Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 42760 zile.
- Astăzi
-
Golf 6 Probleme dupa schimbarea bateriei
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Llambini2012 din Golf VI & Jetta
Bateria noua trebuie cumparata conform seriei VIN si codata. Ai luat curent de la alta masina ? Daca da ,de acolo ai capatat erorile -
La Golf 6 1.6 Tdi cod motor CAYC din 2012 a stat citeva luni bateria a cedat si a trebuit schimbata .S-a montat o baterie noua Varta AGM de 70 A ,masina e dotata cu start stop ,masina a pornit dar in ceasul de bord a ramas aprins avertizarea de baterie ,s-a stins dupa vreo 70 km parcursi.A doua zi masina nu a mai pornit bateria era descarcata, dupa incarcarea cu redresor masina a pornit dar au aparut probleme ,climatronicul se tot aprea si repornea la fel facea si radioul .La diagnosticarea cu VCDS au aparul multe defectiuni majoritatea indicau lipsa de comunicare pe partea de CAN ,iar o parte de module nu erau vazute de tester:BCM,Stteering wheel, Confort system,Trailer ,Door electronics etc.Ma puteti ajuta cu un sfat pentru a rezolva problema.Multumesc
-
Am specificat ca nu sunt erori pe tester. De aceea am postat, cu scopul de a obtine informatii despre ce as putea verifica mai amanuntit, pentru ca m-am saturat sa arunc cu banii. Sau daca exista cineva care poate impartasi o problema asemanatoare. In fine, nu e problema care tine masina in loc, plus ca trebuie sa o cunosti bine ca sa-ti dai seama cand se manifesta “gatuirea”.
-
...cu un tester! Pune mai intai sa vezi ce erori ai, cum lucreaza injectoare, etc. si apoi vezi daca e ceva de facut sau nu.
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
a_andrei a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Calculator reconditionat 3500 lei. Daca schimbi si uleiul plus alte operatiuni duce spre 5000/6000. Dar daca pui calculator nou la reprezentanta cu tot cu manopera e in jur de 10000-11000 lei (din care calculator cu mecatronic e 7100 lei la ultima oferta de la o filiala VW). Sper ca au calculat bine , din ce auzisem ar fi trebuit sa fie mai scump. -
Reinviu si eu acest topic. DDYA, 1.6 TDI, Euro 6 fara Adblue, 2017, manuala - 5 trepte, regenerare normala intre 300 si 600 km. Folosesc masina asta de cca 35.000km si de cand e la mine am observat tendința de a ‘da in nas’ in plaja de turatii 1800 - 2200, in special la rece. Ca si cum ar fi ceva probleme pe partea de alimentare cu combustibil. Cateodata face si cand motorul e la temperatura normala sau mai urat inainte sa declanșeze regenerarea. Pe tester 0 erori. Am schimbat filtru de motorina si la fel se intampla. Ceva idei cu ce as putea verifica mai amanuntit?
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Din ce văd face presiune cam târziu (lipseşte spike-ul, la ultimul grafic pe care ţi l-am făcut era prezent), posibil problemă de vacuum sau actuator. La BS011 este cam mică diferenţa on/off, 140 mbari, posibil una din cauzele de mai sus. Ultima dată era ceva mai mare, cam 160, acum nu ştiu dacă ai mai umblat la ceva între timp. Când mai faci BS011 să-l laşi să curgă mai mult. BS003 Ori l-ai anulat ori ai lipsă vacuum pt. că văd că este blocat pe închis. Nu pare să ai scăpări de presiune între turbină şi motor. Să ungi pârghia geometriei cu vaselină cu cupru. WD40 nu este bun pentru că nu rezistă la temperaturi ridicate şi se transformă în calamină -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
Robertvictorthree a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Salut, @lupo_bv ma ajuti te rog cu o interpretare log in mers. Problema a aparut cand intr-o dimineata cand am plecat cu masina, am constatat ca nu mai tragea(ca si cand nu mergea turbo), nici fum nu prea scotea. Dupa niste verificari, am constatat ca actuatorul de la turbina ramasese blocat, nu mai misa geometria. L-am scos de pe tija turbinei, am pus vacum pe el si cu WD intr-un final s-a deblocat. Am facut cateva teste in BS pe canalul 11 si, montata la loc, misca geometria turbinei. Am plecat cu masina si dupa 200 m mi s-a spart intercooler-ul. Am inlocuit intercooler-ul dar vreau totusi sa vad daca valorile ce tin de presiune sunt ok si sa elimin suspiciunea la actuator ca, desi deblocat, nu mai lucreaza cum trebuie si imi face presiune prea mare, desi senzorul nu m-a anuntat si nici in limp mode nu a intrat. Mersi mult LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV -
Poti opta la vag, dar cred ca e valabil pentru toate marcile. Interval de service lung la 2 ani si 30.000 km sau interval scurt la 1 an si 15.000km, nu sunt aceleasi denumiri in carte fata de cum am scris eu, dar ca sa inteleaga lumea. Iar la cel de un an din VCDS se poate modifica la cati km vrei 8000km, 4000km, depinde de cat de mult folosesti masina. Daca mergi numai autostrada zi de zi, mai des e mai bine si nu e necesar un ulei scump, dar daca folosesti urban si extra-urban masina si faci 10000 sau 15000 pe an, un ulei mai scump e mai ok.
