Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes! -
Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
-
Din punctul meu de vedere, rezistenta interna e cam mare, iar ''Usable battery Charge'' cam mica, intr-adevar, se cere schimbata. Fa-i un test dimineata, la rece, inainte de a porni motorul. Cand pornesti motorul, urmareste voltajul, la ce valoare scade.
-
Sal am o problema.la.aeroterma.de ventilatie la.locurile din spate numa.lucreaza tijea care schimba sensul aerului cald rece merge doar pe.rece am.demontat capacul si am.vazut ca nu lucreză tizea cand schimb pe.cald pe sus vine tot rece ad dat cu w40 pe.mufa pe.laga si nimic
-
6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia 8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea 170.728 de pași 80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta) Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea) Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România Cel mai ieftin oraș - Bratislava Cel mai scump oraș - Praga Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta Cele mai frumoase - Praga și Viena Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama.
-
-
Subwoofer Helix! Nu stiam ce-mi lipseste la sistemul asta audio. Acum am aflat Am reusit sa tin si roata de rezerva
-
Salut, din cate stiu eu nu a facut niciun back-up. Cred ca a folosit functiile precreate.
-
Îmi poți lăsa un cod?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
sorinaciu a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZNE021900.pdf -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Merge si pe IC si pe ccm cu 1c0 si airbag, probabil și altele. speram sa pot citi si cel de pe engine, fiind masina mea din 99, dar nicio sansa...din pacate. Doar pe banc. -
Cu carligul sigur nu ti se dubleaza consumul, daca asta e o problema si nici nu vajaie. Pe mine ma cam enerveaza sunetul, dar la cat le duc eu pot trai cu asta, plus ca pe golf 4 arata mai interesant barile decat un carlig . Partea proasta e ca daca ploua pe carlig, biclele sunt muci. Cum e luneta cand ploua asa vor fi si ele. Senzorii de parcare la golf cel putin sunt montati pe spoiler, adica nu ar interfera. PS: am vazut pe 911 suport de bicicleta cu tot cu o bicicleta in concediu, dar ala e un alt nivel de aroganta Ruby star la Max Ausnit 2025
-
Exact in aceeasi dilema sunt si eu la BMW, de a duce 2 maxim 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ). Barea Thule transversale am deja, ca am luat pentru cutia Thule, dar nu stiu daca e mai ok si accesibil 3 suporti pe plafon, sau achizitie carlig OE electric ( ca doar asta e varianta ok pentru senzori si partea electrica fara a avea ulterioare pb si batai de cap ) + suport Thule de carlig... ca si cost e cam no brainer care e solutia cea mai ieftina, dar nah, nici eu nu credeam ca o sa am nevoie de carlig cand am luat masina
-
Eu prefer suportul de deasupra, e mult mai usor de trait cu el, mergi in concediu, dai biclele jos si il lasi acolo, te plimbi cu masina nu e stres, doar vajaie un pic. Cand stiu ca am nevoie de el in urmatoarele weekend-uri nici nu il mai dau jos prin oras. Ala pe carlig..............nu mai ai senzori spate si masina e mult mai lunga. Imposibil sa nu lovesti ceva cu el, plus ca mai merge si nevatsa cu masina si nu ca is rautacios dar ea nu are grija. Sa nu mai zic ca masina detecteaza ca ai remorca (asa iti arata pe navigatie) si orice kickdown e blana, 5k rpm, ca ea crede ca ai nevoie de putere sa tragi greutate.
-
Cei de la Aleo au efectuat montajul si ei m'au sfatuit sa pun bicicleta mai mare pe partea stanga, pentru ca pe dreapta sunt sanse un pic mai mari de a agata crengi de copac etc. Pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, tot la destinatie ajunge si daca e intoarsa invers. Ideea e sa fie una cu fata, una cu spatele. In viitor va mai creste si kinderul cel mic asa ca bicicleta lui care acum incape in portbagaj, va ajunge si ea pe plafon si va fi o configuratie fata-spate-fata. @adrian_mm89 Norocos ca ai carlig si ai putut pune suport si in spate. Am zis ca urmatoarea masina clar o sa aiba carlig, pentru ca asta a fost setupul la care m'am gandit initial. Insa nu am gasit niciun carlig aftermarket la care sa nu fie nevoie sa decupez din bara spate (cumva logic de altfel), ceea ce nu am dorit sub nicio forma. La consum a fost cam cu 1 litru mai mult, dar am mers 100% legal, adica 100-110 kmh.
-
Eu am dus 4 bicle si 4 adulti in masina plus bagajele aferente pentru a face downhill, pe autostrada la 130 am avut consum 8.8 in loc de 5 cat am in mod normal :). Am simtit ca 150cp nu is suficienti pt asa ceva. Probabil imi trebuie Porsche pentru astfel de incarcatura.
-
Arata ciudat pusa cu spatele inainte.
-
Weekendul trecut am pus masina la treaba. A fost prima iesire in acest setup si trebuie sa recunosc ca mi'a placut foarte mult senzatia de a ma plimba cu bicicleta mea la munte, nu cu vreo prostie ruginita de la inchirieri.
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Prietenul a facut si un backup inainte? A folosit manual coding sau OCA apps (cele precreate de OBD11)? Pentru ultima, este destul de greu de depistat ce parametrii modifica. -
Salutare, sper ca postez in locul potrivit, nu am gasit un topic specific erorii care imi apare in bord. Este vorba despre Eroare faruri adaptive dinamic, urmata de Eroare proiector stanga, proiector dreapta atunci cand apas pe butonul "lumini vreme proasta". Masina: VW Golf 8, 2.0 TDI, 150CP, varianta Style. Explic cum a aparut problema. Am solicitat dezactivarea lane assist-ului unui amic cu obdeleven. Rezolvat. Dar m-a intrebat daca mai vreau si altceva activat. Am zis da. Printre optiuni se numara si functia cornering. Era setata pe standard, a trecut-o pe "On" parca. Imediat a aparut eroarea de faruri adaptive dinamic si nu a putut fi stearsa - a incercat resetarea luminilor, dar nu i s-a permis. Mentionez ca luminile functioneaza fara probleme, implicit asistenta la faza lunga. Doar eroarea in bord care e deranjanta pentru mine. Ma poate ajuta cineva, va rog? Din București, daca se poate. Am vorbit la reprezentanta si pe langa faptul ca electricienii lucreaza o data la 2 săptămâni, mi-au estimat rezolvarea problemei in 2 ore de lucru 😔
-
Buna ziua. Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema? Mi s-a aprins din senin martorul airbag. Am verificat sub volan si nu pare sa fie nici un airbag pentru genunchi sau vreo mufa galbena pe acolo. Eroarea este B100C1B. Knee airbag igniter n295 driver side resistance too high. Dtc status: passive / abiogenesis
-
E vizibil dupa punere contact 1-2 minute.
-
Ce posibilitati as avea pt al face vizibil, in afara de vcds? Daca il trec pe vizibil din vcds ramane asa ? Nu am cradle si nici comenzi pe volan.
-
Cele de FL
-
La mine se șterge eroarea și reapare doar la accelerare in sarcină, nu in gol. De aici mecanicul a exclus problema de cablaj