Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 77311 zile.
- Astăzi
-
Cutie De Viteze Automata - Probleme & Intretinere (Touareg 7P)
tavitara a postat în topic iniţiat de Swakra din Touareg 7P
Azi mergeam linistit la Sibiu , ghinion , am prins semafor aproape primul dupa Calimanesti asa ca dupa semafor am avut drum liber complet si am mers mai tare pe D - in giratoriu la Boita cand sa urc spre autostrada mi-a intrat un nebun in fata cu viteza dinspre Talmaciu - am franat pana am oprit masina complet si l-am evitat , apoi am intrat pe bretea si am inceput sa urc spre autostrada Am simtit in acel moment ca ceva nu e in regula cu turatia si am observat ca aveam cutia in treapta a 7-a desi abia plecasem de pe loc , probabil cand am pus frana brusc masina era in D7 , sincer nu am idee , indiferent daca franam sau acceleram tot viteza 7 Am tot schimbat din D in S fara succes D7 , S7 Am mers cativa km pe autostrada cu maxim 100 , turatia mergea spre 3000 cand acceleram , apoi am oprit la primul loc de refugiu Am pus masina in P fara sa opresc motorul si apoi in drive - in loc de D1 normal a aparut D3 Iar P si iar drive - tot D3 Am oprit motorul , am repornit , D1 si de atunci totul ok , am testat toate vitezele , schimbare ok si pe D si pe S Drumul intors fara probleme in afara de blocajul de 10 km unde am pierdut o ora jumate Pun testerul maine sa vad ce arata si postez si aici Nu am mai avut nicio problema pana acum cu cutia , nu smuceste , schimba lin dar ceva s-a intamplat cand am pus frana brusc si am repornit pe rampa A mai patit cineva asa ceva ? Imi explica si mie cineva priceput fenomenul ? Multumesc -
În viitor se va mai putea șofa doar pe circuit, de agrement. La fel cum s-a întâmplat si cu calul, nu interzice nimeni călăria de agrement, doar că nu mai e pentru necesitate. Pe autostrada e extrem de plictisitor de condus, așa că prefer modul asistat oricând.
-
Seara buna, de ceva timp, anume vreo doua saptamani, masina porneste si se opreste brusc.Practic pun contactul, astept sa se stinga martorii si apoi pornesc, dar imediat se opreste uneori.Mi a spus batranul, asa in gluma, ca poate nu tin contactul suficient, nu cred nici eu asta sincer.In bord nu apare absolut nici un martor, pe vcds nimic legat de treaba asta.Mentionez, contactul nu agata ori se invarte greu cheia in el, acum nu stiu in ce stare ar fi partea electrica.Releul este cel original, ma bate gandul sa il schimb preventiv, a mai patit cineva aceste simptome, ce sa fie de vina, releul ori contactul?Bateria din cheie este noua.Am pus si un video exact care simuleaza problema mea. https://www.youtube.com/shorts/u9_dbhWgTNU Pun si erorile scanate Log-WVWZZZ1KZAM601354-231000km.txt
-
Turatie limitata la 2500 RPM in stationare [Passat CC]
B959MTI a postat în topic iniţiat de Andrei H din Passat CC
Daca nu se tureaza mai mult de 2500 turatii nici cu ESP dezactivat ce provbema ar putea fi? -
Mașini electrice - merita sau nu?
razvancc a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Ma indoiesc ca e mai bine in totalitarism. Sa ne bucuram ca , inca, mai putem alege ce si cum sa şofam. -
Mașini electrice - merita sau nu?
cristi511 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Toate astea in timp ce argumentabil talentul soferului a scazut. Mama ei de democratie... -
Salutare! Am și eu o întrebare! Pe vreme cu temperatură exterioară de 9-10 grade,dacă pornesc climatronicul pe AUTO și cobor temperatura până la Lo,am observat că functionează doar ventilatorul mic ,este normal?
-
Ai acum valori de acceleratie specifice super sportivelor la 20-30% din pret. Nici nu mai conteaza producatorul, e o democratizare a performantelor, asa cum nu s-a mai intamplat pana acum. Poti conduce un Volvo de peste 600CP, nu mai aduc in discutie marci necunosute chinezesti.
-
Posibil ca senzorul respectiv sa nu existe fizic si are o valoare fixa, din ,,burta". Asta nu e motiv sa nu porneasca. Cheie,ceasuri,bobina immo...pe acolo e problema.