-
@tavitaraLegat de "fumigene", daca dai pe GOOGLE search "DPF OFF Romania" apare asta: "În București, pentru operațiunea "dpf off" (dezactivarea filtrului de particule), puteți contacta diverse service-uri auto specializate. Un exemplu este Servicedpf.ro, care oferă servicii profesionale de curățare și dezactivare filtru de particule DPF pentru diverse modele de mașini, conform site-ului lor. Puteți suna la numărul de telefon 0753 333 315 sau trimite un email la contact@servicedpf.ro, conform informațiilor de pe site. " In UK, daca te prinde, iti iei amenda 2500 GBP, iti anuleaza asigurarea si ITP-ul si nu mai ai drept de circulatie cu acea masina pana nu o reglementezi cu un nou ITP valabil. Daca te prinde a 2-a oara, iti da amenda 10 000 GBP, iti confisca masina si faci si un pic de parnaie. Nu prea exista service-uri care sa se riste sa ifi faca DPF off, cel putin nu asa de usor, cautand pe google. Probabil ca exista indieni, pakistanezi si albanezi care mai fac d-astea, dar nu prea isi risca nimeni licenta de service ca sa iti anuleze tie DPFul. Daca merita o masina electrica? Iau piata de masini din UK ca exemplu: vad foarte des masini electrice in UK, de orice brand, mai ales ca BYD si MG (chinezoii) au atacat piata puternic, Tesla vinde de rupe, chiar si restul brandurilor europene! Statii de incarcare se gasesc la tot pasu', chiar si in parcarea subterana am vreo 5 statii, desi am vazut doar 2 masini care stau permanent la incarcat acolo, 3 de obicei sunt libere. Ce sa vezi, nu mai e GRATIS sa incarci masina! infrastructura se mareste, deci piata e intr-o continua dezvoltare. SI TOTUSI: La o simpla cautare pe GOOGLE, datele oficiale din UK se prezinta cam asa, desi chiar si astia sunt GLOBALISTI si se inclina in fata URSULEI si politicii "GRETA": There are around 34 million cars on UK roads, of which around 1.3 million are EVs. In 2024, EVs had a 19.6% market share of UK new car sales. That's a total of 381,970 vehicles, a 21.4% increase compared to the same period in 2023. As of December 2024, there were over 1.3 million electric vehicles (EVs) on UK roads, according to RAC. This represents 3.94% of all vehicles on the road. Deci 96% inca ard DINOZAURI! Si aici vorbim DOAR de turisme, nu vorbim de camioane, autoutilitare, autobuze etc astea fiind DIESEL 99%! In the UK, electric vehicles (EVs) can experience significant depreciation, with some models losing up to half their value in the first year, deci pierd 50% din valoare, in medie dupa 1 an! Ce ziceti, merita? Parerea mea este ca s-a raspuns de mult la aceasta intrebare.Daca faci UBER, probabil ca merita. Daca mai iei in calcul ca o baterie are o durata de viata medie intre 2 si 5 ani si costa cam 50% din valoarea masinii dupa devalorizare sa o inlocuiesti, va faceti o idee. Ah, am si eu o intrebare, cine va recicla aceste MILIOANE de baterii uzate si cum vom salva planeta in continuare? Deocamdata nu are nimeni raspuns. 🙄
-
Garantia standard VW este de doi ani fara limita de kilometri, plus doi ani oferiti de importator in limita a 120.000km. Schimbul de ulei il faci cand iti spune masina, nu la 12-13000km.
-
Incalzire; Ventilatie; A/C; Climatronic - probleme & discutii (Tiguan AD1)
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Catas26 din Tiguan AD1
Un tester ai pus ? sa vedem ce probleme sunt ? -
oricum, e bine de facut la 12-13 000 km schimbul de ulei. la cat este de subtire acum, nu face bine motorului daca e tinut prea multi km. parerea mea.
-
Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?
