Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Trebuie sa faci ce poti , nu ce nu poti , asta ca principiu Educatia nu este posibila , a se vedea ultimii 2000 de ani pe aceste meleaguri , daca cineva considera altfel se poate numi optimist , nu realist
  3. dumi_DC

    2021 Cupra ATECA 300

    Salutare, revin cu un update, am ajuns la 74.000km... Am schimbat intre timp radiatorul, tot scadea nivelul antigelului si se pare ca nu era pompa de vina. Era o microfisura la radiator. La ultima revizie am schimbat si bateria, era pe moarte. Mai ales ca vine frigul acum, sigur imi facea o mare surpriza. Am mai schimbat si bucsele si bratele inferioare spate. Nu aveam zgomote suspecte, dar se pare ca erau crapate bucsele. In rest...apa, paie si bataie :))) A se traduce benzina si ocazional talpa! Am folosit si carligul, chiar daca are 300Cp se simte in mers ca trage ceva dupa ea. La drum lung cu atelajul dupa mine consumul este de cca 9-9.3 la mers regulamentar. Un diesel ar fi mai potrivit pentru aplicatia asta.
  4. Gabriel*77

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    @Spyddy1 De ce ai schimbat camera?
  5. Astăzi
  6. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Pana atunci, (daca as putea) as alege oricand un gls/x7/q7 etc pentru mine si familia mea. Nu pentru ca ma supara banii sau ca vreau sa epatez ci fix pt ca vreau sa imi dau cele mai mari sanse in caz de Doamne-Fereste. Educația aia de care vorbesti e "urgenta" da, dar se face pe TikTok momentan asa ca mersi dar nu mersi. Cat priveste salvatul planetei, evident ca gls-ul ar fi sh deci "economie circulara". De bevuri, avem.suficiente exemple cand in caz de buf, iau foc. Las la latitudinea fiecaruia sa traga propriile concluzii.
  7. gyo80ag

    AC/Climatronic - probleme

    La rubrica curent si specified curent se observă cum lucrează, pare problema de servomotoras defect, valoarea trebuie să scadă sau sa crească progresiv cu temperatura setată din panoul climatic.
  8. razvancc

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Hai ca mai e putin pana la urmatorul nivel: blindate , cat mai mari si cat mai grele. Un TAB ar fi perfect, incape toata familia, esti in siguranta in trafic, mergi pe unde vrei. A si sa nu uitam, salvam planeta, deci sa fie electrice. Nu educam soferii pentru un trafic civilizat, ci cumparam monstri
  9. cgabriel24

    AC/Climatronic - probleme

    Nu imi dau seama daca sunt ok. Am facut poza in functie de temperatura setata.
  10. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Eu prima data am trecut la SUV de nevoie , drumul de 1 km pana la casa mea de la tara era neasfaltat desi trecusera 6 ani de la aprobarea asfaltarii , in general ma chinuiam pana ajungeam sus si frecvent veneam pe drum cu lopata sa imi fac poteci pe unde sa pun rotile Ma rog , la cativa ani , dupa ce l-a luat DNA-ul in vizor pe primar in 3 luni era asfaltat dar pozitia inalta la volan , vizibilitatea excelenta si faptul ca am probleme cu spatele m-au facut sa nu imi mai doresc sa trec la berlina Desi pare curios pentru unii de ce vor oamenii SUV nimeni din familie nu ar mai vrea sa mearga cu berlina
  11. djkoss86

    Volkswagen Golf 7 1.0 TSI/ 110 CP

    Salutari. Intrucat ai cel mai activ topic de pe aici am decis sa te intreb poate cunosti problema de care sufera si Golful meu - tot cu 1.0 tsi. 115 cai 2019 cu care merge si sotia si eu prin oras. La plecarea de pe loc mai exact - are o trepidatie in pedala de ambreiaj cand pleci cu a1-a si patinezi ambreiajul ca sa prinda tractiune si un mers smucit 1-2 si pe revenire (retrogradare) are o smuceala - dai drumul la ambreiaj si pe ultima parte din cursa pedalei cupleaza brusch dintr-o data. In rest, intra ok in toate vitezele, nu agata nu nimic. E posibil sa fie ambreiajul sau tampoanele de la motor ? Masina are 30 mi km. Multumesc mult
  12. Emy D

    Mașini electrice - merita sau nu?

    + lipsa infrastructurii, multi idioti la volan, etc, ceea ce te face mai putin vulnerabil intr-un SUV comparativ cu o masina mica.
  13. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    In Ro ,drumurile varza sunt un motiv suficient .
  14. dercos

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Este un argument pentru posibilii cumparatori. Eu nu inteleg de ce un Volvo ar trebui sa aiba 600CP, dar nu inteleg nici de ce ar cumpara cineva un SUV. Cu toate acestea SUV/crossover-urile au luat mintile cumparatorilor, care acum nu mai pot trai fara ele. Ceea ce e ridicol, evident, insa piata auto nu urmeaza neaparat o logica. O logica a profitului exista, insa. SUV/crossover genereaza un pret mai mare, si indirect un profit mai mare decat un hatch. Producatorii transforma asta in statut. Pe undeva fac acelasi lucru cu electricele si iti vand un VOLVO de 400-600CP, o ineptie, dat fiind publicul tinta, adica familii de clasa medie, corporatisti, cu copii.
  15. tavitara

