Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 132 zile.
- Ultima oră
-
Diferenta mare dintre SMM si SMC (la tine ai -1.33 Vs 14.32) arata de obicei un filtru cam colmatat. Desi la 63g ar trebui sa fie ok. Oricum astea sunt valori calculate de calculator asa ca nu este 100% ca si fizic este la fel. Daca km sunt reali, atunci oricum drumurile scurte in oras o sa duca la moartea prematura a DPF. Ar trebui sa mergi la un mecanic competent care sa investigheze.
- Astăzi
-
Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord
Hristu2014 a postat în topic iniţiat de alexpva din Passat CC
Bună ziua, am și eu o problemă la un Passat cc 2014 2.0 177cp cod motor CFGC, acum un an am schimbat actuatorul crezind ca aceasta este problema, îmi pulsa spira îmi tăia distronicul, îmi apărea check engine și mașina nu mai trăgea, după ce am schimbat actuatorul m am gândit ca agata geometria dar mie îmi aprinde eroarea și pe loc, doar ca are momente o lună merge 3 4 zile îmi face încontinuu nu este o problemă să persiste în fiecare zi. De la ce ar putea fii?( va las mai jos și codurile de eroare) repet actuatorul este schimbat și și supapa de vaccum de la turbina și de la egr. -
Skoda O3 nonFL, Gri Quartz, echipare Joy + some retrofits & more :)
Adria_n a postat în topic iniţiat de Adria_n din Masina mea
Update... Masina se mai simte "neglijata", drept urmare : Am lasat-o parcata vreo 4 zile, intrucat patania s-a petrecut pe 28 noiembrie si pana pe 2 decembrie n-am putut sa o duc in service. Dupa ce am fost asigurat ca ajung cu ea pe roti, am oprit consumatorii pe drum (clima, radio, etc). Cum era de asteptat, la "consult" nu a mai facut (incarca normal), dar . A fost demontat alternatorul, schimbat prin el (era de asteptat sa ma lase in drum). Acum e totul ok. Momentan : roti de iarna, depasit 225km, motorina premium si talpa..... Mie imi plac mai mult astea, dar tine de gusturile fiecaruia 🙃. -
Va salut, si Sarbatori Fericite. Am un A6 C7 2012 non facelift cu faruri halogen, si vreau sa pun BiXenon. Am gasit farurile, complete, cu calculatoare si motorasele de reglaj. Pe langa acestea, din cate am inteles ar mai trebui schimbat BCM1-ul ... si facut cablajul. Mai trebuie si alte module adaugate/schimbate? Am tot citit pe forumuri, dar inca am nelamuriri. Am gasit ca ar fi nevoie de: 1. faruri cu calculatoare cu tot(daca sunt cu cornering se ia calculatorul de LWR compatibil) 2. calculator LWR 3. centrala electrica care sa stie xenon 4. sistem de leveling 5. cablaj de conversie de la 10 la 14 pini. 6. Scoatere CP plus montaj. Dar in afara de aceste "piese", doream sa stiu daca mai e nevoie de ceva. Sper sa fiti amabili si sa ma ajutati. Inca nu am luat farurile, urmeaza sa le achizitionez, si vreau sa fac o lista cu exact ceea ce e nevoie pentru aceasta trecere la bixenon. Poate cineva dintre voi care a facut aceasta trecere poate sa imi ofere mai multe informatii si ma gandeam ca poate cineva care a facut aceasta modificare e binevoitor si doreste sa ma ajute cu mai multe date. Am access si la Petka, si am si VCDS. Mai stiu ca trebuie scoase CP. Senzorii de nivel trebuie pe fiecare roata? Masini nu are perne. Sau trebuie doar un senzor pe fata si altul pe spate? Va multumesc din suflet pentru ajutor.
