Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 7 zile.
- Ultima oră
-
Raspuns final : GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 6 Vara 225/40 R18 92 Y XL, cu omologare AO si DOT 2025 (cele standard aveau DOT 2024, sensibil mai ieftine). Diferente intre ele vad la clasa de consum ( B cu omologare, C fara omologare ). Cum a spus si colegul @CristiALF, pret imbatabil cu promotia cashback ( ~400 lei bucata ). Revin cu impresii .
-
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
j4ever a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Am dus-o la reprezentanță și mi-a făcut ofertă pe schimbare doar unitate de control, nu tot mechatronicul. Într-o săptămâna a venit piesa și l-au schimbat. 7000 de lei operațiunea, schimb de ulei inclus. Până acum totu' e bine -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
@Dolfin, deci temperatura care trebuie sa o aibe uleiul vechi din cutie cand se face schimbul este de 30 de grade ? Apoi cand se verifica nivelul la uleiul nou, acesta trebuie sa aibe 35 - 45 grade ? Nu stiu daca service-urile din Romania chiar respecta aceste indicatii, chiar si la reprezentante Ce probleme pot apare daca de exemplu nu se respecta exact temperaturile astea ? -
RO era trecuta acum ceva vreme in lista tarilor cu mult praf (se subsumeaza si conditii de exploatare grele) , acum nu mai este listata acolo pentru ca si intervalele de service sunt flexibile (nu extinse ca inainte) si masina se cere singura in service in functie de regimul de mers. Dar in Bucuresti, de ex. cred ca este evident pentru oricine ca praful este la cote nemaintalnite cu atatea santiere, temp in compartimentul motor in zilele caniculare ajunge la valori in afara gamei normale de functionare.
-
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Nu cred, valoarea pe casco este 4300 euro. Vedem cât vor estima epava... - Astăzi
-
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
skodamen a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Cu banii luati de dauna totala, se poate repara ce ai acolo foarte bine -
@DMV ma bucur ca m-ai ascultat si ai mers cu masina la Debrecen. Totodata si pentru ce interesati, seful de service de acolo vorbeste foarte bine limba Romana si va puteti intelege cu el fara nicio problema. Sunt net superiori oricarui service VAG din Romania, atat prin amabilitate, deschidere fata de client, pregatire/instruire, si implicare. Preturile nu sunt mai mici, poate la fel sau putin mai mari ( avantaj daca ai firma in RO platitoare de TVA, atunci iti factureaza fara TVA ) Trebuie verificata NORMA uleiului pentru masina ta, daca aceasta este 504/507, atunci 100% e ok sa pui si 5W30 pe langa 0W30. Ambele vascozitati respecta norma 504/507. Eu zic sa mai sapi si sa intrebi. D&C e ok doar pentru o revizie simpla, maxim, dar si aici as avea dubii daca chiar schimba sau nu ce trebuie.
-
App-Connect si VW Car-Net
djsmiley007 a postat în topic iniţiat de hiro din Video, Multimedia & Comunicatii
este MIB1 NU se poate activa nimic !- 650 replici
-
- app-connect
- car-net
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Sigur e in lista aceea Romania? Am vazut un manual de mentenanta la G8 si Romania nu aparea in lista. Ce e drept documentatia nu e la zi. Era o revizie din 2021.
-
amazoana alba "Amazoana Alba" - Fabia 1.0 MPI 75CP
_R_A_D_U a postat în topic iniţiat de _R_A_D_U din Masina mea
Odo 121957km, airbagurile nu sunt sărite. Se pare că va fi daună totală, final de drum pentru Skodiță... -
IN acest caz, cu usile neincuiate, testul nu este relevant.
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
Al Bundy a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
DA - Ieri
-
@Sorin holban O problema similara/cvasi-identica am avut la Tiguan-ul meu... 2.0 tdi, CBAB, 2008. Check engine + "spira", la oprit-repornit totul ok, pana cand "ii ceream" peste 2500 rpm, la depasiri, demaraj, viteza... Delphi-ul meu, neconcludent si imprecis, ma trimitea la turbina, dar testerul profesional mi-a indicat aceasta piesa (are mai multe denumiri): supapa de presiune turbina / supapa vacuumatica / capsula vacuum actuator turbo. Am schimbat-o si totul e ok.