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Am franat violent ptr ca venea ala de sus spre giratoriu foarte tare si mi-am dat seama ca nu se va opri Habar nu am ce am facut apoi ca eram nervos , nici nu mai stiu daca eram pe S sau pe D , merg in general pe S ca nu mai aud corul de greieri , dar in principiu de la Lazaret la Boita o las pe D sa pluteasca cand e liber iar cand ma apropi de giratoriu sa urc spre autostrada o pun iar pe S Acum chiar nu imi mai amintesc
  16. jangabrieldrind

    Regenerare DPF - prea des

    Salutare băieți! Dețin un vw pasat b8 -2.0 dsg, cod motor clrb, 250.000 km Am citit cu atenție tot ce ați scris Am următoarea problemă Regenerări prea dese oraș 40-50 km, Menționez că nu am și nici nu am avut vreun martor aprins in bord Am curățat filtrul la Odorheiu Secuiesc,era 69% colmatat, am resetat, am schimbat senzorii presiune diferențială si degeaba Am observat pe tester că un senzor de temperatură gaze EGT 2 , cel de pe PDF căci sunt doi , are valoarea 2.222°C, deci nu-i o valoare normală, iar acest senzor știu că influențează regenerările dese, eu nu opresc mașina niciodată când își face regenerarea! Am comandat azi unul pe origine Cod 04L906088BL Îl voi schimba și pe acesta Sper că mă poate sfătui cineva ce-i de făcut
  17. marius1982.11

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Bug, poate ai franat prea rapid si pana s-a scarpinat ea..
  18. tavitara

    Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)

    Sa monitorizez si daca pe viitor mai exista ceva semanator sa schimb uleiul in cutie iar ?
  19. cheloo1

    Passat GTE - Discutii generale

    cu siguranta va fi de vanzare sau chiar donatie ,,, nu voi mai avea ce face cu cel vechi.
  20. Teodor Sabarez

    Problema hayon / amortizoare portbagaj electric octavia 3 combi

    Bună ziua. La modelul meu de Skoda Octavia 3 Combi 2016, de când am cumparat-o am observat ca la închiderea capotei de portbagaj actionata electric aceasta se trantea tare. Erau ceva defecte senzor Hall amortizoare electrice, le-am înlocuit fiind sigur ca se rezolva problema. Nu mai am erori dar capota tot se tranteste. Știe cineva, se poate modifica cu vcds viteza de închidere a capotei, a auzit cineva de asa ceva? Știu ca la BMW se poate.
  21. mihaitzar

    Passat GTE - Discutii generale

    Salut, dupa ce faci acest retrofit, daca te hotarasti sa vinzi volanul tau actual, dai de stire (as fi interesat sa il cumpar).
  22. cheloo1

    Passat GTE - Discutii generale

    Buna ziua. Sunt recent proprietar de GTE 2021 , intrebarea e urmatoarea , pot sa schimb volanul fara incalzire cu unul ce are incalzire plug and play sau am nevoie de codari suplimentare? Va multumesc.
  23. Emy D

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    intre timp noi astia cu 17" sau chiar 16" iarna....
  24. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Volvo e chinezesc de mult . Puterea de 600 cp sau chiar 1914 cp nu e un argument suficient pentru un produs de succes. Vezi dezastru Tauycan si Nevera :
  25. AndreyPH

    Arteon 2.0 TSI, 272cp, 4Motion, R-Line - Curcuma Yellow

    Zilele astea am procedat la o revizie de filtre, schimb de ulei si bujii, chiar daca uleiul uzat avea doar 7000 km iar bujiile vreo 15.000. Am vrut sa intampin anotimpul rece cum se cuvine. Nu m-a lasat sufletul sa nu comand si un subwoofer, fie el micut, activ, 400W, dar totusi sa fie acolo, pentru completare. DD Audio PLE-112.1 🥰 Maine, 25.11.2025, am programare la montaj. Abia astept sa vad cum se vor auzi toate, la final. Si in week-end'ul care tocmai a trecut, am incaltat si eu bocanceii pentru iarna. Jante de Golf 7 GTI, model Austin, incaltate cu anvelope Kumho Wintercraft WP52, 245/45/R18. Anvelopele le-am avut si pe Superb, asa am luat masina si am ramas impresionat de ele, de aceea le-am ales si pentru Arteon. Calitate/pret sunt niste anvelope cinstite. Rotile mi se par foarte foarte mici, parca e carucior de Kaufland incaltata cu 18" dar asta este, pana in Martie, n-o fi foc. 😖 Revin cu update-uri dupa ce pun muzica sus.
  26. Crisscriss

    Probleme electrice

    Buna Al Bundy,am o rugaminte daca poti sa ma ajuti!daca te rog frumos spune-mi ce sau cum sa fac,deschiderea haionului din telecomanda merge,in schimb nu pot sa il deschid de la butonul din interior,am ținut mult apăsat pe buton,nimic!am apăsat de mai multe ori pe buton,nimic!am verificat firele de la haion si ju sunt întrerupte!ce mai pot sa fac?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!