Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 81 zile.
- Ultima oră
-
@ViciTDI nu posta același lucru de mai multe ori sau în topic-uri separate.
-
Nu mai deschid alt topic, voi "deturna" topicul colegului. Am reconditionat turbina (Garret 1646) la un VW Touran 1.9 TDI cod motor BRU 90 CP, iar dupa reconditionare nu mai trage la fel. Inainte simeteam cum de la 1800 RPM ma impinge in scaun si tragea constant pana la turatii ridicate. Acum senzatia asta o am doar in jur de 2300-2400 RPM, dar se simte ca nici macar de aici nu trage ca inainte. In plus, daca ridic piciorul de pe acceleratie in jur de 2000 RPM face un sunet ca de bufnita (owling sound, overboost?). Mecanicul mi-a spus ca turbina nu este reglata cum trebuie, am mers inapoi la cei la care am reconditionat-o si bineinteles ca nu este vina lor, ei zic ca este reglata dupa specificatiile producatorului. Am facut un log in mers, treapta a-3-a, talpa de la 1500 RPM la 4000 RPM si intr-adevar, turbina nu pare sa lucreze corespunzator. Nu as dori sa platesc manopera pentru demontat/montat si sa ma intorc de la "reglaj" cu acelasi rezultat. Se poate regla direct pe masina, dupa valorile din VCDS? La cum arata logul, trebuie umblat la lungimea tijei sau/si surubul de oprire? 1.xls
-
Pompa ca pompa, dar siguranta de la incalzire in luneta de ce se arde si ea? Ai verificat cumva daca pozitiile sunt corecte?
-
cum adica se infraneaza????
-
trebuie codata asta noua corespunzator dotarilor si functiilor masinii tale, cea vecje e pe 21 sau 23 iar cea noua e pe 30 bytes.
-
verifica firele de la unitate pana in mufa senzorului, daca sunt ok si esti sigur ca si senzorul e ok, schimba pompa abs.
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
gigihaios a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salut. În măsura în care se poate, pentru piesa cu codul 5Q0907643D, o lista cu toate modele din grupul VAG, pe care este montat. Mulțumesc -
ce bagi in bricheta de se topeste ? schimba pompa de spalat parbrizul.
- Astăzi
-
2005, BKC
-
Foarte misto plimbarea! Multumim de recomandari!
-
In 25 de ani nimeni nu a putut rezolva aceasta problema ? Sistem ABS nefunctional ,lampa aprinsa in bord. Cod eroare 00283,schimbat senzorul ABS cu unul nou. Eroarea se sterge dar reapare la prima pornire. Merg cu ea si nu dispare. Skoda Fabia 1,4 16V 6y2 2001 Nimeni nu a umblat la nimic.Nu exista oxidaj in mufe ABS,Senzor, minus la sasiu, planetare.Nu exista sigurante arse .Masina tinuta in garaj fara umiditate din 2013 .Consum cam un rezervor de benzi la 1-2 ani.
-
Salutare tuturor, vreau sa schimb și eu centrala la passat b6 2007 eu am 3c0937049AE și am sa pun 3c8937049R eu dacă asi intra pe centrala mea și asi face poze la fiecare bit ca să îmi fie mai ușor ar fi ok nu? Sau trebuie ceva făcut înainte să o dau jos pe a mea?
-
sa termini bateria repede, sa nu te tina nici macar un an pentru ca nu e incarcata suficient
-
Ce an e masina ta, si ce cod motor ?
