Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 400 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Poate o echilibrare de roti or reusi.. N-am alternativa in Suceava, e jale, nu gasesc nici o vulcanizare cu aparat ca lumea, zici ca le-au luat toti de pe emag cu 10000 lei. La Autosoft Titan am prins unul care mi-a facut in graba și a greșit-o o data, probabil o exceptie. La Baneasa mi-a iesit tot timpul bine.
  3. Razvanalex123

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Buna, ma puteti ajuta va rog cu o decodare pentru TMBLD7NS2J8072891. Multumesc
  4. Xman_ghio

    Valoare RCA după 2022

    @dragos124 cum nu vezi diferenta? 1.4hibrid e totuna cu 1.6 diesel??? 🤦🏻‍♂️ Firmele de asigurari isi calculeaza riscurile in functie de multi factori. De exemplu: o masina hibrid, statistic, face mult mai putini km anual decat o masina diesel. Km mai multi = risc de accidente mai mare, deci prima de asigurare mai mare. Stai relax ca au ei criterii foarte exacte de calcul.
  5. mad_kat

    Volkswagen Touareg 2017

    Daca nu va invatati minte si mergeti la reprezentante... Trist e ca au aparatura, dar sunt prea prosti sau nepasatori. In Bucuresti daca vrei echilibarre si geometrie recomand Autosoft Titan (langa auchan) - experiente foarte bune cu roti mari (255/60/18 de pe Rexton)
  6. Nutzzu 87

    Reparatie Heater element / Incalzire auxiliara in Bucuresti

    Salutare,dacă mai aceste cineva pe aici,as avea și eu nevoie de puțin ajutor in legătură cu încălzirea auxiliară z35 la un passat b6,2006...am avut cod eroare defect,am demontat,refăcut lipiturile, montat la loc, erodarea de defect s-a șters dar tot nu funcționează nici cu comandă data din vcds...
  7. cristi511

    Valoare RCA după 2022

    Doar ca info, mie mi s-a intamplat fix invers. La inceput de 2024 am platit aproape 2000 de lei, b0, 1.5 dci. La mijlocul lui 2025, B2 cred dar 1.3 hibrid, 1600 ron. Pare in linie cu experienta ta.
  8. dragos124

    Valoare RCA după 2022

    Mie mi s-a intampla ceva foarte ciudat, clasa B4, >30 de ani, Bucuresti, in primavara am platit pe un RCA - 12 luni la 1.4hibrid ~1400lei, iar acum pentru un 1.6 diesel ~2200lei. Efectiv nu gasesc nicio explicatie logica.
  9. BTeo

    Volkswagen Touareg 2017

    @dkmg33la golf am iesit cu geometria de 2 ori cu volanul stramb de la mitric si a 3a oara cu succes. Spuneau ca e de la mine ca am schimbat eu ceva..
  10. Doomy

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    @zidu'la 4x4 doar pe dedesubt , Punte jos , cardan jos( sau agatat cumvasa nu incomodeze) dar si asa o sa fie greu de schimbat pe masina ... trebuie dat EGR jos sa ai acces cum trebuie.
  11. Ieri
  12. dignitas1980

    Oglinzi Passat B6

    2010
  13. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    71600. Dupa ce i-am facut nivelul corect de inaltime din perne m-am pomenit ca la drum lung trage putin dreapta ( logic, s-au schimbat unghiurile), dar am gasit un atelier in Falticeni cu aparat Hunter pentru reglaj geometrie si a iesit boboc in 2 timpi si 3 miscari. Recomand! De as gasi pe cineva cu Hunter si de echilibrat roti in judet as fi si mai fericit, ca orice echilibrare pe care am facut-o in Suceava la orice masina am avut cu jante mai late ( peste 235) nu a iesit cum trebuie la viteza de autostrada si am incercat peste 10 vulcanizari de-a lungul anilor. O sa incerc la Mitric, ca au varianta de Hunter produsa pt VW ( VAS 6230) si ar trebui sa fie ok. Daca nu, ajung tot la Autosoft Baneasa cand am drum iar prin Bucuresti, desi preturile sunt exagerate.
  14. razvi_moldo

    Schimbare ceasuri de bord (deci probabil si IMMO)

    Salut. Vreau sa schimb ceasurile de bord. Ce program cu interfața am nevoie sa extrag pinurile din ceasuri (actuale și celelalte ce vreau sa le pun) am incercat cu vag tacho 5, vagcomander. Cu vagcomander am reușit să extrag pin la ceasurile actuale de pe mașină dar celelalte ceasuri cred că îmi dă pin fals. Când sa adaptez cu vcds instruments login pin(fals)îmi apare în bord sub km FAIL. Am citit ECU cu MPPS și am fișierul .bin (512 KB). Am incercat sa citesc fișierul cu vag programer tool și când îl adaug se blochează programul Am nevoie doar de PIN / SKC din fișier, FĂRĂ immo off, fără modificări. ECU Bosch EDC15P+ (VW Golf 4 1.9 TDI ASZ din 2003). Cineva care sa mai lovit de așa ceva daca poate sa mă ajute ce sa fac. Mul țumesc
  15. MTeiu

    Valoare RCA după 2022

    Ce e ciudat (in bine) e faptul ca intr-un an, trecand de la B3 la B4, a scazut costul politei cu ~720 RON (B3, anul trecut, tot Groupama - 2300.56 RON). Vedem la anul de acum
  16. dkmg33

