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
  8. catalin004

    Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)

    mufa ABS cu probleme...a scos-o la un service, a dat cu spray si acum merge...
  9. andrei_221

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    1. filtrul nu este cerut de manualul de reparatii . Dar nu strica sa il schimbi. doar ca e mai greu de schimbat ca la DSG anterioare cod filtru - 0GC 325 183 D cod garnitura filtru - N 910 845 01 2. pentru ulei, manualul spune sa bagi 5.5 litri in cutie si sa faci nivelul ( vor ramane in cutie aprox 4.8-5.0 litri) cod ulei - G 055 529 A2
  10. xfg8

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    Cred ca service-ul cu care am discutat eu are un adaos consistent la uleiul OE pentru DSG. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru uleiul OE si filtru de ulei pentru cutia DSG la masina din semnatura ? VIN-ul este WVWZZZAUZKP519756, cod motor DFGA, cutie DQ381. Se schimba si garnitura de la filtrul de ulei ? De cati litri de ulei am nevoie pentru schimb ? Service-ul de la care am cerut oferta mi-a pus 7 litri. Altcineva mi-a zis ca trebuie doar 6 litri la schimb. Multumesc anticipat.
  11. Emy D

    Broski gri - Golf 6

    wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
  12. Emy D

    Alba ca zapada - Tiguan 2.0TDI BMT

    Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)
  13. Salutare tuturor, Caut un service de încredere pentru un oil flush la cutia automată a unui VW Touareg CR7 3.0 TDI 2023. Dacă aveți și recomandări legate de tipul de ATF folosit (OEM vs. alternativă compatibilă), ar fi de mare ajutor. Recomandări de service-uri și costuri? Mulțumesc!
  14. marius1982.11

    Diferenta intre module de confort

    Cand ajung acasa revin, daca mai am log-ul. Cred ca m-am conectat si la cel cu 1J0 Dar cel mai sigur ca da, ca am testat programul inainte sa fac conversia la ccm, am facut asta ca sa vad toate usile/capota/haion deschise. Trebuia sa activez si sirena dwa si coborâre geamuri din telecomanda si folding mirrors, mai incolo. Ca idee, 1c0 cu module de inchidere(broaste) de tip vechi centrifugale nu merg, asa ca am schimbat si pe alea. Șantier!
  15. lukitza

    Ambreiaj Passat B8 - probleme etc.

    La mine a fost Luk pe masina, am pus Luk. B8 Variant 2015 TDI 2.0
  16. Al Bundy

    Martor Airbag

    inseamna ca e lipsa airbagul de genunchi.
  17. Al Bundy

    Diferenta intre module de confort

    intrebarea era daca ai reusit si pe 1J0, ca pe 1C0 stim ca merge.
  18. Al Bundy

    Defect indicator / sonda motorina

    Si cel care a pus testerul nu stie sa-ti spuna? ce verificari a mai facut ?
  19. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    Sa ma duca pana acasa masina si acolo ma ocup si pun baterie noua Am comandat si 4 suruburi noi OE ptr scaune , sper sa nu se fi stricat prea rau filetul la tabla in care se prind
  20. marius1982.11

    Baterie (Touareg 7P)

    Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.
  21. tavitara

    Baterie (Touareg 7P)

    E clar ca 36 Ah inseamna ca necesita schimbare
  22. pronet

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Cam da. Sau cineva care acces odis online. Vezi in aria de prestari servicii.
  23. iulian_pirpiliu

    Senzor (switch) pedala frana - probleme

    Da, am verificat. În final am tras alte fire de la siguranţă la cele 2 pedale şi am rezolvat. Conform schemei firul de la siguranţă se duce direct către pedale şi are o ramificaţie în mănunchi (in wiring loom behind dash panel). E ciudat cum s-a întrerupt, dar... se poate!
  24. satis

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Mulțumesc pentru raspuns. Pe romaneste, solutia ramane reprezentanta?
  25. micnick

    Defect indicator / sonda motorina

    Asta indica testerul, unde credeti ca poate fi intrerupt si daca cei doi senzori sunt pe aceaisi coloana de fire?
  26. Ieri
  27. dj.martzian

    Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)

    Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes!
  28. grp

    Broski gri - Golf 6

    Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!