-
Piesele de distributie de 1,5TSI se gasesc pe stoc la toti dealerii de piese, primele versiuni de motor au peste 7 ani. Deci exista cerere, deci se schimba, orice se invarte si are rulment, lagare, se uzeaza in timp. Romania este in lista tarilor cu nivel ridicat de praf, asta o stim si noi fara sa ne spuna VAG.
-
poti sa dai oricate mesaje, masina ajunge cand e programata la transport...
-
da, manualul nu prevede inlocuire pe toata durata de viata a motorului, in conditii normale de functionare. am postat eu undeva poze cu o astfel de distributie inlocuita la 250.000 km facuti in 4 ani si nici macar scrisul nu se luase de pe curea, rolele erau impecabile. Datorita fuliilor triovale la axele cu came, nu se streseaza deloc cureaua.
-
Ah, erau de 18
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
passat19tdi a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
WVWZZZ6RZAY009647 -
Dpdv al costurilor, nimic nu va bate Asym6, mai ales daca mai au si oferta de cash back.
-
Cel mai bine.
-
Este ok cum ai procedat
-
Activare Computer de Bord / Tempomat
F l o r i n a postat în topic iniţiat de Florinutzu din Polo 6R si 6C
Seria sasiu a masinii? -
stiu 100% ca tot ce repara reprezentantele pe garantie...sunt platite de PORSCHE! ... doar ca nu le accepta ora de manopera sau piesele...cat le baga ei pe gat la Porsche...si deaici...clientul are de suferit...raspunsul lor...nu intra pe garantie...nu a acceptat producatorul pe garantie...dar cand ceri sa iti arate raspunsul oficial...se eschiveaza...stai sa vezi...stai asa ca nu e asa...sa platesti tu ca si client ( desi beneficiezi de garantie ) la un pret mai mare fata de cat factureaza ei catre Porsche! Am luat in ultimile 6 luni masini de peste 200.000 de euro de la D&C Automotive Oradea plus inca cca 8-10 masini de-a lungul anilor...dar nu tin cont...exact cum ai zis...cand mergi sa vezi...sa cumperi...se comporta cu tine ca si cu un bibelou ...numa sa iei masina....dupa ce ai luat masina...si ai probleme pe parte de service...mergi la cine ti-a vandut masina...si zice..." nu ne putem baga" peste cei la service ... de parca acolo sunt alte persoane ,nu colegi de ai lor...de parca ar fi alta firma...nu tot aceasi reprezentanta...
-
E valabil pentru multe reprezentante. Cand le dai bani te iau in brate cand e ceva de garantie iti “sar” la gat . Am multi clienti care au renuntat la garantie din prima zi
-
@acidone77 Din punctul meu de vedere e bine sa punem ce zice producatorul...cod OE : G S55545M2 0W30 , 504.00 - 507.00 PLUS CA: daca e ceva de garantie...si asa astia de la D&C Automotive Oradea...NU VOR SA SCHIMBE, SA REPARE...NIMIC ...PE GARANTIE ! Masina are 4 luni...nu ma risc sa bag alt ulei in motor decat ce da producatorul...sa fiu dupaia bun de plata ca nu am respectat norma de ulei...si asa am dat cateva zeci de mii de euro pe masina. Nu cred ca ar accepta sa bagi alt ulei avand in vedere ca cei de la reprezentanta VW D&C Automotive Oradea ,nu te lasa sa aduci tu ulei si filtre Originale...desi conform legii ( eu asa stiu...poate gresesc) au obligativitatea sa faca revizii cu filtrele si uleiul clientului...mai ales ca sunt OE si cu factura de achizitie...nici nu stau de vb cu tine cand le spui ca ai tu filtre si ulei OE sau after market. La Oradea...se cred D-ZEU pe pamant...ASA E CAND ESTE NUMAI 1 SINGURA REPREZENTANTA VW in oras...si nu au concurenta...noroc ca mai putem merge la Debrecen...dar multa lumea nu merge in Ungaria pt ca nu stiu maghiara... Ma cert cu cei de la D&C Oradea...aproape de fiecare data cand merg la ei...reclamatii...etc ...ALTFEL NU MA POT INTELEGE CU EI...nu cer nimic in plus ...decat drepturile care mi-se cuvin...sa imi fie respectate! Sa vad cum decurg lucrurile...vad ca acum nu se mai ocupa de mine dl XXX sef service la volkswagen... " ma luat in primire " dl XXX sef de service..de la Audi...dupa cate reclamatii le-am facut....sper sa gasesc mai multa intelegere si sa se puna si ei in locul meu...