    Toro - 7P din 2011

    Bravo, treci in noul an cu ea boboc. Cunosc sentimentul de multumire cand iese :)). Dorin stie ce face, mananca doar modelul asta pe paine. Eu nu ajung la el prea usor ca-s in coltul opus al tarii. Si eu le-am schimbat cu motorul pe masina, desi au carait putin la service ca le e mai usor sa factureze mult decat sa isi zdreleasca manutele. Sa te uiti de curiozitate la cele vechi daca le ai, sigur erau tasate/cu crusta neagra in interior. Ai pus OE sau alta marca? Eu am mai ramas cu o singura chestie la a mea, is curios daca si altele fac. Cand iau un viraj usor ( pe drept sau in rampa) la viteza f mica ( in jur de 10-15 km/h), la. inceput de cursa am o vibratie in volan cam cum ai da cu podul palmei pe sticla ca sa bârâie. Nu face tot timpul, nu face la orice viraj, nu face deloc la viteza si deobicei face mai des cand e cald sau masina incalzita. Suspecti: pompa servo, caseta directie, cutie de transfer. Din ce am citit in strainatate, multe fac si nu a prea rezolvat-o nimeni.
  17. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Am schimbat si tampoanele de la motor. Asa ca am scapat de trepidatii la interiorul masinii. Abia astept sa o testez maine dimineata, la prima pornire pe frig. Atat cat am mers azi cu ea, deja imi lasa o impresie ca masina e mai silentioasa. Chiar am masurat cu telefonul zgomotul interior, la relanti. Media este de numai 62 dB. Inainte de inlocuire tampoane, aveam cam 68 dB. Insa cel mai bine se vede cat de calma este curba de masuratori, din cauza lipsei vibratiilor puternice de la interior. masuratori inainte de inlocuire tampoane motor masuratori dupa inlocuire tampoane motor LE: Operatia a fost facuta la service-ul specializat pe Touareg din Calarasi. A durat cam 1 ora si jumatate inlocuirea tampoanelor. Am ramas surpins total de experienta celor de acolo, stiau aproape pe de rost ce trebuie desfacut, in ce ordine, cu ce chei, cum sa accesze suruburile fara sa desfaca tot de pe masina. Jos palaria pentru cat de expeditivi au fost. Initial, mecanicul din Bucuresti, ce a facut distributia, zicea ca ar trebui iar motorul dat jos cumva, fapt pentru care am si renuntat sa ii mai las iar masina 2-3 zile sa o "opereze" ...
  18. delfinut

    Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit

    Salutare, Incerc sa finalizez un retrofit de unitate MIB2.5 cu display de 9.2 inch la un Golf 2014 mk7 Unitatii i-a fost scos CP de catre un dealer vw dar in urma operatiunii toate codurile instalate apar Tempoarily rejected inteleg ca ar trebui rescrise codurile insa nu am gasit online un generator de coduri pt unitati Harman. Oare ma poate ajuta cineva ?
  19. F l o r i n

    Camera marsarier - probleme

    Pune o poza, sa vedem ce ai cumpărat
  20. F l o r i n

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Modulul senzorilor sa fie de T5 nu de T5.1 (facelift) si conectare instalatie cf schemei de T5
  21. F l o r i n

    Keyless access Golf VI / Jetta

    Fa-i o diagnoza, sa vedem ce erori ai
  22. F l o r i n

    Oglinzi Passat B6

    Ce an de fabricatie este masina?
  23. Fa-i intai o diagnoza, sa vedem ce erori ai - in funcție de acestea, te putem sfătui mai departe
  24. F l o r i n

    Probleme Cu Avertizarea Sonora - Buzzer ars

    Nu este complicat, desfa ceasurile si schimba buzzerul
  25. zidu'

    Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)

    Salut, Tiguan facelift 2013, CFFB, 4x4. A cedat capsula de vaccum de pe EGR si din motivul asta da tot soiul de erori (in principal cea de positie a actuatorului de turbina). Cu putina atentie se observa ca "spira" - martorul luminos in forma de spirala incepe sa se aprinda dupa ce motorul se incalzeste si in anumite momente in care incearca sa deschida racitorul de gaze al egr-ului. Anuland electrovalva corespunzatoare erorile de pe turbo dispar, motorul mai da oeroare pe care nu am apucat sa o scanez - probabil vede ca nu mai are electrovalva in circuit - doar la ralnti, Capsula a fost testata cu pistolul de vaccum, de la electrovalva aferenta (cea de deasupra filtrului de ulei) si nu tine vaccum deloc. In urma cu ceva vreme nu venea ca piesa separata. Se schimba racitorul de gaze cu totul. Acum este disponibila fara probleme, chiar la preturi foarte mici (63 ron - 240 ron). Este prinsa la locul ei prin 2 suruburi de 6 si apasata pe tija de actionare a racitorului. Problema: nu reusesc sa ajug la ea. Nu este vizibila nici pe sus nici pe jos avand in vedere ca masina este 4x4. 2 servie bune mi-au dat ca solutie demontare semipunte, demontare grup fatza, etc, ca sa ajunga la ea pe jos. Informatii incomplete de pe net spu ca se poate ajunge la ea dand la oparte DPF si turbina Cum se poate schimba capsula in cel mai rapid si mai putin costisitor mod posibil ?
  26. vlady_zch

    Carlig remorcare - Golf 6 / Jetta

    Multumesc, dar am mai fost o data in situatia asta si nu m-am descurcat....prea complicat!
  27. EEXCALADE

    Probleme cu temperatura si nivelul de motorina - dupa pornire motor

    Asta nu am putut lua in calcul . Cum au reusit ?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!