-
INTREBAREA la dumneavoastră Touranul meu 2010 BMM , fiind în concediu , dimineața nu a vrut să pornească . pornea o secundă și se oprea ...am zis imobilizator sau cheie sau senzor ax came .(a luat-o la A4A cheie) Pun VCSD ul, fac scanare totala și nici măcar o eroare pe motor , înafara de blocare pornire P1570. Singurul lucru pe care nu îl înțeleg eu este de ce la câmpul 95 am temperatura de -246....ce senzor de temperatura trebuie schimbat ? Mulțumesc
-
Probleme tehnice specifice Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
Daca e noua necesita codare/parametrizare/ calibrare. De mentionat ca Octavia 4 are SFD si nu merge cu orice tester. -
Instalare tempomat (Cruise Control)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristia din Tuning si alte modificari
6C0953513C este pentru masini cu stergator luneta ( 8M1) pentru tempomat, iei codul tau original cu PR-urile aferente - 6C0 953 513 H IGI (8M0+8T0+9S2) 8M0 - fara stergator luneta 8T0 - fara pilot automat 9S2 - fara computer de bord Daca vrei si pilot automat si computer de bord, cauti unul cu PR-urile necesare, adica 8M0 - fara stergator luneta 8T2 - cu pilot automat 9S3/9S5 - cu computer de bord adica tot 6C0953513B, 6C0953513K -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Momentan productia EV-urilor e la mana chinezilor . Astia nu doar intra pe piata europeana ci rescriu regulile -
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@acidone77 Cu o mica precizare . Europenii sunt in contiunua scadere in piata din china si acum recupereaza putin din piata europeana (cu baterii chinezesti ) Chinezii domina piata din china si se extind rapid in europa . In timp ce europenii se chiunuie cu incarcarea si statiile de 50-150-300kw chinezii au scos tehnologia si incarcarea flash de 1000kw Vedem in RO cate statii Flash Charging se vor putea instala. (in vara nu era curent pt masinile de spalat rufe si AC-urile din case) Depinde de nevoi si la ce spui “performanta” -
Ce fac electricele este sa ofere performanta, la pret mai mic decat in cazul termicelor, iar solutiile sunt suficient de simple pentru a fi oferite de orice producator, cu sau fara experienta. In cazul termicelor acest lucru nu era valabil.
-
Motorul 1.2 tsi cbza cbzb cbzc distributie pe lant probleme si rezolvari
andrei_221 a postat în topic iniţiat de qwk din Motoare pe benzina
nu ai ce sa faci , trebuie sa pui kit original montat ca in manual. -
Atata timp cat suportul bucsei nu a mai fost pus exact la locul lui, clar ca afecteaza geometria. Si manualul de reparatii spune clar ca la orice interventie la suspensie se face geometria. Asa ca, daca mai ai ceva de schimbat, schimba acum si dupa faci geometria.
-
Urmează sa verific și geometria... Nu am făcut semne, nu-mi dau seama dacă ar afecta geometria atâta timp cât prinderea este flexibila in bucsa. La strângere, da, suportul merge deplasat câțiva mm. Eu l-am fixat cum s-a așezat. Tot ieri, am fost la @Al Bundy și am schimbat radiatorul de căldură. Ocazie cu care am aflat și de ce nu-mi merg senzorii de parcare
-
Salutare! A schimbat cineva camera de mers inapoi? Mai necesita codare dacă este dotare de fabrică sau este pug&play?
-
Ai dat semne pe unde veneau suriburile la cele vechi sa le pui cat de cat la fel? Oricum trebuie sa faci geometria.
-
Pentru lucrari de mecanica auto, service rapid, geometrie roti si revizie ieftina, eu aici am fost, am primit o recomandare de la un prieten: Petit Garage Service Auto Ploiesti Ploiești, str. Sondelor, nr. 66, Jud. Prahova. Telefon: +40377900787
-
Mașini electrice - merita sau nu?
acidone77 a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/graficul-adevarului-marcile-auto-europene-surclaseaza-chinezii-la-autonomia-electrica-si-la-pret-22209717 - Ieri
-
Motoarele au fost simple in conceptie, insa acum sunt f multe video de la service-uri de EV in care sunt prezentate internele lor (mult mai complexe) si ce mai schimba in ele, cel putin rulmentii pe la 150.000 sau peste 200.000 la Tesla, iar costul manoperei incepe de la minim 2.000€, fara piese.
-
-
Mașini electrice - merita sau nu?
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
Si complexitatea lor creste odata cu performanta ,autonomia ,viteza de incarcare . Exemplu: https://newsroom.porsche.com/en/2025/products/porsche-cayenne-electric-high-voltage-system-40909.html