-
Atasez link https://fuse-box.info/volkswagen/volkswagen-polo-9n-2002-2009-fuses-and-relays
-
Salut! Mi se tot ard aceste 2 sigurante din poza (cea de la pompa de apa pentru spalare parbriz si cea de la incalzire luneta) cam la 2 saptamani dupa ce le inlocuiesc pe cele arse. Problema a aparut acum cateva luni cand am scos fiecare siguranta pentru a verifica un consumator care manca bateria. Am identificat sigurantele si le am inlocuit cu altele conform unui pdf trimis de un coleg mai sus, eu am verificat de 100 de ori si valorile sunt potrivite asa cum arata in acel pdf. Care ar fi problema? Mulțumesc
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
mapacarparts a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
TMBAC7NE8J0231688.pdf -
Salutare, detin un VW Touran 1.9 TDI din 2005, iar clima a inceput sa manifeste urmatoarele simptome: la relanti, dupa ce masina a stat cateva ore oprita, incepe sa bage aer rece foarte greu, cam dupa 10 minute. Daca o accelerez un pic, incepe sa bage rece instant si functioneaza fara probleme atata timp cu ea in mers. Daca las motorul la relanti, dupa cateva minute nu baga rece din nou. Am facut un scan cu VCDS, pur si simplu presiunea nu creste daca stau pe loc. Din ce am citit ar putea fi senzorul de presiune de pe conducta de AC sau electrovalva de pe compresor. Asta daca nu e in cel mai rau caz compresorul pe duca. Care din cele doua componente ar trebui sa incerc sa o schimb prima data? Incarcare cu freon am facut acum 2-3 saptamani crezand ca de acolo este problema.
-
Nu cred ca are rost sa comparam Skoda cu BMW Dar, surprinzator este foarte confortabila si spatioasa. Imi place suspenisa ca nu este tare , putin zgomotoasa dar nu ma deranjeaza. Stie cineva daca are senzori in roti? sau citeste presiunea prin alte metode?
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
golf416 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
Salutare. Ma puteti si pe mine ajuta va rog cu o decodare: TMBAC7NE8J0231688. Ma intereseaza in special lista de PR's ca nu am niciun sticker prin masina legat de asta. Multumesc. -
Unul din amortizoarele haionului are cablajul intrerupt, daca ai noroc, se poate repara. Daca s-a rupt prea aproape de amortizor va trebui schimbat, din pacate. Fa o scanare si vezi care din cele doua nu mai functioneaza.
-
Salut, Am un Passat B8 2.0tdi DFGA și la un moment dat în mers a început să se înfrâneze motorul la diferite viteze fără să se aprindă nimic în bord, am curat dpf am pus răcitor nou, egr nou, admisie nouă, geometrie și curat turbina. Am ajuns să fac toate astea deoarece avea pe instalație mizerie. După ce am schimbat toatea astea motorul se comportă la fel în mers, se înfrânează la scurte perioade de timp. A pățit cineva la fel?
-
Aceiasi eroare 00283 Am schimbat senzorul cu unul nou. Nici o rezolvare. La ce te referi cand spui "Al Bundy iti multumesc ,s-a adeverit ceea ce ai spus,cu rulmentul de pe fata stanga". Nu am vazut sa fi spus ceva de rulment. Masina mea are 200 000 km .Merg rar cu ea. Sta in garaj din 2011 ,consum cam un rezervor pe vara.Nu are rugina,nu am umblat la rulmenti. ABS-ul nu mai functioneaza. Eroarea se sterge dar la prima cheie apare. Cum este posibil ca un senzor nou mufat in cablu sa dea ca este defect? Deci in palma il bagi in mufa, normal sa arate ca este bun nu stricat.Il pui pe fuzeta cu surub acelas drac.Firele masurate dau in resistenta,senzorul la fel,nimic intrerupt.
-
Relanti ->1100 (aleator)
GhitaConstantin1984 a postat în topic iniţiat de Cezar Vancea din Golf V & Jetta
Mulțumesc, am rezolvat! Problema a fost din cauza alternatorului care a fost subdimensionat, nu avea 180 Ah ca cel original. Am dezactivat funcția " Load Management ". Ce co consecințe negative poate avea? -
sunt mai late (defapt mai inalte)decat oem si au fost centrate pe bascula fiind un pic conice.