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
F l o r i n a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Salut. Din păcate,nu. Asa cum ti-a scris si bundy, trebuie o interfata mai ok -
Continuarea studiului de caz arata ca in ziua urmatoare, pe final, a fost ceruta o regenerare (nu mi-am dat seama daca a ajuns valoarea funinginii la 24 sau a fost ceruta datorita regenerarii incomplete de dinainte) care a mers deci putin timp (se vede ca soot mass a scazut putin). Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF avea valoarea 10, si peste inca o zi s-a reluat regenerarea. Cu mare noroc (putin mers, opriri lungi si dese) s-a si finalizat complet se pare. Masuratorile aici. 5. La 328 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.89 hPa la 982 RPM si 18.24 hPa la 2544 RPM, soot mass calculated 14.32 g, soot mass measured -1.33 g, regeneration request status=10 6. Imediat (la 1km) dupa o noua regenerare completa, presiune diferentiala 4.15 hPa la 780 RPM si 15.51 hPa la 2465 RPM, soot mass calculated 9.06 g, soot mass measured -2.04, regeneration request status=0 [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras] Deci ce se intampla dupa o regenerare incompleta? Am observat doua posibilitati. Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 0, probabil nu se va declansa o noua regenerare imediat (posibil sa astepte sa creasca din nou nivelul de soot, sau altceva). Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 10, regenerarea va porni (sau continua de fapt) la urmatoarea pornire a masinii, cam dupa 1-3 minute de mers. Kilometrii si timpul de la ultima regenerare se reseteaza doar la incheierea unei regenerari complete. Pot exista regenerari incomplete intre timp care scad nivelul de soot si astfel cresc valoarea kilometrilor de la ultima regenerare. Dovada e scaderea presiunii diferentiale si a valorilor de soot. Plus semnele vizibile... creste turatia, sau masina scutura la rece la postinjectie, scoate si un fel de fum alb in acele cateva minute la mine. Cand se aprinde martorul de DPF ca urmare a regenerarilor nereusite sau incomplete... greu de stabilit cu exactitate, dat fiind ca si acestea sunt dificil de urmarit. Lucru curios, in timp, mi s-a intamplat de doua ori sa se aprinda pentru cateva secunde, respectiv zeci de secunde martorul DPF si sa se stinga fara sa fac nimic special (mers incet in oras), dar s-a intamplat si sa se stinga numai dupa ce am mers vreo 15 minute in afara orasului, cum cere manualul. Nu stiu daca valorile masurate de mine sunt reprezentative. Presiunea diferentiala si implicit funinginea masurata au valori cam mici. Posibil sa indice o problema. Funinginea calculata pare sa aiba valori mai realiste.
-
Scuze de off topic. Apropo de AI, emite numai aberatii, de multe ori Google scoate rezultate corecte dar AI-ul e pe langa subiect. Parerea mea, ca in probleme tehnice (cu exceptia software-ului) sa-l lasam in pace. Se pricepe la muzica, grafica, fake-uri si altele, deci sa-l lasam in ale lui...
-
Stiu ca thread-ul asta e mort, dar odata ce masinile imbatranesc, defectele pe care le-am intalnit si poate le-am rezolvat intre timp, pot ajuta pe altii care citesc forumul si nu mai au timp sa intrebe. Am de 16 ani un VW TOURAN 2006, motor 2.0 BMM, am facut aproape 100.000 km cu el (in prezent are 288.000 km in crestere) si m-am lovit de diverse situatii (nu f. multe, e drept) enumerate mai jos: Problema 1. IMMOBILISER ACTIVE - s-a rezolvat cu ceasuri de bord sh + programare (multumesc celor de pe forum) acum vreo 8 ani. Acum, cu IC actual nu imi indica uneori cand semnalizez stanga, in rest merge ok. Problema e clar lipitura rece pe cablajul ceasurilor, dar placa lor este multi-strat cu o multime de treceri, probabil trecerile cedeaza in timp. Problema 2. UMEZEALA IN HABITACLU LA RECE - nerezolvata, am vazut si pe la altii, dar la mine e enorma... Problema 3. DISPARE ANTIGEL DIN VAS - Presiune permanenta in vasul de expansiune, a necesitat planarea chiuloasei si garnitura de chiulasa inlocuita. Problema 4. INTERUPERI LA ACCELERATIE IN JUR DE 2000 RPM - nerezolvata, nu s-a agravat in ultimii 16 ani. Problema 5. VIBRATII MARI LA ACCELERARE - s-a rezolvat prin inlocuire planetare. Problema 6. GAZE DE ESAPAMENT IN HABITACLU - s-a inlocuit racitorul de gaze EGR (scapa gaze sub capota pe la ax-ul clapetei de bypass) In rest, am mai cumparat ulei, filtre, lichid de parbriz, vreo 3 distributii (orig. VW) plus alte maruntisuri. Bineinteles motorina de la OMV, Petrom si MOL, standard.