Al Bundy a postat în topic iniţiat de KISSSKY din Golf V & Jetta
Nu ai codul de pe pompa veche ? -
Mașini electrice - merita sau nu?
tavitara a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Despre masini electrice Dar nu exista o crestere vizibila a numarului acestora , sincer prefer sa merg in trafic dupa una electrica dar am noroc doar de fumigene indiferent ca sunt X6 sau rable normale Daca ITP-ul ar fi corect , minim 20% dintre masini nu ar circula ( inclusiv rabe , tiruri si alte macarale ) , poluarea datorata masinilor ar fi la jumatate ( o fumigena polueaza de minim 5 ori mai mult ca o masina intretinuta corect ) si de ce nu , nr de electrice ar fi putin mai mare pe drumurile noastre -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Având 93000 😁 mă gândesc că..na...consumabil. Am cerut o oferta la Porsche. Nu știu dacă sa fac la un service mai mic sau să mă duc în reprezentanta @skodaman, presupun că mașina este din 2010. Deci reprezentanta ti-a recomandat 5w-40. Mașina mea a fost servisata până în 2020, parca, la Brady si I s-a pus doar norma 504/507 adică 5w-30. După ce am luat mașina prin 2023 i-am făcut schimburile de 2 ori la avia și i-au pus tot 5w-30. Anul asta am cerut și la Porsche și mi-au dat în oferta norma 502, adică 5w-40. Până la urmă am făcut schimburile la un service de cartier și am pus 5w-30. Recunosc că m-am mirat la faptul că Porsche a recomandat altceva, și nu ce ar fi in manual -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
skodamen a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Deci cu masuratorile efectuate cu metoda de mai sus, lantul al doilea a tinut 68000 km, dupa ce primul a fost schimbat la 20000. Al treilea lant , pana la 120000 nu a scos zomote suspecte. Ulei am folosit doar 5w40, la recomandare reprezentanta, Mobil S 3000 x1 -
Mașini electrice - merita sau nu?
andrei_221 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
din ce stiam eu, topicul era despre cu totul altceva.. Pentru dezbateri politice/economice, avem alte arii. -
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
da, e asa cum zici PS la motorul asta lantul este consumabil de max 100.000 km -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
lupo_bv a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Distribuție pusa gresit, etc. Ai neaparata nevoie de vcds ca sa vezi erorile. -
Care sunt pasii de urmat in inlocuirea unei unitati abs?
TheWhite a postat în topic iniţiat de KISSSKY din Golf V & Jetta
Am si eu nevoie de cod pentru codarea pompei de abs ma poate ajuta cineva? golf 5 gt 2008 , 1.4 tsi 122cp vin: WVWZZZ1KZ9W068966 -
a fost. incepand cu An Model 2021, inspectiile si schimbul de ulei se fac la fiecare 2 ani /30.000 km, inclusiv dupa prima inspectie.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
micutu82 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
Am inteles, dar chiar și cu zgomotul la pornire, din ce am citit ele încep să fac destul de repede zgomot și fără să fie nevoie sa fie schimbate. Pe urmă mă gândesc că intră în calcul și vâscozitatea uleiului. Mă gândesc că vara daca o mașină sta 4-5 zile l in soare și uleiul poate își mai "pierde" din proprietăți. In alta ordine de idei, daca este mai "alungit" acest întinzător, ar însemna să se "apropie" și patinele una de cealaltă și spațiul să rămână mai mic, cele două fete ale lanțului apropiindu-se una de alta. Nu știu dacă m-am exprimat cum trebuie 😁 -
Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice
andrioae cosmin a postat în topic iniţiat de Dragosh26 din Golf IV & Bora
Bună ziua am schimbat axul cu came și acum se aude cum ai bate doua chei și sunetul cum făcea înainte sa schimb axul și sa aprins și spirala ? -
manualul te lasa folosesti oricare din cele 2 norme, in functie de intervalul de schimb ales de utilizator. AStfel pentru interval LongLife (maxim 30.000 km / max 2 ani) se foloseste norma 504/507 sau 5w30 / 0w30 Pentru interval fix de 15.000 km /1 an se foloseste norma 502, adica 5w40 sau 5w30 sau 10w40, etc O norma nu inseamna obligatoriu si o singura vascozitate, multi producatori incorporeaza norma in vascozitati diferite. de exemplu o filtrare dupa norma 502/505 https://www.opieoils.co.uk/c-1005-skoda-50200-engine-oil.aspx?entityids=1461 majoritatea service-urilor aleg 5w40 la motorul asta ca sa consume mai putin ulei... dar ca si protectie 5w30 este un ulei mai bun