- Ieri
-
Am mai facut un drum mai lung, pana aproape de Timisoara. Toro merge foarte bine.Vibratia de la motor nu se mai simte la interior, in habitaclu. Doar se aude, ca la orice masina cu motor V6 ... Farurile sunt si ele ok, fara condens pe interior. Pana la urma, s-au uscat, asa cum mi-a spus meseriasul de le-a schimbat geamurile. 👍 In alta ordine de idei, mi-am comandat un set de becuri LED pentru interior si lampi pentru numar. Din pacate, lampile de numar nu au fost cele potrivite, fiind neatent eu cand le-am ales. Sunt cele de portbagaj, asa ca le-am pus la locul lor ... LED-urile de interior sunt mai luminoase, in mod evident. Si sunt alb intens, nu albastrii. Imi plac. N-am mai avut rabdare, si in seara asta, pe intuneric, m-am apucat sa le montez. Am pus la plafoniere si in portbagaj. Din pacate, lampa bicolora de pe hayon nu poate prelua un bec LED din acest set, fiind prea lung becul si nu incape in lampa. In schimb, am desfacut lampile de numar, cele vechi, si am inlocuit doar becurile cu unele din setul de interior (asa am ramas cu un bec mai putin la plafoniere ...) Rezultatele se vad in pozele urmatoare: - lumina de la plafonierele spate, cea din stanga cu bec vechi si cea din dreapta cu LED - lumina de la plafonerele din fata, cu LED (se vede diferenta de culoare fata de lampile de sub bord, ce au inca becuri vechi. A se vedea si diferenta de intensitate fata de lumnina de la locurile din spate) - lampile de numar cu becuri LED - portbagaj cu lampi LED noi
-
Yoy ce mecanici , incredibil , e plina lumea de prosti si nesimtiti
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sabanc a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salut, Se poate o decodare pentru. WVWZZZ1KZ5W177283. Multumesc -
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
estelus a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
As dori si eu o decodare pentru WVWZZZ3CZCE108296 Multumesc foarte mult -
Multumesc pentru urare. Sper sa ajung cu ea intreaga, in anul viitor ... Fiindca povestea contiunua: la demontarea farurilor de pe masina, a trebuit sa se desfaca si overfendere dela aripile fata. Evident, ca meseriasul respectiv mi-a rupt toti bradutii de la overfendere, inlusiv una din urechiusele de fixare cu surub pe bara fata, la overfenderul dreapta.. Nu mi-a spus nimic. Iar overfenderul, pe dreapta, s-a desprins cand mergeam cu viteza pe un DN. N-am avut cum sa il refixez, asa ca am continuat sa merg. Dupa nici 5 minute, cand a trecut un TIR pe contrasens, cu viteza, s-a facut o depresiune puternica de aer si mi-a smuls overfenderul de pe masina, rupand-ul de la capatul dinspre prag. In miscarea de la rupere, a lovit si portiera fata dreapta, lasand o indoitura in fata de usa. Acum, caut overfender sa pun la loc. Din dezmembrari gasesc doar cu defecte (cu urechile de braduti rupte sau zgariate foarte tare). Asa ca am comandat nou, after market. Sper sa fie ok. Dupa ce l-am comandat, am inteles ca acest overfender are si un fel de capac pentru prag, inclusiv cu o portiune din bandoul nichelat. Si partea de cap de prag nu vine vopsita ... - overfender dreapta rupt - overfender stanga desprins
-
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
Stefan111 a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
Multumesc, am vazut ca nici Adresa 01: Motor nu poate fi accesata, sa fie tot din cauza interfetei nesuportate? -
Revin cu o intrebare, in 2025 recomandati Mobel? Sunt proaspat detinator de Skoda Fabia 1.0 TSi din 2023 si caut un service neaparat autorizat pe marca pentru ea. Ce imi recomandati dintre Pex, Mobel si Darius?
-
The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Al Bundy din Masina mea
Dupa multe discutii cu cei de la Volkswagen ID de pe Facebook, multe emailuri la importator si o vizita la reprezentanta AVIA, masina a primit actualizare GRATUIT la 3.8.2 si s-a rezolvat problema cu scaderea puterii de incarcare de la 11 la 7 Kw. Stiam de existenta acestui 3.8.2 dar masina nemaifiind in garantia de 4 ani ( doar bateria mai are garantie) toti imi spuneau ca trebuie sa platesc pentru acest update care corecteaza problema din SW 3.7. Nurvil mi-a spus ca trebuie facuta asistenta catre importator care decide daca suporta sau nu costurile. Dupa emailurile trimise la Porsche am fost sunat de cei de la AVIA, presupun ca importatorul s-a adresat lor,mi-au spus ca au facut asistenta si importatorul a decis sa suporte costurile. NU am fost curios sa vad cat m-ar fi costat , dar la urmatoarea vizita o sa-i intreb. -
Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Master_Blaster din Golf VI & Jetta
mergi frumos la dezmembrari, iei o mufa care are aceeasi pini mama, de ex, de la scaun incalzit sau electric , scoti nu mufa pinii si ii folosesti in panou. -
Adaptive Cruise Control - ACC - Modalitate functionare , Probleme & Retrofit (Golf VIII)
Al Bundy a postat în topic iniţiat de traffictours din Golf VIII
nu prea te ajuta interfata -
ce ai la adaptari ?
-
Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit
delfinut a postat în topic iniţiat de cascadoru din Passat B8
Salutare, Am reusit pana la urma, a fost nevoie doar de un upgrade de firmware, am toate codurile acum active si functionale. firmware-ul l-am luat de pe mibsolution.one Aveam deja activat green menu, si varianta de firmware pusa avea si patch inclus. Nu a mai fost nevoie de generator, cel de pe pagina ruseasca nu stie decat pentru unitati standard Tehnisat -
Ce proiect faci? Nu de alta, dar nu stiu cine o sa te ajute tinand cont ca nu poti demonstra ca nu ai "rechizitionat" casetofonul din masina altcuiva.
-
Eroare: AdBlue (DEF). Porn. mot. imp. in 1000km. - Skoda Superb 3 2.0 TDi 190CP - 2015, apox. 287000km
CosTel21D a postat în topic iniţiat de CosTel21D din Superb 3
Am adus masina pe platforma in Brasov si mi-a facut cineva o diagnoza: RAPORT DIAGNOSTIC – SISTEM SCR / ADBLUE Vehicul: Skoda Superb 3 (B8) 2.0 TDI 190 CP – motor EA288 An fabricație: 2016 Instrument diagnostic: OBDeleven 3 Cod eroare detectat: P204F – Reductant System Efficiency Below Threshold ⸻ 🔍 1️⃣ Date live citite din OBDeleven Parametru Valoare Interpretare Reducing agent pump module relative pressure 6.7 bar Pompa AdBlue funcționează corect (4.5–6.0 bar nominal) Injector for reduction agent – current holding phase 353 µs Injector comandat corect, funcționează normal Reducing agent tank volume (filtrat) ~17 L Nivel AdBlue normal, senzor funcțional SCR system efficiency 0.209 (≈20.9%) Eficiență scăzută, sistem SCR ineficient NOx upstream (înainte de catalizator) 170 ppm Senzor upstream funcțional NOx downstream (după catalizator SCR) 0 ppm Senzor downstream defect (fără semnal) Current temperature in SCR catalyst 144°C Temperatură moderată, suficientă pentru diagnostic Heat circuit 2 current 401 mA Încălzitor AdBlue funcțional Heat circuit 1 current — Posibil neactivat (lichid cald) ⸻ ⚙️ 2️⃣ Analiză tehnică * Pompa AdBlue livrează presiune corectă (6.7 bar) → sistemul hidraulic este în regulă. * Injectorul AdBlue primește comandă → funcționează electric și mecanic. * Nivelul de AdBlue este normal (~17 litri). * Eficiența SCR scăzută (0.209) și valoarea 0 ppm la senzorul NOx downstream indică lipsa oricărei reduceri măsurate de NOx. * Deoarece restul componentelor sunt funcționale, senzorul NOx downstream este cel mai probabil defect. * Codul de eroare P204F este declanșat din această cauză – ECU consideră sistemul SCR nefuncțional. ⸻ 📍 3️⃣ Concluzie diagnostic Cauză principală: senzor NOx downstream defect (nu transmite date către ECU). Efecte: ECU consideră sistemul SCR nefuncțional, apare eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă în XXX km”. ⸻ 🔧 4️⃣ Recomandări tehnice pentru service 1. Verificare vizuală: • Senzor NOx downstream montat după catalizatorul SCR (sub caroserie, zona banchetei spate drepte). • Verificați conectorul și cablajul pentru oxidare sau fir rupt. 2. Testați comunicarea ECU: • Dacă senzorul nu răspunde, confirmă defectul intern. 3. Înlocuiți senzorul NOx downstream complet (cu modul integrat). • Cod uzual: 04L 907 807 AD, AE sau AF (verificați după VIN). 4. După înlocuire: • Ștergeți erorile. • Executați: Reset SCR lock și Reset reduction agent fill level detection în OBDeleven / VCDS. • Verificați eficiența SCR (trebuie să depășească 0.80) și NOx downstream < 100 ppm. ⸻ ✅ 5️⃣ Concluzie finală Sistemul AdBlue este mecanic funcțional (pompa, injector, nivel, încălzire). Defecțiunea se află la senzorul NOx downstream, care nu transmite date valide către ECU, provocând eroarea P204F și mesajul „Pornire motor imposibilă”. Ma poate ajuta careva cu inlocuirea senzorul NOx downstream in Brasov sau imprejurimi in perioada dintre sarbatori ? -
exista un DIY aici, trebuie sa fii atent doar la procentul scris pe faruri ca sa calculezi caderea pe perete la distanta fata de perete dupa ce ai dat masina in spate. Neaparat sa fie drum drept pentru ca sa poti sa reglezi farurile bine.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
joeperry a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
TMBLD7NS2J8072891.pdf VSSZZZ5FZJ6586255.pdf -
Salutare, întâmpin si eu o problema de cand a venit frigul, anume ca la prima pornire pornește greu(învârte de câteva ori) si dupa ce porneste scoate fum alb/albastrui,am dus electromotorul la verificat/curatat,baterie nouă,bujii noi,nu am nici o eroare pe tester, valorile la injectoare sunt între 0.12-0.14,masina dupa prima pornire,pornește sfert ,anul trecut am schimbat oringurile la injectoare, însă ce am observat acum, am găsit filtrul de motorina negru, care sa fie cauza de pornește greu la prima cheie?masina merge si trage normal.Mulțumesc!
